Nouuuuu dat weet ik zo net nog niet.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lekker belangrijk over 2 dagen NEUKEN ze weer..
2 dagen? Ik denk vanavond alquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lekker belangrijk over 2 dagen NEUKEN ze weer..
"Hey SWA! Zit je haar nou gewoon te neuken, swa?! Wat?!"quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat filmpje waar Brian er achterkomt dat Huub met Amanda ligt te neuken! WHAAAAA gewoon hilarisch![]()
![]()
![]()
![]()
Amanda wil in elk geval niets liever dan een lieve Brian terug. Eerder zei ze al tegen Jaap dat ze hem miste.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
2 dagen? Ik denk vanavond al![]()
Denk zelf dat 2 dagen misschien wat erg snel is. Maar als Amanda het allemaal zo draait dat het Huub's schuld was dan zal Brainless daar wel in meegaan, dus ik gok op 4 dagenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef Marrije het volgende:
Nouuuuu dat weet ik zo net nog niet.
Vooral dat stuk dat Natasja de twee uit lekaar probeert te houden. Is dat nou een portier? Ze loopt maar hysterisch te gillen dat ze uit elkaar moeten gaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:30 schreef FuTilE het volgende:
[..]
"Hey SWA! Zit je haar nou gewoon te neuken, swa?! Wat?!"![]()
En dat telefoongesprek... "Ik ben in mijn MODDAFOKKING KUTGEZICHT GESLAGEN"![]()
En de eerste keer zal heel hardhandig en koud zijn vanuit Brian.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk zelf dat 2 dagen misschien wat erg snel is. Maar als Amanda het allemaal zo draait dat het Huub's schuld was dan zal Brainless daar wel in meegaan, dus ik gok op 4 dagen
zo zit zij nu eenmaal in elkaar, ze is echt zon loverboy meisjequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda wil in elk geval niets liever dan een lieve Brian terug. Eerder zei ze al tegen Jaap dat ze hem miste.
Ja Doei!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Boixos_Nois het volgende:
hoi,
kan iemand mij ff in het kort bijpraten? heb geen zin om alles na te lezen,
waarom "gaat'' huub weg?
Daar zijn updates en verslagen voor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Boixos_Nois het volgende:
hoi,
waarom "gaat'' huub weg?
Ja, verdorie..... zat tegen kappen met deze waanzin aan. Hoop maar op als ik moet gaan betalen voor deze troep.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Spannend dit..
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Boixos_Nois het volgende:
hoi,
waarom "gaat'' huub weg?
ik denk gezien de tropische temperatuur 1 dagquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk zelf dat 2 dagen misschien wat erg snel is. Maar als Amanda het allemaal zo draait dat het Huub's schuld was dan zal Brainless daar wel in meegaan, dus ik gok op 4 dagen
Niemand gaat weg, ondanks dat het programma in een spiraal van fysiek geweld zit. Huub en Brainless moeten gewoon alletwee weg omdat het 2 aggressieve mannetjes zijn, maar de redaktie durft het niet aan omdat de tv uitzendingen dan niet meer gevuld kunnen worden...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Boixos_Nois het volgende:
hoi,
waarom "gaat'' huub weg?
Ja, precies, met zo'n portier heb je elke avond op zijn minst twee dodelijke slachtoffersquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vooral dat stuk dat Natasja de twee uit lekaar probeert te houden. Is dat nou een portier? Ze loopt maar hysterisch te gillen dat ze uit elkaar moeten gaan![]()
Dat maakt haar niet uit. Ze wil Brian terug en als een stuk stront behandeld worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef Clank het volgende:
Eric heeft de brief die Amanda voor Brian heeft geschreven gelezen. Hij zegt dat het niet zo verstandig is om de brief aan Brian te geven omdat het zo een schuldbekentenis lijkt.
quote:
Brian gebruikt ook fysiek geweld !quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:33 schreef drzwaan het volgende:
Het is niet eerlijk hoe Tien met haar bewoners omgaat, regels zijn regels
Het is gewoon overduidelijk op de beelden te zien dat Huub meermalen fysiek geweld gebruikt. Wat overigens ook niet de eerste keer is. Denk aan Jaap met een tand door zijn lip.
Huub weet het wel, maar zet zijn schuld om in eer!
Kan je nagaan als die uitgewerkt zijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:32 schreef FuTilE het volgende:
Wow, para brodda is FLINK van de wereld... Volgens mij hebben ze het hele medicijnenkastje ingezet om hem een beetje in toom te houden. Dit zijn op zijn mínst 3 verschillende soorten benzodiazepines
Het is triest maar het zit wel erg dicht tegen de waarheid aanquote:
En dan is het Huub's schuld ...quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef ericahysterica het volgende:
ja nu een preek van narcistia dit wordt nu haar moment in het drama
Daar hebben ze de horse-tranquilizer snipers op het dak voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Kan je nagaan als die uitgewerkt zijn![]()
Dat wil Amanda gewoon horen ze wil horen dat zij schuldig is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef Disana het volgende:
Natasia op bed met Amanda. Natasia begint de schuld in de schoenen van Amanda te schuiven. Het is niet zo verstandig als je een verbinding met iemand hebt om dan dronken te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |