Fysiek geweld mag niet , helaas. Althans , die in de vorm die jij wilt zien.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil moord en doodslag zien. Simpel.
Tja een goedkoop alternatief voor andere dingen denk ik, het acteren is ook al weer van de baan en Syl had toch tangoles?? Dat zie ik ook niet meerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:43 schreef haak2 het volgende:
[..]
Naar mijn mening heeft de pokertafel veel verpest![]()
Hij begint een beetje op Willem Oltmans te lijkenquote:
geeft wel mooie beelden, en dan mag er weer iemand wegquote:Op donderdag 26 april 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fysiek geweld mag niet , helaas. Althans , die in de vorm die jij wilt zien.
Verbaal dan. Zoals vanmorgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fysiek geweld mag niet , helaas. Althans , die in de vorm die jij wilt zien.
Uitstekende deductie Sherlock.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer dat ze weer zitten te pokeren.![]()
Inderdaad, over dat buddy-gedoe hoor je ook ineens niemand meerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
Tja een goedkoop alternatief voor andere dingen denk ik, het acteren is ook al weer van de baan en Syl had toch tangoles?? Dat zie ik ook niet meeren zo zijn er veel meer dingen verdwenen.....
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer dat ze weer zitten te pokeren.![]()
Ze mogen mij nog steeds bellen, hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
Tien kan gewoon geen geschikte kandidaten krijgen die als ''miljonair'' erin willen.
We zien alleen nog maar Napalm, Lieke, Mitch en die andere kutler op part time basis binnenkomen, en een beperkte rol spelen.
Full House is een term uit Yathzee hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
idd ze zitten daar met een full house
volgens mij ook met pokeren hoor........quote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Full House is een term uit Yathzee hoor.
Dat heeft niets met pokeren te maken.
Als Sjon denkt het programma nog te moeten/kunnen voortzetten, hoef je geen 10K in te leggen, maar krijg je een ton op voorhand gestortquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze mogen mij nog steeds bellen, hoor.![]()
[bewerk] Combinaties in pokerquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Yahtzee is pokeren met dobbelstenen domoorquote:Op donderdag 26 april 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kenners in da housequote:Op donderdag 26 april 2007 21:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
volgens mij ook met pokeren hoor........
Ik hoor Natasia nu ook Full House zeggen, ik Google wel ff....quote:Op donderdag 26 april 2007 21:52 schreef Marelle het volgende:
[..]
volgens mij ook met pokeren hoor........
gevondenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoor Natasia nu ook Full House zeggen, ik Google wel ff....
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |