Binnen twee dagen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef farceman het volgende:
Let op: Die Amanda ligt gewoon binen 2 dagen weer bij Brian in bed...
Hoop echt dat als ze familie heeft die iets om haar geeft, ze haar waarschuwwen voor Brian en haar beschermen tegen hem.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Zal ik een brief voor Brian schrijven?
Tjezus
quote:Liefe Braaien,
Het speit me egt dat ik met Huup in bed lach. Maar er is egt niets gebeurt hoor! Hij gaf me alleen soentjes op me buik op me van me hik af te helpen. Maar pas na jou gespuug was ik de hik helemaal kweit. dank je wel!
ps: Neuken?
Liefs,
je persoonlijk besit
Amanda.
Amanda is zo makkelijk te bewerkstelligen he!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Binnen twee dagen?
Als Brian vandaag nog terug komt en hij wil haar liggen ze vanavond al te konijnen.
Vandaag nog...quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef farceman het volgende:
Hoop echt dat als ze familie heeft die iets om haar geeft, ze haar waarschuwwen voor Brian en haar beschermen tegen hem.
Brian wil dan natuurlijk weten wie er beter likt..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Binnen twee dagen?
Als Brian vandaag nog terug komt en hij wil haar liggen ze vanavond al te konijnen.
zo bang is ze van die gast.. !quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Binnen twee dagen?
Lassie natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Brian wil dan natuurlijk weten wie er beter likt..
En het scheelt ook heel veel dat Palma er niet is ( zal wel achter de streams zijn blijven hangen)quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef sjesze het volgende:
zo zonder brian en natasia vind ik de sfeer veel leuker!!
Palma is echt niet ziek. Die heeft achter de streams gezeten of dekt zich alvast in voor koninginnedag..want die wil echt liever in amsterdam zijn dan..dinsdag zal ze er ook wel niet zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En het scheelt ook heel veel dat Palma er niet is ( zal wel achter de streams zijn blijven hangen)
misschien leest ze hier ook meequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En het scheelt ook heel veel dat Palma er niet is ( zal wel achter de streams zijn blijven hangen)
Dat lag ze vannacht ook.. maar dan niet met Brianquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef farceman het volgende:
Inderdaad, ik geloof er ook geen flikker (quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Palma is echt niet ziek. Die heeft achter de streams gezeten of dekt zich alvast in voor koninginnedag..want die wil echt liever in amsterdam zijn dan..dinsdag zal ze er ook wel niet zijn.
Boos blijven... boos worden lukt primaquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef farceman het volgende:
Amanda is net zoals Nena ze kunnen niet boos worden op iemand...
Dus een stijve houd in dat je ligt te neuken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:31 schreef Epi_ het volgende:
Ondertussen ruikt Brian onraad. Hij is ‘zijn’ Amanda al een tijdje kwijt en besluit om de Villa te doorzoeken. Lang duurt de zoektocht echter niet, aangekomen in de slaapkamer is al snel duidelijk wat er aan de hand is. Woest tilt de Antilliaan de dekens omhoog en ziet met eigen ogen hoe Huub en Amanda naakt in elkaar verstrengeld liggen. “Gadverdamme. Je bent een ho*r!”, schreeuwt hij tegen Amanda. Maar ook Huub moet eraan geloven. Brian is woest: “Zit je haar te ne*ken?” Ontkennen heeft weinig zin, de opgewonden toestand in zijn onderbroek behoeft geen verklaring. “Ja, heb je daar problemen mee?”, vraagt de Oldenzaler onnozel. Bijna komt het tot een handgemeen, maar gelukkig weet Natasia dit met haar kordate optreden te vermijden.
10
volgens mij houdt zij gewoon van alle beddenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat lag ze vannacht ook.. maar dan niet met Brian
Nena had haar al gewaarschuwd voor hem..... voor wat het waard is. En Syl doet af en toe een poging, tevergeefs.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:27 schreef farceman het volgende:
kenmerk van vrouwen die mishandeld worden is ongelooflijke loyaliteit met de dader voor vrouwen met enig zelfrespect is dit dus gewoon niet te volgenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:34 schreef farceman het volgende:
Waarom wordt de emotie van Brian weer beschermd en zien we nu wel een huilenden Amanda?!
Kunnen ze Huub niet sturen om te troosten?
Huub niet, die gaat buitenstaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef blomst het volgende:
Iedereen naar binnen daar en de radio aan
Lichte paniek in haar ogen.quote:
Dat vind ik nou een hele goede redenquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik haat Amanda omdat ze Mariah Carey leuk vind..
ja vandaar die gekke korte jurkjes ala mariahquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik haat Amanda omdat ze Mariah Carey leuk vind..
Haha.. het éérste waar ik aan dacht!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
Het alarm gaat af in Eemnes, zouden Brainless en Natasja onderweg zijn ?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, haar Hero is niet meer in de Kooi, hopelijk blijft hij ook uit de Kooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |