en hoe bevalt spiderman?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:46 schreef miamivice het volgende:
Ja ach kon het proberen, heb hem net maar nieuw i/d winkel gekocht
Damn, die heb je wel erg snel uitgespeeld.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:13 schreef AQuila360 het volgende:
Spiderman 3 te koop![]()
Vond de missie's iets te frustrerend maar het slingeren enz is wel erg tof!!
Ook te ruil tegen Lost Planet + een kleine bijbetaling!
Ik heb hem niet uitgespeeldquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Damn, die heb je wel erg snel uitgespeeld.
Ruilen tegen Crackdown?![]()
Ik bied 20 euro voor Marvel incl verzenden, mits je de game los weg doet danquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:33 schreef Chocobo het volgende:
Ben op zoek naar Dead Rising (in goede staat),........ heb onderstaande games beschikbaar. Allen in nieuwstaat.
Tomb Raider: Legend
Hitman: Bloodmoney
Rainbow Six: Vegas
Call of Duty 3
Marvell Ultimate Alliance
Tegen de tijd dat ik mijn xbox terug heb ligt hij vast wel al in de budgetbakquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet uitgespeeld![]()
En die Crackdown is vervloekt dus die wil ik niet!!Maar ik denk wel dat Spiderman echt wat voor jou is
![]()
Dat zegt wat over de service van MS of over het spelquote:Op zondag 6 mei 2007 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik mijn xbox terug heb ligt hij vast wel al in de budgetbak![]()
Ik bied 15 euro voor TR:Legend.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:33 schreef Chocobo het volgende:
Ben op zoek naar Dead Rising (in goede staat),........ heb onderstaande games beschikbaar. Allen in nieuwstaat.
Tomb Raider: Legend
Hitman: Bloodmoney
Rainbow Six: Vegas
Call of Duty 3
Marvell Ultimate Alliance
Marvel tegen Dead Rising?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zegt wat over de service van MS of over het spel![]()
Dead Rising zoek ik trouwens ook nog.
1 v/d 2 ruilen tegen tiger woods '07?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:48 schreef Retarded het volgende:
Nu FEAR en Quake 4 te koop/ruil
Wat zou je eventueel voor FEAR willen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:48 schreef Retarded het volgende:
Nu FEAR en Quake 4 te koop/ruil
Heb je Ninty Nine Nights nog te koop?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef AQuila360 het volgende:
Te koop/ Te ruil
Ninty Nine Nights
Saint's row tincase
Fifa 06 Road to the world cup
Gezocht
Xbox 360 memorycard
Lost planet
Heb hem, wil hem het liefste ruilen, want heb er 2weekjes geleden nog 65eurie voor betaald...quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:06 schreef 24Logica het volgende:
Iemand die Def Jam: Icon te koop heeft?
Komt u maar met die mooie prijsjes!![]()
def jam ruilen voor Test Drive?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:03 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Heb hem, wil hem het liefste ruilen, want heb er 2weekjes geleden nog 65eurie voor betaald...
Nee, die game lijkt me niet zo. en over een maandje is Forza2 er..quote:
helaas geen interesse in Tigerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
1 v/d 2 ruilen tegen tiger woods '07?
Een leuk spelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Ricky... het volgende:
[..]
Wat zou je eventueel voor FEAR willen?
wat heb je te ruil tegen test drive? ik wil geen geld..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:36 schreef Ricky... het volgende:
Wat zeg je van 15 euro? Hij staat namelijk niet heel hoog op mijn lijstje
Ben nog steeds op zoek naar Test Drive en Rainbow Six Vegas.
Niets, heb net een 360 gekocht, vandaar dat ik alleen geld heb!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:28 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
wat heb je te ruil tegen test drive? ik wil geen geld..
We zijn nu 4dagen verder, en heb nogsteeds niks mogen ontvangen......quote:Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef Die4iT het volgende:
nicket COD3 is onderweg
Heb je geen Track & Trace code?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:14 schreef nicket84 het volgende:
[..]
We zijn nu 4dagen verder, en heb nogsteeds niks mogen ontvangen......
Weet je of hij het dan via de normale post heeft gestuurd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |