Fysiek geweld mag niet , helaas. Althans , die in de vorm die jij wilt zien.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil moord en doodslag zien. Simpel.
Tja een goedkoop alternatief voor andere dingen denk ik, het acteren is ook al weer van de baan en Syl had toch tangoles?? Dat zie ik ook niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:43 schreef haak2 het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft de pokertafel veel verpest![]()
Hij begint een beetje op Willem Oltmans te lijkenquote:
geeft wel mooie beelden, en dan mag er weer iemand wegquote:Op donderdag 26 april 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fysiek geweld mag niet , helaas. Althans , die in de vorm die jij wilt zien.
Verbaal dan. Zoals vanmorgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fysiek geweld mag niet , helaas. Althans , die in de vorm die jij wilt zien.
Uitstekende deductie Sherlock.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer dat ze weer zitten te pokeren.![]()
Inderdaad, over dat buddy-gedoe hoor je ook ineens niemand meerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
Tja een goedkoop alternatief voor andere dingen denk ik, het acteren is ook al weer van de baan en Syl had toch tangoles?? Dat zie ik ook niet meeren zo zijn er veel meer dingen verdwenen.....
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ze mogen mij nog steeds bellen, hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
Tien kan gewoon geen geschikte kandidaten krijgen die als ''miljonair'' erin willen.
We zien alleen nog maar Napalm, Lieke, Mitch en die andere kutler op part time basis binnenkomen, en een beperkte rol spelen.
Full House is een term uit Yathzee hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
idd ze zitten daar met een full house
volgens mij ook met pokeren hoor........quote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Full House is een term uit Yathzee hoor.
Dat heeft niets met pokeren te maken.
Als Sjon denkt het programma nog te moeten/kunnen voortzetten, hoef je geen 10K in te leggen, maar krijg je een ton op voorhand gestortquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze mogen mij nog steeds bellen, hoor.![]()
[bewerk] Combinaties in pokerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yahtzee is pokeren met dobbelstenen domoorquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kenners in da housequote:Op donderdag 26 april 2007 21:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
volgens mij ook met pokeren hoor........
Ik hoor Natasia nu ook Full House zeggen, ik Google wel ff....quote:Op donderdag 26 april 2007 21:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
volgens mij ook met pokeren hoor........
gevondenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoor Natasia nu ook Full House zeggen, ik Google wel ff....
[afbeelding]
Geloof jij wel eens iemand zonder google?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh nee he, Danny en Joequote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe het niet voor het geld, maar puur voor het algemeen maatschappelijk belang!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Sjon denkt het programma nog te moeten/kunnen voortzetten, hoef je geen 10K in te leggen, maar krijg je een ton op voorhand gestort![]()
Nog maar 4 min, Nic had het om 21 uur over een uurtje pokeren. . .quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
En voor Lieke!!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor het geld, maar puur voor het algemeen maatschppelijk belang!![]()
quote:
Wreed dit!quote:
Melissa en Lieke , allebei weg, wat een held onze Piet. Misschien gaat Japio wel een tribute over hem schrijven.quote:
Ach, ik ben al live on-stream genoemd door Gaby!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Melissa en Lieke , allebei weg, wat een held , onze Piet. Misschien gaat Japio wet een tribute over hem schrijven.
Die kunnen we zo niet openenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Marelle het volgende:
Ben ff terugik wil jullie de volgende cap niet onthouden
[afbeelding]
Mijn welgemeende complimenten met uw vondst en uw uitvoering hiervan.quote:
Met of zonder masker?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, ik ben al live on-stream genoemd door Gaby!![]()
Ga maar weer weg danquote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Marelle het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die kunnen we zo niet openen![]()
Nu wel, OOOWWW MMMYYYY GGGAAAT.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Marelle het volgende:
[afbeelding]
Ach, Peter6000 geniet met volle teugen. Gun die man/vrouw ook wat, op een zwoele lente-avond.quote:
AmanDelmodusquote:
Uit je prive collectie?quote:
Zit je al in zijn hol?quote:
Volgens mij is ze gisteren al weg gegaanquote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef Suikeroom het volgende:
is Sylvia al naar huis?
begrijp wel dat dit er in het echt nog groter uitzietquote:
Dat is waar ookquote:Op donderdag 26 april 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, Peter6000 geniet met volle teugen. Gun die man/vrouw ook wat, op een zwoele lente-avond.
Ik ben van de schrik aan de Beerenburgerquote:Op donderdag 26 april 2007 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is waar ookmaar ik moet nu wel flink wat achterover slaan wil ik in slaap komen
![]()
ik denk dat het een soort sluitflappen zijn...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:14 schreef Soury het volgende:
Er zitten twee dingen daar onder zijn billen. Hoort dat zo of is ie aan het evalueren en worden dat kiewen ?![]()
helaas nietquote:Op donderdag 26 april 2007 22:07 schreef Suikeroom het volgende:
is Sylvia al naar huis?
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Marelle het volgende:
[afbeelding]
hahahahahahahaaaaaaaquote:
Die heten 'small size valves'quote:Op donderdag 26 april 2007 22:15 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik denk dat het een soort sluitflappen zijn...
Ik denk dat het evolutie is maar dat hij een multipele anus aan het ontwikkelen om de hoeveelheid ontlasting te kunnen verwerken.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:14 schreef Soury het volgende:
Er zitten twee dingen daar onder zijn billen. Hoort dat zo of is ie aan het evalueren en worden dat kiewen ?![]()
En dat terwijl hij er al twee hadquote:Op donderdag 26 april 2007 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het evolutie is maar dat hij een multipele anus aan het ontwikkelen om de hoeveelheid ontlasting te kunnen verwerken.
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:21 schreef getl0st het volgende:
ik taai afslaap lekker.. als de streams daar al niet voor hebben gezorgd
Jouw idool houdt van plassex ( passieve kant )quote:Op donderdag 26 april 2007 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Eric refereert aan Jaaps penislengte, nav zijn weigering in de wasbak te pissen.
Yeah baby.. A preety man muffquote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef product het volgende:
Wqat heeft die Jaap toch een heerlijk jongenskutje...
love you to, trustenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:21 schreef getl0st het volgende:
ik taai afslaap lekker.. als de streams daar al niet voor hebben gezorgd
Ik dacht dat je Glassex bedoelde.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Jouw idool houdt van plassex ( passieve kant )
Met passieve kant doel je toch met het op de badkamervloer liggen, met een meisje dat gedoseert haar plasjes over je gezicht sproeit?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Jouw idool houdt van plassex ( passieve kant )
Ik heb er geen verstand van, maar hoorde jouw idool tegen Niels zeggen: Pis maar op me, ik dien geen klacht in ...quote:Op donderdag 26 april 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met passieve kant doel je toch met het op de badkamervloer liggen, met een meisje dat gedoseert haar plasjes over je gezicht sproeit?
(ff voor de duidelijkheid hoor, dat we hierover geen communicatiestoornis hebben)
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met passieve kant doel je toch met het op de badkamervloer liggen, met een meisje dat gedoseert haar plasjes over je gezicht sproeit?
(ff voor de duidelijkheid hoor, dat we hierover geen communicatiestoornis hebben)
Sjon heeft niks meer nodig. Programma verkocht en over 3 a 4 maanden de stop eruit.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:24 schreef FdW het volgende:
Die Sjon gaat echt binnenlopen vanaf 4 Mei
Nee joh!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef Marelle het volgende:
Kom op Febo, even een vervelende boodschap tussendoor, Amandel en Brian mogen niet meer konijnen b.v.
Zou wel een hele leuke zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 22:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee joh!
In verband met de betaalde streams mag er niet meer onder de dekens gesekst worden.
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee joh!
In verband met de betaalde streams mag er niet meer onder de dekens gesekst worden.
Was sarcastisch bedoeld omdat het niveau van het programma met de dag daalt lieverdquote:Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sjon heeft niks meer nodig. Programma verkocht en over 3 a 4 maanden de stop eruit.
thanks!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Voor de liefhebbers op usericon-afmetingen:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee joh!
gave avatar heb je Ferdiiquote:
Keej danquote:Op donderdag 26 april 2007 22:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Was sarcastisch bedoeld omdat het niveau van het programma met de dag daalt lieverd![]()
Ehm, is dat dezelfde dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef Talitha het volgende:
Pietje, ik ben helemaal gezond.![]()
![]()
PietjePuk007
Ze heeft hier iets weg van Hale Berryquote:Op donderdag 26 april 2007 22:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is weer erg aanwezig, gewoon weer eens bezopen dus .......
[afbeelding]
Nou, doe er je voordeel mee, nu heb je een junior én een senior-versie!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:35 schreef Talitha het volgende:
Pietje, ik ben helemaal gezond.![]()
![]()
PietjePuk007
Doen we vanaf 4 mei!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:38 schreef Lipsch het volgende:
Kunnen we niet uit protest tegen het lage niveau van DGK het fok-DGK forum een paar dagen offline trekken?
Als ik het bloot van Nicolaas krijg te zien heb ik die 1,95 er wel voor over.quote:
Hij zit nu al weer te zweten bij gebrek aan alcohol .......quote:Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik het bloot van Nicolaas krijg te zien heb ik die 1,95 er wel voor over.![]()
Twee Pietjes is misschien wat teveel van het goede. Dan toch maar de senior-versie.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou, doe er je voordeel mee, nu heb je een junior én een senior-versie!![]()
Tis gewoon een sterke man, hij zegt ik drink niet meer zoveel en hij doet het niet, laat hem ff lekker zweten is wel geilquote:Op donderdag 26 april 2007 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij zit nu al weer te zweten bij gebrek aan alcohol .......
[afbeelding]
Hou oppppppppppp met nico, ik heb ook gevoelens.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Niels denkt, wat doe ik hier, en hoe lang hou ik dit nog vol?
[afbeelding]
Dan heeft hij er strax op zijn minst 3 anussen, want hij heeft er ook 1 in zijn HOOF!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het evolutie is maar dat hij een multipele anus aan het ontwikkelen om de hoeveelheid ontlasting te kunnen verwerken.
Hoeveel euris was het ?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Niels denkt, wat doe ik hier, en hoe lang hou ik dit nog vol?
[afbeelding]
Ik zeg, direct doen - signaal geven over het huidige barre niveau i.p.v. tegen betaalde streams zijn.quote:
Eensch is!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:54 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Ik zeg, direct doen - signaal geven over het huidige barre niveau i.p.v. tegen betaalde streams zijn.
Heeft geen zin. Het programma was de facto al in het najaar mislukt.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:54 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Ik zeg, direct doen - signaal geven over het huidige barre niveau i.p.v. tegen betaalde streams zijn.
Hoeveel Talitha-versies zijn er?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Twee Pietjes is misschien wat teveel van het goede. Dan toch maar de senior-versie.
On topic:
Misschien kan Danny er een afkick-hoekje van maken, met een streng verbod nog over DGK te praten.quote:
Nu al saai zeg, je lijkt DGK welquote:Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Genoeg van Voetbalvrouwen en de rest van het gepeupel. Ik trek me terug in mijn caravan op de Huppeldijk in Utreg, en ga mij verdiepen in de Libelle![]()
![]()
Welterusten lief klein mooi huppelkutjequote:Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
Genoeg van Voetbalvrouwen en de rest van het gepeupel. Ik trek me terug in mijn caravan op de Huppeldijk in Utreg, en ga mij verdiepen in de Libelle![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
![]()
Je hebt het in 1x goed, het is gewoon saai.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
Ben net binnen. Amanda al succes bij Mitch? Heeft Brian al een kopstoot uitgedeeld (met zijn lul dan)? Wil Palma met Niels trouwen?
Of is het gewoon weer ouderwets gezellig?
Dat heet zwaffelen ja?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Brian al een kopstoot uitgedeeld (met zijn lul dan)?
Eentje voor zover ik weet! En dat is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hoeveel Talitha-versies zijn er?![]()
Zit ik nu in de finale-poule...quote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Je hebt het in 1x goed, het is gewoon saai.![]()
Je hebt groot gelijk!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
![]()
Leugens!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eentje voor zover ik weet! En dat is meer dan genoeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |