Game on!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:29 schreef warchaser44 het volgende:
ik zoek pes 6
liefst ruilen voor splinter cell
Wat wil je er voor hebben of waar wil je hem voor ruilen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:44 schreef HellaHard-OG het volgende:
Te koop of te ruil een nieuwe 20gb xbox360 HD.
Het liefste ruil ik tegen games.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben of waar wil je hem voor ruilen?
Noem er eens wat die je wil hebben?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:24 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
Het liefste ruil ik tegen games.
uhhm zoals:quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:49 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Noem er eens wat die je wil hebben?
Ik heb Crackdown inderdaad nog voor het weekend binnen gekregen, thanks!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog te koop:
Ninty Nine NightsEn dat is echt een leuk spel
![]()
En ik zoek nog:
Lost Planet
Mooi zoquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb Crackdown inderdaad nog voor het weekend binnen gekregen, thanks!![]()
Amped 3?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:29 schreef hardcorebass het volgende:
ik heb Doa4 te ruil,
bied maar wat leuks te ruil aan
liefst oblivion ofzo,
Call Of Duty 2 tegen Amped 3?quote:Op zondag 29 april 2007 16:34 schreef Madhouse1979 het volgende:
Nog liefhebbers voor Amped 3 of GRAW?
ik ruil alleen!!!
Wil je misschhien Perfect Dark Zero ruilen tegen Ninty Nine Nightsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef miamivice het volgende:
Heb te koop/te ruil
Gun
Perfect Dark Zero
15.00 inc. verzending per stuk of beide ruilen tegen :
Call of Duty 3 of
Splinter Cell : Double Agent
Ohjah dat klopt, was toen vanalles tussen gekomen... Niet meer bij stil gestaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:09 schreef Die4iT het volgende:
nicket84 ? ik dacht dat wij een deal hadden met lost planet voor COD3 nooit meer wat van gehoord?
Ben opzich nog wel geintresseerd. Ik speel Lost Planet toch niet, maar ben bang dat COD3 ook niks voor mij is. Maar afspraak is afspraak..quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:31 schreef Die4iT het volgende:
ben je nog geinteresseerd of is hij al weg?
Ik heb 'm, maar wil alleen tegen Halo 3 ruilen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef miamivice het volgende:
Ik ben op zoek naar Spider-Man 3 anyone?
Ga je nog 6 maanden met Spider-Man 3 spelen danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:03 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik heb 'm, maar wil alleen tegen Halo 3 ruilen.
en hoe bevalt spiderman?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:46 schreef miamivice het volgende:
Ja ach kon het proberen, heb hem net maar nieuw i/d winkel gekocht
Damn, die heb je wel erg snel uitgespeeld.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Spiderman 3 te koop![]()
Vond de missie's iets te frustrerend maar het slingeren enz is wel erg tof!!
Ook te ruil tegen Lost Planet + een kleine bijbetaling!
Ik heb hem niet uitgespeeldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Damn, die heb je wel erg snel uitgespeeld.
Ruilen tegen Crackdown?![]()
Ik bied 20 euro voor Marvel incl verzenden, mits je de game los weg doet danquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:33 schreef Chocobo het volgende:
Ben op zoek naar Dead Rising (in goede staat),........ heb onderstaande games beschikbaar. Allen in nieuwstaat.
Tomb Raider: Legend
Hitman: Bloodmoney
Rainbow Six: Vegas
Call of Duty 3
Marvell Ultimate Alliance
Tegen de tijd dat ik mijn xbox terug heb ligt hij vast wel al in de budgetbakquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet uitgespeeld![]()
En die Crackdown is vervloekt dus die wil ik niet!!Maar ik denk wel dat Spiderman echt wat voor jou is
![]()
Dat zegt wat over de service van MS of over het spelquote:Op zondag 6 mei 2007 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik mijn xbox terug heb ligt hij vast wel al in de budgetbak![]()
Ik bied 15 euro voor TR:Legend.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:33 schreef Chocobo het volgende:
Ben op zoek naar Dead Rising (in goede staat),........ heb onderstaande games beschikbaar. Allen in nieuwstaat.
Tomb Raider: Legend
Hitman: Bloodmoney
Rainbow Six: Vegas
Call of Duty 3
Marvell Ultimate Alliance
Marvel tegen Dead Rising?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zegt wat over de service van MS of over het spel![]()
Dead Rising zoek ik trouwens ook nog.
1 v/d 2 ruilen tegen tiger woods '07?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:48 schreef Retarded het volgende:
Nu FEAR en Quake 4 te koop/ruil
Wat zou je eventueel voor FEAR willen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:48 schreef Retarded het volgende:
Nu FEAR en Quake 4 te koop/ruil
Heb je Ninty Nine Nights nog te koop?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef AQuila360 het volgende:
Te koop/ Te ruil
Ninty Nine Nights
Saint's row tincase
Fifa 06 Road to the world cup
Gezocht
Xbox 360 memorycard
Lost planet
Heb hem, wil hem het liefste ruilen, want heb er 2weekjes geleden nog 65eurie voor betaald...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:06 schreef 24Logica het volgende:
Iemand die Def Jam: Icon te koop heeft?
Komt u maar met die mooie prijsjes!![]()
def jam ruilen voor Test Drive?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Heb hem, wil hem het liefste ruilen, want heb er 2weekjes geleden nog 65eurie voor betaald...
Nee, die game lijkt me niet zo. en over een maandje is Forza2 er..quote:
helaas geen interesse in Tigerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
1 v/d 2 ruilen tegen tiger woods '07?
Een leuk spelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Ricky... het volgende:
[..]
Wat zou je eventueel voor FEAR willen?
wat heb je te ruil tegen test drive? ik wil geen geld..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:36 schreef Ricky... het volgende:
Wat zeg je van 15 euro? Hij staat namelijk niet heel hoog op mijn lijstje
Ben nog steeds op zoek naar Test Drive en Rainbow Six Vegas.
Niets, heb net een 360 gekocht, vandaar dat ik alleen geld heb!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:28 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
wat heb je te ruil tegen test drive? ik wil geen geld..
We zijn nu 4dagen verder, en heb nogsteeds niks mogen ontvangen......quote:Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef Die4iT het volgende:
nicket COD3 is onderweg
Heb je geen Track & Trace code?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef nicket84 het volgende:
[..]
We zijn nu 4dagen verder, en heb nogsteeds niks mogen ontvangen......
Weet je of hij het dan via de normale post heeft gestuurd?quote:
Ik maak me nog niet druk... dan zou je het wel merkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:55 schreef twi het volgende:
Met alle respect, zou ik het dan nog maar even tot na het weekend afwachten voordat je je druk gaat maken. Veelal zeggen mensen dat ze iets opsturen, maar hebben ze er weinig haast mee het daadwerkelijk te doen totdat ze zelf wat binnen hebben. Niet goed te praten, maar het komt vaak voor.
Ja nog steedsquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:10 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Heb je Ninty Nine Nights nog te koop?
Zoals twi dat al aangaf, niks om druk te maken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:00 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Ik maak me nog niet druk... dan zou je het wel merkenIk reageer alleen op zijn melding...
Heey Die4it.... wie weet komt hij morgen binnen.. Hoe heb je hem verpakt? Past hij door de brievenbus?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:17 schreef Die4iT het volgende:
serieus mensen ik ben net zelf bezeikt door Last_Samurai .... contact gehad met mods etc. meen je nu echt dat ik iemand ga bezeiken? ik heb het spel aan me ma gegeven en die is naar het postkantoor gegaan. ik heb ezelf ook nog niks ontvangen dus ik kan net zo goed me vraagtekens zetten want vorige keer heb ik ook netjes alles verstuurd. voeg me toe op live : serdadu,,,, en kijk of ik lost planet speel..... ik heb hier zo wat al mijn spellen geruild met mensen zelf 1x bezeikt geworden dus waarom zou ik nu ook beginnen om mensen stress aan de kop te bezorgen?
22,50 incl verzenden??quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:08 schreef Ipho het volgende:
Ik zoek een voetbal spel goedkoop voor de 360
Bier maar wat aan niet echt voorkeur heb road to fifa world cup al, en vermaak ik me best mee. Wil nu een andere footie
Nog steeds op zoekquote:Op donderdag 26 april 2007 17:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben nog op zoek naar:
CoD 2
Condemned
Football Manager 2007 of 2006
LOTR: BFME 2
Oblivion
Ik heb momenteel geen spellen te ruil, dus ik ruil bovenstaande games graag voor ¤
Hej man, we vallen je niet aan... tis gewoon klote dat zulke dingen gebeuren... Just talking about itquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:17 schreef Die4iT het volgende:
serieus mensen ik ben net zelf bezeikt door Last_Samurai .... contact gehad met mods etc. meen je nu echt dat ik iemand ga bezeiken? ik heb het spel aan me ma gegeven en die is naar het postkantoor gegaan. ik heb ezelf ook nog niks ontvangen dus ik kan net zo goed me vraagtekens zetten want vorige keer heb ik ook netjes alles verstuurd. voeg me toe op live : serdadu,,,, en kijk of ik lost planet speel..... ik heb hier zo wat al mijn spellen geruild met mensen zelf 1x bezeikt geworden dus waarom zou ik nu ook beginnen om mensen stress aan de kop te bezorgen?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef gijsje79 het volgende:
Zoek Crackdown en wel met Beta.
Heb te ruil Gears of War Collectors Edition.
Mail me, email staat in profielquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:57 schreef child_of_the_matrix het volgende:
ik wil r6 wel ruilen voor cod3
Ik wil er toch wel 15 incl voor dan. Anders probeer ik hem eerst nog te ruilen tegen ander spel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:44 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
¤12,50 incl.
Voor 22 ligt die hier al bij de Bart Smit.
Welk spel zoek je?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil er toch wel 15 incl voor dan. Anders probeer ik hem eerst nog te ruilen tegen ander spel.
Ik heb Lost Planet Limited Edition, ruilen tegen Crackdown?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef NX het volgende:
Hmmm, wil ik een keer wat kopen, heeft niemand wat aan te bieden ?
Crackdown?
Lost Planet?
Dead Rising?
Iemand?
// EDIT
Crackdown heb ik net van iemand over genomen...
Kameoquote:
Aha, jah ik heb CrackDown nog maar een aantal dagenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:42 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik heb Lost Planet Limited Edition, ruilen tegen Crackdown?
voor de rest, dit is een algemeen aanbod.
Te Ruil:
Lost Planet Limited Edition
Ik wil:
Crackdown
Lost planet zojuist geruild tegen COD3. En heb crackdown vrijdag in de winkel gekocht..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:24 schreef NX het volgende:
[..]
Aha, jah ik heb CrackDown nog maar een aantal dagenen nu al uitgespeeld, vette spel, weet niet of ik em meteen weer weg wil doen...
Moet je anders geld voor Lost Planet?
GRAW 1 nog liggen wa wil je ervoor geven?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:48 schreef Ricky... het volgende:
Nog steeds gezocht:
Rainbow Six Vegas
Test Drive Unlimited
En :
Ghost Recon Advanced Warfighter 1 of 2.
Kansloos dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:11 schreef cheqy het volgende:
Wil er iemand mijn Fifa 2007 ruilen tegen een PES6?
Of is dit een kansloze vraag?![]()
Hehe, jah zal ik je 60euro betalen voor LP?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:45 schreef Haijo het volgende:
Eh, nee, ik wil echt Crackdown hebben. Sorrie man, tenzij jij me genoeg geld geeft om een nieuwe te kopen. LE is trouwens een mooi strak metalen doosje met Bonus DVD.
Condemned ruilen voor SC: DA?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef -Dries- het volgende:
Ik zoek Condemned! Eigenlijk wil ik hem alleen ruilen, dus de volgende games heb ik te ruil:
- GRAW 1
- Oblivion
- Splinter Cell: DA
- Saints Row
- Hitman Blood Money
Wat dacht je van Condemned en King Kong samen voor 22,50 incl.?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef miamivice het volgende:
Te Koop :
Condemned classic 12.50 inc
King Kong classic : 12.50 inc
Rainbow Six Vegas : 35.00 inc.
Spider-Man 3 40.00 inc.
25 incl geboden.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:20 schreef miamivice het volgende:
Te Koop :
Condemned classic
King Kong classic :
Helaas zit hier geen Halo 3 beta bij, ik heb het ook overgenomen van een gast, heb geen code meegekregen, vond het vreemd maar vond het niet zo belangrijk...quote:Op zondag 13 mei 2007 19:10 schreef Haijo het volgende:
Is goed hoor maar ik wil wel een werkende beta van Halo 3 kunnen spelen.
(die opmerking was een geintje natuurlijk,)
Ik was in de veronderstelling dat je daar geen code voor nodig had, maar dat dat gewoon via de menu-optie ging die iedereen heeft?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef NX het volgende:
[..]
Helaas zit hier geen Halo 3 beta bij, ik heb het ook overgenomen van een gast, heb geen code meegekregen, vond het vreemd maar vond het niet zo belangrijk...
Er zat volgens mij idd geen code bij..quote:Op maandag 14 mei 2007 14:06 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat je daar geen code voor nodig had, maar dat dat gewoon via de menu-optie ging die iedereen heeft?
Is er iemand die er wel een code bij heeft?
Ohw cool, dan kan ik het dus straks ook downloaden... (natuurlijk als ik em eerst niet weg doe)quote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt geen code nodig, het gaat via het hoofdmenu in de game zelf.
beide voor Spider-Man 3?quote:Op maandag 14 mei 2007 12:26 schreef hardcorebass het volgende:
test drive + dead or alive 4 te ruil
Motogp 06?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef Die4iT het volgende:
Lost planet deze week ontvangen maar ik vind er nu al niks meer aan . ik had er toch meer van verwacht. dus bij deze
Lost Planet
te ruil
DOAX2 ?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef Die4iT het volgende:
Lost planet deze week ontvangen maar ik vind er nu al niks meer aan . ik had er toch meer van verwacht. dus bij deze
Lost Planet
te ruil
Verkoop je eventueel CoD3 ook?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:54 schreef Un4 het volgende:
Te Ruil:
Splinter Cell Double Agent
en evt CoD 3.
Is goed! Ik PM m'n mail adres wel even zodat we het af kunnen handelen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:39 schreef child_of_the_matrix het volgende:
splinter cell ruilen voor Fear??
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef Die4iT het volgende:
Lost Planet
te ruil
Ik wil er kameo, dead rising, of quake 4 voor geven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:54 schreef Un4 het volgende:
Te Ruil:
en CoD 3 (mits leuk ruil materiaal)
ik heb GRAW2 en Quake 4 te ruil. Bij de eerste wil ik een kleine bijbetaling van 10 euro, en bij de 2e titel die ik er zelf 10 euro bijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:54 schreef Un4 het volgende:
Te Ruil:
en CoD 3 (mits leuk ruil materiaal)
Ik heb Viva Piñata, special edition wel voor jequote:Op woensdag 16 mei 2007 09:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Heeft iemand de volgende titels voor een vriendelijk prijsje:
-Quake 4
-Virtua Tennis 3
-GRAW 2
-Viva Pinata
-FIFA 2007
zeg ff tegen wie je het hebt met een quote ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb Viva Piñata, special edition wel voor je. PM maar als je interesse hebt.
zou toch maar eens naar de Hans Anders gaan...er staat namelijk een Quote bij...(ijsmeis weet echt wel hoe het werkt) ...namelijk de Quote van Spotlessmind00...ff opletten dus!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef GG-LITHIUM het volgende:
[..]
zeg ff tegen wie je het hebt met een quote ofzo
![]()
ik weet niet of jouw reactie voor mij was![]()
Ghost Recon: Advanced Warfighter 2quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:28 schreef GG-LITHIUM het volgende:
wat is graw2 ?
Als jij nou ook eens leert een fatsoenlijke post te maken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef GG-LITHIUM het volgende:
[..]
zeg ff tegen wie je het hebt met een quote ofzo
![]()
ik weet niet of jouw reactie voor mij was![]()
Sorry, niet echt mijn games behalve DR, maar die heb ik al.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wil er kameo, dead rising, of quake 4 voor geven.
Misschien niet de nieuwste, maar wel chille games
GRAW ligt me niet echt denk ik en Quake lijkt me niet zoveel aan, sorryquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:37 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb GRAW2 en Quake 4 te ruil. Bij de eerste wil ik een kleine bijbetaling van 10 euro, en bij de 2e titel die ik er zelf 10 euro bij
Ruilen voor Call of Duty 3?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:12 schreef clouddy het volgende:
Ik heb nog een hele nieuwe "Rainbow Six Vegas" in het hoesje liggen, als iemand die wil ruilen voor iets vind ik het prima
[afbeelding]
ik heb Quake 4 en GRAW 2 voor je. GRAW 2 wil ik 35 ex verzending voor, en Quake 4 20 ex vernzending. Voor 53,- euro incl mag je ze beide hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
-Quake 4
-Virtua Tennis 3
-GRAW 2
-Viva Pinata
-FIFA 2007
-NFS: Carbon
TDU wil ik best, maar van mijn Crackdown blijf je afquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:46 schreef hardcorebass het volgende:
ik wil mijn test drive ruilen tegen een ander leuk spel...
crackdown maybe?
ik heb lost planet en een vriend van me zoekt R6 .... maybe kunnen we ruilen? Lost planet ook via fok gekregenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef clouddy het volgende:
Un4, Cod3 heb ik al, sorry. ik wil wel een lost planet ofzo iets, maakt niet echt veel uit als het maar fun is
Mocht Spotlessmind geen interesse hebben dan wil ik je GRAW 2 voor 35 euro overnemenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb Quake 4 en GRAW 2 voor je. GRAW 2 wil ik 35 ex verzending voor, en Quake 4 20 ex vernzending. Voor 53,- euro incl mag je ze beide hebben.
NFS Carbon is 30 eurie bij de FRSquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
-Quake 4
-Virtua Tennis 3
-GRAW 2
-Viva Pinata
-FIFA 2007
-NFS: Carbon
Ik zoek ook nog een Microsoft Xbox360 Wireless Headsetquote:Op donderdag 26 april 2007 17:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben nog op zoek naar:
CoD 2
Condemned
King Kong
Football Manager 2007 of 2006
LOTR: BFME 2
Oblivion
Ik heb momenteel geen spellen te ruil, dus ik ruil bovenstaande games graag voor ¤
Wil je Oblivion ruilen tegen NBA 2K6?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een Microsoft Xbox360 Wireless Headset
Ik ben zelf op zoek naar Oblivionquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:21 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Wil je Oblivion ruilen tegen NBA 2K6?
http://www.google.nl/search?q=tvpquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef GG-LITHIUM het volgende:
wat betekent tvp ?
Hai ik wil graag Dead Rising en Lost Planet. Samen voor 35 euro? Gr. Tomquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb de volgende 360 spellen te koop/ruil:
Ninty Nine Nights
Saint's Row
Lost Planet
Dead Rising
Ik ben niet echt opzoek naar 360 spellen maar je kunt wel eventueel iets aanbieden dan kijk ik wel even
Als je DS spellen hebt kun je die ook te ruil aanbieden.
volgens my is lost planet alleen al 35 euro waard, vind dit soort reacties echt kansloos.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:56 schreef peksin het volgende:
[..]
Hai ik wil graag Dead Rising en Lost Planet. Samen voor 35 euro? Gr. Tom
En voor de rest ben ik nog op zoek naar de volgende spellen:
*Oblivion
*Project Gotham Racing 3
*Kameo
*GRAW 2
*FEAR
Ruilen kan ik alleen tegen COD2 maar daar wel weinig interesse voor zijn, dus betalen kan ook.
Lost planet kost 35 euro nieuw bij de mediamarkt en bij de dynabyte 36 met een gratis aan te vragen klantenpasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:14 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
volgens my is lost planet alleen al 35 euro waard, vind dit soort reacties echt kansloos.
Heb nog steeds TDU te ruil..
dan is 35 voor beide nog veels te weinig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lost planet kost 35 euro nieuw bij de mediamarkt en bij de dynabyte 36 met een gratis aan te vragen klantenpas
Gast, kansloos? Ff de redenering, lost planet kost 35 euro nieuw. Voor een 2e hands is 20 euro dus zeer redelijk, als het verschil rond de 5 euro ligt, dan koop ik m toch wel in de winkel? Dead Rising is een ouder spel, dat ook niet echt bekend staat als een "klassieker" of iets in die richting. Dus is 15 euro wederom ,mijns inziens, een schappelijke prijs. Nu zeg ik niet dat degene waar het bericht op gericht was, in zijn handen moet wrijven en het meteen moet verkopen, maar een kansloos bod is het niet. Kansloos is het om tegen andermans zaken aan te gaan nuilen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:40 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
dan is 35 voor beide nog veels te weinig.
heb je geen andere spellen te ruil? Ik heb namelijk TopSpin2 wel voor je!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Ik ben opzoek naar (liefst ruilen, maar eventueel ook 'gewoon' kopen):
TopSpin 2
Tony Hawk Project 8
Ik heb te ruil:
FIFA World Cup 2006
Advanced SCART kabel (Origineel Microsoft)
Optische audio kabel (Origineel Microsoft)
FIFA Face Plate (voor zowel de 'core' als de 'platinum')
Ik zou RBsix proberen te krijgen dan.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef GG-LITHIUM het volgende:
cod 3 ofzo
Ik heb Crackdown en wil wel ruilen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef JeOma het volgende:
Ik zoek Crackdown.
- geldquote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
Ik heb Crackdown en wil wel ruilen.
Wat heb je ?
test drive unlimited?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
Wat heb je ?
Vind de prijs idd net iets te laagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:56 schreef peksin het volgende:
[..]
Hai ik wil graag Dead Rising en Lost Planet. Samen voor 35 euro? Gr. Tom
En voor de rest ben ik nog op zoek naar de volgende spellen:
*Oblivion
*Project Gotham Racing 3
*Kameo
*GRAW 2
*FEAR
Ruilen kan ik alleen tegen COD2 maar daar wel weinig interesse voor zijn, dus betalen kan ook.
Ik heb wel interesse in DR en LP... ik moet effe kijken of d'er nog geld voor over heb (dinovo edge & mx revolution gekochtquote:Op zondag 20 mei 2007 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind de prijs idd net iets te laagHeb je toevallig geen Ds spellen die je wilt ruilen?
Ik heb nu nog over:
Lost Planet
Dead Rising
Saint's Row
ben trouwens ook nog opzoek naar Teenage Mutant Ninja Turtles op de 360.
RB6/Viva pinata/GoWquote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
Wat heb je ?
Oke hoor het wel danquote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in DR en LP... ik moet effe kijken of d'er nog geld voor over heb (dinovo edge & mx revolution gekocht)
NBA 2K6 wil ik wel, voor 15 incl. van je kopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:21 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Wil je Oblivion ruilen tegen NBA 2K6?
test drive unlimited?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef nicket84 het volgende:
wil niemand mijn DeFJam Icons ruilen ?
wat ik al heb:
COD2
COD3
GRAW
GRAW2
CRACKDOWN
PGR3
Heb forza2 ge-pre-ordered.......quote:
Weet ik, maar ben meer van de sim race spellen. DOA4 had ik gekocht, en na 15min al spijt van. sorryquote:Op maandag 21 mei 2007 17:44 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
TDU is een heel ander spel
anders heb ik nog Dead or Alive 4 voor je..
Ff bij de mods melden van V&A via PM. Die helpen je verder.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:47 schreef -Dries- het volgende:
Wat moet je doen als je een spel hebt opgestuurd maar diegene heeft na bijna een week nog niks ontvangen?
Nee sorry, de rest van m'n games speel ik vaak. Mocht je hem ook willen verkopen, PM dan ff!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:32 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
heb je geen andere spellen te ruil? Ik heb namelijk TopSpin2 wel voor je!
sorry, verkopen doe ik niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:10 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Nee sorry, de rest van m'n games speel ik vaak. Mocht je hem ook willen verkopen, PM dan ff!
Dan houdt het op!quote:
je hebt zijn adres toch, zoek er een telefoon nummer bij, of ga een keer langs als het je zo irriteerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:44 schreef Die4iT het volgende:
mja heb je ook niks aan..... ik ben sinds pasen mijn PGR 3 kwijt aan Last Samurai. laat niks meer van zich horen hij zou geld hebben overgemaakt maar nooit wat ontvangen ook niks meer van de mods gehoord
Wil je Quake 4 ruilen voor centjes?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef Retarded het volgende:
te ruil
Quake 4
Saint's Row
gezocht
Call of Duty 3
Marvel: Ultimate Alliance
Test Drive
Ik zet het even achter de schermen neer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:44 schreef Die4iT het volgende:
mja heb je ook niks aan..... ik ben sinds pasen mijn PGR 3 kwijt aan Last Samurai. laat niks meer van zich horen hij zou geld hebben overgemaakt maar nooit wat ontvangen ook niks meer van de mods gehoord
das het grappige... adres bestaat heeft ooit een autogarage gelegen. ik heb hem gesproken op msn en hij is er van overtuigd dat hij geld overgemaakt heeft en heeft me toen meteen geblocked. maar ik kan bewijzen dat nooit iets is aangekomenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:20 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
je hebt zijn adres toch, zoek er een telefoon nummer bij, of ga een keer langs als het je zo irriteerd.
Als je dit soort mensen niet aanpakt, leren ze het nooit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:38 schreef Die4iT het volgende:
[..]
kmoet maar us een mep squad bijelkaar rapen en idd langsgaan
Test Drive Unlimited?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Die4iT het volgende:
door geweldige communicatie zit ik nu met 2x Rainbow Six LV..... gast waarvoor ik hem deed ruilen heeft zich een eigen copy gekocht..... dus hierbij
Te Ruil:
Rainbos Six Las Vegas ( sealed)
ook tekoop
Def Jam icon ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Die4iT het volgende:
door geweldige communicatie zit ik nu met 2x Rainbow Six LV..... gast waarvoor ik hem deed ruilen heeft zich een eigen copy gekocht..... dus hierbij
Te Ruil:
ook tekoop
Had al gereageerd: Weet ik, maar ben meer van de sim race spellen. DOA4 had ik gekocht, en na 15min al spijt van. sorryquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
(even afwachtend op wat degene met Def Icon wil..)
haha ja doa4 is een geweldig spel, maar veels te moeilijk en dus niets voor mij. Voordat je alle combo's etc en knoppenvarianten hebt geleerd ben je een jaar verderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Had al gereageerd: Weet ik, maar ben meer van de sim race spellen. DOA4 had ik gekocht, en na 15min al spijt van. sorry
Dead Rising of Lost Planetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Die4iT het volgende:
DJ is niet echt iets voor mij
Testdrive denk ik even over na
iemand iets anders in de aanbieding
Peeps?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef Haijo het volgende:
Mensen, ik wil graag Lost Planet: Limited Edition ruilen tegen Crackdown. Iemand?
interesse in NBA6K? Eigenlijk ben ik op zoek naar Oblivion, maar Rainbow is ook goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef Die4iT het volgende:
Ik haat zomies en LP heb ik geruild voor R6:)
klikquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Iemand nog een Quake4 te koop?
Er staat wel bij dat 't een gebruikte kan zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Die4iT het volgende:
Te Ruil:
ook tekoop
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:12 schreef clouddy het volgende:
Ik heb nog een hele nieuwe "Rainbow Six Vegas" in het hoesje liggen, als iemand die wil ruilen voor iets vind ik het prima
[afbeelding]
2 nog wel? dat vind ik knap van jequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:21 schreef GG-LITHIUM het volgende:
ik heb gears of wars 2 iemand
die hem wil ruilen tegen een anderoorlogspel ?
SRRY BEDOELGEARS OF WARSquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:21 schreef GG-LITHIUM het volgende:
ik heb gears of wars 2 iemand
die hem wil ruilen tegen een anderoorlogspel ?
NEE WAS EEN FOUTJEquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:23 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
2 nog wel? dat vind ik knap van je
Beide tegen DefJam icon?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
Saint's Row
Dead Rising
Nog te koop of te ruil.
Ricky... reageert onder inlognaam van vriedin:quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:25 schreef Intermec het volgende:
Iemand misschien GRAW 2 in de aanbieding
Owquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef Die4iT het volgende:
[..]
zijn dezelfde;) ik heb geruild met clouddy
oke als jij mij mailtquote:
Jij wilt toch GRAW 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |