abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48775214
Welkom in het politieke forum van FOK! Hier kun je discussiëren over actuele zaken uit de politiek.
Zoals de naam al zegt gaat dit forum over politiek in al haar facetten. Van economie tot (on)recht, van filosofie tot nieuws.

Probeer je argumenten zoveel mogelijk te onderbouwen, geef aan van welke bronnen je gebruik maakt en link hier zo mogelijk naar. Let hier vooral op bij het openen van nieuwe topics.

Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een politiek-artikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.

Kom je een post tegen waarvan je vindt dat deze niet door de beugel kan, wijs de modjes hier dan op door een topicreport (eventueel anoniem) in te voeren of meldt de post in het feedbacktopic.

Zoals in elk subforum, geldt ook hier de algemene policy. Daarnaast verwachten we een redelijke opening tot discussie als je een topic opent. Natuurlijk komt iedereen hier voor zijn plezier en als het een leuk/gepast topic is mag het ook blijven. Voor het politieke borrelpraat ben je altijd welkom in ons politieke café het slowchattopic.

Voor kritiek, opmerkingen, complimenten of andere feedback op het handelen van de POL-mods zijn we bereikbaar via:
- Dit feedbacktopic
- Topicreport ( ) aan de bovenkant van het betreffende topic)
- IRC (#POL via irc.fok.nl)
- Via de PM te bereiken onder de naam NWS_POL_Mods

Veel plezier.

Chewie
sigme
Rock_de_Braziliaan

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2007 14:30:56 ]
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:27:41 #2
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48775382
Wat was nu dat "misverstand"?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_48775406
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:27 schreef PJORourke het volgende:
Wat was nu dat "misverstand"?
Gaat je geen zak an.
pi_48777872
sticky gemaakt en OP aangepast
pi_48778458
dat kan sticky-er
pi_48779613
Ach de lijm plakt niet zo goed met dit weer .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_48783462
Schaf automatisch lintje politici af

Kan dicht.

Geen discussie, bagger

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 27-04-2007 17:32:01 ]
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:01:56 #8
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48784851
Zo plakt het echt.

tevens tvp.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 27 april 2007 @ 19:56:14 #9
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_48788704
Kan het gezeik over de bron van de OP verwijderd worden uit dit topic
'Ruzie binnen coalitie over lot postbodes'

Draagt niets bij tot de discussie zeker omdat er oko alle andere bronnen vermeld zijn in dit topic
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_48791433
Voor de duidelijkheid: op dreigen met benaderen van het MDI staat een ban. In het jongste geval bleek het MDI niet benaderd, er werd melding gemaakt aan de fok-crew van een verondersteld 'MDI-waardige' post.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:16:28 #11
66825 Reya
Fier Wallon
pi_48791525
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 21:13 schreef sigme het volgende:
Voor de duidelijkheid: op dreigen met benaderen van het MDI staat een ban. In het jongste geval bleek het MDI niet benaderd, er werd melding gemaakt aan de fok-crew van een verondersteld 'MDI-waardige' post.
Een ware Moszkowicziaanse beredenering
pi_48791759
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Kan het gezeik over de bron van de OP verwijderd worden uit dit topic
'Ruzie binnen coalitie over lot postbodes'

Draagt niets bij tot de discussie zeker omdat er oko alle andere bronnen vermeld zijn in dit topic
Het draagt inderdaad niets bij aan de discussie. Ik verzoek dan ook iedereen vriendelijk, doch dringend, om niet te zaniken over de bron als het een gewoon bekende bron is.

Elsevier is een opinieblad, dat mag bekend verondersteld worden, steeds komen melden dát het een blad met een opinie is, is niet nodig. En belangrijker - het is niet het onderwerp van topics, niet gewijd aan elsevier of opiniebladen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:31:38 #13
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48791892
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 21:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Het draagt inderdaad niets bij aan de discussie. Ik verzoek dan ook iedereen vriendelijk, doch dringend, om niet te zaniken over de bron als het een gewoon bekende bron is.

Elsevier is een opinieblad, dat mag bekend verondersteld worden, steeds komen melden dát het een blad met een opinie is, is niet nodig. En belangrijker - het is niet het onderwerp van topics, niet gewijd aan elsevier of opiniebladen.
Is het misschien een idee om Pol ook wat meer opinie-georienteerd te maken? Dan weet je tenminste hoe je het waarheidsgehalte op waarde moet schatten.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_48792261
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 21:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Is het misschien een idee om Pol ook wat meer opinie-georienteerd te maken? Dan weet je tenminste hoe je het waarheidsgehalte op waarde moet schatten.
Mij lijkt het waarheidsgehalte van politieke overtuigingen sowieso geen nuttig criterium.

Maar wat bedoel je met POL wat meer opinie-georienteerd maken ?
  vrijdag 27 april 2007 @ 21:56:38 #15
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_48792486
"Erg politiek lijkt het je niet". Maar waar valt volgens jou anti-semitisme dan onder ?

Volgens Wikipedia.en is Godslasteraar een antisemiet.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_48792689
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 21:56 schreef Akkersloot het volgende:
"Erg politiek lijkt het je niet". Maar waar valt volgens jou anti-semitisme dan onder ?

Volgens Wikipedia.en is Godslasteraar een antisemiet.
Mogelijk dat bij een goede uitwerking er best een heel politieke lading te geven is aan anti-semitisme. Maar dat wat er in die topic, die OP, van gemaakt was, was onbegrijpelijk.
Ging het over god, joden, Joden, anti-semitisme, wikipedia, Godslasteraar? Geen idee. Ik hoef de uitleg ook niet hier: die topic was niks. Als je alsnog de politieke aspecten van een van deze zaken wil uitwerken, ga je gang, maar dan moet het niet op die rare topic lijken, want dan is het mislukt.
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:08:06 #17
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48792760
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 21:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Mij lijkt het waarheidsgehalte van politieke overtuigingen sowieso geen nuttig criterium.

Maar wat bedoel je met POL wat meer opinie-georienteerd maken ?
Als je niet mag zeiken over de bron, maak de bron wat duidelijker. Pol kun je makkelijk opdelen in idee vs maatschappij vs. aktualiteit. Zo'n 99,9% van Martijn zijn topics zijn opiniegerelateerd. Als je dat weet, dan kun je daar gepast op reageren als je daar een sub-kopje voor maakt. Andere mensen (zoals Bluesdude of Freako bijvoorbeeld), houden meer van feitelijke informatie.
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:16:46 #18
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48792987
Wat ben ik blij dat ik geen mod meer ben.

Ja, Aoristus, jij bent daar ook blij om. (Om het maar even voor te zijn.)
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:31:41 #19
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48793369
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen mod meer ben.

Ja, Aoristus, jij bent daar ook blij om. (Om het maar even voor te zijn.)
Zeker, Sidekick kwam niet af met zijn zogenaamde roestige "burgerplatform" en niemand had er destijds echt zin in om dit echt uit te werken.
Toegegeven, het maakt je modschap een stuk makkelijker om te zeggen: dit mag wel, en dat niet, maar als je dat niet kan staven, dan heeft het ook nauwelijks zin om daar consequenties aan te verbinden. Buiten het bannen van SCH dan, bij wijze van offer

Niet modden is dan misschien nog wel laffer ook trouwens
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:37:02 #20
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_48793522
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:05 schreef sigme het volgende:

Ging het over god, joden, Joden, anti-semitisme, wikipedia, Godslasteraar? Geen idee. Ik hoef de uitleg ook niet hier:
Natuurlijk hoef jij geen uitleg. Je weet heus wel waar ik het over heb. Gewoon een partijdig slotje dus.

Maar ik begrijp dus dat antisemitisme volgens je niet onder politiek valt.
quote:
Hoewel het christendom en islam anti-judeaistische trekjes heeft, is antisemitisme een politieke verschijnsel en ik hoop dan ook dat dit topic onder POL kan blijven staan
Zou zelfs een topic "Valt antisemitisme onder politiek?" voor je zelfs te ingewikkeld zijn ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  vrijdag 27 april 2007 @ 22:39:13 #21
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_48793572
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]

Zeker, Sidekick kwam niet af met zijn zogenaamde roestige "burgerplatform" en niemand had er destijds echt zin in om dit echt uit te werken.
Toegegeven, het maakt je modschap een stuk makkelijker om te zeggen: dit mag wel, en dat niet, maar als je dat niet kan staven, dan heeft het ook nauwelijks zin om daar consequenties aan te verbinden.
Dat is wel makkelijk gezegd. Het was ook wel zo dat je iets erin gooide en dat er soms best enthousiast gereageerd werd, maar dat het vervolgens niet opgepakt werd. Ach, soit, het is geweest.
quote:
Tegen het einde had ik er iig minder zin in.
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2007 @ 01:56:31 #22
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48798255
quote:
Geniet je hier nu van? Wat een kinderachtig gezeik waar jij je voor laat gebruiken.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_48802927
quote:
Een hele merkwaardige regel. Hier een discussie erover op verzoek van sigme, maar tegen de zin van yvonne blijkbaar.
Schade-topic # 2

Heb je nou zelf geen moeite met dit soort regels sigme?
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:38:52 #24
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48809674
quote:
Onzin natuurlijk. Lees het topic maar door: er werd wel degelijk gedreigd met het MDI, en dat is dus nu duidelijk banwaardig. Een hele vreemde manier om SCH vrij te redeneren.
pi_48812627
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Een hele merkwaardige regel. Hier een discussie erover op verzoek van sigme, maar tegen de zin van yvonne blijkbaar.
Schade-topic # 2

Heb je nou zelf geen moeite met dit soort regels sigme?
Die discussie was niet "op mijn verzoek", ik vraag geen verzoeknummertjes aan . Het was een suggestie.

Wat ik niet begrijp is waarom jij niet vóór die ban, en niet erna, even aan de betrokkenen (met name PJO) uitlegt dat het niet jouw bedoeling was te dreigen met het MDI, maar dat je aan de crew een melding hebt gedaan van een zogenaamde MDI-waardige post.

Nu lijkt het net alsof je voor de schermen je dreigboodschap in stand wil houden - en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:01:55 #26
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48813085
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:46 schreef sigme het volgende:
Die discussie was niet "op mijn verzoek", ik vraag geen verzoeknummertjes aan . Het was een suggestie.

Wat ik niet begrijp is waarom jij niet vóór die ban, en niet erna, even aan de betrokkenen (met name PJO) uitlegt dat het niet jouw bedoeling was te dreigen met het MDI, maar dat je aan de crew een melding hebt gedaan van een zogenaamde MDI-waardige post.

Nu lijkt het net alsof je voor de schermen je dreigboodschap in stand wil houden - en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Kom op zeg, dat verhaal is toch totaal ongeloofwaardig? Hij schoot uit z'n slof, zei iets dat off-policy is en moet daar gelijk ieder ander voor behandeld worden. Het gaat me niet om de ban, maar die hele charade van "misverstand" is te zwak voor woorden.
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2007 @ 23:07:43 #27
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48818426
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:01 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat verhaal is toch totaal ongeloofwaardig? Hij schoot uit z'n slof, zei iets dat off-policy is en moet daar gelijk ieder ander voor behandeld worden. Het gaat me niet om de ban, maar die hele charade van "misverstand" is te zwak voor woorden.
Wat heeft het voor zin om over policy te spreken als je toch al weet dat de modjes te incompetent zijn?
  zondag 29 april 2007 @ 05:12:11 #28
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48824994
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat heeft het voor zin om over policy te spreken als je toch al weet dat de modjes te incompetent zijn?
Het feit dat ik geen antwoord krijg zegt eik heel veel.
pi_48825560
quote:
Op zondag 29 april 2007 05:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het feit dat ik geen antwoord krijg zegt eik heel veel.
Eigenlijk wacht ik op SCH, kijken wat die erover meldt. Maar die is verrassend zwijgzaam in POLFB.

Wat voor antwoord verwacht je van mij? Dat ik dat misverstand uit de doeken doe? Volgens mij heb ik dat al gedaan; en verdere aandacht ervoor vind ik de zaak niet waard.
pi_48826065
ChristenUnie: "Onze critici zijn conservatief, niet wij" (zaterdag 28 april 2007 @ 17:36)
Rouvoet is kritiek op ChristenUnie beu (zondag 29 april 2007 @ 01:14)

Heeft precies dezelfde citaten van Rouvoet, misschien kan het worden samengevoegd, er is in beide topics namelijk al een aantal reacties.
pi_48826079
quote:
Op zondag 29 april 2007 09:58 schreef Tirion het volgende:
ChristenUnie: "Onze critici zijn conservatief, niet wij" (zaterdag 28 april 2007 @ 17:36)
Rouvoet is kritiek op ChristenUnie beu (zondag 29 april 2007 @ 01:14)

Heeft precies dezelfde citaten van Rouvoet, misschien kan het worden samengevoegd, er is in beide topics namelijk al een aantal reacties.
Is reeds aangevraagd .
  zondag 29 april 2007 @ 10:31:20 #32
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48826515
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:08 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Als je niet mag zeiken over de bron, maak de bron wat duidelijker. Pol kun je makkelijk opdelen in idee vs maatschappij vs. aktualiteit. Zo'n 99,9% van Martijn zijn topics zijn opiniegerelateerd. Als je dat weet, dan kun je daar gepast op reageren als je daar een sub-kopje voor maakt. Andere mensen (zoals Bluesdude of Freako bijvoorbeeld), houden meer van feitelijke informatie.
quote:

[..]

Toegegeven, het maakt je modschap een stuk makkelijker om te zeggen: dit mag wel, en dat niet, maar als je dat niet kan staven, dan heeft het ook nauwelijks zin om daar consequenties aan te verbinden. Buiten het bannen van SCH dan, bij wijze van offer

ben je me vergeten, Sigme
  † In Memoriam † zondag 29 april 2007 @ 10:39:11 #33
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48826646
Wat is een burgerplatform? Iets met kudo's voor posters?
  zondag 29 april 2007 @ 10:45:39 #34
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48826766
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
moet je een Sidekick vragen, dat was de democraat
  † In Memoriam † zondag 29 april 2007 @ 10:48:12 #35
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48826816
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:45 schreef Aoristus het volgende:

[..]

moet je een Sidekick vragen, dat was de democraat
Ik hoef geen Sidekick, heb je niet wat snellers, iets mannelijkers, sportievers?
  zondag 29 april 2007 @ 10:49:25 #36
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48826842
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik hoef geen Sidekick, heb je niet wat snellers, iets mannelijkers, sportievers?
brood en spelen, ben ik bang
pi_48826911
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:31 schreef Aoristus het volgende:

[..]

[..]

ben je me vergeten, Sigme
Pardon, ja, soort van. Dank voor het in herinnering roepen . Mijn verbinding klapte eruit toen ik mijn antwoord wou plaatsen, ik heb het wel bewaard, hierbij alsnog.
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:08 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Als je niet mag zeiken over de bron, maak de bron wat duidelijker.
Niet mogen, niet mogen... ik vind het dommig (als iemand komt melden dat Elsevier rechts is ), en discussieverstorend als meerderen komen melden dat de bron Elsevier is (ja, dat stond erbij ja), en dat -wist je dat niet?- de Elsevier rechts is. Dat van die domheid, daar ga ik niet over, dat van die discussieverstoring wat meer.

Maar; de bron duidelijker maken, dat zou best eens goed kunnen werken. Elsevier -om het maar even bij dat voorbeeld te houden- pretendeert helemaal geen objectiviteit; misschien werkt het voor een topic naar aanleiding van een niet-objectieve bron wel beter om het er gewoon luid & duidelijk bij te zetten.
quote:
Pol kun je makkelijk opdelen in idee vs maatschappij vs. aktualiteit. Zo'n 99,9% van Martijn zijn topics zijn opiniegerelateerd. Als je dat weet, dan kun je daar gepast op reageren als je daar een sub-kopje voor maakt. Andere mensen (zoals Bluesdude of Freako bijvoorbeeld), houden meer van feitelijke informatie.
Hmm. Ik vind de sjeu nu net dat dit binnen topics door elkaar loopt, subdiscussies over verschillende aspecten van hetzelfde onderwerp.

Maar hoe denken anderen erover?
pi_48826986
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dit toch?
quote:
Nieuw kiesstelsel

Vrijwel alle politieke partijen in Den Haag vinden dat het huidige kiesstelsel niet goed functioneert. Zij hebben echter allemaal verschillende opvattingen over hoe het stelsel dan verbeterd zou moeten worden. Daardoor verandert er in de praktijk weinig. Om die padstelling te doorbreken zal de regering op initiatief van Pechtold een Burgerforum instellen. Daarin zal een grote, representatieve groep Nederlanders een advies formuleren. Uit het burgerforum kan een heel nieuw systeem komen, maar ook de aanbeveling dat het huidige stelsel het meest optimale is. Eerder is in de Canadese staat British Columbia het kiesstelsel hervormd naar aanleiding van een advies van een burgerforum.
Bron: D66 (padstelling )
  zondag 29 april 2007 @ 10:59:02 #39
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_48827005
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Pardon, ja, soort van. Dank voor het in herinnering roepen . Mijn verbinding klapte eruit toen ik mijn antwoord wou plaatsen, ik heb het wel bewaard, hierbij alsnog.
[..]

Niet mogen, niet mogen... ik vind het dommig (als iemand komt melden dat Elsevier rechts is ), en discussieverstorend als meerderen komen melden dat de bron Elsevier is (ja, dat stond erbij ja), en dat -wist je dat niet?- de Elsevier rechts is. Dat van die domheid, daar ga ik niet over, dat van die discussieverstoring wat meer.

Maar; de bron duidelijker maken, dat zou best eens goed kunnen werken. Elsevier -om het maar even bij dat voorbeeld te houden- pretendeert helemaal geen objectiviteit; misschien werkt het voor een topic naar aanleiding van een niet-objectieve bron wel beter om het er gewoon luid & duidelijk bij te zetten.
[..]

Hmm. Ik vind de sjeu nu net dat dit binnen topics door elkaar loopt, subdiscussies over verschillende aspecten van hetzelfde onderwerp.

Maar hoe denken anderen erover?
Geen idee, ik denk niet dat iedereen even slim is om op hetzelfde antwoord te komen.

Mag Jan Maorijnissen ook niet meer? Of Telegraf, Harry Potter, etc. Is het dommer als Martijn77 een gepassioneerde uitbarsting heeft, dan wanneer een anders die ons voorSCHotelt ?
  † In Memoriam † zondag 29 april 2007 @ 11:06:28 #40
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48827158
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Dit toch?
[..]

Bron: D66 (padstelling )
Oh, die onzin. Het is patstelling, s.
pi_48827730
quote:
Op zondag 29 april 2007 08:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Eigenlijk wacht ik op SCH, kijken wat die erover meldt. Maar die is verrassend zwijgzaam in POLFB.

Wat voor antwoord verwacht je van mij? Dat ik dat misverstand uit de doeken doe? Volgens mij heb ik dat al gedaan; en verdere aandacht ervoor vind ik de zaak niet waard.
Wat moet ik verder uitleggen. Jij hebt een fout gemaakt, die is rechtgezet en nu probeer je er verder een verhaal van te maken. Je hebt te snel een conclusie getrokken, kan gebeuren, maar het is nogal een pavlow reactie. Beginnersfoutje denk ik.

Ik ben wel benieuwd wat je van die discussie vindt over een ban op MDI, kun je daar zelf prima mee leven? Jammer dat er op FOK verder weer niet over gediscussieerd mocht worden, zelfs niet op jouw verzoek, want dat was het wel degelijk. Jammer dat je daar over liegt
  † In Memoriam † zondag 29 april 2007 @ 11:34:55 #42
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48827842
Hoewel ik het kansloos vind om via MDI te gaan klagen over iemand's mening, deel ik de onderbouwing van SCH.

Fok! durft niet het achterste van de tong te laten zien. Kom nu eens met een duidelijk en helder statement en onderbouw dat!
pi_48827886
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoewel ik het kansloos vind om via MDI te gaan klagen over iemand's mening, deel ik de onderbouwing van SCH.
Het hoeft niet het MDI te zijn. FOK bant je ook als je zegt dat je naar de rechter gaat enz.
quote:
Fok! durft niet het achterste van de tong te laten zien. Kom nu eens met een duidelijk en helder statement en onderbouw dat!
Topics in FB hierover worden direct gesloten
  † In Memoriam † zondag 29 april 2007 @ 11:39:23 #44
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_48827959
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Het hoeft niet het MDI te zijn. FOK bant je ook als je zegt dat je naar de rechter gaat enz.
[..]
En dat snap ik dus niet. Alsof de rechter gelijk fok! zal veroordelen. Als fok! voor haar mening staat, dan heeft ze niets te vrezen.
quote:
Topics in FB hierover worden direct gesloten
Zie boven, al vermoed ik zeer sterk dat Danny geen gerechtskosten wil betalen en de inkomsten volledig voor zichzelf wil houden.....
Heel begrijpelijk overigens, maar zég dat dan gewoon!
pi_48849163
quote:
Op zondag 29 april 2007 11:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat moet ik verder uitleggen. Jij hebt een fout gemaakt, die is rechtgezet en nu probeer je er verder een verhaal van te maken. Je hebt te snel een conclusie getrokken, kan gebeuren, maar het is nogal een pavlow reactie. Beginnersfoutje denk ik.

Ik ben wel benieuwd wat je van die discussie vindt over een ban op MDI, kun je daar zelf prima mee leven? Jammer dat er op FOK verder weer niet over gediscussieerd mocht worden, zelfs niet op jouw verzoek, want dat was het wel degelijk. Jammer dat je daar over liegt
SCH: MDI-postje. Dit is toch echt niet te geloven
PJO: Ga je dreigen?
SCH: Nee, hoezo? Ik ga er gewoon melding van maken, meer niet.

Kijk, dat je bedoelde dat je melding ervan zou maken bij de crew, niet bij het MDI, dat had je best kunnen zeggen hoor. Om te beginnen had je antwoord aan PJO duidelijker kunnen zijn, maar je hebt daarna ook nog een paar kansen laten liggen.
Eens even tellen in [POL-FB]3 bijzondere mods voor kleine kleuters verkloten POL
1:
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:29 schreef PJORourke het volgende:
Dreigen met MDI:

Albayrak en haar functioneren
2:
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:17 schreef sigme het volgende:
Ik doe navraag met betrekking tot aanroepen MDI.

SCH: het wordt NIET gewaardeerd; als je het idee hebt dat de wet of fatsoensnormen overschreden worden hoor je dat aan crew kenbaar te maken.
3:
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:04 schreef sigme het volgende:

[..]

Zwaktebod . En voor de rest: meegenomen naar achter, even navragen hoe er forumbreed over gedacht wordt. Die eerdere zaak waaraan gerefereerd werd (MagneT oid) was bij mijn weten op de frontpage en ging over een klacht indienen tegen een fok-crewlid. Dus ik weet niet of het relevant is voor dit geval.
En dan tel ik de mogelijkheden niet mee.

Schot voor open doel; en bij een ervaren schuinmarcheerder kan je niet spreken van een beginnersfoutje als zoveel mogelijkheden niet zijn benut. Kortom: je liet het eruit zien zoals het eruit zag; een overtreding. Daar is naar gehandeld, naar behoren. Niet weer doen he
pi_48854179
Je zat gewoon fout sigme. Ik heb meteen een TR geplaatst, dat had je kunnen zien als je je leesbril op had gedaan. Dat heb je gemist, beginnersfoutje dus.

Bovendien vind ik het merkwaardig dat jij meegaat in die onzin om mensen te bannen als ze over klachten beginnen.

Het is je vergeven hoor, dat je zo'n fout maakte. Niet weer doen!
  maandag 30 april 2007 @ 09:32:45 #47
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_48858639
bijdehand, laat dat 'meteen' maar weg.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_48859331
Hoeveel belasting betaal je? Kan dit niet beter naar GC?
pi_48859333
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
bijdehand, laat dat 'meteen' maar weg.
Was dat niet zo dan?
  maandag 30 april 2007 @ 11:34:55 #50
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48860514
SCH, je krijgt AkkerSCHloot-achtige trekjes
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')