Ben benieuwd in wat voor rol ze hem willen plaatsen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:15 schreef r0flz het volgende:
Hopelijk komt ie deze keer wel naar Rotterdam!![]()
NEE! NEE! NEE! Die is allang over zijn top heen, bij Heerenveen is het ook niet meer één van de betere spelers.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:15 schreef r0flz het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie deze keer wel naar Rotterdam!![]()
Opvolger Fräser misschien?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ben benieuwd in wat voor rol ze hem willen plaatsen...
Hij stopt na dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:18 schreef Fetai het volgende:
[..]
NEE! NEE! NEE! Die is allang over zijn top heen, bij Heerenveen is het ook niet meer één van de betere spelers.![]()
Dat wordt J.P. van Gastel al.quote:
En zie jij ons al winnen tegen Groningen/Roda?quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Zesde tot negende plaats strijden, volgens mij, ook nog om een UEFA cup plaats. Of hangt dat weer af van wie kampioen wordt en wie de beker wint?
quote:
Ze kunnen beter in samenwerking met andere Feyenoord Fansites een cursus minder krom schrijven gaan volgenquote:In samenwerking met andere Feyenoord Fansites willen we de bezoekers van Sc Heerenveen - Feyenoord oproepen om een fluitje mee te nemen om tijdens het "volkslied" het eruit te fluiten.
Fluitje en bier liggen klaar om morgen mee te gaan... Bij Centraal morgen nog wat bier halenquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:53 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
[..]
Ze kunnen beter in samenwerking met andere Feyenoord Fansites een cursus minder krom schrijven gaan volgen
Doe je voorzichtig knul!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Fluitje en bier liggen klaar om morgen mee te gaan... Bij Centraal morgen nog wat bier halen
Nee joh , tuurlijk nietquote:
Mag je de rest van het jaar nooit zuipen dan ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee joh , tuurlijk niet![]()
Leuke dagen, vanavond groot feest ergens in land![]()
Morgen veel zuipen en maandag veel zuipen
Ik kreeg het vanmorgen ook toen ik, tijdens het hardlopen, verschillende mensen tegenkwam met Feijenoordshirtjes aan. Heb ik nog nooit meegemaakt, zeker hier bij mij in de omgeving niet. Het is een teken van boven.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:16 schreef Fetai het volgende:
Raar maar waar, ik heb een goed gevoel over zondag.![]()
Afgelopen weken nog niet gehad![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kreeg het vanmorgen ook toen ik, tijdens het hardlopen, verschillende mensen tegenkwam met Feijenoordshirtjes aan. Heb ik nog nooit meegemaakt, zeker hier bij mij in de omgeving niet. Het is een teken van boven.![]()
Dan gaan er koppen rollen. Koeman mag dan als eerste wieberen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:49 schreef Fetai het volgende:
[..]
! We kunnen alleen hopen, er knapt echt iets in me als ze dit jaar 8e worden en volgend jaar geen Europees mogen spelen
![]()
Klopt, maar wie moet er dan als vervanger komen? Van Hanegem?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan gaan er koppen rollen. Koeman mag dan als eerste wieberen.
Mijn fout, ik had het verkeerd gelezen. Zou mooi zijn als die een functie zou kunnen krijgen binnen Feyenoord, maar niet als voetballerquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij stopt na dit seizoen.
Krijgt een functie als jeugdtrainer of iets in die trant.
[..]
Dat wordt J.P. van Gastel al.
Klopt, slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Wat een zinloze actie, met die fluitjes. 'Beetje' respectloos.
Boeiend. Die boeren kunnen de tyfus krijgen met hun volkslied.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:33 schreef Sloggi het volgende:
cultuurbarbarenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Waarom zou je respect voor dat volk/liedje moeten hebben?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:33 schreef Sloggi het volgende:
En terechtquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
* Erasmusch wordt al jaren gepest met zn Friese roots![]()
Ik kan dr niks aan doen. Het is sowieso maar 1 kant van de familie en die zijn al generaties weg uit dat achterstandsgebied, maar die achternaam blijft je achtervolgen hequote:
Misschien wel de ideale kandidaatquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Adriaanse..... het is op papier echt een zeer geschikte kandidaat voor dit Feyenoord denk ik..... maar het is Adriaanse!![]()
Nou en, het is een goede trainer. Ik zie ook liever geen Ajacied, maar wat zijn de andere opties?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Adriaanse..... het is op papier echt een zeer geschikte kandidaat voor dit Feyenoord denk ik..... maar het is Adriaanse!![]()
Paar gasten op m'n stage (ratten overigensquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Been?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:53 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nou en, het is een goede trainer. Ik zie ook liever geen Ajacied, maar wat zijn de andere opties?
Wie zou jij graag zien dan als nieuwe trainer voor volgend seizoen dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:55 schreef Happel het volgende:
Misschien in de toekomst. Nu vind ik het te vroeg voor hem.
Een buitenlander met ervaring. Ik word niet echt warm of koud van de trainers in Nederland.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wie zou jij graag zien dan als nieuwe trainer voor volgend seizoen dan?
Precies. Een ervaren man is nodig. Ik heb al eens van Marwijk genoemd, maar dat vinden sommigen hier niet verstandig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien in de toekomst. Nu vind ik het te vroeg voor hem.
Is het ook. Eigenlijk precies het type trainer dat Feyenoord nodig heeft en die denk ik zelfs in de smaak zou vallen bij het Legioen met z'n harde manier van trainen en z'n 'no nonsens'-instelling, het probleem is dat ene lelijke vlekje op z'n CV.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien wel de ideale kandidaat![]()
Er is een verschil tussen 'gewaagd' en dom.quote:Op zondag 29 april 2007 09:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord speelt misschien zo 3-4-3 erg gewaagd
In slechte tijden grijpen mensen vaak naar wanhopige oplossingen.quote:Op zondag 29 april 2007 09:07 schreef Keltie het volgende:
Word een beetje moe van het gejank om Co Adriaanse.
Die gast heeft zelf aangegeven dat'ie niet bij Feijenoord past, dan ken je stoppen met janken om 'em is het niet?
Als je je bier lang genoeg in de zon laat staan dan legt het wel droog ja!quote:Op zondag 29 april 2007 09:33 schreef Keltie het volgende:
Was er geen drooglegging in Heerenveen vandaag?
Zal toch niet.quote:Op zondag 29 april 2007 09:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat er met de middenstand is afgesproken.. Misschien wel een selectieve drooglegging, iedereen moet accentloos "Buter, brea en griene tsiis, wa dat net sizze kin, is gjin oprjochte Fries" opzeggen.. lukt dat niet, dan geen bier
als je maar genoeg van te voren drinkt krijg je de wedstrijd niet meequote:Op zondag 29 april 2007 09:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga er zometeen maar heen![]()
Nog super brak van gister, gratis drinken FTW![]()
Doe nou niet zo sportief jullie en ga ons lekker pesten en jennen met het feit dat Alves een hattrick gaat maken en wij niet eens Europees halen, dan kunnen wij weer lekker op Friesland zeikenquote:Op zondag 29 april 2007 09:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Veel plezier vandaag
De zon schijnt, 't is lekker weer, 't bier is koud en als beide ploegen een beetje meewerken wordt het een fantastische voetbalmiddag![]()
Dat er vandaag maar een verdiende winnaar van het veld moge stappen![]()
* g4st is af en toe toch blij dat z'n ouders Tele2 hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 12:48 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG zit er klaar voor achter z'n pctje met planetvoetbal aan....
Wordt het uitgezonden dan?quote:Op zondag 29 april 2007 13:08 schreef g4st het volgende:
[..]
* g4st is af en toe toch blij dat z'n ouders Tele2 hebben
Daar gaan we weer...quote:Op zondag 29 april 2007 13:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
SC Heerenveen: Vandenbussche, Zuiverloon, Hansson, Dingsdag, Breuer, Yildirim, Bosvelt, Hanssen, Pranjic, Alves, Nilsson
Feyenoord: Timmer, Buijs, Vlaar ,Bahia, Drenthe, Lucius, Schreuder, De Guzman, Castelen, Charisteas, v.Hooijdonk
Kom op, beetje positief..quote:
Volgens mij tegen Ajax, om het kampioenschapquote:Op zondag 29 april 2007 13:42 schreef Fetai het volgende:
Tegen wie spelen we vanmiddag en spelen we nog ergens voor?
Hup Feyenoord hupquote:Op zondag 29 april 2007 14:07 schreef g4st het volgende:
[..]
Volgens mij tegen Ajax, om het kampioenschap
Ik had m'n bek moeten houdenquote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef g4st het volgende:
en jennen met het feit dat Alves een hattrick gaat maken
preciesquote:Op zondag 29 april 2007 16:12 schreef TC03 het volgende:
Boeit me eigenlijk niet zo veel meer. In de play-offs was het toch niks geworden.
De ploegen die niet van Feyenoord hebben gewonnen zijn geloof ik in de minderheid.quote:Op zondag 29 april 2007 16:30 schreef DrDentz het volgende:
Laatste vier wedstrijden 14 doelpunten tegen![]()
Het ligt in ieder geval niet aan Koeman, het kan gewoon niet beter met dit spelersmateriaal.quote:Op zondag 29 april 2007 16:30 schreef Erasmusch het volgende:
Voor het eerst sinds 91 buiten de top 4. Zevende wtf![]()
Niet wéér he...quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Fetai het volgende:
[..]
Het ligt in ieder geval niet aan Koeman, het kan gewoon niet beter met dit spelersmateriaal.
Dat is het veel gehoorde excuus jaquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Fetai het volgende:
[..]
Het ligt in ieder geval niet aan Koeman, het kan gewoon niet beter met dit spelersmateriaal.
Jawel. Vandaag lag het niet aan Koeman, die talloze anders wedstrijden waarin we zonder bezieling ten onder gingen lagen wel aan Koeman.quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Fetai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Fetai het volgende:
[..]
Geloof je dat serieus zelfquote:Op zondag 29 april 2007 16:31 schreef Fetai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |