Brian zei in het kantoor al dat Huub en Amanda bezig waren..maar hoe wist hij dat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, en dat zagen ze achter ook!! Die zaten al een uur lang te glijen op de stoel ivm de confrontatie! Ze hadden alleen eerder klaar moeten staan om te kunnen ingrijpen.
Voordat Brian de slaapkamer inliep zei hij al dat Huub en Amanda samen in bed lagen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen dat Brian en Natas een bericht hebben gekregen op het scherm.
Vond het eigenlijk wel raar hoe ze binnenkwamen, zonder iets te zeggen.
En dat is dus voor mij de reden dat Huupie mag blijvenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft dit doelbewust opgezocht. Hij heeft zich opgedrongen aan Amanda, van wie hij wist dat ze makkelijk is en hij weet ook dat Brian het niet trekt als hij hem in zijn bed ziet.
Hij heeft met vuur gespeeld en heeft de grenzen weer eens opgezocht.
Dus wat mij betreft zou hij naar huis mogen.
Als ze verkracht zou zijn.. zou ze er absoluut niet zo koel onder blijven..quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:58 schreef FSR het volgende:
Dit is nou precies waar de redactie op aan stuurd... veel gespeculeer, aantijgingen..etc.
Lekker spannend maken, zodat straks menen gaan betalen voor de streams.
PS: Amanda is als de doods voor Bwian.. zo erg, dat ze Huub nu een verkrachting probeerd te insunieren..
Het zal mij benieuwen, waar de redactie deze opgezette poppenkast heen leid...
Ik zag ook een glimlach op het gezicht van Natasia toen ze naar het bed met Huub enquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:58 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Voordat Brian de slaapkamer inliep zei hij al dat Huub en Amanda samen in bed lagen.
Ze wilde het ook wel....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ze verkracht zou zijn.. zou ze er absoluut niet zo koel onder blijven..
Amanda heeft het nu alleen nog maar over het spuugincident.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:00 schreef smoekie het volgende:
redactie dgk heeft hier zelf de hand in gehad, maar het is wel zo ver uit de klauwen gelopen en daarmee doel ik erop dat Brainles amanda in haar gezicht raakte waardoor haar bek nu pijn doet, en haar bek kapot is, hij definitief exit moet....
hier kunnen en mogen ze gewoon niet onderuit...
Kun je niet gewoon mond zeggen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:00 schreef smoekie het volgende:
redactie dgk heeft hier zelf de hand in gehad, maar het is wel zo ver uit de klauwen gelopen en daarmee doel ik erop dat Brainles amanda in haar gezicht raakte waardoor haar bek nu pijn doet, en haar bek kapot is, hij definitief exit moet....
hier kunnen en mogen ze gewoon niet onderuit...
Vraag me af waarom Natasia ook mee moest.. die heeft ze uit elkaar gehouden maar heeft verder niets buiten de villa te zoeken..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Op de site van Tien staat niets over het feit dat Brian en Natasia afgelopen nacht niet in de villa hebben doorgebracht.
gewoon de op's lezenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:00 schreef yvonne het volgende:
Wtf, wtf, wtf!
Vanaf welk nummer moet ik gaan bijlezen?!
Ga ik ook eens opruimen
Amanda vroeg vanmorgen weer aan de anderen of ze iets aan haar mond konden zien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Amanda heeft het nu alleen nog maar over het spuugincident.
Ik heb ook eerlijk gezegd geen klap gezien, maar dat zegt tegenwoordig niks meer.
Tuurlijk niet ze zijn uit veiligheidsovreweging, tijdelijk uit de kooi verwijderd....hoe ga je dat verkopen....:quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Op de site van Tien staat niets over het feit dat Brian en Natasia afgelopen nacht niet in de villa hebben doorgebracht.
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsIquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:00 schreef yvonne het volgende:
Wtf, wtf, wtf!
Vanaf welk nummer moet ik gaan bijlezen?!
Ga ik ook eens opruimen
ze beklimt samen met rat de witte bergen en beleven samen een heftige climaxquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Natasia ook mee moest.. die heeft ze uit elkaar gehouden maar heeft verder niets buiten de villa te zoeken..
Waarschijnlijk is Natasia de enige die nog een beetje grip op die randdebiel kan krijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Natasia ook mee moest.. die heeft ze uit elkaar gehouden maar heeft verder niets buiten de villa te zoeken..
Ze geloven dat we dom zijn en niks doorhebben..iedereen hoort hier over..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Nee, dat is op zich al heel erg vreemd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:
Wat zal mamma Netty nu van haar 'schoondochter' vinden?
Waarom grip op hem willen krijgenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Natasia de enige die nog een beetje grip op die randdebiel kan krijgen.
Of: ze wilde ffe naar Wilgo. Witte Bergen - Almere is een kippe-eindje.
huub laat dat niet over zijn kant gaan daar is hij veel te publiciteitsgeil voor en hij zal dus de media gaan opzoeken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat is op zich al heel erg vreemd.
Ik blijf bij mening dat diegene die expres uit de villa is gehaald om de gemoederen te kunnen laten bedaren ook exit zou moeten zijn. Als je het niet kunt oplossen of kunt afkoelen dan moet je er gewoon uit.
Alleen zal dat niet gebeuren, want ze genieten bescherming en Huub is natuurlijk altijd de bad guy. Nu kan DGK rustig een verhaal verzinnen en Huub eruit zetten.
Ongelofelijk dat je daar doorheen kan slapen. Wat een dooie pier.quote:Sil heeft niets meegekregen en wordt bijgepraat door Nicolaas.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:03 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
Ja mij boeit het ook niet, maar ik denk dat het de insteek van de redactie is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom grip op hem willen krijgenlaat hem maar lekker alles slopen wat op zijn pad komt..
Kan hij eindelijk daadwerkelijk iets 'bewerkstelligen'.. zijn eigen exit
amanda is een dom lief wijffie een ideale prooi voor loverboys en aanverwantenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach ik heb een klein zwak voor Amanda, ze heeft totaal geen zelfrespect, is ordinair, maar wel aandoenlijk soms.
Hoort de Witte Bergen ook bij het terrein van de villa??quote:Winnen is een gewoon kwestie van blijven zitten waar je zit. Want de belangrijkste regel luidt: de voordeur staat altijd open, maar je mag de drempel niet over.
En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Zo simpel is ‘t.
Bron:Tien
er zijn regels namelijk GEEN REGELS dus alles is mogelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef demins het volgende:
De Villa verlaten is toch altijd exit?
Brian en Natasia...![]()
![]()
![]()
Top ochtend Natasia en Brian en Palma er nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef demins het volgende:
De Villa verlaten is toch altijd exit?
Brian en Natasia...![]()
![]()
![]()
Alsof je in slaap kan blijven met al die bombarie om je heen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:05 schreef Sense het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat je daar doorheen kan slapen. Wat een dooie pier.
Niet als je Brian of Natasia heet.quote:En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Zo simpel is ‘t.
En Huub blijft een stijve houdenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:03 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
Drie mensen komen zonder enige aanleiding tegelijkertijd op het idee een slaapkamer op te stormen???quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:05 schreef Flabberguest het volgende:
08:43 - Heftige avond
Het was een hete nacht waarbij het uiteindelijk tot heftige confrontatie tussen Huub en Brian kwam. De 19-jarige Amanda heeft zich namelijk eindelijk door de populaire Oldenzaler laten verleiden en de beelden liegen er niet om! Geheel onverwacht stormen Natasia, Jaap en Brian de slaapkamer in, alwaar ze de twee in een zeer intieme positie aantreffen. Brian is ontroostbaar maar hoe zal deze 'driehoeksverhouding' zich vandaag ontwikkelen?
bron 10
geheel onverwacht my ass!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |