quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Hij is in een coconnetje binnegekomen, gedraagt zich als de gebeten hond, heel zielig, heel treist allemaal![]()
![]()
![]()
Loverboy tactiekjes .. dit heeft hij al 100x gezegd en werkt perfect bij Amanda om op haar blote kniene bij brian te gaan smeken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:51 schreef Disana het volgende:
Brian is er klaar mee volgens Natasia.
iig niet aan het eerstequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
ligt het aan mijn geluid, of heeft natasia haar dildo nog aanstaan. wat een gebrom zeg.
Mijn postbode heet Anton.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Maar vast niet de postbode als hij een bakkie komt doen
neem stream 2quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
ligt het aan mijn geluid, of heeft natasia haar dildo nog aanstaan. wat een gebrom zeg.
Omdat Amanda graag hoort dat ze schuldig is, dat is voor haar de normale gang van zaken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef Clank het volgende:
Eric, Sylvia en Huub hebben hun best gedaan om Amanda duidelijk te maken dat het niet haar schuld is. Eén gesprekje met Natasia en hup.. al die gesprekken worden ongedaan gemaakt.
Ah okay, ik vulde het in vanuit mijn verwachtingquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef Marrije het volgende:
Jawel, het spugen van Brian is wel aan bod gekomen, volgens Natas is dat respectloos.
belt postbode gleuf ook altijd 2 keer als hij komt?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mijn postbode heet Anton.
Anton Gleuf.
dat neem je overmorgen terug.. want dan liggen ze weer te palenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef farceman het volgende:
Een ding is nu echt zeker, Amanda is ten dode opgeschreven aan loverboy Brian...
Hoiquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef Elounda het volgende:
[..]
Mijn postbode heet Anton.
Anton Gleuf.
Always.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
belt postbode gleuf ook altijd 2 keer als hij komt?
Ach en als Sylvia weer met Amanda in gesprek gaat lult ze met Sylvia mee.. dus uiteindelijk is DGK een grote loophole maar dan steeds in een andere setting.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:52 schreef Clank het volgende:
Eric, Sylvia en Huub hebben hun best gedaan om Amanda duidelijk te maken dat het niet haar schuld is. Eén gesprekje met Natasia en hup.. al die gesprekken worden ongedaan gemaakt.
whoehahahhahhahahaa.quote:
Natasia klinkt wel relaxed, die heeft de roede van Brian achterin het poepgaatje gehadquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian en Natasia samen in een hotel zonder camera's...wat zouden ze allemaal gedaan hebben![]()
en wat dan nog??? dat is toch het spel mekaar gek proberen te maken?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:57 schreef avonne het volgende:
Huub moet nou niet de moraalridder gaan uithangen.
De enige reden dat hij met Amanda in bed lag was om Brian te stangen.
Nou, lekkere moraal om een meisje als gebruiksvoorwerp te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |