wis de strengs toe kerrie onquote:
Mariah Carey..... ook niet echt het voorbeeld om je een beetje aan op te trekken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik haat Amanda omdat ze Mariah Carey leuk vind..
Of het wordt een dubbele zelfmoord,quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef beequeen het volgende:
I can't live, if living is withou you...........AmanDel zit al in de afscheidsmodus.
Die had ook een nervous breakdown..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mariah Carey..... ook niet echt het voorbeeld om je een beetje aan op te trekken.
Heftig.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:03 schreef schatje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=VHCuA0PLdsI
wrom? lief wijffie tochquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, ik kots echt op wijven zoals Amanda...
Als Brian dat doet, moet ie dan wél exit?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:42 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme, ik kots echt op wijven zoals Amanda...
Heb de stream niet aan maar het lijkt me idd een aangrijpend beeld.....quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef Sense het volgende:
[..]
Hoe dat hondje zo keurig bij haar op schoot zit, die voelt dat gewoon aan...te lief![]()
erg paars wel doe ff een zonnebril opquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:43 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heb de stream niet aan maar het lijkt me idd een aangrijpend beeld.....
Wie zei dat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Kinga het volgende:
"Brian heeft niks gedaan in principe"
Haren trekken mag? Spugen in gezicht mag.. met mensen slingeren mag? dingen breken mag? Als brian blijft.. blijft huub ook zeker.. en andersom precies hetzelfdequote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef Kinga het volgende:
"Brian heeft niks gedaan in principe"
Ohhh wat ben ik blij dat ik volgende week niet meer kijk...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze kunnen Brian er uit gooien, omdat ze het niet veilig genoeg vonden om hem in de villa te laten!quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:43 schreef Kinga het volgende:
Ze kunnen Brian er best uitgooien, die maakt toch geen tv...
wat is het? Ik durf het niet te downloaden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef F04 het volgende:
http://one.fsphost.com/dgk/DGKstream1.asf
Click and watch.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Kinga het volgende:
Die hoer.
Heeft hij al gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:50 schreef farceman het volgende:
Kan de redactie nu eens ingrijpen? !
dadelijk gaat Brian weer overal rondbazuinen dat huub meisjes dronken voert en grijpt.
Ga dan maar lekker verder met hem, meid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:48 schreef Clank het volgende:
Amanda huilt en is boos en verdrietig omdat ze weet dat ze het verprutst heeft bij Brian. Ze is veel gekker op Brian dan ze heeft durven toegeven. Daarom heeft ze ook zolang ingestemd met een 'sex-relatie' denk ik... dan had ze nog steeds zijn aandacht en de hoop dat het ooit nog eens iets zou worden.
Nu weet ze dat dat voorbij is en heeft ze spijt van wat er gisteravond gebeurd is.
Dat spugen vond ze heel erg, maar Eric heeft dat de afgelopen nacht vertaald in 'hij voelt dus meer voor je dan dat hij wil toegeven'.. maakt dat ze zich alleen nog maar 'schuldiger' voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |