Ik heb Viva Piņata, special edition wel voor jequote:Op woensdag 16 mei 2007 09:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Heeft iemand de volgende titels voor een vriendelijk prijsje:
-Quake 4
-Virtua Tennis 3
-GRAW 2
-Viva Pinata
-FIFA 2007
zeg ff tegen wie je het hebt met een quote ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb Viva Piņata, special edition wel voor je. PM maar als je interesse hebt.
zou toch maar eens naar de Hans Anders gaan...er staat namelijk een Quote bij...(ijsmeis weet echt wel hoe het werkt) ...namelijk de Quote van Spotlessmind00...ff opletten dus!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef GG-LITHIUM het volgende:
[..]
zeg ff tegen wie je het hebt met een quote ofzo
![]()
ik weet niet of jouw reactie voor mij was![]()
Ghost Recon: Advanced Warfighter 2quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:28 schreef GG-LITHIUM het volgende:
wat is graw2 ?
Als jij nou ook eens leert een fatsoenlijke post te maken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef GG-LITHIUM het volgende:
[..]
zeg ff tegen wie je het hebt met een quote ofzo
![]()
ik weet niet of jouw reactie voor mij was![]()
Sorry, niet echt mijn games behalve DR, maar die heb ik al.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wil er kameo, dead rising, of quake 4 voor geven.
Misschien niet de nieuwste, maar wel chille games
GRAW ligt me niet echt denk ik en Quake lijkt me niet zoveel aan, sorryquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:37 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb GRAW2 en Quake 4 te ruil. Bij de eerste wil ik een kleine bijbetaling van 10 euro, en bij de 2e titel die ik er zelf 10 euro bij
Ruilen voor Call of Duty 3?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:12 schreef clouddy het volgende:
Ik heb nog een hele nieuwe "Rainbow Six Vegas" in het hoesje liggen, als iemand die wil ruilen voor iets vind ik het prima
[afbeelding]
ik heb Quake 4 en GRAW 2 voor je. GRAW 2 wil ik 35 ex verzending voor, en Quake 4 20 ex vernzending. Voor 53,- euro incl mag je ze beide hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Heeft iemand de volgende titels voor een vriendelijk prijsje:
-Quake 4
-Virtua Tennis 3
-GRAW 2
-Viva Pinata
-FIFA 2007
-NFS: Carbon
TDU wil ik best, maar van mijn Crackdown blijf je afquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:46 schreef hardcorebass het volgende:
ik wil mijn test drive ruilen tegen een ander leuk spel...
crackdown maybe?
ik heb lost planet en een vriend van me zoekt R6 .... maybe kunnen we ruilen? Lost planet ook via fok gekregenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef clouddy het volgende:
Un4, Cod3 heb ik al, sorry. ik wil wel een lost planet ofzo iets, maakt niet echt veel uit als het maar fun is
Mocht Spotlessmind geen interesse hebben dan wil ik je GRAW 2 voor 35 euro overnemenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef Retarded het volgende:
[..]
ik heb Quake 4 en GRAW 2 voor je. GRAW 2 wil ik 35 ex verzending voor, en Quake 4 20 ex vernzending. Voor 53,- euro incl mag je ze beide hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |