Een echte loverboy he.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:52 schreef farceman het volgende:
Brian zal weer zeggen dat hij haar wil bescheremen...maar hij heeft haar gespugd!
Snap je niet.. euhhhh.. dat euhhh.. huub hier euhhh.. jou wil euhh.. bewerkstelligen.. zo euhhh dat hij mij daar mee euhh.. op jou laat spugen? Snap je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:52 schreef farceman het volgende:
Brian zal weer zeggen dat hij haar wil bescheremen...maar hij heeft haar gespugd!
Amanda wil Brian niet loslaten, er is toch meer dan zomaar een beetje sex.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Spugen en blijkbaar slaan of stompen is gedegradeerd tot niets.
Triest schoolvoorbeeld, dit kind.
Zo zal het inderdaad vaak gaan in het verrotte leventje van Amanda.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:51 schreef Elounda het volgende:
Ga dan maar lekker verder met hem, meid.
Laat hem je lekker manipuleren, bespugen en indoctrineren..
Totdat hij op een goede dag de tanden uit je giechel ramt.
Maar ja, daarna moet hij weer huilen en zegt hij sorry..
"Het geeft niks hoor, want normaal gesproken is hij heel lief voor me hoor..... "
Er is uitgezocht dat het hotel waar ze in zitten.. je voor 12-en moet uitchecken..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
Uitchecken? Komen ze om 12 weer terug?
Herma is gek.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef TiNo_Flo het volgende:
Herma zegt dat ze de reactie van Brian zich wel kan voorstellen en Huub dikt alles aan. Je kan wel zien aan wiens kant Herma staat.
dat is een klap of een hele harde duw.quote:
een vals loeder met een pruik die amy heetquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef Mika25 het volgende:
Nathanael en Nena moeten terug het huis in, wat die 2 gedaan hebben vervaagt in vergelijking tot alle agressieve handelingen van de afgelopen 2 maanden.
Tja, inderdaad. Alle commotie rond het schopje van Nena, poe,poe.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef Mika25 het volgende:
Nathanael en Nena moeten terug het huis in, wat die 2 gedaan hebben vervaagt in vergelijking tot alle agressieve handelingen van de afgelopen 2 maanden.
Dat heeft Eric haar vannacht minstens 10 keer verteld.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef farceman het volgende:
Amanda ziet het dadelijk nog als een positief punt van Brian.....want dan zal hij wel om haar geven....
Moet toch niet gekker worden hiero
Daar hoef je toch niet gelijk sex voor te hebben..quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef SiRojK het volgende:
Fuck, wat slecht, wat slecht... Er is niets gebeurt wat betreft sex zegt Amanda.. Waarom stapt huub dan met een stijve pik uit dat bed?
Daar is ze zichzelf al van aan het overtuigen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:56 schreef farceman het volgende:
Amanda ziet het dadelijk nog als een positief punt van Brian.....want dan zal hij wel om haar geven....
Moet toch niet gekker worden hiero
Sexuele voorlichting nodig?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef SiRojK het volgende:
Fuck, wat slecht, wat slecht... Er is niets gebeurt wat betreft sex zegt Amanda.. Waarom stapt huub dan met een stijve pik uit dat bed?
Nee, ze weet niet beter, denkt dat het zo hoort.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:58 schreef Napster het volgende:
Als ze straks weer met Brain omgaat, verdient ze niet beter dat ze inelkaar wordt gebeukt
Volgens mij kickt ze daar wel op
Jammer dat er geen smileys zijn waarbij je kunt laten zien dat je er een grote scheet op laat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:59 schreef farceman het volgende:
Ik stop ermee; Amanda die het goed wilt maken met brian ?!!!!
Hier moet toch familie van Amanda ingrijpen?
Hoeft er dan niemand te vertrekken? Ik heb het filmpje nog niet kunnen bekijken, maar zo te horen ging het er heftig aan toe...quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:00 schreef Clank het volgende:
Ik kan me trouwens nog geen voorstelling maken bij het idee dat Brian en Huub samen nog tijd in de villa moeten doorbrengen. Dan gaat dan toch helemaal fout!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |