Ik deed niet voor niets off-topic lullenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef kleinzusje het volgende:
even vol baggeren
Will do, will doquote:
Sussie, je wilt wel soppen, maar je wilt er niet over praten?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sussie, je wilt wel soppen, maar je wilt er niet over praten?![]()
Zooooo.. vanwaar die plotselinge ommekeer?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef carpediem23 het volgende:
Nico de coke snuiver weet alles van bloedneusjes. En alle Antilianen zijn van harte welkom bij huize Hoeren/snollies/lelijke grafsnol ( sorry liet me even gaan)
Het wordt tijd dat je even met God gaat pratenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Soptopic!
[afbeelding]
Maar effe serieus (Copyright Neentje) : Ik vind Tas de laatste tijd een van de meest te pruimen bewoners. Is dat zorgwekkend?![]()
Is dat die vent van AuwMaaiGut?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je even met God gaat praten![]()
Ja, vind het niet meer zoveel aan, ik wacht een beetje op meer actie. Iedereen zit lekker daar te kletsen, wijntjes drinken....goh gezellig. Ik wil ruzie!! Ja en Nico is een luilak, totaal ander persoon dan de eerste dag toen hij terug was.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zooooo.. vanwaar die plotselinge ommekeer?
En krijg ik nog antwoord op mijn vorige vraag?
reminder: maken we weer kans?![]()
Neeeeeeeeeee, dat is weer een kindje van God.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is dat die vent van AuwMaaiGut?
Geheel waarquote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ja, vind het niet meer zoveel aan, ik wacht een beetje op meer actie. Iedereen zit lekker daar te kletsen, wijntjes drinken....goh gezellig. Ik wil ruzie!! Ja en Nico is een luilak, totaal ander persoon dan de eerste dag toen hij terug was.
Voor mij niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef kleinzusje het volgende:
Het gaat een saaie avond worden
Wie is Suschi?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
Schatje Mitch ( de held van Schatje) is geariveerd met Suschi.
De woordblinde visliphapjes van de butlerquote:
Gaat dat wel samen?'quote:
DGK HOOLIGANS! Voor al uw Ruzies! Neem je je fietsketting mee?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ja, vind het niet meer zoveel aan, ik wacht een beetje op meer actie. Iedereen zit lekker daar te kletsen, wijntjes drinken....goh gezellig. Ik wil ruzie!! Ja en Nico is een luilak, totaal ander persoon dan de eerste dag toen hij terug was.
Ja vreselijk gaat die rat straks weer zeggen dat hij meer voor Amanda voeltquote:Op donderdag 26 april 2007 20:45 schreef Lady-night het volgende:
Brian blijft bij zijn prooi zitten vandaag, heeft al aanmerkingen gemaakt dat ze haar dieet niet volgt en dat ze drinkt
zeer zorgwekkend....maar ik lijd aan hetzelfde euvel....quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Soptopic!
[afbeelding]
Maar effe serieus (Copyright Neentje) : Ik vind Tas de laatste tijd een van de meest te pruimen bewoners. Is dat zorgwekkend?![]()
Zolang Mitch dat maar niet zegtquote:Op donderdag 26 april 2007 20:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja vreselijk gaat die rat straks weer zeggen dat hij meer voor Amanda voelt![]()
![]()
Dit begrijp ik dus niet. Ze heeft het altijd over haar huis in Barcelona.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:57 schreef Marrije het volgende:
Syl is op huizenjacht? Misschien kan iemand haar helpen des te sneller is ze vertrokken![]()
Als er echt betaald moet gaan worden.. wordt dat een nog snellere ondergang voor DGKquote:Op donderdag 26 april 2007 20:59 schreef Meganog het volgende:
Het lijkt me dat DGK wat meer actie moet veroorzaken in de week dat mensen moeten gaan beslissen of ze al dan niet willen gaan betalen voor de streams...
tis niet alsof ze dakloos is.....neequote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit bebgrijp ik dus niet. Ze heeft het altijd over haar huis in Barcelona.
Iedereen rookt daar veel.. (de rokers dan)quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef Meganog het volgende:
Sylvia rookt best veel.
Is daar een reden voor of volgt ze haar gevoel en moet het gewoon zo zijn.
of ze wil een snelle zelfvernietiging....of ze ze volgt het gevoel en denkt....je krijgt het of je krijgt het niet....quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef Meganog het volgende:
Sylvia rookt best veel.
Is daar een reden voor of volgt ze haar gevoel en moet het gewoon zo zijn.
Is al een feit hoor. Stond ook al op hun site. Vanaf 4 mei.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als er echt betaald moet gaan worden.. wordt dat een nog snellere ondergang voor DGK
Misschien heeft ze dat van haar onderverhuurd oid en is ze toe aan wat anders. Wat het ook is, ik zeg: Syl, ga ervoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dus niet. Ze heeft het altijd over haar huis in Barcelona.
Dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 26 april 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is al een feit hoor. Stond ook al op hun site. Van 4 mei.
Linnen, is erg luchtig, en ze hebben AC,quote:Op donderdag 26 april 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Terwijl ik het hier bijna afleg, zit Huub daar met jasje aan.
dat wordt dan idd het einde, maar wie weet is dat de bedoeling wel...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als er echt betaald moet gaan worden.. wordt dat een nog snellere ondergang voor DGK
Tja, hullie hebben aircoquote:Op donderdag 26 april 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Terwijl ik het hier bijna afleg, zit Huub daar met jasje aan.
Het heeft vast nog maar een paar maanden te gaan dus ze proberen er nog ff uit te halen wat erin zit.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:06 schreef Marelle het volgende:
[..]
dat wordt dan idd het einde, maar wie weet is dat de bedoeling wel...
Wat bedoel je, oprotten of blijven?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat van haar onderverhuurd oid en is ze toe aan wat anders. Wat het ook is, ik zeg: Syl, ga ervoor!
Betalen. Eindelijk en aangezien er straks geen hond meer gaat kijken omdat ze niet willen (of kunnen) betalen heb ik waarschijnlijk geen last meer van haperende streams.... de resterende 2 weken dan....quote:Op donderdag 26 april 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is al een feit hoor. Stond ook al op hun site. Van 4 mei.
Pokerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
Kan ik de nu-nog-gratis-streams aanzetten of is het bagger?
![]()
Ligt er aan of je van poker houdt.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Om moe van te worden. Laten ze (achter) dat mens iets aanbieden waarvan ze denkt dat het heel bijzonder speciaal voor haar is.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Huubje kakt ook nogal in.... maar wat wil je, met zo'n zwart gat dat Sylvia heet.
[afbeelding]
Oprottenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoel je, oprotten of blijven?
Het gaat mij niet om het betalen.. maar de streams zijn meeste avonden (tijden dat ik kijk) oersaai...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Betalen. Eindelijk en aangezien er straks geen hond meer gaat kijken omdat ze niet willen (of kunnen) betalen heb ik waarschijnlijk geen last meer van haperende streams.... de resterende 2 weken dan....
Ik denk dat dat al is gebeurd en ze daarom kijkt waar ze binnenkort naartoe kan verhuizenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Om moe van te worden. Laten ze (achter) dat mens iets aanbieden waarvan ze denkt dat het heel bijzonder speciaal voor haar is.
Hou deze maar aanquote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
groot gelijkquote:
Het is saaiquote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Hmm ja, inderdaad... Het enige waarmee ik zit is dat Huub backup kwijtraakt. Er komt natuurlijk wel een nieuwe in (als ze die nog kunnen vinden).quote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al is gebeurd en ze daarom kijkt waar ze binnenkort naartoe kan verhuizen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
![]()
Afgelopen najaar heb ik op de Talpa site al aanbevolen om een dekseltje voor Sil in huis te halen, bijv. Pia Beck. Sil met haar whisky/rokersstem begeleid door Pia.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Om moe van te worden. Laten ze (achter) dat mens iets aanbieden waarvan ze denkt dat het heel bijzonder speciaal voor haar is.
Bij een avond als deze zijn haperende streams nog spannend.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Betalen. Eindelijk en aangezien er straks geen hond meer gaat kijken omdat ze niet willen (of kunnen) betalen heb ik waarschijnlijk geen last meer van haperende streams.... de resterende 2 weken dan....
Huub heeft Eric nog, die laat m niet vallen en ja het is er dan één minder, maar wie weet inderdaad, is die nieuwe een back up voor Huub. Het duurt me alleen te lang met Syl, dat is het enige waar ik mee zitquote:Op donderdag 26 april 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm ja, inderdaad... Het enige waarmee ik zit is dat Huub backup kwijtraakt. Er komt natuurlijk wel een nieuwe in (als ze die nog kunnen vinden).
Jammer dat ze de flop zo slecht laten zienquote:
Toch vind ik Syl absoluut geen naar mens, 't is jammer dat het niet in haar zit om eens flink te clashen, ze blijft teveel op de achtergrond helaas.....quote:Op donderdag 26 april 2007 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al is gebeurd en ze daarom kijkt waar ze binnenkort naartoe kan verhuizen![]()
Ze zullen haar toch niet nog veel langer zo str*ntvervelend voor ons blikveld laten rondhangen?quote:Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub heeft Eric nog, die laat m niet vallen en ja het is er dan één minder, maar wie weet inderdaad, is die nieuwe een back up voor Huub. Het duurt me alleen te lang met Syl, dat is het enige waar ik mee zit![]()
Ik vind haar een beeldvervuilende passief-agressieve zeurkous geworden sinds ze met Huub sprak over de REDEN van haar GEVOEL dat ze zich er niet meer thuis voeltquote:Op donderdag 26 april 2007 21:16 schreef Marelle het volgende:
[..]
Toch vind ik Syl absoluut geen naar mens, 't is jammer dat het niet in haar zit om eens flink te clashen, ze blijft teveel op de achtergrond helaas.....
Dat kost een pakkie peuken ook....of 4 perenijsjes...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef Soury het volgende:
A vier euries per maand kan je wel aan de hartbewaking![]()
Geen naar mens, maar ik ben haar wel zat. Wat doet zij nou eigenlijk in dat huis? Wat voegt ze toe? ja een back up voor Huub, maar daar is dan ook alles mee gezegd en das voor mij niet genoeg.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:16 schreef Marelle het volgende:
[..]
Toch vind ik Syl absoluut geen naar mens, 't is jammer dat het niet in haar zit om eens flink te clashen, ze blijft teveel op de achtergrond helaas.....
ze zullen haar wel ff de tijd gevenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zullen haar toch niet nog veel langer zo str*ntvervelend voor ons blikveld laten rondhangen?![]()
Moeten ze vooral doen als ze betalende streamkijkers willenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze zullen haar wel ff de tijd geven![]()
Sinds Hupert opeens hoteldebotel werd op Lief Liekje is Syl een vervelend zeikwijf geworden.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar een beeldvervuilende passief-agressieve zeurkous geworden sinds ze met Huub sprak over de REDEN van haar GEVOEL dat ze zich er niet meer thuis voelt![]()
Het is begonnen toen Lieke in de kooi kwam, en Huub weinig tijd had voor Sil.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar een beeldvervuilende passief-agressieve zeurkous geworden sinds ze met Huub sprak over de REDEN van haar GEVOEL dat ze zich er niet meer thuis voelt![]()
De redactie leest mee want opeens is ze van het schermquote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sinds Hupert opeens hoteldebotel werd op Lief Liekje is Syl een vervelend zeikwijf geworden.
Klopt, maar sinds die tijd is Huub ook behoorlijk ingekakt, kortom Lieke heeft veel verpest.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Sinds Hupert opeens hoteldebotel werd op Lief Liekje is Syl een vervelend zeikwijf geworden.
ben ik helemaal met je eens, is ook zeker niet goed voor het programma. Maar ik ben wel benieuwd wie er dan voor de paarden gaat zorgen, want als Syl er niet zou zijn zou dat niet gebeuren zoals nu....quote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen naar mens, maar ik ben haar wel zat. Wat doet zij nou eigenlijk in dat huis? Wat voegt ze toe? ja een back up voor Huub, maar daar is dan ook alles mee gezegd en das voor mij niet genoeg.
Da's precies wat ik al dagen zeg: het is gewoon een gebrek aan aandacht.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is begonnen toen Lieke in de kooi kwam, en Huub weinig tijd had voor Sil.
Voor die tijd bloeide ze juist op, maar ze voelde dat Huub redelijk serieus was met Lieke, en dat haar ''zekerheid'' in gevaar kwam.
Haar reacties werden niet gewaardeerd door The Lord of the Mansion.
We zijn het wederom op een stuitende wijze eensch!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is begonnen toen Lieke in de kooi kwam, en Huub weinig tijd had voor Sil.
Voor die tijd bloeide ze juist op, maar ze voelde dat Huub redelijk serieus was met Lieke, en dat haar ''zekerheid'' in gevaar kwam.
Haar reacties werden niet gewaardeerd door The Lord of the Mansion.
Over drie weken gaan de paarden weg; Bolle komt veel later weer terug, heb ik begrepen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens, is ook zeker niet goed voor het programma. Maar ik ben wel benieuwd wie er dan voor de paarden gaat zorgen, want als Syl er niet zou zijn zou dat niet gebeuren zoals nu....
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Yollie het volgende:
[..]
Klopt, maar sinds die tijd is Huub ook behoorlijk ingekakt, kortom Lieke heeft veel verpest.
Dit ben je dan misschien niet met me eens: van mij mogen ze wegquote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Marelle het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens, is ook zeker niet goed voor het programma. Maar ik ben wel benieuwd wie er dan voor de paarden gaat zorgen, want als Syl er niet zou zijn zou dat niet gebeuren zoals nu....
Lieve Lieke zit in Huub's en ons hart, en ze komt terug Piet!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
We zijn het wederom op een stuitende wijze eensch!![]()
Ow da's nieuw voor mij thx. Da's dan maar goed ook mocht Syl er uit gaan...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Over drie weken gaan de paarden weg; Bolle komt veel later weer terug, heb ik begrepen.
Tis een principe... Ik ga zeker niet een buikcorrectie sponseren ... Geef die (maar) 4 euries liever aan iets anders (zucht)quote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat kost een pakkie peuken ook....of 4 perenijsjes...![]()
Kijken of ze ook luisteren:quote:Op donderdag 26 april 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
De redactie leest mee want opeens is ze van het scherm![]()
Maar ipv dat Huub gaat bonden met haar is ie druk bezig een andere back up te creeren.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's precies wat ik al dagen zeg: het is gewoon een gebrek aan aandacht.
Laat Sylvia toch even, zij maakt niet alleen het programma saai.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kijken of ze ook luisteren:
Redactie, Willen jullie die saaie zeurmuts van een Sylvia vanavond nog toneelhaken?
Als jullie dat doen, en we krijgen Ons Lief Liekje terug, dan ga ik héééél misschien wel betalen vanaf 4 mei....![]()
Als dat zo is dan is dat de enige reden voor mij om juist niet te betalenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieve Lieke zit in Huub's en ons hart, en ze komt terug Piet!
Niet Lieke maar de krokettenbakkers en de omgebouwde nootmuskaatrasp hebben veel verpest.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Yollie het volgende:
[..]
Klopt, maar sinds die tijd is Huub ook behoorlijk ingekakt, kortom Lieke heeft veel verpest.
ik ben verslaafd aan perenijsjes, ik heb er net weer 3 opquote:Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat kost een pakkie peuken ook....of 4 perenijsjes...![]()
Jeeeees.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Redactie, Willen jullie die saaie zeurmuts van een Sylvia vanavond nog toneelhaken?
Als jullie dat doen, en we krijgen Ons Lief Liekje terug, dan ga ik héééél misschien wel betalen vanaf 4 mei....![]()
Bolle en veulen gaan een tijdje de wei in. Dat is van belang voor het veulen, gras eten. Daarmee start de ontwikkeling van een andere spijsvertering. En het veulen is op dat moment zo groot, dat additionele voeding nodig wordt.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Over drie weken gaan de paarden weg; Bolle komt veel later weer terug, heb ik begrepen.
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
Verbaasd me dat er gasten zijn die hier voor willen betalen![]()
Het kan nog zotter: ik zag die ijsjes op de stream, vroeg hier wat het waren, en ben ze toen gaan kopenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik ben verslaafd aan perenijsjes, ik heb er net weer 3 opzooooo lekker.......
Dat begrijp ik dus ook niet, er zijn nml geen 5 dagen voor nodig. Brian lijkt wel heilig daar, ik heb zelden zo'n stuk verdriet gezien.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef farceman het volgende:
Waarom probeert er helemaal niemand om Brian eens een keertje para te krijgen?
En niet 5 minuten maar 5 dagen
ja geweldigggggggggquote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef farceman het volgende:
Waarom probeert er helemaal niemand om Brian eens een keertje para te krijgen?
En niet 5 minuten maar 5 dagen
Ja, om half tien zei Nic, maar dat is het nu dus. . .quote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan nog zotter: ik zag die ijsjes op de stream, vroeg hier wat het waren, en ben ze toen gaan kopen![]()
On-topic: het poker wordt ons alweer door de strot geduwd, en las ik ergens dat Voetbalvrouwen kijken ook nog op het schema stond?
Goh, ik hoor dat ze net weer op een ander forum zijn ingelogdquote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Goh, ik hoor dat ze net weer op een ander forum zijn ingelogd![]()
Natasia had het over tien uur en slechts 1 aflevering, deel 5.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, om half tien zei Nic, maar dat is het nu dus. . .
Eric is gewoon een sukkel.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub heeft Eric nog, die laat m niet vallen en ja het is er dan één minder, maar wie weet inderdaad, is die nieuwe een back up voor Huub. Het duurt me alleen te lang met Syl, dat is het enige waar ik mee zit![]()
Ik heb het hem twee keer zien proberen, arm d'r omheen en alles... maar er komt niets uit, het is een emmer zonder bodem.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ipv dat Huub gaat bonden met haar is ie druk bezig een andere back up te creeren.
quote:
Goeie tekst zeg!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeees.
Absoluut niet!
En als eerder gezegd: We zouden hiermee een statement kunnen maken naar de schrijnend onkundige programmaleiding. Met z'n allen stoppen en afsluiten DGK-subforum op FOK zou toch wel wat wenkbrauwtjes doen fronsen in Eemnes en Hilversum.
Als DGK nog geloofwaardig was geweest had ik die 3.95 nog best willen overwegen, maar voor zo'n slecht gescripte slapstick-farce heb ik echt geen rooie cent over.
Bron: Pietje Puk.
Staat zeker op de schijf klaar. Absurd, vier streams op poker.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, om half tien zei Nic, maar dat is het nu dus. . .
Mooi zo, ze wil dus echt niet meer. Als het maar niet zoiets wordt als met die kutkeffers, elke keer denk ik ja nu rotten ze op maar blijven ze nog evenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het hem twee keer zien proberen, arm d'r omheen en alles... maar er komt niets uit, het is een emmer zonder bodem.
Ja ik heb ook 1000x liever Eric dan Jaapquote:Op donderdag 26 april 2007 21:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
![]()
Tijd dat hij weer huub verdedigd en weer ongein gaat uithalen
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
M.a.w., ze hebben Pietje's oproep helaas niet meer kunnen lezen.
(grapje)
We hebben Jaap nogquote:Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef blomst het volgende:
Amanda krijg je niet los van Brian.
Hij hoeft maar met de vingers te knippen en ze ligt klaar voor hem.
Dus Huub kan het wel vergeten.
Er wordt echt op alle voor 10 interessante fora meegelezen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Goh, ik hoor dat ze net weer op een ander forum zijn ingelogd![]()
hahahahahaquote:Op donderdag 26 april 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mooi zo, ze wil dus echt niet meer. Als het maar niet zoiets wordt als met die kutkeffers, elke keer denk ik ja nu rotten ze op maar blijven ze nog even![]()
Maar met een mooie nieuwe millionair is Brian wel heel makkelijk van Amanda los te krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:34 schreef blomst het volgende:
Amanda krijg je niet los van Brian.
Hij hoeft maar met de vingers te knippen en ze ligt klaar voor hem.
Dus Huub kan het wel vergeten.
Daarvoor hebben ze nou juist Eric binnengehaaldquote:Op donderdag 26 april 2007 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar met een mooie nieuwe millionair is Brian wel heel makkelijk van Amanda los te krijgen.
En dan heeft Huub vrij spel bij Amanda.
Maar die is er niet, en stel ze was er toch, kan ik mij niet voorstellen dat die bij Brian in bed kruipt.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar met een mooie nieuwe millionair is Brian wel heel makkelijk van Amanda los te krijgen.
En dan heeft Huub vrij spel bij Amanda.
Of ze zouden die ex van hem zo gek moeten krijgen er in te gaanquote:Op donderdag 26 april 2007 21:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar die is er niet, en stel ze was er toch, kan ik mij niet voorstellen dat die bij Brian in bed kruipt.
Dat konden we ons ook niet voorstellen van Amanda...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar die is er niet, en stel ze was er toch, kan ik mij niet voorstellen dat die bij Brian in bed kruipt.
Ja, das wel een goed ideequote:Op donderdag 26 april 2007 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze zouden die ex van hem zo gek moeten krijgen er in te gaan
Dat zou dan wel weer een leuk effect geven![]()
Naar mijn mening heeft de pokertafel veel verpestquote:Op donderdag 26 april 2007 21:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet Lieke maar de krokettenbakkers en de omgebouwde nootmuskaatrasp hebben veel verpest.![]()
Ik wil de voorkant zienquote:Op donderdag 26 april 2007 21:42 schreef blomst het volgende:
Een cameraman in beeld, spannend........
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft klaver vijf, en ruiten vier.
Ik zei het toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |