cultuurbarbarenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Wat een zinloze actie, met die fluitjes. 'Beetje' respectloos.
Waarom zou je respect voor dat volk/liedje moeten hebben?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Wat een zinloze actie, met die fluitjes. 'Beetje' respectloos.
En terechtquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
* Erasmusch wordt al jaren gepest met zn Friese roots![]()
Ik kan dr niks aan doen. Het is sowieso maar 1 kant van de familie en die zijn al generaties weg uit dat achterstandsgebied, maar die achternaam blijft je achtervolgen hequote:
Misschien wel de ideale kandidaatquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Adriaanse..... het is op papier echt een zeer geschikte kandidaat voor dit Feyenoord denk ik..... maar het is Adriaanse!![]()
Nou en, het is een goede trainer. Ik zie ook liever geen Ajacied, maar wat zijn de andere opties?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Adriaanse..... het is op papier echt een zeer geschikte kandidaat voor dit Feyenoord denk ik..... maar het is Adriaanse!![]()
Paar gasten op m'n stage (ratten overigensquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Been?quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:53 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nou en, het is een goede trainer. Ik zie ook liever geen Ajacied, maar wat zijn de andere opties?
Wie zou jij graag zien dan als nieuwe trainer voor volgend seizoen dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:55 schreef Happel het volgende:
Misschien in de toekomst. Nu vind ik het te vroeg voor hem.
Een buitenlander met ervaring. Ik word niet echt warm of koud van de trainers in Nederland.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wie zou jij graag zien dan als nieuwe trainer voor volgend seizoen dan?
Precies. Een ervaren man is nodig. Ik heb al eens van Marwijk genoemd, maar dat vinden sommigen hier niet verstandig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien in de toekomst. Nu vind ik het te vroeg voor hem.
Is het ook. Eigenlijk precies het type trainer dat Feyenoord nodig heeft en die denk ik zelfs in de smaak zou vallen bij het Legioen met z'n harde manier van trainen en z'n 'no nonsens'-instelling, het probleem is dat ene lelijke vlekje op z'n CV.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien wel de ideale kandidaat![]()
Er is een verschil tussen 'gewaagd' en dom.quote:Op zondag 29 april 2007 09:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord speelt misschien zo 3-4-3 erg gewaagd
In slechte tijden grijpen mensen vaak naar wanhopige oplossingen.quote:Op zondag 29 april 2007 09:07 schreef Keltie het volgende:
Word een beetje moe van het gejank om Co Adriaanse.
Die gast heeft zelf aangegeven dat'ie niet bij Feijenoord past, dan ken je stoppen met janken om 'em is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |