Ach, Eric bloeit gewoon op als hij zich in de rol van meelevende troostnicht kan manoeuvreren. Ongeacht wie het is, Eric 'zal er wel eens een goed gesprek mee hebben'. Daar kickt 'ie op..quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:22 schreef Frasier het volgende:
Wat doet die Eric nou weer medelevend naa Brain toe? Gore matennaaier
Echt te triest,...als die zelfmoord pleegt wat dan?? wel uniek op tv...hahaquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:08 schreef Kinga het volgende:
Jep, Brian is onder invloed van een pilletje of twee...
Ze wil met hem pratenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:24 schreef mootie het volgende:
Amanda is doodsbang maar ze kan blijkbaar niet de link naar Brian leggen?
Tegen haar vriendin kon ze dat wel. Ze heeft zelf al toegegeven dat Brainless aggressief is, en dat ze daar op valt. En in dat huis is er nou eenmaal niets beters te vinden voor de seks.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:24 schreef mootie het volgende:
Amanda is doodsbang maar ze kan blijkbaar niet de link naar Brian leggen?
Als hij het dan maar wel voor 4 mei doet...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Echt te triest,...als die zelfmoord pleegt wat dan?? wel uniek op tv...haha
Als er echt iets aan de hand is, is Jaaps terror in geen velden of wegen te bekennen, zijn gesprek met Amanda was ook al vrij normaal.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
Toch jammer dat Jaap mededogen heeft met zijn maatje Brian.
Als Jaap echt wil neerzetten dat hij geschift is moet hij gewoon doorgaan vandaag. Nu is het laatste restje geloofwaardigheid pleite.
Koop een dan een dildo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tegen haar vriendin kon ze dat wel. Ze heeft zelf al toegegeven dat Brainless aggressief is, en dat ze daar op valt. En in dat huis is er nou eenmaal niets beters te vinden voor de seks.
Het merkwaardige is dat Amanda vanochtend zei dat ze dat niet eens zo erg vond. Ze heeft wel meer van dat soort vriendjes gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
Wat een loser, hij moet zich zijn ogen uit zn kop schamen, een meisje in haar gezicht spugen..... maar dat was blijkbaar haar schuld?
Brian zoekt in de gameroom zijn gereinigde kleren bij elkaar. De rest uitgezonderd Sylvia zit bij het zwembad te praten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:27 schreef ericahysterica het volgende:
getver wat gebeurt er met die k streams kzie niets meerrrrrrrrrrr
Nouuuuu dat weet ik zo net nog niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lekker belangrijk over 2 dagen NEUKEN ze weer..
2 dagen? Ik denk vanavond alquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lekker belangrijk over 2 dagen NEUKEN ze weer..
"Hey SWA! Zit je haar nou gewoon te neuken, swa?! Wat?!"quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat filmpje waar Brian er achterkomt dat Huub met Amanda ligt te neuken! WHAAAAA gewoon hilarisch![]()
![]()
![]()
![]()
Amanda wil in elk geval niets liever dan een lieve Brian terug. Eerder zei ze al tegen Jaap dat ze hem miste.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
2 dagen? Ik denk vanavond al![]()
Denk zelf dat 2 dagen misschien wat erg snel is. Maar als Amanda het allemaal zo draait dat het Huub's schuld was dan zal Brainless daar wel in meegaan, dus ik gok op 4 dagenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef Marrije het volgende:
Nouuuuu dat weet ik zo net nog niet.
Vooral dat stuk dat Natasja de twee uit lekaar probeert te houden. Is dat nou een portier? Ze loopt maar hysterisch te gillen dat ze uit elkaar moeten gaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Hey SWA! Zit je haar nou gewoon te neuken, swa?! Wat?!"![]()
En dat telefoongesprek... "Ik ben in mijn MODDAFOKKING KUTGEZICHT GESLAGEN"![]()
En de eerste keer zal heel hardhandig en koud zijn vanuit Brian.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk zelf dat 2 dagen misschien wat erg snel is. Maar als Amanda het allemaal zo draait dat het Huub's schuld was dan zal Brainless daar wel in meegaan, dus ik gok op 4 dagen
zo zit zij nu eenmaal in elkaar, ze is echt zon loverboy meisjequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda wil in elk geval niets liever dan een lieve Brian terug. Eerder zei ze al tegen Jaap dat ze hem miste.
Ja Doei!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Boixos_Nois het volgende:
hoi,
kan iemand mij ff in het kort bijpraten? heb geen zin om alles na te lezen,
waarom "gaat'' huub weg?
Daar zijn updates en verslagen voor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Boixos_Nois het volgende:
hoi,
waarom "gaat'' huub weg?
Ja, verdorie..... zat tegen kappen met deze waanzin aan. Hoop maar op als ik moet gaan betalen voor deze troep.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Spannend dit..
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Boixos_Nois het volgende:
hoi,
waarom "gaat'' huub weg?
ik denk gezien de tropische temperatuur 1 dagquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk zelf dat 2 dagen misschien wat erg snel is. Maar als Amanda het allemaal zo draait dat het Huub's schuld was dan zal Brainless daar wel in meegaan, dus ik gok op 4 dagen
Niemand gaat weg, ondanks dat het programma in een spiraal van fysiek geweld zit. Huub en Brainless moeten gewoon alletwee weg omdat het 2 aggressieve mannetjes zijn, maar de redaktie durft het niet aan omdat de tv uitzendingen dan niet meer gevuld kunnen worden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Boixos_Nois het volgende:
hoi,
waarom "gaat'' huub weg?
Ja, precies, met zo'n portier heb je elke avond op zijn minst twee dodelijke slachtoffersquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vooral dat stuk dat Natasja de twee uit lekaar probeert te houden. Is dat nou een portier? Ze loopt maar hysterisch te gillen dat ze uit elkaar moeten gaan![]()
Dat maakt haar niet uit. Ze wil Brian terug en als een stuk stront behandeld worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Clank het volgende:
Eric heeft de brief die Amanda voor Brian heeft geschreven gelezen. Hij zegt dat het niet zo verstandig is om de brief aan Brian te geven omdat het zo een schuldbekentenis lijkt.
quote:
Brian gebruikt ook fysiek geweld !quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:33 schreef drzwaan het volgende:
Het is niet eerlijk hoe Tien met haar bewoners omgaat, regels zijn regels
Het is gewoon overduidelijk op de beelden te zien dat Huub meermalen fysiek geweld gebruikt. Wat overigens ook niet de eerste keer is. Denk aan Jaap met een tand door zijn lip.
Huub weet het wel, maar zet zijn schuld om in eer!
Kan je nagaan als die uitgewerkt zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef FuTilE het volgende:
Wow, para brodda is FLINK van de wereld... Volgens mij hebben ze het hele medicijnenkastje ingezet om hem een beetje in toom te houden. Dit zijn op zijn mínst 3 verschillende soorten benzodiazepines
Het is triest maar het zit wel erg dicht tegen de waarheid aanquote:
En dan is het Huub's schuld ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef ericahysterica het volgende:
ja nu een preek van narcistia dit wordt nu haar moment in het drama
Daar hebben ze de horse-tranquilizer snipers op het dak voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Kan je nagaan als die uitgewerkt zijn![]()
Dat wil Amanda gewoon horen ze wil horen dat zij schuldig is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef Disana het volgende:
Natasia op bed met Amanda. Natasia begint de schuld in de schoenen van Amanda te schuiven. Het is niet zo verstandig als je een verbinding met iemand hebt om dan dronken te worden.
Amanda denkt dat het haar schuld is als er in haar gezicht wordt gespuugd, wanneer Brian haar zou slaan zou ze zichzelf nog de schuld geven.quote:
Maar dat was natuurlijk wel te verwachten dat Natasia Brian's kant zou kiezen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Natasia liegt. Huub reageerde op het harentrekken van Brian met een tik.
Brian was de hele avond al boos. Tikkende tijdbom.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Natasia zegt dat Brian pas boos werd toen Huub vroeg of hij er last van had en Huub plotseling naar hem uithaalde (??)
Nee, kijk naar update en fimpjequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Natasia liegt. Huub reageerde op het harentrekken van Brian met een tik.
Ja, ze heeft de beelden natuurlijk teruggezien en dat stukje dat zij voor Brian gaat staan is eruit gehaald. Kon ze onmogelijk zienquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Natasia zegt dat Brian pas boos werd toen Huub vroeg of hij er last van had en Huub plotseling naar hem uithaalde (??)
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:40 schreef noltje het volgende:
Amanda LIEGT.
Huub lag met zijn tong in haar geilgleuf.
beschaafde omschrijving......dank je welquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:40 schreef noltje het volgende:
Amanda LIEGT.
Brian "Figo" Kubatzquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:40 schreef the_undertaker het volgende:
Brian is net een portugese voetballer... altijd de vermeende onschuld spelen
Leugensquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
Ik heb gisteren de bedsessie niet gezien, maar Amanda zegt dat ze maar net samen in bed lagen, als of het nog maar een paar tellen was.
Iemand?
Hubb lag i.d.d. met zijn neus in het gras en zijn tong in de slootquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:40 schreef noltje het volgende:
Amanda LIEGT.
T gaat mij om het feit dat iedereen hier zegt dat Brain eerst is begonnen met het trekken van de haren. dat is niet juist. verder doen ze wat ze niet laten kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
De deken eraf trekken en Brian die Amanda een hoer noemt..... lijkt me ook wel een trigger.
Leugen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
Ik heb gisteren de bedsessie niet gezien, maar Amanda zegt dat ze maar net samen in bed lagen, als of het nog maar een paar tellen was.
Iemand?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:43 schreef demins het volgende:
Huub heeft Brian NON-STOP geslagen!
Hij krijgt er geen geld voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
In het loverboy-circuit is het toch normaal dat de vriendinnetjes worden uitgewisseld tussen kennissen? Waarom doet Brian daar nu opeens zo moeilijk over![]()
hij mag huub niet en bovendien beraalt huub hem nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
In het loverboy-circuit is het toch normaal dat de vriendinnetjes worden uitgewisseld tussen kennissen? Waarom doet Brian daar nu opeens zo moeilijk over![]()
Eerder heeft iemand een link gepost naar een filmpje met de complete bedsessie. Ik denk dat het in de vorige COS was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
Iemand?
Ze is nu het kindje van God!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef blomst het volgende:
Die toon die natasja aanslaat, past helemaal niet bij haar.
Misschien omdat hij er geen geld voor kreegquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
en het liegt maar door en door, gatverdammequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef Prosac het volgende:
Huub sloeg Brian in de private recht in het gezicht![]()
http://www.youtube.com/watch?v=yXpcuUABkZQ&NR=1quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerder heeft iemand een link gepost naar een filmpje met de complete bedsessie. Ik denk dat het in de vorige COS was.
En de stemmen die ze krijgen komen van TV kijkers, want die zien alleen (letterlijk en figuurlijk) een gekleurde versie van wat er allemaal gebeurd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:46 schreef Desii het volgende:
Ik kan geen streams zien... maar als ik dit zo lees.... is het precies de reden waarom Natasja en Brian niet populair zijn.
Altijd de schuld afschuiven en daarbij nog leugens rondstrooien..... bah, ik zit me gruwelijk te ergeren.. ben blij dat ik het niet hoor en zie
de zwarte beschermengel, kindje van godquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft zichzelf een heldenrol toebedeeld. 'Mijn lichaam was een schild'.
kan ze wel willen , de beelden liegen nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Die Teasershoer probeert Huub gewoon een aanranding aan te praten..vies goor loeder.
Ik vind dat ze het geweldig goed doetquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Walgelijk teringwijf die Natasia..
Amanda is een zielige stumperd. Die zal nog een hoop klappen krijgen in haar leven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:48 schreef Marrije het volgende:
Amanda wil alleen maar weten hoe Brian nu over haar denkt.
rat wordt nu per infuus volgepompt met prozac om weer wat gelukkiger te wordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:48 schreef Prosac het volgende:
Daarom is Brian zo lam, het is een vervanger die net uit het ziekenhuis komt na plastische chirurgie.
De echte Brian ligt zwaargewond met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis.
Wat ik gelezen heb wel minstens 20 minuten (tijdens streamlock)quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:47 schreef Joss-NL het volgende:
"het bleef maar door gaan" "ik trok het niet in m'n eentje"
Zolang duurde het toch niet?
Ja, erg he.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:46 schreef Desii het volgende:
Ik kan geen streams zien... maar als ik dit zo lees.... is het precies de reden waarom Natasja en Brian niet populair zijn.
Altijd de schuld afschuiven en daarbij nog leugens rondstrooien..... bah, ik zit me gruwelijk te ergeren.. ben blij dat ik het niet hoor en zie
is al 2 seconden geweest: "Ja dat was ook respectloos, maar Huub...."quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:50 schreef Meganog het volgende:
Komt het spugen van Brian nog aan bod...?
Tuurlijk niet. Dat is vergeten. Komt het wel aan bod dan is het de schuld van Amanda. En indirect natuurlijk van Huub.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:50 schreef Meganog het volgende:
Komt het spugen van Brian nog aan bod...?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:51 schreef Meganog het volgende:
"Huub lag mnet zijn hoofd tussen je benen"
"Maar dat wil niet zeggen dat hij me lag te likken"
Hahaha
Mijn vriend ligt ook altijd zo als we een gezellig gesprekje hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:51 schreef Meganog het volgende:
"Huub lag mnet zijn hoofd tussen je benen"
"Maar dat wil niet zeggen dat hij me lag te likken"
Hahaha
NEE ! heeft ie dat echt gezegd ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:51 schreef Disana het volgende:
Brian is er klaar mee volgens Natasia.
Je eigen gevoel kan niet weggesproken worden.. er kunnen 3 mensen dat tegenspreken.. maar er hoeft er maar 1 te zijn die met je meelultquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef Clank het volgende:
Eric, Sylvia en Huub hebben hun best gedaan om Amanda duidelijk te maken dat het niet haar schuld is. Eén gesprekje met Natasia en hup.. al die gesprekken worden ongedaan gemaakt.
Dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda is een zielige stumperd. Die zal nog een hoop klappen krijgen in haar leven.
Gelukkig heeft ie dat niet eerder verklaard.quote:
Dat zegt hij om de 2 dagen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:53 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
NEE ! heeft ie dat echt gezegd ?![]()
![]()
Hij is in een coconnetje binnengekomen, gedraagt zich als de gebeten hond, heel zielig, heel treist allemaalquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:54 schreef getl0st het volgende:
Hoe is brian terug gekomen? werd er nog wat gezegd of heeft hij zich meteen afgezonderd?
Maar vast niet de postbode als hij een bakkie komt doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn vriend ligt ook altijd zo als we een gezellig gesprekje hebben.![]()
Jawel, het spugen van Brian is wel aan bod gekomen, volgens Natas is dat respectloos.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat is vergeten. Komt het wel aan bod dan is het de schuld van Amanda. En indirect natuurlijk van Huub.
jij maakt een geintjequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:54 schreef getl0st het volgende:
Hoe is brian terug gekomen? werd er nog wat gezegd of heeft hij zich meteen afgezonderd?
rat en heks hebben ook sterke narcistische trekjes snel gekrenkt en alles buiten zichzelf de schuld gevenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef the_undertaker het volgende:
Het enige wat Brian en Natasia doen zijn feiten maken van ficties zodat het hun goed uitkomt. En ach, als je maar blijft denken dat dingen zo zijn als je denkt ga je er op gegeven moment nog in geloven ook. Dit zijn vaak de eerste verschijnselen van wat we in de volksmond noemen: "gek worden". Het creeren van een eigen wereldje zodat je tevreden bent met jezelf.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Hij is in een coconnetje binnegekomen, gedraagt zich als de gebeten hond, heel zielig, heel treist allemaal![]()
![]()
![]()
Loverboy tactiekjes .. dit heeft hij al 100x gezegd en werkt perfect bij Amanda om op haar blote kniene bij brian te gaan smeken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:51 schreef Disana het volgende:
Brian is er klaar mee volgens Natasia.
iig niet aan het eerstequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
ligt het aan mijn geluid, of heeft natasia haar dildo nog aanstaan. wat een gebrom zeg.
Mijn postbode heet Anton.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar vast niet de postbode als hij een bakkie komt doen
neem stream 2quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
ligt het aan mijn geluid, of heeft natasia haar dildo nog aanstaan. wat een gebrom zeg.
Omdat Amanda graag hoort dat ze schuldig is, dat is voor haar de normale gang van zaken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef Clank het volgende:
Eric, Sylvia en Huub hebben hun best gedaan om Amanda duidelijk te maken dat het niet haar schuld is. Eén gesprekje met Natasia en hup.. al die gesprekken worden ongedaan gemaakt.
Ah okay, ik vulde het in vanuit mijn verwachtingquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef Marrije het volgende:
Jawel, het spugen van Brian is wel aan bod gekomen, volgens Natas is dat respectloos.
belt postbode gleuf ook altijd 2 keer als hij komt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mijn postbode heet Anton.
Anton Gleuf.
dat neem je overmorgen terug.. want dan liggen ze weer te palenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef farceman het volgende:
Een ding is nu echt zeker, Amanda is ten dode opgeschreven aan loverboy Brian...
Hoiquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mijn postbode heet Anton.
Anton Gleuf.
Always.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
belt postbode gleuf ook altijd 2 keer als hij komt?
Ach en als Sylvia weer met Amanda in gesprek gaat lult ze met Sylvia mee.. dus uiteindelijk is DGK een grote loophole maar dan steeds in een andere setting.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef Clank het volgende:
whoehahahhahhahahaa.quote:
Natasia klinkt wel relaxed, die heeft de roede van Brian achterin het poepgaatje gehadquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian en Natasia samen in een hotel zonder camera's...wat zouden ze allemaal gedaan hebben![]()
en wat dan nog??? dat is toch het spel mekaar gek proberen te maken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef avonne het volgende:
Huub moet nou niet de moraalridder gaan uithangen.
De enige reden dat hij met Amanda in bed lag was om Brian te stangen.
Nou, lekkere moraal om een meisje als gebruiksvoorwerp te gebruiken.
Ze kan gewoon een camera inkijken en zeggen: "Schat, het gaat prima. Brian en ik hebben heerlijke sex gehad. Hoe is 't met de kindjes? Doei"quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef Joss-NL het volgende:
Natasia wil contactpunten om haar ventje gerust te stellen na wat er vannacht is gebeurd. Radicaal nee stemmen, wat een onzin.
Precies.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef avonne het volgende:
Huub moet nou niet de moraalridder gaan uithangen.
De enige reden dat hij met Amanda in bed lag was om Brian te stangen.
Nou, lekkere moraal om een meisje als gebruiksvoorwerp te gebruiken.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
whoehahahhahhahahaa.
Weet je wat?
Kom koffie bij me drinken.
Koekje derbij?
jaja en kruipt meteen in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
en de diva voelt zich weer zo belangrijk
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:00 schreef Judah het volgende:
[..]
Ze kan gewoon een camera inkijken en zeggen: "Schat, het gaat prima. Brian en ik hebben heerlijke sex gehad. Hoe is 't met de kindjes? Doei"
Wilgo is door achter gebeld, dat zei ze zelf tegen Amanda. Maar ja, mevrouw wil een glansrolquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft weer ceepees nodig, om Wilgootje te bellen, en gerust te stellen. GVD, kijk naar de streams Wilgo.![]()
Jaja, en dan kusjes op mijn buik gaan geven zeker...quote:
quote:
Nee, Brian is heel speciaal uitzonderlijk anders dan de rest en zwaar gewond bovendienquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef Meganog het volgende:
Hoeft Brian niet meer te stemmen?
oef ja dekens aftrekken is zo walgelijk geweldadig, en daarbij ook nog schelden ook poepoe, misschien moet je ff naar ned 2 gaan kijken, schijnt een leuke talkshow te komen vanaf maandag met oa andries knevelquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef Lieve het volgende:
Brian heeft nu 2x de dekens van Huub en Amanda afgetrokken onder het uitslaken van de meest afgrijselijke verwensingen.
Want ik vind dat waanzinnig en geweldadig!
tinypic is niet gecharmeerd van de knuppel van Huubquote:
Rennen rennen vliegen vliegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef pullup het volgende:
Wat heeft Natasia dan gedaan vannacht allemaal![]()
Kalm, kalm, iedereen daar is schuldig en moreel verwerpelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef Marelle het volgende:
Hoezo Natasia heeft Huub Brian meteen in z'n gezicht geslagen???????? Wel gvd dat zit ze dus doodleuk te liegen!!!!!!Dit kan allemaal in DGK?????? En nu Huub en Amanda slecht maken Natasia, hoe gemeen kun je zijn!!
Is Amandel een bezit van Brian?? Ik dacht het toch niet. Die idiote Brian wordt meteen helemaal para wanneer iemand anders aan Amandel zit. Kijk maar eens wat Brian allemaal vernield heeft vannacht, en dan houdt de redactie van DGK Brian de hand boven het hoofd??? Hoezo??????
Ja ik ben echt heel erg kwaad, ik heb het filmpje terug gezien en daar kwam heel duidelijk naar voren dat Brian heel erg agressief was, wat niet wil zeggen dat ik Huub de handen boven het hoofd houd, die was de weg ook flink kwijt!! Er gebeuerden meerdere dingen, zoals het slaan en spugen van Brian naar AmandelWat ik nu het ergste vind is dat Natasja alles zit te verdraaien en Amandel een schuldgevoel zit aan te praten, dus REDACTIE grijp in en wijs Natasja op dit misselijke gedrag
Bah ik walg van het hele gedoe
![]()
![]()
![]()
Is op zeker gebeurd, maar nu nog even voor het tv momentje. Ik hoop echt dat ze het dit keer niet krijgt. Er zijn er meer die het huisfront gerust zouden moeten stellenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:03 schreef bloodymary het volgende:
Natasia heeft toch de hele ochtend bij Van der Valk kunnen bellen?
Het is was echt angstaanjagend hoe Brian zich gedroeg en als ik in dat huis zou zitten zou ik ook best geschrokken zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:05 schreef Judah het volgende:
Natasia: "De schrik zit er nog zo in bij mij..."
Guttegut, twee lichte tikjes, een korte frontale penetrering van Huub, wat geschreeuw en zij doet alsof de wereld vergaat. Dat mens was notabene uitsmijter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |