Ik deed niet voor niets off-topic lullenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:37 schreef kleinzusje het volgende:
even vol baggeren
Will do, will doquote:
Sussie, je wilt wel soppen, maar je wilt er niet over praten?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sussie, je wilt wel soppen, maar je wilt er niet over praten?![]()
Zooooo.. vanwaar die plotselinge ommekeer?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef carpediem23 het volgende:
Nico de coke snuiver weet alles van bloedneusjes. En alle Antilianen zijn van harte welkom bij huize Hoeren/snollies/lelijke grafsnol ( sorry liet me even gaan)
Het wordt tijd dat je even met God gaat pratenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Soptopic!
[afbeelding]
Maar effe serieus (Copyright Neentje) : Ik vind Tas de laatste tijd een van de meest te pruimen bewoners. Is dat zorgwekkend?![]()
Is dat die vent van AuwMaaiGut?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je even met God gaat praten![]()
Ja, vind het niet meer zoveel aan, ik wacht een beetje op meer actie. Iedereen zit lekker daar te kletsen, wijntjes drinken....goh gezellig. Ik wil ruzie!! Ja en Nico is een luilak, totaal ander persoon dan de eerste dag toen hij terug was.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zooooo.. vanwaar die plotselinge ommekeer?
En krijg ik nog antwoord op mijn vorige vraag?
reminder: maken we weer kans?![]()
Neeeeeeeeeee, dat is weer een kindje van God.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is dat die vent van AuwMaaiGut?
Geheel waarquote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ja, vind het niet meer zoveel aan, ik wacht een beetje op meer actie. Iedereen zit lekker daar te kletsen, wijntjes drinken....goh gezellig. Ik wil ruzie!! Ja en Nico is een luilak, totaal ander persoon dan de eerste dag toen hij terug was.
Voor mij niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef kleinzusje het volgende:
Het gaat een saaie avond worden
Wie is Suschi?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:19 schreef kleinzusje het volgende:
TT uitleg:
Schatje Mitch ( de held van Schatje) is geariveerd met Suschi.
De woordblinde visliphapjes van de butlerquote:
Gaat dat wel samen?'quote:
DGK HOOLIGANS! Voor al uw Ruzies! Neem je je fietsketting mee?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ja, vind het niet meer zoveel aan, ik wacht een beetje op meer actie. Iedereen zit lekker daar te kletsen, wijntjes drinken....goh gezellig. Ik wil ruzie!! Ja en Nico is een luilak, totaal ander persoon dan de eerste dag toen hij terug was.
Ja vreselijk gaat die rat straks weer zeggen dat hij meer voor Amanda voeltquote:Op donderdag 26 april 2007 20:45 schreef Lady-night het volgende:
Brian blijft bij zijn prooi zitten vandaag, heeft al aanmerkingen gemaakt dat ze haar dieet niet volgt en dat ze drinkt
zeer zorgwekkend....maar ik lijd aan hetzelfde euvel....quote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
Soptopic!
[afbeelding]
Maar effe serieus (Copyright Neentje) : Ik vind Tas de laatste tijd een van de meest te pruimen bewoners. Is dat zorgwekkend?![]()
Zolang Mitch dat maar niet zegtquote:Op donderdag 26 april 2007 20:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja vreselijk gaat die rat straks weer zeggen dat hij meer voor Amanda voelt![]()
![]()
Dit begrijp ik dus niet. Ze heeft het altijd over haar huis in Barcelona.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:57 schreef Marrije het volgende:
Syl is op huizenjacht? Misschien kan iemand haar helpen des te sneller is ze vertrokken![]()
Als er echt betaald moet gaan worden.. wordt dat een nog snellere ondergang voor DGKquote:Op donderdag 26 april 2007 20:59 schreef Meganog het volgende:
Het lijkt me dat DGK wat meer actie moet veroorzaken in de week dat mensen moeten gaan beslissen of ze al dan niet willen gaan betalen voor de streams...
tis niet alsof ze dakloos is.....neequote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit bebgrijp ik dus niet. Ze heeft het altijd over haar huis in Barcelona.
Iedereen rookt daar veel.. (de rokers dan)quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef Meganog het volgende:
Sylvia rookt best veel.
Is daar een reden voor of volgt ze haar gevoel en moet het gewoon zo zijn.
of ze wil een snelle zelfvernietiging....of ze ze volgt het gevoel en denkt....je krijgt het of je krijgt het niet....quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef Meganog het volgende:
Sylvia rookt best veel.
Is daar een reden voor of volgt ze haar gevoel en moet het gewoon zo zijn.
Is al een feit hoor. Stond ook al op hun site. Vanaf 4 mei.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als er echt betaald moet gaan worden.. wordt dat een nog snellere ondergang voor DGK
Misschien heeft ze dat van haar onderverhuurd oid en is ze toe aan wat anders. Wat het ook is, ik zeg: Syl, ga ervoor!quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit begrijp ik dus niet. Ze heeft het altijd over haar huis in Barcelona.
Dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 26 april 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is al een feit hoor. Stond ook al op hun site. Van 4 mei.
Linnen, is erg luchtig, en ze hebben AC,quote:Op donderdag 26 april 2007 21:03 schreef scanman01 het volgende:
Terwijl ik het hier bijna afleg, zit Huub daar met jasje aan.
dat wordt dan idd het einde, maar wie weet is dat de bedoeling wel...quote:Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als er echt betaald moet gaan worden.. wordt dat een nog snellere ondergang voor DGK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |