Als je je bier lang genoeg in de zon laat staan dan legt het wel droog ja!quote:Op zondag 29 april 2007 09:33 schreef Keltie het volgende:
Was er geen drooglegging in Heerenveen vandaag?
Zal toch niet.quote:Op zondag 29 april 2007 09:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat er met de middenstand is afgesproken.. Misschien wel een selectieve drooglegging, iedereen moet accentloos "Buter, brea en griene tsiis, wa dat net sizze kin, is gjin oprjochte Fries" opzeggen.. lukt dat niet, dan geen bier
als je maar genoeg van te voren drinkt krijg je de wedstrijd niet meequote:Op zondag 29 april 2007 09:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga er zometeen maar heen![]()
Nog super brak van gister, gratis drinken FTW![]()
Doe nou niet zo sportief jullie en ga ons lekker pesten en jennen met het feit dat Alves een hattrick gaat maken en wij niet eens Europees halen, dan kunnen wij weer lekker op Friesland zeikenquote:Op zondag 29 april 2007 09:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Veel plezier vandaag
De zon schijnt, 't is lekker weer, 't bier is koud en als beide ploegen een beetje meewerken wordt het een fantastische voetbalmiddag![]()
Dat er vandaag maar een verdiende winnaar van het veld moge stappen![]()
* g4st is af en toe toch blij dat z'n ouders Tele2 hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 12:48 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG zit er klaar voor achter z'n pctje met planetvoetbal aan....
Wordt het uitgezonden dan?quote:Op zondag 29 april 2007 13:08 schreef g4st het volgende:
[..]
* g4st is af en toe toch blij dat z'n ouders Tele2 hebben
Daar gaan we weer...quote:Op zondag 29 april 2007 13:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
SC Heerenveen: Vandenbussche, Zuiverloon, Hansson, Dingsdag, Breuer, Yildirim, Bosvelt, Hanssen, Pranjic, Alves, Nilsson
Feyenoord: Timmer, Buijs, Vlaar ,Bahia, Drenthe, Lucius, Schreuder, De Guzman, Castelen, Charisteas, v.Hooijdonk
Kom op, beetje positief..quote:
Volgens mij tegen Ajax, om het kampioenschapquote:Op zondag 29 april 2007 13:42 schreef Fetai het volgende:
Tegen wie spelen we vanmiddag en spelen we nog ergens voor?
Hup Feyenoord hupquote:Op zondag 29 april 2007 14:07 schreef g4st het volgende:
[..]
Volgens mij tegen Ajax, om het kampioenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |