Amanda denkt dat het haar schuld is als er in haar gezicht wordt gespuugd, wanneer Brian haar zou slaan zou ze zichzelf nog de schuld geven.quote:
Maar dat was natuurlijk wel te verwachten dat Natasia Brian's kant zou kiezen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Natasia liegt. Huub reageerde op het harentrekken van Brian met een tik.
Brian was de hele avond al boos. Tikkende tijdbom.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Natasia zegt dat Brian pas boos werd toen Huub vroeg of hij er last van had en Huub plotseling naar hem uithaalde (??)
Nee, kijk naar update en fimpjequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
Natasia liegt. Huub reageerde op het harentrekken van Brian met een tik.
Ja, ze heeft de beelden natuurlijk teruggezien en dat stukje dat zij voor Brian gaat staan is eruit gehaald. Kon ze onmogelijk zienquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Natasia zegt dat Brian pas boos werd toen Huub vroeg of hij er last van had en Huub plotseling naar hem uithaalde (??)
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:40 schreef noltje het volgende:
Amanda LIEGT.
Huub lag met zijn tong in haar geilgleuf.
beschaafde omschrijving......dank je welquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:40 schreef noltje het volgende:
Amanda LIEGT.
Brian "Figo" Kubatzquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:40 schreef the_undertaker het volgende:
Brian is net een portugese voetballer... altijd de vermeende onschuld spelen
Leugensquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
Ik heb gisteren de bedsessie niet gezien, maar Amanda zegt dat ze maar net samen in bed lagen, als of het nog maar een paar tellen was.
Iemand?
Hubb lag i.d.d. met zijn neus in het gras en zijn tong in de slootquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:40 schreef noltje het volgende:
Amanda LIEGT.
T gaat mij om het feit dat iedereen hier zegt dat Brain eerst is begonnen met het trekken van de haren. dat is niet juist. verder doen ze wat ze niet laten kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
De deken eraf trekken en Brian die Amanda een hoer noemt..... lijkt me ook wel een trigger.
Leugen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
Ik heb gisteren de bedsessie niet gezien, maar Amanda zegt dat ze maar net samen in bed lagen, als of het nog maar een paar tellen was.
Iemand?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:43 schreef demins het volgende:
Huub heeft Brian NON-STOP geslagen!
Hij krijgt er geen geld voorquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
In het loverboy-circuit is het toch normaal dat de vriendinnetjes worden uitgewisseld tussen kennissen? Waarom doet Brian daar nu opeens zo moeilijk over![]()
hij mag huub niet en bovendien beraalt huub hem nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
In het loverboy-circuit is het toch normaal dat de vriendinnetjes worden uitgewisseld tussen kennissen? Waarom doet Brian daar nu opeens zo moeilijk over![]()
Eerder heeft iemand een link gepost naar een filmpje met de complete bedsessie. Ik denk dat het in de vorige COS was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef avonne het volgende:
Iemand?
Ze is nu het kindje van God!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef blomst het volgende:
Die toon die natasja aanslaat, past helemaal niet bij haar.
Misschien omdat hij er geen geld voor kreegquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
en het liegt maar door en door, gatverdammequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef Prosac het volgende:
Huub sloeg Brian in de private recht in het gezicht![]()
http://www.youtube.com/watch?v=yXpcuUABkZQ&NR=1quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerder heeft iemand een link gepost naar een filmpje met de complete bedsessie. Ik denk dat het in de vorige COS was.
En de stemmen die ze krijgen komen van TV kijkers, want die zien alleen (letterlijk en figuurlijk) een gekleurde versie van wat er allemaal gebeurd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:46 schreef Desii het volgende:
Ik kan geen streams zien... maar als ik dit zo lees.... is het precies de reden waarom Natasja en Brian niet populair zijn.
Altijd de schuld afschuiven en daarbij nog leugens rondstrooien..... bah, ik zit me gruwelijk te ergeren.. ben blij dat ik het niet hoor en zie
de zwarte beschermengel, kindje van godquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:46 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft zichzelf een heldenrol toebedeeld. 'Mijn lichaam was een schild'.
kan ze wel willen , de beelden liegen nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Die Teasershoer probeert Huub gewoon een aanranding aan te praten..vies goor loeder.
Ik vind dat ze het geweldig goed doetquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Walgelijk teringwijf die Natasia..
Amanda is een zielige stumperd. Die zal nog een hoop klappen krijgen in haar leven.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:48 schreef Marrije het volgende:
Amanda wil alleen maar weten hoe Brian nu over haar denkt.
rat wordt nu per infuus volgepompt met prozac om weer wat gelukkiger te wordenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:48 schreef Prosac het volgende:
Daarom is Brian zo lam, het is een vervanger die net uit het ziekenhuis komt na plastische chirurgie.
De echte Brian ligt zwaargewond met een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis.
Wat ik gelezen heb wel minstens 20 minuten (tijdens streamlock)quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:47 schreef Joss-NL het volgende:
"het bleef maar door gaan" "ik trok het niet in m'n eentje"
Zolang duurde het toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |