Ze kan gewoon een camera inkijken en zeggen: "Schat, het gaat prima. Brian en ik hebben heerlijke sex gehad. Hoe is 't met de kindjes? Doei"quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef Joss-NL het volgende:
Natasia wil contactpunten om haar ventje gerust te stellen na wat er vannacht is gebeurd. Radicaal nee stemmen, wat een onzin.
Precies.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef avonne het volgende:
Huub moet nou niet de moraalridder gaan uithangen.
De enige reden dat hij met Amanda in bed lag was om Brian te stangen.
Nou, lekkere moraal om een meisje als gebruiksvoorwerp te gebruiken.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef Elounda het volgende:
[..]
whoehahahhahhahahaa.
Weet je wat?
Kom koffie bij me drinken.
Koekje derbij?
jaja en kruipt meteen in de slachtofferrolquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
en de diva voelt zich weer zo belangrijk
quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:00 schreef Judah het volgende:
[..]
Ze kan gewoon een camera inkijken en zeggen: "Schat, het gaat prima. Brian en ik hebben heerlijke sex gehad. Hoe is 't met de kindjes? Doei"
Wilgo is door achter gebeld, dat zei ze zelf tegen Amanda. Maar ja, mevrouw wil een glansrolquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft weer ceepees nodig, om Wilgootje te bellen, en gerust te stellen. GVD, kijk naar de streams Wilgo.![]()
Jaja, en dan kusjes op mijn buik gaan geven zeker...quote:
quote:
Nee, Brian is heel speciaal uitzonderlijk anders dan de rest en zwaar gewond bovendienquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef Meganog het volgende:
Hoeft Brian niet meer te stemmen?
oef ja dekens aftrekken is zo walgelijk geweldadig, en daarbij ook nog schelden ook poepoe, misschien moet je ff naar ned 2 gaan kijken, schijnt een leuke talkshow te komen vanaf maandag met oa andries knevelquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef Lieve het volgende:
Brian heeft nu 2x de dekens van Huub en Amanda afgetrokken onder het uitslaken van de meest afgrijselijke verwensingen.
Want ik vind dat waanzinnig en geweldadig!
tinypic is niet gecharmeerd van de knuppel van Huubquote:
Rennen rennen vliegen vliegenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef pullup het volgende:
Wat heeft Natasia dan gedaan vannacht allemaal![]()
Kalm, kalm, iedereen daar is schuldig en moreel verwerpelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef Marelle het volgende:
Hoezo Natasia heeft Huub Brian meteen in z'n gezicht geslagen???????? Wel gvd dat zit ze dus doodleuk te liegen!!!!!!Dit kan allemaal in DGK?????? En nu Huub en Amanda slecht maken Natasia, hoe gemeen kun je zijn!!
Is Amandel een bezit van Brian?? Ik dacht het toch niet. Die idiote Brian wordt meteen helemaal para wanneer iemand anders aan Amandel zit. Kijk maar eens wat Brian allemaal vernield heeft vannacht, en dan houdt de redactie van DGK Brian de hand boven het hoofd??? Hoezo??????
Ja ik ben echt heel erg kwaad, ik heb het filmpje terug gezien en daar kwam heel duidelijk naar voren dat Brian heel erg agressief was, wat niet wil zeggen dat ik Huub de handen boven het hoofd houd, die was de weg ook flink kwijt!! Er gebeuerden meerdere dingen, zoals het slaan en spugen van Brian naar AmandelWat ik nu het ergste vind is dat Natasja alles zit te verdraaien en Amandel een schuldgevoel zit aan te praten, dus REDACTIE grijp in en wijs Natasja op dit misselijke gedrag
Bah ik walg van het hele gedoe
![]()
![]()
![]()
Is op zeker gebeurd, maar nu nog even voor het tv momentje. Ik hoop echt dat ze het dit keer niet krijgt. Er zijn er meer die het huisfront gerust zouden moeten stellenquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:03 schreef bloodymary het volgende:
Natasia heeft toch de hele ochtend bij Van der Valk kunnen bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |