NFS Carbon is 30 eurie bij de FRSquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Heeft iemand de volgende titels voor een vriendelijk prijsje:
-Quake 4
-Virtua Tennis 3
-GRAW 2
-Viva Pinata
-FIFA 2007
-NFS: Carbon
Ik zoek ook nog een Microsoft Xbox360 Wireless Headsetquote:Op donderdag 26 april 2007 17:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben nog op zoek naar:
CoD 2
Condemned
King Kong
Football Manager 2007 of 2006
LOTR: BFME 2
Oblivion
Ik heb momenteel geen spellen te ruil, dus ik ruil bovenstaande games graag voor ¤
Wil je Oblivion ruilen tegen NBA 2K6?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een Microsoft Xbox360 Wireless Headset
Ik ben zelf op zoek naar Oblivionquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:21 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Wil je Oblivion ruilen tegen NBA 2K6?
http://www.google.nl/search?q=tvpquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef GG-LITHIUM het volgende:
wat betekent tvp ?
Hai ik wil graag Dead Rising en Lost Planet. Samen voor 35 euro? Gr. Tomquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb de volgende 360 spellen te koop/ruil:
Ninty Nine Nights
Saint's Row
Lost Planet
Dead Rising
Ik ben niet echt opzoek naar 360 spellen maar je kunt wel eventueel iets aanbieden dan kijk ik wel even
Als je DS spellen hebt kun je die ook te ruil aanbieden.
volgens my is lost planet alleen al 35 euro waard, vind dit soort reacties echt kansloos.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:56 schreef peksin het volgende:
[..]
Hai ik wil graag Dead Rising en Lost Planet. Samen voor 35 euro? Gr. Tom
En voor de rest ben ik nog op zoek naar de volgende spellen:
*Oblivion
*Project Gotham Racing 3
*Kameo
*GRAW 2
*FEAR
Ruilen kan ik alleen tegen COD2 maar daar wel weinig interesse voor zijn, dus betalen kan ook.
Lost planet kost 35 euro nieuw bij de mediamarkt en bij de dynabyte 36 met een gratis aan te vragen klantenpasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:14 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
volgens my is lost planet alleen al 35 euro waard, vind dit soort reacties echt kansloos.
Heb nog steeds TDU te ruil..
dan is 35 voor beide nog veels te weinig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lost planet kost 35 euro nieuw bij de mediamarkt en bij de dynabyte 36 met een gratis aan te vragen klantenpas
Gast, kansloos? Ff de redenering, lost planet kost 35 euro nieuw. Voor een 2e hands is 20 euro dus zeer redelijk, als het verschil rond de 5 euro ligt, dan koop ik m toch wel in de winkel? Dead Rising is een ouder spel, dat ook niet echt bekend staat als een "klassieker" of iets in die richting. Dus is 15 euro wederom ,mijns inziens, een schappelijke prijs. Nu zeg ik niet dat degene waar het bericht op gericht was, in zijn handen moet wrijven en het meteen moet verkopen, maar een kansloos bod is het niet. Kansloos is het om tegen andermans zaken aan te gaan nuilen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:40 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
dan is 35 voor beide nog veels te weinig.
heb je geen andere spellen te ruil? Ik heb namelijk TopSpin2 wel voor je!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:11 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Ik ben opzoek naar (liefst ruilen, maar eventueel ook 'gewoon' kopen):
TopSpin 2
Tony Hawk Project 8
Ik heb te ruil:
FIFA World Cup 2006
Advanced SCART kabel (Origineel Microsoft)
Optische audio kabel (Origineel Microsoft)
FIFA Face Plate (voor zowel de 'core' als de 'platinum')
Ik zou RBsix proberen te krijgen dan.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef GG-LITHIUM het volgende:
cod 3 ofzo
Ik heb Crackdown en wil wel ruilen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:34 schreef JeOma het volgende:
Ik zoek Crackdown.
- geldquote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
Ik heb Crackdown en wil wel ruilen.
Wat heb je ?
test drive unlimited?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
Wat heb je ?
Vind de prijs idd net iets te laagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:56 schreef peksin het volgende:
[..]
Hai ik wil graag Dead Rising en Lost Planet. Samen voor 35 euro? Gr. Tom
En voor de rest ben ik nog op zoek naar de volgende spellen:
*Oblivion
*Project Gotham Racing 3
*Kameo
*GRAW 2
*FEAR
Ruilen kan ik alleen tegen COD2 maar daar wel weinig interesse voor zijn, dus betalen kan ook.
Ik heb wel interesse in DR en LP... ik moet effe kijken of d'er nog geld voor over heb (dinovo edge & mx revolution gekochtquote:Op zondag 20 mei 2007 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind de prijs idd net iets te laagHeb je toevallig geen Ds spellen die je wilt ruilen?
Ik heb nu nog over:
Lost Planet
Dead Rising
Saint's Row
ben trouwens ook nog opzoek naar Teenage Mutant Ninja Turtles op de 360.
RB6/Viva pinata/GoWquote:Op zondag 20 mei 2007 13:52 schreef HellaHard-OG het volgende:
[..]
Wat heb je ?
Oke hoor het wel danquote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef NX het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in DR en LP... ik moet effe kijken of d'er nog geld voor over heb (dinovo edge & mx revolution gekocht)
NBA 2K6 wil ik wel, voor 15 incl. van je kopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:21 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Wil je Oblivion ruilen tegen NBA 2K6?
test drive unlimited?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef nicket84 het volgende:
wil niemand mijn DeFJam Icons ruilen ?
wat ik al heb:
COD2
COD3
GRAW
GRAW2
CRACKDOWN
PGR3
Heb forza2 ge-pre-ordered.......quote:
Weet ik, maar ben meer van de sim race spellen. DOA4 had ik gekocht, en na 15min al spijt van. sorryquote:Op maandag 21 mei 2007 17:44 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
TDU is een heel ander spel
anders heb ik nog Dead or Alive 4 voor je..
Ff bij de mods melden van V&A via PM. Die helpen je verder.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:47 schreef -Dries- het volgende:
Wat moet je doen als je een spel hebt opgestuurd maar diegene heeft na bijna een week nog niks ontvangen?
Nee sorry, de rest van m'n games speel ik vaak. Mocht je hem ook willen verkopen, PM dan ff!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:32 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
heb je geen andere spellen te ruil? Ik heb namelijk TopSpin2 wel voor je!
sorry, verkopen doe ik niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:10 schreef eChOeS_2003 het volgende:
[..]
Nee sorry, de rest van m'n games speel ik vaak. Mocht je hem ook willen verkopen, PM dan ff!
Dan houdt het op!quote:
je hebt zijn adres toch, zoek er een telefoon nummer bij, of ga een keer langs als het je zo irriteerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:44 schreef Die4iT het volgende:
mja heb je ook niks aan..... ik ben sinds pasen mijn PGR 3 kwijt aan Last Samurai. laat niks meer van zich horen hij zou geld hebben overgemaakt maar nooit wat ontvangen ook niks meer van de mods gehoord
Wil je Quake 4 ruilen voor centjes?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef Retarded het volgende:
te ruil
Quake 4
Saint's Row
gezocht
Call of Duty 3
Marvel: Ultimate Alliance
Test Drive
Ik zet het even achter de schermen neer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:44 schreef Die4iT het volgende:
mja heb je ook niks aan..... ik ben sinds pasen mijn PGR 3 kwijt aan Last Samurai. laat niks meer van zich horen hij zou geld hebben overgemaakt maar nooit wat ontvangen ook niks meer van de mods gehoord
das het grappige... adres bestaat heeft ooit een autogarage gelegen. ik heb hem gesproken op msn en hij is er van overtuigd dat hij geld overgemaakt heeft en heeft me toen meteen geblocked. maar ik kan bewijzen dat nooit iets is aangekomenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:20 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
je hebt zijn adres toch, zoek er een telefoon nummer bij, of ga een keer langs als het je zo irriteerd.
Als je dit soort mensen niet aanpakt, leren ze het nooit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:38 schreef Die4iT het volgende:
[..]
kmoet maar us een mep squad bijelkaar rapen en idd langsgaan
Test Drive Unlimited?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Die4iT het volgende:
door geweldige communicatie zit ik nu met 2x Rainbow Six LV..... gast waarvoor ik hem deed ruilen heeft zich een eigen copy gekocht..... dus hierbij
Te Ruil:
Rainbos Six Las Vegas ( sealed)
ook tekoop
Def Jam icon ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Die4iT het volgende:
door geweldige communicatie zit ik nu met 2x Rainbow Six LV..... gast waarvoor ik hem deed ruilen heeft zich een eigen copy gekocht..... dus hierbij
Te Ruil:
ook tekoop
Had al gereageerd: Weet ik, maar ben meer van de sim race spellen. DOA4 had ik gekocht, en na 15min al spijt van. sorryquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:02 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
(even afwachtend op wat degene met Def Icon wil..)
haha ja doa4 is een geweldig spel, maar veels te moeilijk en dus niets voor mij. Voordat je alle combo's etc en knoppenvarianten hebt geleerd ben je een jaar verderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Had al gereageerd: Weet ik, maar ben meer van de sim race spellen. DOA4 had ik gekocht, en na 15min al spijt van. sorry
Dead Rising of Lost Planetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Die4iT het volgende:
DJ is niet echt iets voor mij
Testdrive denk ik even over na
iemand iets anders in de aanbieding
Peeps?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:50 schreef Haijo het volgende:
Mensen, ik wil graag Lost Planet: Limited Edition ruilen tegen Crackdown. Iemand?
interesse in NBA6K? Eigenlijk ben ik op zoek naar Oblivion, maar Rainbow is ook goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef Die4iT het volgende:
Ik haat zomies en LP heb ik geruild voor R6:)
klikquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Iemand nog een Quake4 te koop?
Er staat wel bij dat 't een gebruikte kan zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Die4iT het volgende:
Te Ruil:
ook tekoop
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:12 schreef clouddy het volgende:
Ik heb nog een hele nieuwe "Rainbow Six Vegas" in het hoesje liggen, als iemand die wil ruilen voor iets vind ik het prima
[afbeelding]
2 nog wel? dat vind ik knap van jequote:Op donderdag 24 mei 2007 13:21 schreef GG-LITHIUM het volgende:
ik heb gears of wars 2 iemand
die hem wil ruilen tegen een anderoorlogspel ?
SRRY BEDOELGEARS OF WARSquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:21 schreef GG-LITHIUM het volgende:
ik heb gears of wars 2 iemand
die hem wil ruilen tegen een anderoorlogspel ?
NEE WAS EEN FOUTJEquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:23 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
2 nog wel? dat vind ik knap van je
Beide tegen DefJam icon?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
Saint's Row
Dead Rising
Nog te koop of te ruil.
Ricky... reageert onder inlognaam van vriedin:quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:25 schreef Intermec het volgende:
Iemand misschien GRAW 2 in de aanbieding
Owquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:20 schreef Die4iT het volgende:
[..]
zijn dezelfde;) ik heb geruild met clouddy
oke als jij mij mailtquote:
Jij wilt toch GRAW 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |