abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 april 2007 @ 22:44:30 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48756525
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef toma het volgende:
Elia
Kom op zeg, Poepon is nog beter.
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef Jasza het volgende:
Elia

Is een groot talent ja, is in potentie wel een goede aanvaller maargoed.
In de wedstrijden die wij met Den Haag hebben gespeeld was hij veruit de gevaarlijkste speler. Vorig seizoen althans, dit seizoen viel hij volgens mij slechts een keer in tegen ons.

Gaat gewoon een hoop dreiging van uit, en natuurlijk is 'ie nog niet klaar voor Ajax. Maar daarom ook weer gelijk uitlenen. Nu Den Haag degradeert kost Elia natuurlijk geen drol.
pi_48756545
quote:
Supertalent Bojan mogelijk naar Ajax

donderdag 26 april, door Gunmoll21, Barcelona, 21:57u, Voetbalzone/ Sport
Bojan Krkic maakte dinsdagavond in de oefenwedstrijd tegen Al-Ahly zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona met een treffer. Het is de bedoeling dat de 16-jarige aanvaller, zoon van een Servische vader en Spaanse moeder, volgend seizoen zal worden uitgeleend. Een mogelijke bestemming is het Ajax van trainer Henk ten Cate.

Bojan staat bekend als een supertalent uit de jeugdopleiding van Barca. Rijkaard zou hem willen laten rijpen en het Ajax van oud-Assistent/vriend Henk ten Cate zou de beste club daarvoor zijn.
Dit vind ik beter klinken.
  donderdag 26 april 2007 @ 22:45:48 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48756579
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:44 schreef toma het volgende:
ik vind Elia echt een bagger voetballer. Getallenteerd maar die jonge moet nog zo verschrikkelijk veel leren.

Hij is 20, zo gaat dat doorgaans. Babel is in minstens 50% van z'n wedstrijden ook een baggervoetballer.

En als die Bojan nou van niveau Messi was tijdens het U20 WK hier twee jaar terug, ok. Maar volgens mij is die jongen dat nog lang niet, anders hadden we al lang van 'm gehoord. Een jaar huren is dus sportief niet interessant genoeg aangezien hij niets toevoegt aan het elftal, en financieel al helemaal niet tenzij er een optie tot koop bij zit.
pi_48756596
Ik zie ze die Bojan nog ruilen tegen Sneijder .
Secrets never die. Only people.
pi_48756616
Alle Spaanse kranten berichten vandaag over het radio-interview dat Wesley Sneijder woensdag gaf aan een radiostation in de regio Valencia. In het Algemeen Dagblad reageerde Sneijder op het interview.

"Ik werd gebeld door een journalist die ik niet kende, maar hoorde pas later dat ik live op de radio was. Het gesprek was in het Engels, maar volgens mij verstond die verslaggever het zelf niet al te best. Ik heb gezegd dat ik Valencia een mooie club vind en dat ik alleen de geruchten heb gehoord en gelezen. Meer niet. Ze hebben zich niet bij Ajax of bij mijn zaakwaarnemer gemeld. Tot die tijd maak ik me nergens druk om."

"Maar ik hoef hier zeker niet weg. Als ik wél vertrek, spreekt de Spaanse competitie me aan. En Valencia is natuurlijk een topclub, dat is duidelijk."
pi_48756640
quote:
Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_48756665
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef toma het volgende:

[..]

WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_48756726
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:47 schreef toma het volgende:

[..]

WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
waar staat dat?
pi_48756783
Wiiki
pi_48756793
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:45 schreef Jasza het volgende:

[..]

Bron: voetbalzone en daarachter Ajax Showtime en daarachter een lid er van.. Dus nee.

Als ik op AS post dat Messi naar ons komt en daarna voetbalzone het klakkeloos overneemt geloven jullie het ook?
pi_48756833
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Bron: voetbalzone en daarachter Ajax Showtime en daarachter een lid er van.. Dus nee.

Als ik op AS post dat Messi naar ons komt en daarna voetbalzone het klakkeloos overneemt geloven jullie het ook?
Tsja maar als je dit verzint ben je wel echt een josti
pi_48756899
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tsja maar als je dit verzint ben je wel echt een josti
Precies. En die zitten er op AS. Ook op AN trouwens.
pi_48756961
899, ik zoe hem meteen halen .
  donderdag 26 april 2007 @ 23:00:48 #114
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48757239
Met dank aan MONTANA zondag aanwezig in het uitvak voor een normale prijs
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 26 april 2007 @ 23:01:17 #115
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_48757258
Eerst mag Elia oprotten uit de jeugd om hem een paar seizoenen later terug te kopen

Overigens lijkt het me geen slecht plan.
Jawel, je keek.
pi_48757298
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:01 schreef jna het volgende:
Eerst mag Elia oprotten uit de jeugd om hem een paar seizoenen later terug te kopen
Niet de eerste keer toch
pi_48757346
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:00 schreef Sethje het volgende:
Feest man .
  donderdag 26 april 2007 @ 23:04:23 #118
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48757405
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:03 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Feest man .

Nu missen we het WII home feest
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  donderdag 26 april 2007 @ 23:04:58 #119
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_48757433
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef Nashje het volgende:

[..]

Niet de eerste keer toch
Nee, er kunnen altijd uitzonderingen zijn maar het moet niet te vaak gaan gebeuren. Hoewel je ze natuurlijk beter terug kan halen inplaats van ze te zien schitteren bij een ander team (zie Huntelaar)
Jawel, je keek.
pi_48757474
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:00 schreef Sethje het volgende:
Lauw
pi_48757534
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Sethje het volgende:

[..]

Nu missen we het WII home feest
Ik mis geen enkel feest .
  donderdag 26 april 2007 @ 23:13:07 #122
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48757747
toe maar weer

Ik ga zo ff bij de boertjes uit grunn kijken.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:13:45 #123
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48757781
quote:
Op donderdag 26 april 2007 10:39 schreef Luco het volgende:
Speed1971, ben je nou voor AZ of Ajax?
Ik snap die vraag wel.

Om maar meteen duidelijkheid te geven. Ik ben Ajacied in hart en nieren. En niet alleen Ajacied in hart en nieren maar ook zeker Amsterdammer in hart en nieren. De jongens die al wat langer meelopen op het FOK-forum weten dat ik altijd Ajax te vuur en te zwaard heb verdedigd.

Anyway.

Ik ben ENORM verbitterd over wat Ajax heeft laten zien de laatste jaren en met name dit seizoen. Ik zal er een aantal noemen.

Ik snap totaal niet waarom HtC zoveel credits krijgt, heeft gekregen, dit seizoen. Met krachten als een Stam, Gabri en Davids vind ik het niet zo gek dat wij meer punten pakken dan vorig seizoen. Ik vind dus de inbreng van een zeer belangrijk figuur als een coach, in dit geval HtC, zeer matig zo niet onder de maat.

Dan heb je onze voorzitter. Doe me een lol, een ijsjesverkoper die nu de mooiste voetbalclub van Nederland leidt. Ik ga er verder geen woorden over vuil maken. In en in triest!

NU misschien wel het belangrijkste punt;
Aanvallend voetbal. Waar zijn de echte links/rechts-buitens!? Babel als linkerspits!? Wat een armoe zeg. Veel te voorspelbaar. Altijd maar de actie naar binnen. Ik walg van Babel. Dan heb je misschien de Mul op rechts maar de Mul is niets meer dan een redelijke rechtermiddenvelder.
Komt nog eens bij dat HtC Huntelaar niet het volledige vertrouwen heeft gegeven dit seizoen.

En dan nu het belangrijkste punt;
Ik mis de, zoals de niet Ajax-fans het noemen, de arrogantie. Ik persoonlijk zie het niet als arrogantie maar meer als bravoure. Dus als in het veld opkomen het een houding van, tis al 1-0 voor ons en dat dan ook waar maken. Want zeg nou zelf, Amsterdam is verreweg de mooiste stad van Nederland. Neemt niet weg dat Alkmaar een goede tweede plek inneemt want; Bij Alkmaar begint de victorie. Die godvergeten kut Spanjolen kregen er ze mooi niet onder. Zelfs na een beleg van bijna 80 jaar! Retteket AZ Alkmaar!

Dan is er nog Van Gaal. Ik houd van die vent. Wat een heerlijke gast is dat. Natuurlijk gaat ie soms over the edge. So what!? Hij gaat door het vuur voor zijn spelers. Was het niet van Gaal die in 95 zijn groep er doorheen sleepte met zijn karatetrap!? Was het niet zo dat van Gaal als TD weg moest bij Ajax omdat hij de lat te hoog legde!?

Ik mis van Gaal nog steeds.

Noem me maar een gloryhunter of successupporter. I dont give a fuck Ik schaam me dood dat personen als M0NTANA zich hier als echte Ajax fan manifesteren. Hij maakte mij uit voor een zeer verachtelijk figuur in de tweede wereld oorlog, ik zal zijn naam niet noemen want een echte Ajax-liefhebber zal nooit zijn naam voluit schrijven.

God verbieden het dat Ajax kampioen wordt. Dat verdoezeld alleen maar de problemen die er werkelijk spelen binnen onze club!

AZ, pak die titel en schudt ons Ajax wakker. Want als 1 club ons wakker kan schudden is het AZ wel met haar aantrekkelijke aanvals-spel! Plz do it!

Een Ajax fan met een bloedend hart
Let yourself go and enjoy the bassline...
  donderdag 26 april 2007 @ 23:15:01 #124
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48757825
voorzitter ijsjesverkoper? get your facts straight

Wat een poepverhaal verder als je het mij vraagt.

Kan me frustratie over bepaalde zaken wel voorstellen maar dit is voor het eerst sinds jaren dat we weer een fatoesnlijk elftal hebben staan. En bravoure missen die heb ik de laatste 5 jaar wel gemist ja, maar nu?
  donderdag 26 april 2007 @ 23:18:18 #125
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48757936
Overigens ik vind van Gaal ook een topgozer en gun hem best successen. Voor de rest lig ik totaal niet wakker van een succesje van AZ, in tegenstelling tot de meesten die een gigantische afgunst tentoon spreiden....zowat....nee compleet op calimero niveau waarmee men normaal tegen psvérs loopt te schelden. Veel mensen zetten zichzelf nou wel te kakken wat dat betreft.
Maar jij pakt het wel heel apart aan
pi_48757939
Tja, ergens heb je nog wel gelijk ook speed. Al zal dat voor veel mensen moeilijk te erkennen zijn.

In je verdere sympathie ga ik echter niet mee, er is voor mij maar 1 club.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:29:52 #127
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48758377
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:18 schreef PizzaSalami het volgende:
Tja, ergens heb je nog wel gelijk ook speed. Al zal dat voor veel mensen moeilijk te erkennen zijn.

In je verdere sympathie ga ik echter niet mee, er is voor mij maar 1 club.
Er is voor mij ook maar 1 club en dat is Ajax. Maar laat Ajax nou net die club zijn die een flinke draai om z'n oren nodig heeft (Feyenoord trouwens ook want wat is een landstitel waard zonder een sterk Feyenoord). Ik walg van dit seizoen. Voor mij tellen alleen Ajax titels in een sterk eredivisie seizoen. Dat wij nog steeds kans maken op de titel heeft alleen maar te maken met het feit dat PSV het vreselijk heeft laten afweten.

Bij een echte Ajacied doet dat pijn!
pi_48758809
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:07 schreef CoOki3 het volgende:
hmm....ik weet nie of het hier al gemeld is maar toch.
je kan zondag gratis ajax kijken in de arena en mochten we dan boven Az komen worden om 7 uur de spelers gehuldicht...dus komt u allen
Juist niet, massaal boycotten zulke onzin en allemaal lekker de wedstrijd kijken op t rembrandt of leidsche
pi_48758823
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:29 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Er is voor mij ook maar 1 club en dat is Ajax. Maar laat Ajax nou net die club zijn die een flinke draai om z'n oren nodig heeft (Feyenoord trouwens ook want wat is een landstitel waard zonder een sterk Feyenoord). Ik walg van dit seizoen. Voor mij tellen alleen Ajax titels in een sterk eredivisie seizoen. Dat wij nog steeds kans maken op de titel heeft alleen maar te maken met het feit dat PSV het vreselijk heeft laten afweten.

tja ik hunker ook naar de dagen dat wij het beste voetbal van Nederland spelen en met kop en schouders boven de rest uit steken. Maar dat zit er dit seizoen gewoon niet in, dat zou je ook niet mogen verwachten want je hebt een nieuwe coach, nieuwe aanvoerder, nieuw schakel punt op het middenveld (Gabri) en een hoop talentjes die nog niet constant presteren. Ik zeg niet dat Henk het maximale uit dit Ajax haalt maar iig veel meer dan wat Blind er vorig jaar uit haalde. Zo'n seizoen heeft ook wel zn charme's nu blijven de laatste wedstrijden tenminste nog spannend.
pi_48758855
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Juist niet, massaal boycotten zulke onzin en allemaal lekker de wedstrijd kijken op t rembrandt of leidsche
Eens, wat moet je in de ArenA met allemaal kleine kinderen en dagjesmensen, nah dat hoeft niet van mij
pi_48758953
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:42 schreef Jasza het volgende:

[..]

Eens, wat moet je in de ArenA met allemaal kleine kinderen en dagjesmensen, nah dat hoeft niet van mij
En je geeft een signaal af dat niemand op zo'n nephuldiging zit te wachten. Ik hoop alleen dat we kampioen worden zodat we volgend jaar CL spelen, voor de rest boeit het me vrij weinig.
pi_48758982
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:44 schreef devv05 het volgende:

[..]

En je geeft een signaal af dat niemand op zo'n nephuldiging zit te wachten. Ik hoop alleen dat we kampioen worden zodat we volgend jaar CL spelen, voor de rest boeit het me vrij weinig.
Ook dat idd, naja de beker boeit me eigenlijk meer op dit moment, weet niet waarom
  donderdag 26 april 2007 @ 23:46:13 #133
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_48759000
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:45 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik ook, ik heb ff op youtube gekeken en hij is echt een super snelle dribbelaar die t ook nog eens af maakt, maar dat moet ook wel als je in 7 seizoenen zoveel scoort.
pi_48759059
quote:

[..]

Ja, dat klopt. Maar toch pak ik hem liever dan dat AZ hem pakt. Dat AZ op de loer ligt is zo ook wel duidelijk, de titel hoeft voor mij daar niet bij. Voor de rest sluit ik me aan bij wat je zegt over van Gaal, maar dat is ook wel in dat topic te lezen .
pi_48759322
quote:

[..]

Ik vind jou 'sympathie' voor az veel te ver gaan, maargoed da's mijn mening. Jij zag az nu het liefst kampioen worden omdat ze toch zo'n geweldig voetbal speelden en ze het gewoon verdiende. Man, als Ajax je club is (en gewoon in punten gelijk staat met de kaasboertjes) dan wil je gewoon dat Ajax kampioen wordt. Kan daar niet met me botte harses bij hoor
pi_48759413
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:46 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik ook, ik heb ff op youtube gekeken en hij is echt een super snelle dribbelaar die t ook nog eens af maakt, maar dat moet ook wel als je in 7 seizoenen zoveel scoort.
Das de jeugd

Daar win je standaard elke wedstrijd met 10-0 of meer.
  donderdag 26 april 2007 @ 23:59:11 #137
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_48759448
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:58 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Das de jeugd

Daar win je standaard elke wedstrijd met 10-0 of meer.
Maar je ziet wel dat hij veel beter is dan de rest.
pi_48759512
en...... Wesley heeft nog niks gehoord van Valencia
quote:
Waren de uitlatingen van Wesley Sneijder tegenover de Spaanse radiozender Cadena SER nou wel of niet waar? Tegenover het Algemeen Dagblad liet de middenvelder van Ajax weten dat hij, met alle gevolgen van dien, inderdaad werd opgebeld door een journalist..

De uitlatingen van de Oranje-international, al dan niet begrepen, werden donderdagochtend door de Spaanse sportkrant AS overgenomen en naderhand volgden de Nederlandse media ook op de voet. Uitspraken als ‘Valencia is een droomclub’, ‘Natuurlijk wil ik graag in de Primera División spelen’ of ‘De kans bestaat inderdaad dat ik volgend seizoen niet meer voor Ajax speel’ maakten deel uit van het breed uitgemeten artikel.

Sneijder was ook verbaasd over de snelheid waarmee zijn uitspraken in de media werden gebracht. “Ik werd gebeld door een journalist die ik niet kende, maar hoorde pas later dat ik live op de radio was. Het gesprek was in het Engels, maar volgens mij verstond die verslaggever het zelf niet al te best. Ik heb gezegd dat ik Valencia een mooie club vind en dat ik alleen de geruchten heb gehoord en gelezen. Meer niet.”

“Ze hebben zich niet bij Ajax of bij mijn zaakwaarnemer gemeld. Tot die tijd maak ik me nergens druk om. Bovendien hoef ik helemaal bij Ajax helemaal niet weg. Als ik wél vertrek, spreekt de Spaanse competitie me aan. En Valencia is natuurlijk een topclub, dat is duidelijk”, aldus Sneijder.

Met name het contract voor zes seizoenen deed in Nederland vele wenkbrauwen fronzen. Niet de contractduur, maar het feit dat hij zogenaam één miljoen euro per seizoen kon verdienen, werd als opmerkelijk beschouwd. In de Amsterdam Arena is de middenvelder namelijk één van de grootverdieners.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:01:29 #139
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48759524
Elia goede voetballer
pi_48759541
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Elia goede voetballer
voor Feyenoord wel
pi_48759584
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:59 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Maar je ziet wel dat hij veel beter is dan de rest.
Dat zijn er jaarlijks al genoeg in onze jeugdopleiding.
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:05:11 #142
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_48759637
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat zijn er jaarlijks al genoeg in onze jeugdopleiding.
Die scoren er geen 899 in 7 seizoenen..
pi_48759776
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:05 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Die scoren er geen 899 in 7 seizoenen..
Hosé zal ook wel zoiets gescoord hebben.
pi_48759807
899 in 7 seizoenen . Zal wel een of andere mongool hebben ingevuld
pi_48760125
Uitgaande van 20 wedstrijden per seizoen scoort ie dan gemiddeld 6.4 goals per wedstrijd. Lijkt me ook wat aan de hoge kant
pi_48760169
Gemiddelde was 3.7 ofzo.
pi_48760199
Senior clubs1
Years Club App (Gls)*
2006- FC Barcelona B 18 (10)

Das al iets minder
  vrijdag 27 april 2007 @ 01:10:11 #148
131561 Nega
AFC AJAX
pi_48761575
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:02 schreef toma het volgende:

[..]

voor Feyenoord wel
Net als een Castelen.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  vrijdag 27 april 2007 @ 01:13:54 #149
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_48761694
Elia naar AJax?
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  vrijdag 27 april 2007 @ 04:14:11 #150
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48764377
Valencia, mooi club
  vrijdag 27 april 2007 @ 04:19:29 #151
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_48764397
quote:
Big City

Waar ter wereld ik ook kwam,
nimmer trof ik zo een bende,
als in de ArenA Amsterdam,
welgelegen in Zuid-Oost
waar de F-side werd geloosd

Bij de ingang staan wat mensen,
die vertellen jou hun wensen,
alles wordt gecontroleerd
en je broek wordt omgekeerd,
geen consumptie mag weer mee,
alleen wat geld voor de WC

Al die trappen moet je op,
met een opgeblazen kop,
waar ben ik toch aan begonnen,
wie heeft dit nu toch verzonnen,
't is hier net de Eifeltoren,
moet je al die mensen horen

Dan die stewards voor hun vakkie,
in hun marjonette pakkie,
wordt je naar je stoel gestuurd,
waar een oude vrouw borduurt,
en dan zie je Beatrix,
maar die zit daar wel voor niks

ArenA Amsterdam, ArenA Amsterdam,
A-A-renA, you're so ugly

En daarnaast zit Bobo Max,
met een schotel en een fax,
regelt zaken voor een vriend,
ja dat kan alleen maar hier,
zwart verdienen met plezier

Zo nu ga ik naar mijn plek,
met mijn sjaal en Ajax-jack,
val ik bijna op mijn smoel,
door zo'n dom gekozen stoel,
wat zijn dit voor een rare grappen,
alle stoelen kunnen klappen

Even kijk ik om mij heen,
want ik voel mij zo alleen,
al mijn vrienden zijn verspreid,
door een anti-sfeer beleid,
maar we laten ons niet kisten,
door die bobo-communisten

Zo de wedstrijd is begonnen,
op een veld van zoveel tonnen,
't is hier net een apekooi,
want het veld lijkt wel op looi,
Ajax scoort de eerste goal,
'afgekeurd!!!' roept Dikkie Jol

A-A-renA, you're so ugly

Nu hoor je het rustsignaal,
iedereen is aan de baal,
moet je ook nog langer lijden,
overal staan lange rijen,
en je wordt ontzettend kwaad,
bij zo'n plastic apparaat

Nee de rust is al voorbij,
ik sta nog steeds in de rij,
snel ga ik naar het toilet,
waar ik ook word afgezet
al die kansen keer op keer,
doen ook weinig aan de sfeer

'Schieten!!!', schreeuwt het hele vak,
maar de bal komt in een wak,
en een speler slaakt een zucht,
het lijkt hier godver wel een klucht

A-A-renA, you're so ugly

In de archieven van Joark is bovenstaande tekst teruggevonden. De tekst is een parodie op een oude nummer 1 hit van Tol Hanse, Big City.
De tekst is geschreven vlak na de opening van ArenA, en is op sommige punten wat gedateerd. Toch willen we je de tekst niet onthouden.
mooi die oude nr's.
pi_48764844
Dat van 889 lees je terug op een hoop sites, in alle talen.
Kans is groot though dat zij het van Wiki hebben.. Ik las ergens dat ie in zn laatste seizoen een gemiddelde had van 0.57.
889 goals in zeven seizoenen betekent gemiddeld 3.5 goals per wedstrijd... Dat 7 jaar lang is onmogelijk, anders was ie nu al "wereldberoemd".

[ Bericht 0% gewijzigd door Panick op 27-04-2007 07:34:21 ]
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_48764867
Voor wat het waard is :
quote:
Ook Ajax dingt naar handtekening Engelaar

Naast PSV is er nog een kaper op de kust voor FC Twente-speler Orlando Engelaar. De begaafde middenvelder staat volgens Sportweek ook in de belangstelling van Ajax.

Bij Ajax vertrekt Roger en mogelijk verlaat ook sleutelspeler Wesley Sneijder de Amsterdam ArenA, waardoor er maar weinig linksvoetige middenvelders overblijven. Vandaar dat Engelaar, die een uitstekend seizoen doormaakt, in beeld is.

Engelaar roemt in het weekblad Ajax-coach Henk ten Cate, die hem in 2002 naar NAC Breda haalde en daar succesvol samenwerkte met de middenvelder. “Ten Cate is speciaal en ik ken de geruchten over Ajax. Maar zodra er niets concreet is, kan ik niets. PSV en Ajax zijn topclubs, maar ik heb het bij FC Twente uitstekend naar mijn zin. Geen probleem om volgend seizoen nog in Enschede te spelen”, zegt de voormalig Feyenoorder, die wel bevestigt dat PSV zich gemeld heeft bij zijn zaakwaarnemer.

Overigens wil de middenvelder het liefst naar de Spaanse competitie. “De Primera Division is de competitie waar ik altijd heb willen spelen. Ik ben nu 27, maar sta nog twee jaar onder contract bij Twente. Nogmaals dat is geen probleem. Ik draai een heerlijk seizoen, heb aan Nederland kunnen tonen wat ik kan”, zo besluit hij.

Voetbalprimeur.nl
pi_48765842
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 07:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor wat het waard is :
[..]
lopen wij hier warm van?
pi_48766131
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 08:46 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

lopen wij hier warm van?
Neeeee, verder goede voetballer maar niet voor het topniveau!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:12:23 #156
170921 CoOki3
alles bas?
pi_48766490
die engelaar had toen wel een heerlijke volly tegen ons,als hij dat elke week kan doen....mag ie van mij kome...maar wrm betalen we niet gewoon fk veel voor alves
Jij bent net als Gilette…, the best a man can get!
pi_48766555
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:12 schreef CoOki3 het volgende:
die engelaar had toen wel een heerlijke volly tegen ons,als hij dat elke week kan doen....mag ie van mij kome...maar wrm betalen we niet gewoon fk veel voor alves
omdat we geen chelsea zijn?
pi_48766593
Elia deed het tegen Ajax goed, hij hield als enige de gehele verdediging bezig, ik zei toen in het stadion al tegen mijn pa dat het een goeie voetballer was, ik heb hem verder niet kunnen volgen qua live duels (zoals overigens de meeste hier) dus ik oordeel niet over samenvattingen..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:20:12 #159
170921 CoOki3
alles bas?
pi_48766742
laat die elia lekker in de 1ste divisie blijven, ik hoef hem niet hier in de ered.
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:21:36 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48766792
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:15 schreef denthemen het volgende:
Elia deed het tegen Ajax goed, hij hield als enige de gehele verdediging bezig, ik zei toen in het stadion al tegen mijn pa dat het een goeie voetballer was, ik heb hem verder niet kunnen volgen qua live duels (zoals overigens de meeste hier) dus ik oordeel niet over samenvattingen..
Er zijn tig voetballers die het goed doen tegen Ajax en verder geen fuck presteren, kwestie van bewijsdrang.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_48766821
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er zijn tig voetballers die het goed doen tegen Ajax en verder geen fuck presteren, kwestie van bewijsdrang.
daarom zeg ik ook dat ik er verder weinig kan zeggen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:24:53 #162
52871 Blight
Supersized.
pi_48766897
Engelaar lijkt me hoogstens een aanwinst voor in de breedte, niet echt voor in de basiself.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_48767404
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:24 schreef Blight het volgende:
Engelaar lijkt me hoogstens een aanwinst voor in de breedte, niet echt voor in de basiself.
Afhankelijk van wat Sneijder EN Perez doen.. mij wel voor de basis elf

Stekelenburg
Ogararu - Stam - Emanuelson
Heitinga
Gabri - Engelaar - Davids
... - Huntelaar - ...

Tsja.. de vleugels.. wat doen we daarmee? Yildirim?
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:44:43 #164
170921 CoOki3
alles bas?
pi_48767486
de mul en babel op de vleugels
pi_48767502
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Afhankelijk van wat Sneijder EN Perez doen.. mij wel voor de basis elf

Stekelenburg
Ogararu - Stam - Emanuelson
Heitinga
Gabri - Engelaar - Davids
... - Huntelaar - ...

Tsja.. de vleugels.. wat doen we daarmee? Yildirim?
Yildirim, alsjeblieft zeg. . Die heeft helemaal niks laten zien dit seizoen en daarom werd-ie nog boos op z'n trainer ook. Pauper, absoluut geen Ajax-materiaal wat mij betreft. Ik hoop dat Mitea eens een fatsoenlijke kans van z'n lichaam krijgt.
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:46:07 #166
52871 Blight
Supersized.
pi_48767526
Ik denk gewoonweg niet dat Engelaar het niveau aankan. Bovendien is het niet echt een type "10", mijns inziens.
En de vleugels? Gewoon met de Mul, Leonardo, Mitea en Babel opvullen? Yildirim .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 27 april 2007 @ 09:49:12 #167
170921 CoOki3
alles bas?
pi_48767631
wie denk je dan op de 10?
en de als leo. er weer is hebben we die Yildirim helemaal niet nodig
pi_48767964
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef CoOki3 het volgende:
Op 10? Engelaar he.. (vanuitgaande dat zowel Perez als Sneijder gaan..)
pi_48768017
Robben op de vleugel
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:03:06 #170
52871 Blight
Supersized.
pi_48768048
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:49 schreef CoOki3 het volgende:
Een alternatief heb ik nu ook nog niet voor ogen. In de Nederlandse competitie loopt naar mijn mening nu geen waardige vervanger voor Sneijder/Perez rond. Scouten dus.
pi_48768100
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Op 10? Engelaar he.. (vanuitgaande dat zowel Perez als Sneijder gaan..)
Ik zie nog liever Babel op tien. Ik denk dat dat best een goede positie voor hem is. Davids en Gabri die achter hem z'n vuile werk doen, dat zie ik wel zitten.
pi_48768111
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef Badabingea het volgende:
Robben op de vleugel
Laat die klootviool lekker wegblijven
pi_48768142
quote:
Ibrahimovic voor operatie naar Amsterdam
Uitgegeven: 26 april 2007 21:08

MILAAN - Inter-spits Zlatan Ibrahimovic reist hoogstwaarschijnlijk een dezer dagen af naar Amsterdam om een operatie aan zijn lies te ondergaan. De voormalig Ajacied ontbrak donderdag op de training van de kersverse Italiaanse kampioen. Hij bezocht een specialist in Italië.

De Zweedse aanvaller heeft wekenlang gespeeld met een pijnlijke lies, maar heeft met een ingreep gewacht tot het kampioenschap in de Serie A afgelopen zondag een feit was. In Amsterdam zal de oud-Ajacied door dezelfde arts worden geopereerd die hem in 2004 van eenzelfde probleem afhielp.
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:07:32 #174
52871 Blight
Supersized.
pi_48768188
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:04 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ik zie nog liever Babel op tien. Ik denk dat dat best een goede positie voor hem is. Davids en Gabri die achter hem z'n vuile werk doen, dat zie ik wel zitten.
Babel is niet echt de ideale spelverdeler, toch?
pi_48768220
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:07 schreef Blight het volgende:

[..]

Nee idd.. aanname die 9 vd 10 keer fout gaat.. veel te veel willen pingelen.. nee hoor voor mij ECHT GEEN 10..
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:09:09 #176
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48768236
Babel zijn 1e aaname is niet goed, lijkt me behoorlijk belangrijk op die positie. Hij heeft geen uitzonderlijke pass. Wel een HARD shot, maar geen prachtige trap als een Sneijder/Perez
Mijn party reviews
pi_48768265
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:07 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik bedoel dan ook veel korter op de spits. Maar goed, dan missen we nog steeds een spelverdeler inderdaad. .
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:11:16 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48768316
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Sethje het volgende:
Babel zijn 1e aaname is niet goed, lijkt me behoorlijk belangrijk op die positie. Hij heeft geen uitzonderlijke pass. Wel een HARD shot, maar geen prachtige trap als een Sneijder/Perez
Idd, vrijwel alle ballen springen van hem af en dat levert echt heel erg veel balverlies op. Snap niet dat hem dat niet gewoon geleerd kan worden.
Get woke, go broke!
pi_48768402
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:09 schreef Sethje het volgende:
Ja.. juist.. Dus alternatieven?

- Engelaar..
- ...
- ...
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:16:04 #180
52871 Blight
Supersized.
pi_48768498
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja.. juist.. Dus alternatieven?

- Engelaar..
- ...
- ...
Engelaar is niet goed genoeg. Geloof me nou maar.
pi_48768588
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:16 schreef Blight het volgende:

[..]

Engelaar is niet goed genoeg. Geloof me nou maar.
Ja gozert, kom eens met alternatieven dan!.. Ik denk dat Orlando het wel aankan..

- Balvast
- Goed overzicht
- Kan beslissende (diepe) pass geven
- Scorend vermogen, zowel in de 16 als daar buiten
- Lengte
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:24:44 #182
52871 Blight
Supersized.
pi_48768799
Zoals ik al zei: ik denk niet dat er in Nederland een waardig alternatief te vinden is. Scouten dus.
En aangezien ik geen scout ben, weet ik nu niet zo 1,2,3 iemand te noemen.
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:25:20 #183
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48768814
Er zijn zo 123 geen alternatieven. EN wij hebben het hier over spelers uit de eredivisie terwijl de scouting rapporten van Ajax waarschijnlijk vooral uit Zuid-Amerika/Scandinavie komen. De namen die Ajax in gedachten heeft zijn hier waarschijnlijk niet eens bekend.
Mijn party reviews
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:25:43 #184
52871 Blight
Supersized.
pi_48768827
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:25 schreef Sethje het volgende:
Er zijn zo 123 geen alternatieven. EN wij hebben het hier over spelers uit de eredivisie terwijl de scouting rapporten van Ajax waarschijnlijk vooral uit Zuid-Amerika/Scandinavie komen. De namen die Ajax in gedachten heeft zijn hier waarschijnlijk niet eens bekend.
Precies.
pi_48768838
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:24 schreef Blight het volgende:
Zoals ik al zei: ik denk niet dat er in Nederland een waardig alternatief te vinden is. Scouten dus.
En aangezien ik geen scout ben, weet ik nu niet zo 1,2,3 iemand te noemen.
hmm oke.. Hoe denken jullie over een terugkeer van Kluivert?
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:27:45 #186
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48768893
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja als Mental Coach ofzo...bij PSV heeft ie voetballend weinig laten zien naar mijn mening. Maar een terukgeer van 1 vd godenzonen is altijd goed.
Mijn party reviews
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:28:21 #187
52871 Blight
Supersized.
pi_48768920
quote:

[..]

Overbodig. Kluivert heeft zijn laatste kans niet kunnen grijpen.
Het was een wereldvoetballer en ik heb veel respect voor wat hij heeft laten zien, maar het zal gewoon niet meer worden wat het geweest is. Dat geeft Patrick zelf eigenlijk ook al aan, als hij zegt zich soms een herniapatient te voelen.
pi_48768951
We moeten Aissati gewoon halen als opvolger van Sneijder
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:30:53 #189
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_48769014
Babel op 10 ROFL
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:31:17 #190
52871 Blight
Supersized.
pi_48769025
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:29 schreef TIM-846 het volgende:
We moeten Aissati gewoon halen als opvolger van Sneijder
Dat zou wel een goede zijn ja, maar die lijkt me niet haalbaar.
pi_48769030
quote:

[..]

Respect voor Patje maar laten we dat maar niet doen!
Hij heeft niks klaar gemaakt bij die lampjes. Hij is over zijn top, jammer genoeg
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_48769141
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:31 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat zou wel een goede zijn ja, maar die lijkt me niet haalbaar.
Zou wel echt een vette actie zijn. Of de Guzman..
pi_48769153
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:27 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja als Mental Coach ofzo...bij PSV heeft ie voetballend weinig laten zien naar mijn mening. Maar een terukgeer van 1 vd godenzonen is altijd goed.
Ja denk ik ook
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:43:58 #194
170921 CoOki3
alles bas?
pi_48769489
kan leo niet gewoon op de 10, als hij weer kan spelen.
pi_48769490
Voor op de vleugels zou ik Boussoufa eens proberen van Anderlecht. Leuke voetballer
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:48:09 #196
52871 Blight
Supersized.
pi_48769618
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:43 schreef toma het volgende:
Voor op de vleugels zou ik Boussoufa eens proberen van Anderlecht. Leuke voetballer
Proberen? Die gozer heeft de halve jeugdopleiding doorlopen. .
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:48:40 #197
170921 CoOki3
alles bas?
pi_48769633
hoe oud is hij?
pi_48769669
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:48 schreef CoOki3 het volgende:
hoe oud is hij?
21 of 22 ofzo..
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:53:05 #199
170921 CoOki3
alles bas?
pi_48769789
maar hoezo iemand op de vleugels er zijn daar tog wel genieg spelers, koop liever een nieuwe 10 ofso
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:55:46 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48769898

Die cartoons zijn al slecht, maar komop, een FINALE met Ajax en f'noord?? Dit is 1980 niet .
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')