Gaat je geen zak an.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:27 schreef PJORourke het volgende:
Wat was nu dat "misverstand"?
Een ware Moszkowicziaanse beredeneringquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:13 schreef sigme het volgende:
Voor de duidelijkheid: op dreigen met benaderen van het MDI staat een ban. In het jongste geval bleek het MDI niet benaderd, er werd melding gemaakt aan de fok-crew van een verondersteld 'MDI-waardige' post.
Het draagt inderdaad niets bij aan de discussie. Ik verzoek dan ook iedereen vriendelijk, doch dringend, om niet te zaniken over de bron als het een gewoon bekende bron is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan het gezeik over de bron van de OP verwijderd worden uit dit topic
'Ruzie binnen coalitie over lot postbodes'
Draagt niets bij tot de discussie zeker omdat er oko alle andere bronnen vermeld zijn in dit topic
Is het misschien een idee om Pol ook wat meer opinie-georienteerd te maken? Dan weet je tenminste hoe je het waarheidsgehalte op waarde moet schatten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Het draagt inderdaad niets bij aan de discussie. Ik verzoek dan ook iedereen vriendelijk, doch dringend, om niet te zaniken over de bron als het een gewoon bekende bron is.
Elsevier is een opinieblad, dat mag bekend verondersteld worden, steeds komen melden dát het een blad met een opinie is, is niet nodig. En belangrijker - het is niet het onderwerp van topics, niet gewijd aan elsevier of opiniebladen.
Mij lijkt het waarheidsgehalte van politieke overtuigingen sowieso geen nuttig criterium.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is het misschien een idee om Pol ook wat meer opinie-georienteerd te maken? Dan weet je tenminste hoe je het waarheidsgehalte op waarde moet schatten.
Mogelijk dat bij een goede uitwerking er best een heel politieke lading te geven is aan anti-semitisme. Maar dat wat er in die topic, die OP, van gemaakt was, was onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:56 schreef Akkersloot het volgende:
"Erg politiek lijkt het je niet". Maar waar valt volgens jou anti-semitisme dan onder ?
Volgens Wikipedia.en is Godslasteraar een antisemiet.
Als je niet mag zeiken over de bron, maak de bron wat duidelijker. Pol kun je makkelijk opdelen in idee vs maatschappij vs. aktualiteit. Zo'n 99,9% van Martijn zijn topics zijn opiniegerelateerd. Als je dat weet, dan kun je daar gepast op reageren als je daar een sub-kopje voor maakt. Andere mensen (zoals Bluesdude of Freako bijvoorbeeld), houden meer van feitelijke informatie.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Mij lijkt het waarheidsgehalte van politieke overtuigingen sowieso geen nuttig criterium.
Maar wat bedoel je met POL wat meer opinie-georienteerd maken?
Zeker, Sidekick kwam niet af met zijn zogenaamde roestige "burgerplatform" en niemand had er destijds echt zin in om dit echt uit te werken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen mod meer ben.
Ja, Aoristus, jij bent daar ook blij om.(Om het maar even voor te zijn.)
Natuurlijk hoef jij geen uitleg. Je weet heus wel waar ik het over heb. Gewoon een partijdig slotje dus.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:05 schreef sigme het volgende:
Ging het over god, joden, Joden, anti-semitisme, wikipedia, Godslasteraar? Geen idee. Ik hoef de uitleg ook niet hier:
Zou zelfs een topic "Valt antisemitisme onder politiek?" voor je zelfs te ingewikkeld zijn ?quote:Hoewel het christendom en islam anti-judeaistische trekjes heeft, is antisemitisme een politieke verschijnsel en ik hoop dan ook dat dit topic onder POL kan blijven staan
Dat is wel makkelijk gezegd. Het was ook wel zo dat je iets erin gooide en dat er soms best enthousiast gereageerd werd, maar dat het vervolgens niet opgepakt werd. Ach, soit, het is geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, Sidekick kwam niet af met zijn zogenaamde roestige "burgerplatform" en niemand had er destijds echt zin in om dit echt uit te werken.
Toegegeven, het maakt je modschap een stuk makkelijker om te zeggen: dit mag wel, en dat niet, maar als je dat niet kan staven, dan heeft het ook nauwelijks zin om daar consequenties aan te verbinden.
Tegen het einde had ik er iig minder zin in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef Aoristus het volgende:
Niet modden is dan misschien nog wel laffer ook trouwens
Geniet je hier nu van? Wat een kinderachtig gezeik waar jij je voor laat gebruiken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:13 schreef sigme het volgende:
Voor de duidelijkheid: op dreigen met benaderen van het MDI staat een ban. In het jongste geval bleek het MDI niet benaderd, er werd melding gemaakt aan de fok-crew van een verondersteld 'MDI-waardige' post.
Een hele merkwaardige regel. Hier een discussie erover op verzoek van sigme, maar tegen de zin van yvonne blijkbaar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:13 schreef sigme het volgende:
Onzin natuurlijk. Lees het topic maar door: er werd wel degelijk gedreigd met het MDI, en dat is dus nu duidelijk banwaardig. Een hele vreemde manier om SCH vrij te redeneren.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:13 schreef sigme het volgende:
Die discussie was niet "op mijn verzoek", ik vraag geen verzoeknummertjes aanquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Een hele merkwaardige regel. Hier een discussie erover op verzoek van sigme, maar tegen de zin van yvonne blijkbaar.
Schade-topic # 2
Heb je nou zelf geen moeite met dit soort regels sigme?
Kom op zeg, dat verhaal is toch totaal ongeloofwaardig? Hij schoot uit z'n slof, zei iets dat off-policy is en moet daar gelijk ieder ander voor behandeld worden. Het gaat me niet om de ban, maar die hele charade van "misverstand" is te zwak voor woorden.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:46 schreef sigme het volgende:
Die discussie was niet "op mijn verzoek", ik vraag geen verzoeknummertjes aan. Het was een suggestie.
Wat ik niet begrijp is waarom jij niet vóór die ban, en niet erna, even aan de betrokkenen (met name PJO) uitlegt dat het niet jouw bedoeling was te dreigen met het MDI, maar dat je aan de crew een melding hebt gedaan van een zogenaamde MDI-waardige post.
Nu lijkt het net alsof je voor de schermen je dreigboodschap in stand wil houden - en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Wat heeft het voor zin om over policy te spreken als je toch al weet dat de modjes te incompetent zijn?quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat verhaal is toch totaal ongeloofwaardig? Hij schoot uit z'n slof, zei iets dat off-policy is en moet daar gelijk ieder ander voor behandeld worden. Het gaat me niet om de ban, maar die hele charade van "misverstand" is te zwak voor woorden.
Het feit dat ik geen antwoord krijg zegt eik heel veel.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat heeft het voor zin om over policy te spreken als je toch al weet dat de modjes te incompetent zijn?
Eigenlijk wacht ik op SCH, kijken wat die erover meldt. Maar die is verrassend zwijgzaam in POLFB.quote:Op zondag 29 april 2007 05:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het feit dat ik geen antwoord krijg zegt eik heel veel.
quote:Op zondag 29 april 2007 09:58 schreef Tirion het volgende:
ChristenUnie: "Onze critici zijn conservatief, niet wij" (zaterdag 28 april 2007 @ 17:36)
Rouvoet is kritiek op ChristenUnie beu (zondag 29 april 2007 @ 01:14)
Heeft precies dezelfde citaten van Rouvoet, misschien kan het worden samengevoegd, er is in beide topics namelijk al een aantal reacties.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je niet mag zeiken over de bron, maak de bron wat duidelijker. Pol kun je makkelijk opdelen in idee vs maatschappij vs. aktualiteit. Zo'n 99,9% van Martijn zijn topics zijn opiniegerelateerd. Als je dat weet, dan kun je daar gepast op reageren als je daar een sub-kopje voor maakt. Andere mensen (zoals Bluesdude of Freako bijvoorbeeld), houden meer van feitelijke informatie.
ben je me vergeten, Sigmequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, Sidekick kwam niet af met zijn zogenaamde roestige "burgerplatform" en niemand had er destijds echt zin in om dit echt uit te werken.
Toegegeven, het maakt je modschap een stuk makkelijker om te zeggen: dit mag wel, en dat niet, maar als je dat niet kan staven, dan heeft het ook nauwelijks zin om daar consequenties aan te verbinden. Buiten het bannen van SCH dan, bij wijze van offer
Niet modden is dan misschien nog wel laffer ook trouwens
moet je een Sidekick vragen, dat was de democraatquote:Op zondag 29 april 2007 10:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is een burgerplatform? Iets met kudo's voor posters?
Ik hoef geen Sidekick, heb je niet wat snellers, iets mannelijkers, sportievers?quote:Op zondag 29 april 2007 10:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
moet je een Sidekick vragen, dat was de democraat
brood en spelen, ben ik bangquote:Op zondag 29 april 2007 10:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoef geen Sidekick, heb je niet wat snellers, iets mannelijkers, sportievers?
Pardon, ja, soort van. Dank voor het in herinnering roepenquote:
Niet mogen, niet mogen... ik vind het dommig (als iemand komt melden dat Elsevier rechts isquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je niet mag zeiken over de bron, maak de bron wat duidelijker.
Hmm. Ik vind de sjeu nu net dat dit binnen topics door elkaar loopt, subdiscussies over verschillende aspecten van hetzelfde onderwerp.quote:Pol kun je makkelijk opdelen in idee vs maatschappij vs. aktualiteit. Zo'n 99,9% van Martijn zijn topics zijn opiniegerelateerd. Als je dat weet, dan kun je daar gepast op reageren als je daar een sub-kopje voor maakt. Andere mensen (zoals Bluesdude of Freako bijvoorbeeld), houden meer van feitelijke informatie.
Dit toch?quote:Op zondag 29 april 2007 10:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is een burgerplatform? Iets met kudo's voor posters?
Bron: D66 (padstellingquote:Nieuw kiesstelsel
Vrijwel alle politieke partijen in Den Haag vinden dat het huidige kiesstelsel niet goed functioneert. Zij hebben echter allemaal verschillende opvattingen over hoe het stelsel dan verbeterd zou moeten worden. Daardoor verandert er in de praktijk weinig. Om die padstelling te doorbreken zal de regering op initiatief van Pechtold een Burgerforum instellen. Daarin zal een grote, representatieve groep Nederlanders een advies formuleren. Uit het burgerforum kan een heel nieuw systeem komen, maar ook de aanbeveling dat het huidige stelsel het meest optimale is. Eerder is in de Canadese staat British Columbia het kiesstelsel hervormd naar aanleiding van een advies van een burgerforum.
Geen idee, ik denk niet dat iedereen even slim is om op hetzelfde antwoord te komen.quote:Op zondag 29 april 2007 10:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Pardon, ja, soort van. Dank voor het in herinnering roepen. Mijn verbinding klapte eruit toen ik mijn antwoord wou plaatsen, ik heb het wel bewaard, hierbij alsnog.
[..]
Niet mogen, niet mogen... ik vind het dommig (als iemand komt melden dat Elsevier rechts is), en discussieverstorend als meerderen komen melden dat de bron Elsevier is (ja, dat stond erbij ja), en dat -wist je dat niet?- de Elsevier rechts is. Dat van die domheid, daar ga ik niet over, dat van die discussieverstoring wat meer.
Maar; de bron duidelijker maken, dat zou best eens goed kunnen werken. Elsevier -om het maar even bij dat voorbeeld te houden- pretendeert helemaal geen objectiviteit; misschien werkt het voor een topic naar aanleiding van een niet-objectieve bron wel beter om het er gewoon luid & duidelijk bij te zetten.
[..]
Hmm. Ik vind de sjeu nu net dat dit binnen topics door elkaar loopt, subdiscussies over verschillende aspecten van hetzelfde onderwerp.
Maar hoe denken anderen erover?
Oh, die onzin. Het is patstelling, s.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 08:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Eigenlijk wacht ik op SCH, kijken wat die erover meldt. Maar die is verrassend zwijgzaam in POLFB.
Wat voor antwoord verwacht je van mij? Dat ik dat misverstand uit de doeken doe? Volgens mij heb ik dat al gedaan; en verdere aandacht ervoor vind ik de zaak niet waard.
Het hoeft niet het MDI te zijn. FOK bant je ook als je zegt dat je naar de rechter gaat enz.quote:Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoewel ik het kansloos vind om via MDI te gaan klagen over iemand's mening, deel ik de onderbouwing van SCH.
Topics in FB hierover worden direct geslotenquote:Fok! durft niet het achterste van de tong te laten zien. Kom nu eens met een duidelijk en helder statement en onderbouw dat!
En dat snap ik dus niet. Alsof de rechter gelijk fok! zal veroordelen. Als fok! voor haar mening staat, dan heeft ze niets te vrezen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Het hoeft niet het MDI te zijn. FOK bant je ook als je zegt dat je naar de rechter gaat enz.
[..]
Zie boven, al vermoed ik zeer sterk dat Danny geen gerechtskosten wil betalen en de inkomsten volledig voor zichzelf wil houden.....quote:Topics in FB hierover worden direct gesloten
SCH: MDI-postje. Dit is toch echt niet te gelovenquote:Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]Wat moet ik verder uitleggen. Jij hebt een fout gemaakt, die is rechtgezet en nu probeer je er verder een verhaal van te maken. Je hebt te snel een conclusie getrokken, kan gebeuren, maar het is nogal een pavlow reactie. Beginnersfoutje denk ik.
Ik ben wel benieuwd wat je van die discussie vindt over een ban op MDI, kun je daar zelf prima mee leven? Jammer dat er op FOK verder weer niet over gediscussieerd mocht worden, zelfs niet op jouw verzoek, want dat was het wel degelijk. Jammer dat je daar over liegt
2:quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef PJORourke het volgende:
Dreigen met MDI:
Albayrak en haar functioneren
3:quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:17 schreef sigme het volgende:
Ik doe navraag met betrekking tot aanroepen MDI.
SCH: het wordt NIET gewaardeerd; als je het idee hebt dat de wet of fatsoensnormen overschreden worden hoor je dat aan crew kenbaar te maken.
En dan tel ik de mogelijkheden niet mee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Zwaktebod. En voor de rest: meegenomen naar achter, even navragen hoe er forumbreed over gedacht wordt. Die eerdere zaak waaraan gerefereerd werd (MagneT oid) was bij mijn weten op de frontpage en ging over een klacht indienen tegen een fok-crewlid. Dus ik weet niet of het relevant is voor dit geval.
quote:Op maandag 30 april 2007 09:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:bijdehand, laat dat 'meteen' maar weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |