Geloof jij wel eens iemand zonder google?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoor Natasia nu ook Full House zeggen, ik Google wel ff....
[afbeelding]
Oh nee he, Danny en Joequote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoor Natasia nu ook Full House zeggen, ik Google wel ff....
[afbeelding]
Ik doe het niet voor het geld, maar puur voor het algemeen maatschappelijk belang!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Sjon denkt het programma nog te moeten/kunnen voortzetten, hoef je geen 10K in te leggen, maar krijg je een ton op voorhand gestort![]()
Nog maar 4 min, Nic had het om 21 uur over een uurtje pokeren. . .quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer dat ze weer zitten te pokeren.![]()
En voor Lieke!!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor het geld, maar puur voor het algemeen maatschppelijk belang!![]()
quote:
Wreed dit!quote:
Melissa en Lieke , allebei weg, wat een held onze Piet. Misschien gaat Japio wel een tribute over hem schrijven.quote:
Ach, ik ben al live on-stream genoemd door Gaby!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Melissa en Lieke , allebei weg, wat een held , onze Piet. Misschien gaat Japio wet een tribute over hem schrijven.
Die kunnen we zo niet openenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Marelle het volgende:
Ben ff terugik wil jullie de volgende cap niet onthouden
[afbeelding]
Mijn welgemeende complimenten met uw vondst en uw uitvoering hiervan.quote:
Met of zonder masker?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, ik ben al live on-stream genoemd door Gaby!![]()
Ga maar weer weg danquote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Marelle het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die kunnen we zo niet openen![]()
Nu wel, OOOWWW MMMYYYY GGGAAAT.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Marelle het volgende:
[afbeelding]
Ach, Peter6000 geniet met volle teugen. Gun die man/vrouw ook wat, op een zwoele lente-avond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |