Maar ipv dat Huub gaat bonden met haar is ie druk bezig een andere back up te creeren.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's precies wat ik al dagen zeg: het is gewoon een gebrek aan aandacht.
Laat Sylvia toch even, zij maakt niet alleen het programma saai.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kijken of ze ook luisteren:
Redactie, Willen jullie die saaie zeurmuts van een Sylvia vanavond nog toneelhaken?
Als jullie dat doen, en we krijgen Ons Lief Liekje terug, dan ga ik héééél misschien wel betalen vanaf 4 mei....![]()
Als dat zo is dan is dat de enige reden voor mij om juist niet te betalenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieve Lieke zit in Huub's en ons hart, en ze komt terug Piet!
Niet Lieke maar de krokettenbakkers en de omgebouwde nootmuskaatrasp hebben veel verpest.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Yollie het volgende:
[..]
Klopt, maar sinds die tijd is Huub ook behoorlijk ingekakt, kortom Lieke heeft veel verpest.
ik ben verslaafd aan perenijsjes, ik heb er net weer 3 opquote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat kost een pakkie peuken ook....of 4 perenijsjes...![]()
Jeeeees.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Redactie, Willen jullie die saaie zeurmuts van een Sylvia vanavond nog toneelhaken?
Als jullie dat doen, en we krijgen Ons Lief Liekje terug, dan ga ik héééél misschien wel betalen vanaf 4 mei....![]()
Bolle en veulen gaan een tijdje de wei in. Dat is van belang voor het veulen, gras eten. Daarmee start de ontwikkeling van een andere spijsvertering. En het veulen is op dat moment zo groot, dat additionele voeding nodig wordt.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Over drie weken gaan de paarden weg; Bolle komt veel later weer terug, heb ik begrepen.
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
Verbaasd me dat er gasten zijn die hier voor willen betalen![]()
Het kan nog zotter: ik zag die ijsjes op de stream, vroeg hier wat het waren, en ben ze toen gaan kopenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik ben verslaafd aan perenijsjes, ik heb er net weer 3 opzooooo lekker.......
Dat begrijp ik dus ook niet, er zijn nml geen 5 dagen voor nodig. Brian lijkt wel heilig daar, ik heb zelden zo'n stuk verdriet gezien.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef farceman het volgende:
Waarom probeert er helemaal niemand om Brian eens een keertje para te krijgen?
En niet 5 minuten maar 5 dagen
ja geweldigggggggggquote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef farceman het volgende:
Waarom probeert er helemaal niemand om Brian eens een keertje para te krijgen?
En niet 5 minuten maar 5 dagen
Ja, om half tien zei Nic, maar dat is het nu dus. . .quote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan nog zotter: ik zag die ijsjes op de stream, vroeg hier wat het waren, en ben ze toen gaan kopen![]()
On-topic: het poker wordt ons alweer door de strot geduwd, en las ik ergens dat Voetbalvrouwen kijken ook nog op het schema stond?
Goh, ik hoor dat ze net weer op een ander forum zijn ingelogdquote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Goh, ik hoor dat ze net weer op een ander forum zijn ingelogd![]()
Natasia had het over tien uur en slechts 1 aflevering, deel 5.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, om half tien zei Nic, maar dat is het nu dus. . .
Eric is gewoon een sukkel.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub heeft Eric nog, die laat m niet vallen en ja het is er dan één minder, maar wie weet inderdaad, is die nieuwe een back up voor Huub. Het duurt me alleen te lang met Syl, dat is het enige waar ik mee zit![]()
Ik heb het hem twee keer zien proberen, arm d'r omheen en alles... maar er komt niets uit, het is een emmer zonder bodem.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ipv dat Huub gaat bonden met haar is ie druk bezig een andere back up te creeren.
quote:
Goeie tekst zeg!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeees.
Absoluut niet!
En als eerder gezegd: We zouden hiermee een statement kunnen maken naar de schrijnend onkundige programmaleiding. Met z'n allen stoppen en afsluiten DGK-subforum op FOK zou toch wel wat wenkbrauwtjes doen fronsen in Eemnes en Hilversum.
Als DGK nog geloofwaardig was geweest had ik die 3.95 nog best willen overwegen, maar voor zo'n slecht gescripte slapstick-farce heb ik echt geen rooie cent over.
Bron: Pietje Puk.
Staat zeker op de schijf klaar. Absurd, vier streams op poker.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, om half tien zei Nic, maar dat is het nu dus. . .
Mooi zo, ze wil dus echt niet meer. Als het maar niet zoiets wordt als met die kutkeffers, elke keer denk ik ja nu rotten ze op maar blijven ze nog evenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het hem twee keer zien proberen, arm d'r omheen en alles... maar er komt niets uit, het is een emmer zonder bodem.
Ja ik heb ook 1000x liever Eric dan Jaapquote:Op donderdag 26 april 2007 21:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
![]()
Tijd dat hij weer huub verdedigd en weer ongein gaat uithalen
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
M.a.w., ze hebben Pietje's oproep helaas niet meer kunnen lezen.
(grapje)
We hebben Jaap nogquote:Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef blomst het volgende:
Amanda krijg je niet los van Brian.
Hij hoeft maar met de vingers te knippen en ze ligt klaar voor hem.
Dus Huub kan het wel vergeten.
Er wordt echt op alle voor 10 interessante fora meegelezen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Goh, ik hoor dat ze net weer op een ander forum zijn ingelogd![]()
hahahahahaquote:Op donderdag 26 april 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi zo, ze wil dus echt niet meer. Als het maar niet zoiets wordt als met die kutkeffers, elke keer denk ik ja nu rotten ze op maar blijven ze nog even![]()
Maar met een mooie nieuwe millionair is Brian wel heel makkelijk van Amanda los te krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef blomst het volgende:
Amanda krijg je niet los van Brian.
Hij hoeft maar met de vingers te knippen en ze ligt klaar voor hem.
Dus Huub kan het wel vergeten.
Daarvoor hebben ze nou juist Eric binnengehaaldquote:Op donderdag 26 april 2007 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar met een mooie nieuwe millionair is Brian wel heel makkelijk van Amanda los te krijgen.
En dan heeft Huub vrij spel bij Amanda.
Maar die is er niet, en stel ze was er toch, kan ik mij niet voorstellen dat die bij Brian in bed kruipt.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar met een mooie nieuwe millionair is Brian wel heel makkelijk van Amanda los te krijgen.
En dan heeft Huub vrij spel bij Amanda.
Of ze zouden die ex van hem zo gek moeten krijgen er in te gaanquote:Op donderdag 26 april 2007 21:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar die is er niet, en stel ze was er toch, kan ik mij niet voorstellen dat die bij Brian in bed kruipt.
Dat konden we ons ook niet voorstellen van Amanda...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar die is er niet, en stel ze was er toch, kan ik mij niet voorstellen dat die bij Brian in bed kruipt.
Ja, das wel een goed ideequote:Op donderdag 26 april 2007 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze zouden die ex van hem zo gek moeten krijgen er in te gaan
Dat zou dan wel weer een leuk effect geven![]()
Naar mijn mening heeft de pokertafel veel verpestquote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet Lieke maar de krokettenbakkers en de omgebouwde nootmuskaatrasp hebben veel verpest.![]()
Ik wil de voorkant zienquote:Op donderdag 26 april 2007 21:42 schreef blomst het volgende:
Een cameraman in beeld, spannend........
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft klaver vijf, en ruiten vier.
Ik zei het toch?quote:
Fysiek geweld mag niet , helaas. Althans , die in de vorm die jij wilt zien.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil moord en doodslag zien. Simpel.
Tja een goedkoop alternatief voor andere dingen denk ik, het acteren is ook al weer van de baan en Syl had toch tangoles?? Dat zie ik ook niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:43 schreef haak2 het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft de pokertafel veel verpest![]()
Hij begint een beetje op Willem Oltmans te lijkenquote:
geeft wel mooie beelden, en dan mag er weer iemand wegquote:Op donderdag 26 april 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fysiek geweld mag niet , helaas. Althans , die in de vorm die jij wilt zien.
Verbaal dan. Zoals vanmorgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fysiek geweld mag niet , helaas. Althans , die in de vorm die jij wilt zien.
Uitstekende deductie Sherlock.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer dat ze weer zitten te pokeren.![]()
Inderdaad, over dat buddy-gedoe hoor je ook ineens niemand meerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
Tja een goedkoop alternatief voor andere dingen denk ik, het acteren is ook al weer van de baan en Syl had toch tangoles?? Dat zie ik ook niet meeren zo zijn er veel meer dingen verdwenen.....
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ze mogen mij nog steeds bellen, hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
Tien kan gewoon geen geschikte kandidaten krijgen die als ''miljonair'' erin willen.
We zien alleen nog maar Napalm, Lieke, Mitch en die andere kutler op part time basis binnenkomen, en een beperkte rol spelen.
Full House is een term uit Yathzee hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
idd ze zitten daar met een full house
volgens mij ook met pokeren hoor........quote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Full House is een term uit Yathzee hoor.
Dat heeft niets met pokeren te maken.
Als Sjon denkt het programma nog te moeten/kunnen voortzetten, hoef je geen 10K in te leggen, maar krijg je een ton op voorhand gestortquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze mogen mij nog steeds bellen, hoor.![]()
[bewerk] Combinaties in pokerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yahtzee is pokeren met dobbelstenen domoorquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kenners in da housequote:Op donderdag 26 april 2007 21:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
volgens mij ook met pokeren hoor........
Ik hoor Natasia nu ook Full House zeggen, ik Google wel ff....quote:Op donderdag 26 april 2007 21:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
volgens mij ook met pokeren hoor........
gevondenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoor Natasia nu ook Full House zeggen, ik Google wel ff....
[afbeelding]
Geloof jij wel eens iemand zonder google?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh nee he, Danny en Joequote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe het niet voor het geld, maar puur voor het algemeen maatschappelijk belang!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Als Sjon denkt het programma nog te moeten/kunnen voortzetten, hoef je geen 10K in te leggen, maar krijg je een ton op voorhand gestort![]()
Nog maar 4 min, Nic had het om 21 uur over een uurtje pokeren. . .quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
En voor Lieke!!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor het geld, maar puur voor het algemeen maatschppelijk belang!![]()
quote:
Wreed dit!quote:
Melissa en Lieke , allebei weg, wat een held onze Piet. Misschien gaat Japio wel een tribute over hem schrijven.quote:
Ach, ik ben al live on-stream genoemd door Gaby!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Melissa en Lieke , allebei weg, wat een held , onze Piet. Misschien gaat Japio wet een tribute over hem schrijven.
Die kunnen we zo niet openenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Marelle het volgende:
Ben ff terugik wil jullie de volgende cap niet onthouden
[afbeelding]
Mijn welgemeende complimenten met uw vondst en uw uitvoering hiervan.quote:
Met of zonder masker?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, ik ben al live on-stream genoemd door Gaby!![]()
Ga maar weer weg danquote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Marelle het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die kunnen we zo niet openen![]()
Nu wel, OOOWWW MMMYYYY GGGAAAT.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:02 schreef Marelle het volgende:
[afbeelding]
Ach, Peter6000 geniet met volle teugen. Gun die man/vrouw ook wat, op een zwoele lente-avond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |