Jaap was er niet eens bij...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef demins het volgende:
[..]
Drie mensen komen zonder enige aanleiding tegelijkertijd op het idee een slaapkamer op te stormen???![]()
Ze krimpt ook in elkaar, iets wat je doet als je pijn hebt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:13 schreef FSR het volgende:
In het filmpje zie ik dat Bwian Amanda 2x in haar gezicht spuugt, maar ook dat hij haar een klap geeft, je ziet duidelijk dat haar hoofd naar achteren slaat.. !
Doe maar niet eigenlijk..quote:
Klopt als een busquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:13 schreef FSR het volgende:
In het filmpje zie ik dat Bwian Amanda 2x in haar gezicht spuugt, maar ook dat hij haar een klap geeft, je ziet duidelijk dat haar hoofd naar achteren slaat.. !
Of het een klap was weet ik niet.. ik weet wel dat ze flink door elkaar geschud werd..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ze krimpt ook in elkaar, iets wat je doet als je pijn hebt.
Ze slaat met haar hoofd achterove door iets wat Brian doet r en vervolgens duwt Natas haar weg. Toen zag je haar in elkaar krimpen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ze krimpt ook in elkaar, iets wat je doet als je pijn hebt.
OP de site van Wittebergen staat dat de uitcheck om 12.00 is..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef farceman het volgende:
Wanneer komt die rat eens terug?
En waar is Sylvia eigenlijk iemand die nog gezien?
Zou dat achteroverslaan geen reactie op het spugen kunnen zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:16 schreef noekje het volgende:
Ze slaat met haar hoofd achterove door iets wat Brian doet r en vervolgens duwt Natas haar weg. Toen zag je haar in elkaar krimpen.
Dat is wat ik zag.
Natasia heeft Brian al een paar keer para meegemaakt in de villa. En ergens denk ik ook dat ze meer weet van Brian en waar hij toe in staat is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef Kinga het volgende:
Natasia is wel lekker hysterisch in die filmpjes, die maakt het erger dan het is met haar geschreeuw....
Beuk gehad, was het eerste wat ik dacht toen ik het filmpje zag.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze slaat met haar hoofd achterove door iets wat Brian doet r en vervolgens duwt Natas haar weg. Toen zag je haar in elkaar krimpen.
Dat is wat ik zag.
Nee.. hij spuugt twee keer.. dus dan zou ze het na de eerste keer al doen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou dat achteroverslaan geen reactie op het spugen kunnen zijn?
Bel een dokter!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef Prosac het volgende:
wat is dit?
Herma die iets negatiefs inbrengt over Brian (dat hij Stephan had bespuugt)
Relnicht!quote:
Da's waar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef getl0st het volgende:
Nee.. hij spuugt twee keer.. dus dan zou ze het na de eerste keer al doen..
Is ook ,hij heeft heer niet geslagen, er zijn hier mensen die de boel lopen te stangen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie Brian 2x spugen en ik zie dat Brian iets met z'n hand doet en het lijkt op een duw in haar gezicht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadat Breenless 2x Amanda in haar gezicht heeft gelaamaad tikt hij met zijn rechterhand tegen haar gezicht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nee.. hij spuugt twee keer.. dus dan zou ze het na de eerste keer al doen..
Het is erg onduidelijk, maar Brian 'kennende' geef ik hem het nadeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:19 schreef noekje het volgende:
Ik zie Brian 2x spugen en ik zie dat Brian iets met z'n hand doet en het lijkt op een duw in haar gezicht.![]()
euh ff samenvattend:quote:
jupquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:18 schreef farceman het volgende:
hebben jullie ook zo'n geluids storing op stream 1?
Krimp jij zo ineen als je bespuugt word...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is wat ik zag.
Hehe die leeuw uit Daktariquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh ff samenvattend:
Na het spugen een forse armbeweging van brian, het hoofd van Amanda slaat naar achteren. Amanda zakt ietwat in elkaar en neemt een gewonde houding aan. Volgende ochtend heeft ze plekjes op haar tong.
Enige wat VOOR bwian pleit is het feit dat Huub ziedend was over dat bwian spuugte naar amandel en niet kwaad om het feit dat hij geslagen zou hebben. Maarja nu is Huub wel zo scheel als clarence met een katert!
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is erg onduidelijk, maar Brian 'kennende' geef ik hem het nadeel van de twijfel.
Ik hád vanmorgen nog medelijden met haar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Zal ik een brief voor Brian schrijven?
Tjezus
Binnen twee dagen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef farceman het volgende:
Let op: Die Amanda ligt gewoon binen 2 dagen weer bij Brian in bed...
Hoop echt dat als ze familie heeft die iets om haar geeft, ze haar waarschuwwen voor Brian en haar beschermen tegen hem.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Zal ik een brief voor Brian schrijven?
Tjezus
quote:Liefe Braaien,
Het speit me egt dat ik met Huup in bed lach. Maar er is egt niets gebeurt hoor! Hij gaf me alleen soentjes op me buik op me van me hik af te helpen. Maar pas na jou gespuug was ik de hik helemaal kweit. dank je wel!
ps: Neuken?
Liefs,
je persoonlijk besit
Amanda.
Amanda is zo makkelijk te bewerkstelligen he!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Binnen twee dagen?
Als Brian vandaag nog terug komt en hij wil haar liggen ze vanavond al te konijnen.
Vandaag nog...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef farceman het volgende:
Hoop echt dat als ze familie heeft die iets om haar geeft, ze haar waarschuwwen voor Brian en haar beschermen tegen hem.
Brian wil dan natuurlijk weten wie er beter likt..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Binnen twee dagen?
Als Brian vandaag nog terug komt en hij wil haar liggen ze vanavond al te konijnen.
zo bang is ze van die gast.. !quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Binnen twee dagen?
Lassie natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brian wil dan natuurlijk weten wie er beter likt..
En het scheelt ook heel veel dat Palma er niet is ( zal wel achter de streams zijn blijven hangen)quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef sjesze het volgende:
zo zonder brian en natasia vind ik de sfeer veel leuker!!
Palma is echt niet ziek. Die heeft achter de streams gezeten of dekt zich alvast in voor koninginnedag..want die wil echt liever in amsterdam zijn dan..dinsdag zal ze er ook wel niet zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En het scheelt ook heel veel dat Palma er niet is ( zal wel achter de streams zijn blijven hangen)
misschien leest ze hier ook meequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En het scheelt ook heel veel dat Palma er niet is ( zal wel achter de streams zijn blijven hangen)
Dat lag ze vannacht ook.. maar dan niet met Brianquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef farceman het volgende:
Inderdaad, ik geloof er ook geen flikker (quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Palma is echt niet ziek. Die heeft achter de streams gezeten of dekt zich alvast in voor koninginnedag..want die wil echt liever in amsterdam zijn dan..dinsdag zal ze er ook wel niet zijn.
Boos blijven... boos worden lukt primaquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef farceman het volgende:
Amanda is net zoals Nena ze kunnen niet boos worden op iemand...
Dus een stijve houd in dat je ligt te neuken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:31 schreef Epi_ het volgende:
Ondertussen ruikt Brian onraad. Hij is ‘zijn’ Amanda al een tijdje kwijt en besluit om de Villa te doorzoeken. Lang duurt de zoektocht echter niet, aangekomen in de slaapkamer is al snel duidelijk wat er aan de hand is. Woest tilt de Antilliaan de dekens omhoog en ziet met eigen ogen hoe Huub en Amanda naakt in elkaar verstrengeld liggen. “Gadverdamme. Je bent een ho*r!”, schreeuwt hij tegen Amanda. Maar ook Huub moet eraan geloven. Brian is woest: “Zit je haar te ne*ken?” Ontkennen heeft weinig zin, de opgewonden toestand in zijn onderbroek behoeft geen verklaring. “Ja, heb je daar problemen mee?”, vraagt de Oldenzaler onnozel. Bijna komt het tot een handgemeen, maar gelukkig weet Natasia dit met haar kordate optreden te vermijden.
10
volgens mij houdt zij gewoon van alle beddenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat lag ze vannacht ook.. maar dan niet met Brian
Nena had haar al gewaarschuwd voor hem..... voor wat het waard is. En Syl doet af en toe een poging, tevergeefs.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef farceman het volgende:
kenmerk van vrouwen die mishandeld worden is ongelooflijke loyaliteit met de dader voor vrouwen met enig zelfrespect is dit dus gewoon niet te volgenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:34 schreef farceman het volgende:
Waarom wordt de emotie van Brian weer beschermd en zien we nu wel een huilenden Amanda?!
Kunnen ze Huub niet sturen om te troosten?
Huub niet, die gaat buitenstaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef blomst het volgende:
Iedereen naar binnen daar en de radio aan
Lichte paniek in haar ogen.quote:
Dat vind ik nou een hele goede redenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik haat Amanda omdat ze Mariah Carey leuk vind..
ja vandaar die gekke korte jurkjes ala mariahquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha.. het éérste waar ik aan dacht!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
Het alarm gaat af in Eemnes, zouden Brainless en Natasja onderweg zijn ?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, haar Hero is niet meer in de Kooi, hopelijk blijft hij ook uit de Kooi.
wis de strengs toe kerrie onquote:
Mariah Carey..... ook niet echt het voorbeeld om je een beetje aan op te trekken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Of het wordt een dubbele zelfmoord,quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef beequeen het volgende:
I can't live, if living is withou you...........AmanDel zit al in de afscheidsmodus.
Die had ook een nervous breakdown..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mariah Carey..... ook niet echt het voorbeeld om je een beetje aan op te trekken.
Heftig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:03 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
wrom? lief wijffie tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, ik kots echt op wijven zoals Amanda...
Als Brian dat doet, moet ie dan wél exit?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, ik kots echt op wijven zoals Amanda...
Heb de stream niet aan maar het lijkt me idd een aangrijpend beeld.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef Sense het volgende:
[..]
Hoe dat hondje zo keurig bij haar op schoot zit, die voelt dat gewoon aan...te lief![]()
erg paars wel doe ff een zonnebril opquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:43 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heb de stream niet aan maar het lijkt me idd een aangrijpend beeld.....
Wie zei dat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Kinga het volgende:
"Brian heeft niks gedaan in principe"
Haren trekken mag? Spugen in gezicht mag.. met mensen slingeren mag? dingen breken mag? Als brian blijft.. blijft huub ook zeker.. en andersom precies hetzelfdequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Kinga het volgende:
"Brian heeft niks gedaan in principe"
Ohhh wat ben ik blij dat ik volgende week niet meer kijk...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kunnen Brian er uit gooien, omdat ze het niet veilig genoeg vonden om hem in de villa te laten!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:43 schreef Kinga het volgende:
Ze kunnen Brian er best uitgooien, die maakt toch geen tv...
wat is het? Ik durf het niet te downloaden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef F04 het volgende:
http://one.fsphost.com/dgk/DGKstream1.asf
Click and watch.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Kinga het volgende:
Die hoer.
Heeft hij al gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:50 schreef farceman het volgende:
Kan de redactie nu eens ingrijpen? !
dadelijk gaat Brian weer overal rondbazuinen dat huub meisjes dronken voert en grijpt.
Ga dan maar lekker verder met hem, meid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Clank het volgende:
Amanda huilt en is boos en verdrietig omdat ze weet dat ze het verprutst heeft bij Brian. Ze is veel gekker op Brian dan ze heeft durven toegeven. Daarom heeft ze ook zolang ingestemd met een 'sex-relatie' denk ik... dan had ze nog steeds zijn aandacht en de hoop dat het ooit nog eens iets zou worden.
Nu weet ze dat dat voorbij is en heeft ze spijt van wat er gisteravond gebeurd is.
Dat spugen vond ze heel erg, maar Eric heeft dat de afgelopen nacht vertaald in 'hij voelt dus meer voor je dan dat hij wil toegeven'.. maakt dat ze zich alleen nog maar 'schuldiger' voelt.
Een echte loverboy he.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:52 schreef farceman het volgende:
Brian zal weer zeggen dat hij haar wil bescheremen...maar hij heeft haar gespugd!
Snap je niet.. euhhhh.. dat euhhh.. huub hier euhhh.. jou wil euhh.. bewerkstelligen.. zo euhhh dat hij mij daar mee euhh.. op jou laat spugen? Snap je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:52 schreef farceman het volgende:
Brian zal weer zeggen dat hij haar wil bescheremen...maar hij heeft haar gespugd!
Amanda wil Brian niet loslaten, er is toch meer dan zomaar een beetje sex.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Spugen en blijkbaar slaan of stompen is gedegradeerd tot niets.
Triest schoolvoorbeeld, dit kind.
Zo zal het inderdaad vaak gaan in het verrotte leventje van Amanda.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:51 schreef Elounda het volgende:
Ga dan maar lekker verder met hem, meid.
Laat hem je lekker manipuleren, bespugen en indoctrineren..
Totdat hij op een goede dag de tanden uit je giechel ramt.
Maar ja, daarna moet hij weer huilen en zegt hij sorry..
"Het geeft niks hoor, want normaal gesproken is hij heel lief voor me hoor..... "
Er is uitgezocht dat het hotel waar ze in zitten.. je voor 12-en moet uitchecken..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
Uitchecken? Komen ze om 12 weer terug?
Herma is gek.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
Herma zegt dat ze de reactie van Brian zich wel kan voorstellen en Huub dikt alles aan. Je kan wel zien aan wiens kant Herma staat.
dat is een klap of een hele harde duw.quote:
een vals loeder met een pruik die amy heetquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef Mika25 het volgende:
Nathanael en Nena moeten terug het huis in, wat die 2 gedaan hebben vervaagt in vergelijking tot alle agressieve handelingen van de afgelopen 2 maanden.
Tja, inderdaad. Alle commotie rond het schopje van Nena, poe,poe.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef Mika25 het volgende:
Nathanael en Nena moeten terug het huis in, wat die 2 gedaan hebben vervaagt in vergelijking tot alle agressieve handelingen van de afgelopen 2 maanden.
Dat heeft Eric haar vannacht minstens 10 keer verteld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef farceman het volgende:
Amanda ziet het dadelijk nog als een positief punt van Brian.....want dan zal hij wel om haar geven....
Moet toch niet gekker worden hiero
Daar hoef je toch niet gelijk sex voor te hebben..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef SiRojK het volgende:
Fuck, wat slecht, wat slecht... Er is niets gebeurt wat betreft sex zegt Amanda.. Waarom stapt huub dan met een stijve pik uit dat bed?
Daar is ze zichzelf al van aan het overtuigen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef farceman het volgende:
Amanda ziet het dadelijk nog als een positief punt van Brian.....want dan zal hij wel om haar geven....
Moet toch niet gekker worden hiero
Sexuele voorlichting nodig?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef SiRojK het volgende:
Fuck, wat slecht, wat slecht... Er is niets gebeurt wat betreft sex zegt Amanda.. Waarom stapt huub dan met een stijve pik uit dat bed?
Nee, ze weet niet beter, denkt dat het zo hoort.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:58 schreef Napster het volgende:
Als ze straks weer met Brain omgaat, verdient ze niet beter dat ze inelkaar wordt gebeukt
Volgens mij kickt ze daar wel op
Jammer dat er geen smileys zijn waarbij je kunt laten zien dat je er een grote scheet op laat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:59 schreef farceman het volgende:
Ik stop ermee; Amanda die het goed wilt maken met brian ?!!!!
Hier moet toch familie van Amanda ingrijpen?
Hoeft er dan niemand te vertrekken? Ik heb het filmpje nog niet kunnen bekijken, maar zo te horen ging het er heftig aan toe...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:00 schreef Clank het volgende:
Ik kan me trouwens nog geen voorstelling maken bij het idee dat Brian en Huub samen nog tijd in de villa moeten doorbrengen. Dan gaat dan toch helemaal fout!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |