quote:Op maandag 30 april 2007 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
SCH, je krijgt AkkerSCHloot-achtige trekjes
Je bekende post:quote:
Nee hoor, dan klopt er iets niet in jullie systeem. De TR is direct gedaan.quote:Op maandag 30 april 2007 21:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bekende post:
Albayrak en haar functioneren
Je topic report is van half 1 s nachts.
Dat is ruim 4 uur later.
Zoals jij toen al lang gelezen had, was er ruim 3 uur eerder al melding van gemaakt in het FB-topic.
quote:Op maandag 30 april 2007 21:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dan klopt er iets niet in jullie systeem. De TR is direct gedaan.
En ik lees niet voortdurend FB - bovendien is dat totaal niet relevant voor de discussie.
quote:Op maandag 30 april 2007 23:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een onzin. Maak dat de kat wijs.
De nieuwe Mods zijn zeker een aanwinstquote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:56 schreef SCH het volgende:
Moeilijk praten op deze manier. Niet echt een aanwinst, die nieuwe moderatoren
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:52 schreef Specsavers het volgende:
Maar het is wel wennen he die hand boven je hoofd weg![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:52 schreef Specsavers het volgende:
Maar het is wel wennen he die hand boven je hoofd weg![]()
De enige die aan het draaien en liegen is, ben jij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:56 schreef SCH het volgende:
[..]
in plaats van excuses te maken voor een pijnlijke fout, blijven jullie maar proberen je gelijk te halen. echt verbazingwekkend, zo moeilijk is het toch niet om even sorry te zeggen, dan is het zand erover. Nu blijft het hangen, geldt nog meer voor je vrouwelijke collega die zich echt heerlijk belachelijk aan het maken is door steeds meer te draaien en te liegen
Al bijna uitgejammerd? Jij creeerde een misverstand, je hebt de gevolgen ondervonden. Ik zie niet hoe of waarom ik me dien te verontschuldigen voor jouw onduidelijkheid & gebrek aan tijdige uitleg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:56 schreef SCH het volgende:
[..]
in plaats van excuses te maken voor een pijnlijke fout, blijven jullie maar proberen je gelijk te halen. echt verbazingwekkend, zo moeilijk is het toch niet om even sorry te zeggen, dan is het zand erover. Nu blijft het hangen, geldt nog meer voor je vrouwelijke collega die zich echt heerlijk belachelijk aan het maken is door steeds meer te draaien en te liegen
Omdat ze SCH een keer hebben laten bannenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:52 schreef Specsavers het volgende:
[..]
De nieuwe Mods zijn zeker een aanwinst![]()
Voel je je stoer?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Al bijna uitgejammerd? Jij creeerde een misverstand, je hebt de gevolgen ondervonden. Ik zie niet hoe of waarom ik me dien te verontschuldigen voor jouw onduidelijkheid & gebrek aan tijdige uitleg.
Waar dan? Hoe durf je mij daarvan te beschuldigen. Ik word de dupe van jullie amateurisme en gebrek aan zorgvuldigheid en vervolgens verzint sigme een verhaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De enige die aan het draaien en liegen is, ben jij.
Wat mij betreft geen zand. En sympathie, my assquote:Wat mij betreft zand erover, maar ga nou niet Sigme beschuldigen van draaien en liegen. Het maakt je niet sympathieker, laat staan geloofwaardiger.
Stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar dan? Hoe durf je mij daarvan te beschuldigen. Ik word de dupe van jullie amateurisme en gebrek aan zorgvuldigheid en vervolgens verzint sigme een verhaal.
[..]
Wat mij betreft geen zand. En sympathie, my ass![]()
Wij bannen niet zoals je al hoort te weten, wij kunnen hooguit een FA wijzen op banwaardig gedrag. Voor iemand die praktisch maandelijks geband wordt gedraag je je wel als een newbiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ban niet zo snel en ben niet zo onzorgvuldig![]()
Doe normaal. Jullie bannen wel. De FA's weten meestal nauwelijks waar het over gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wij bannen niet zoals je al hoort te weten, wij kunnen hooguit een FA wijzen op banwaardig gedrag. Voor iemand die praktisch maandelijks geband wordt gedraag je je wel als een newbie
Beginnersfouten maar te laf om het toe te geven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:39 schreef Aoristus het volgende:
Wát is hier aan de hand?
FA's gaan af op notes dus weten wel wat er speelt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe normaal. Jullie bannen wel. De FA's weten meestal nauwelijks waar het over gaat.
Verschuil je daar toch niet altijd achter. sigme heeft volkomen onterecht die voordracht gedaan, en nu speelt ze de onschuld zelve
Ik dacht ik doe een voorzichtige schattingquote:En ik ben niet praktisch maandelijks geband, sufferd.
da's de doodssteek voor elke organisatie..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Beginnersfouten maar te laf om het toe te geven.
Zo naief ben je niet echt. Come on.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
FA's gaan af op notes dus weten wel wat er speelt.
Laat ik het dan anders stellen, als ik kon bannen was jij minimaal 1 x in de week aan de beurt geweestquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo naief ben je niet echt. Come on.
Dat fabeltje dat jullie niet kunnen bannen, is zo
Ik ben dol op beurtenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders stellen, als ik kon bannen was jij minimaal 1 x in de week aan de beurt geweest![]()
Waarom schreef je dan dat je nu snapt dat het zo overkomt, hmm? Over het "misverstand", en dan meer precies over de lezing die ik, PJO, de andere POLmods én de FA's hadden van jouw posts & bedoeling.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Voel je je stoer?
Gelul - jij hebt een fout gemaakt. Laf en kinderachtig dat je dat maar niet toe durft te geven. Nu kom je met een lulverhaal over onduidelijkheid en gebrek aan tijdige uitleg wat de grootste bullshit is. De beslissing is teruggedraaid omdat jullie fout zaten. Normale mensen zeggen dan even sorry
Echt heel sneu dat je de bal bij een ander legt terwijl je zelf te simpel en lui was om even na te gaan hoe het echt zat.
Omdat jij achteraf uitlegde dat je het niet goed had gelezen en deze mogelijkheid niet had overdacht. Onbegrijpelijk op zich maar als je er met een bepertek blik naar kijkt en puur op PJO afgaat en niet even navraag doet bij degene waar het over gaat, dan snap ik uiteindelijk dat het zo overkomt. Maar ik verwacht van mods iets meer dan dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef sigme het volgende:
Waarom schreef je dan dat je nu snapt dat het zo overkomt, hmm? Over het "misverstand", en dan meer precies over de lezing die ik, PJO, de andere POLmods én de FA's hadden van jouw posts & bedoeling.
Je hebt er dus niets van geleerd en je gaat klakkeloos het beleid van FOK achterna waar je wel vragen over hebt maar waar niet over gediscussieerd mag worden. Dom dreigement dit. Je diskwalificeert jezelf voortdurend en je geeft er blijk van er niet voor de users voor POL te zijn maar dat je insteek is om ze het leven zuur te maken. Ik snap dat niet, had ook niet verwacht dat je op die manier zou gaan modereren.quote:Je had het begrepen maar je bent dat weer vergeten? Mij best, ik niet, en als je nog eens zoiets post zal ik het opnieuw onder aandacht van de FA's brengen.
SCH krijgt zijn zin / gelijk niet en is dus boos op de POL Modsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:39 schreef Aoristus het volgende:
Wát is hier aan de hand?
Welke hand zat ik nou onder....?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:05 schreef Specsavers het volgende:
[..]
SCH krijgt zijn zin / gelijk niet en is dus boos op de POL Mods![]()
mooiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:48 schreef Chewie het volgende:
merge aangevraagd
Tuurlijk jij weet zeker dat dat een fabeltje isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef SCH het volgende:
Dat fabeltje dat jullie niet kunnen bannen, is zo
Ik word iedere maand geband immers, me dunkt dat ik als ervaringsdeskundige recht van spreken hebquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:41 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Tuurlijk jij weet zeker dat dat een fabeltje is![]()
Ben benieuwd naar je bron![]()
Ga toch weg man.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 07:56 schreef SCH het volgende:
Ja, de FA's zijn altijd enorm op mijn hand inderdaadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga toch weg man.Dat hele zogenaamde misverstand is als excuus bij elkaar gekonkelfoesd door jou en de FAs, en heeft niks met de waarheid te maken.
Waarom?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gewoon terecht doorgegeven.
Ik druk ze een hart onder de riem, that's it.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:57 schreef SCH het volgende:
4. je bent geen mod meer dus waar bemoei je je mee![]()
Je was toch meteen weer vrij, terwijl je volgens de regels een permban zou moeten krijgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:51 schreef SCH het volgende:
Ja, de FA's zijn altijd enorm op mijn hand inderdaad
Je hebt je NSB cursus dus nog niet met succes afgerond?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je was toch meteen weer vrij, terwijl je volgens de regels een permban zou moeten krijgen?![]()
Nee hoor, ik was erbij gelapt door een domme rancuneuze user en een onoplettende beginnende mod.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je was toch meteen weer vrij, terwijl je volgens de regels een permban zou moeten krijgen?![]()
Nee, dat is niks voor mij. Meer iets voor Melkert.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:04 schreef du_ke het volgende:
Je hebt je NSB cursus dus nog niet met succes afgerond?
Ik ben niet rancuneus hoor, en sigme doet het prima.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:06 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, ik was erbij gelapt door een domme rancuneuze user en een onoplettende beginnende mod.
Zet die rooie bril en die linkse oogkleppen eens af. Want je ziet echt alleen wat je wilt zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:06 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, ik was erbij gelapt door een domme rancuneuze user en een onoplettende beginnende mod.
Bril en oogkleppen hebben er niks mee te maken, er is een fout gemaakt die is teruggedraaid dus ik zie gewoon wat ik zie hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:22 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Zet die rooie bril en die linkse oogkleppen eens af. Want je ziet echt alleen wat je wilt zien.![]()
Oh je speelt er alleen gewoon graag voor in je bruine hempje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat is niks voor mij. Meer iets voor Melkert.
Ach jongen toch, dat topicreportje van je heb je ruim 4 uur later geplaatst.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom?
1. die regel is echt bespottelijk, dat jullie daarmee akkoord gaan.
2. er was helemaal geen sprake van en dat was met een simpel vraagje opgelost, de intentie spreekt nergens uit
3. er is een tr gedaan, als sigme had opgelet dan had ze dat gezien
4. je bent geen mod meer dus waar bemoei je je mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |