quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:49 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Misschien klein beetje offtopic, maar is er iemand waarbij Grand Theft Auto San Andreas voor de Xbox (1) ligt te verstoffen en deze voor een leuk prijsje kwijt wil? Stuur me dan even een PM!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:26 schreef Die4iT het volgende:
TK: Draadloze headset voor 360
pas overkocht van mede fokker hier... maar ik krijg hem niet goed om me oor:s dus hij zit behoorlijk raar en ik raak er niet aan gewend. 2x lange gamesessie mee gehad voor de rest in goede staat (geen oorsmeer ofzo)
VP: ¤ 30 incl verzenden of tegen een leuke game
Bied 15 incl voor de gamestandquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:10 schreef Ash het volgende:
Ik zoek:
Virtua Tennis 3
[afbeelding]
Need for Speed: Carbon Collector's Edition
[afbeelding]
Dragon Game Disc Stand: om 12 xbox spellen op te bergen.
[afbeelding]
Deze T-shirt kreeg je als je Dead Rising had gereserveerd bij diverse gameshops:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/3/8513545019.jpg]afbeelding][/URL]
Wie o Wie!
Umm er staat boven IK ZOEKquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:27 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Bied 15 incl voor de gamestand
en welke maat is dat shirt.....zombies roelen
Als je zegt welke andere games je hebt weet ik wat ik niet moet biedenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:41 schreef DeX090 het volgende:
Ik wil mijn Viva Piñata ruilen (verkopen doe ik niet) maar alleen tegen een echt goed spel, FPSs hou ik niet van dus die hoef ik sowieso niet. Bied iets te ruil aan, en ik kijk wel of ik het wil hebben.
E-mailen kan uiteraard ook met het adres in m'n profiel. Ik zit het weekend bij m'n ouders dus misschien kan ik niet reageren. Ik reageer maandag sowieso dus geen paniek.
Ik heb PGR3, Kameo, Saints Row, Oblivion, TopSpin 2, PES6 en BFME2, en momenteel nog Viva Piñata.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je zegt welke andere games je hebt weet ik wat ik niet moet bieden
Splinter cell voor pinata?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:12 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik heb PGR3, Kameo, Saints Row, Oblivion, TopSpin 2, PES6 en BFME2, en momenteel nog Viva Piñata.
Ik heb hem nog welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:26 schreef rival het volgende:
ik ben op zoek naar san andreas (ben ik wel vaker geweest)
ik weet dat het geen 360 spel is maar iemand heeft em vast liggen.....
ik kom em halen mits noord holland, wie heeft em liggen?
NFSMW heb ik nog wel liggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:19 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand nog NFSMW over of Tony Hawk 8 tegen Just cause?
Just cause heb ik namelijk 2x gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |