abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48741435

All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_48741509
En we gaan weer verder met het speculeren over ons eventuele kampioenschap dat mijns inziens heel ver weg is.
  donderdag 26 april 2007 @ 15:46:52 #3
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48741565
Neuh, ik heb het wel weer gehad met dromen .

We zien het allemaal wel, ik ga lekker op het terras kijken en daarna ff stappen, wat er ook gebeurt. Worden we het wel, extra reden voor een feestje. Worden we het niet, ook gewoon een feestje .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_48741608
Boven PSV eindigen na een zo een grote achterstand gehad te hebben ben ik sowieso blij mee, maar play-offs worden dan lastig dit jaar.
pi_48741676
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:45 schreef Nega het volgende:
En we gaan weer verder met het speculeren over ons eventuele kampioenschap dat mijns inziens heel ver weg is.
pi_48741701
Ik hou me ballen vast, want we hebben moed en het komt allemaal wel goed

zo beter HeatWave?

[ Bericht 88% gewijzigd door BonJovi op 26-04-2007 15:56:18 ]
AFC AJAX
  donderdag 26 april 2007 @ 15:51:46 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48741724
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:50 schreef BonJovi het volgende:
TVP, ga ff me haren doen
.

Komop een beetje moeite voor een post moet er vanaf kunnen en anders zoek je het topic maar gewoon ff op man...
Get woke, go broke!
  donderdag 26 april 2007 @ 15:54:36 #8
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_48741812
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:48 schreef Nega het volgende:
Boven PSV eindigen na een zo een grote achterstand gehad te hebben ben ik sowieso blij mee, maar play-offs worden dan lastig dit jaar.
PSV kunnen we hebben dat hebben we wel laten zien.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_48741874
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.

Komop een beetje moeite voor een post moet er vanaf kunnen en anders zoek je het topic maar gewoon ff op man...
Moet je is kijken naar wat ie zoal post, 8 van de 10 posts houdt bij hem niks in.
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

Misschien komt de vorm de komende tijd ook weer terug bij PSV, en Ajax laat ook zien dat het steekjes kan laten vallen dit seizoen. En als het nou net in wedstrijden tegen PSV is...
  donderdag 26 april 2007 @ 15:58:14 #10
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_48741925
Zondag lekker om 11 uur in tilburg lekker biertjes drinken en dan zien we het wel
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_48741931
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:54 schreef stefmans het volgende:

[..]

Op dit moment wel ja, de eerste competitiehelft niet.
pi_48742020
Als Ajax de play-offs niet wint is het seizoen totaal verpest, er moet CL gehaald worden, je kan niet 2 jaar naast de pot pissen.
Ik heb er wel vertrouwen in, PSV is helemaal naar de klote en de rest mag geen probleem zijn, wij zijn godverdomme AJAX!
Vwb zondag geloof ik er eigenlijk niet meer in. Op Ajax netwerk speculeren mensen over monsterscores van 10 goals verschil, totaal niet realistisch natuurlijk.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 26 april 2007 @ 16:01:04 #13
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_48742023
Zouden er nog daadwerkelijk mensen in de ArenA gaan kijken?
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:01:30 #14
125053 stefmans
pi_48742041
quote:
Op donderdag 26 april 2007 15:58 schreef Nielz. het volgende:

[..]

Op dit moment wel ja, de eerste competitiehelft niet.
We hebben het over onderling resultaat, en daar had Ajax 1 keer heel veel pech.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_48742058
Iemand het interview met Van Geel nog gelezen in De Telegraaf?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 26 april 2007 @ 16:02:38 #16
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_48742082
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand het interview met Van Geel nog gelezen in De Telegraaf?
Nee, wat stond er allemaal in?
Jawel, je keek.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:03:28 #17
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48742111
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef stefmans het volgende:

[..]

We hebben het over onderling resultaat, en daar had Ajax 1 keer heel veel pech.
ajax heeft toch altijd pech als het verliest?
Het was ook geen goal van Simons, hij viel gewoon op die kale klets
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48742121
Effe lachen mensen.

Op AS kun je als lid nieuwsberichten posten. Zo zijn er dan ook heel veel leuke broodje aap verhalen langsgekomen. We hebben er weer een:
quote:
'Verhuur Bojan Krkic mogelijk aan Ajax'

donderdag 26 april, door Louis, Stein, 15:38u, Sport
Bojan Krkic maakte dinsdagavond in de oefenwedstrijd tegen Al-Ahly zijn debuut in de hoofdmacht van Barcelona met een treffer. Het is de bedoeling dat de 16-jarige aanvaller, zoon van een Servische vader en Spaanse moeder, volgend seizoen zal worden uitgeleend. Een mogelijke bestemming is het Ajax van trainer Henk ten Cate. (Sport)

Bojan Krkic scoorde in zijn jeugd 899 keer in 7 seizoenen in Barça. Een monsterlijk gemiddelde.
Het grappige is, dat Voetbalzone (jaja!) dit meteen klakkeloos heeft overgenomen . Geweldig.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:04:56 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48742164
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Niet ovderdrijven nu weer.

Bremen uit was gewoon een kansloze partij, niets op af te dingen (ok 1 goal was onterecht ).

Maar we hebben (net als elke ploeg wel) ook een aantal pech wedstrijden gehad ja.
Get woke, go broke!
pi_48742184
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:02 schreef jna het volgende:

[..]

Nee, wat stond er allemaal in?
In de krant was het wel iets uitgebreider dacht ik: http://www.telesport.nl/v(...)eit_boven_alles.html
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 26 april 2007 @ 16:06:28 #21
125053 stefmans
pi_48742214
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het was gewoon geluk, maar dat heb je nodig.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:07:34 #22
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48742241
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet ovderdrijven nu weer.

Bremen uit was gewoon een kansloze partij, niets op af te dingen (ok 1 goal was onterecht ).

Maar we hebben (net als elke ploeg wel) ook een aantal pech wedstrijden gehad ja.
Ach het valt me gewoon op dat er achteraf altijd zo wordt gepraat dat jullie pech hadden of benadeeld werden door de scheidsrechter als jullie verliezen.

Vooral ook omdat jullie trainer daar zelf ook een handje van heeft misschien.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:08:25 #23
131729 jna
pi_48742274

Al zekerheid over Jaap zondag?
Jawel, je keek.
pi_48742291
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:07 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ach het valt me gewoon op dat er achteraf altijd zo wordt gepraat dat jullie pech hadden of benadeeld werden door de scheidsrechter als jullie verliezen.

Koeman niet anders hoor, na Sparta-uit. Met dat hij nooit penalty's kreeg enzo. En echt heel veel geluk heeft Ajax ook niet gehad dit seizoen. Alleen de wedstrijden tegen Groningen hebben we misschien wat onverdiend en in de absolute slotfase gewonnen, verder zou ik niet weten welke. Is in andere seizoenen wel anders geweest.
pi_48742313
Vanochtend stond in het AD van niet, maar wat ik een beetje uit het verhaal kon opmaken is dat hij het zelf niet verwachtte, en ook zeker niet half geblesseerd in het veld ging staan.
  donderdag 26 april 2007 @ 16:09:26 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48742317
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:07 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heb je ook wel gelijk in hoor. HtC heeft moeite met de schuld bij Ajax zelf leggen. Ik weet niet of dat spelers bescherming is of gewoon een bord voor zijn kop.

Tuurlijk, die wedstrijd tegen FC wegereef was ook beschamend, we zijn ook genaaid. Maar dat is 1 pot.

En je doet er nu toch niets meer aan..
Get woke, go broke!
pi_48742458
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef jna het volgende:
[afbeelding]

Al zekerheid over Jaap zondag?
25/4/2007 - Jaap Stam kan spelen zondag
(Gepost door RvN)

Aanvoerder Jaap Stam kan zondag uitkomen tegen Willem II. De verdediger is voldoende hersteld van zijn blessure om weer in actie te kunnen komen zondag. Of Ten Cate hem al vanaf het begin laat starten is nog onduidelijk.

Bron : Ajax netwerk.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 26 april 2007 @ 16:14:06 #28
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_48742495
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:13 schreef StarGazer het volgende:

[..]

25/4/2007 - Jaap Stam kan spelen zondag
(Gepost door RvN)

Aanvoerder Jaap Stam kan zondag uitkomen tegen Willem II. De verdediger is voldoende hersteld van zijn blessure om weer in actie te kunnen komen zondag. Of Ten Cate hem al vanaf het begin laat starten is nog onduidelijk.

Bron : Ajax netwerk.
ik denk niet dat Jaap mee speelt zondag. Henk zal hem wel willen bewaren voor 6 Mei.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 26 april 2007 @ 16:16:19 #29
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48742585
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:14 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik denk niet dat Jaap mee speelt zondag. Henk zal hem wel willen bewaren voor 6 Mei.
En de play offs natuurlijk....
ajax kan met gemak met een 3 mans verdediging tegen willem II spelen.
pi_48742638
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb je ook wel gelijk in hoor. HtC heeft moeite met de schuld bij Ajax zelf leggen. Ik weet niet of dat spelers bescherming is of gewoon een bord voor zijn kop.

Tuurlijk, die wedstrijd tegen FC wegereef was ook beschamend, we zijn ook genaaid. Maar dat is 1 pot.

En je doet er nu toch niets meer aan..
Ik vond als AZ'er dat Ajax dit jaar niet heel veel echt tegen heeft gehad, veel was simpelweg aan het eigen spel (spelers, blessures, coach etc) te wijten. Aan de andere kant heeft Ajax ook bar weinig mee gehad. De term 'Lucky Ajax' ging dit jaar niet bepaald op. Het FC Wegereef verhaal....ik denk dat je eerder kan stellen dat AZ daar geluk had. Denk dat je er nog tijden over kan twisten, maar het is een twijfelgeval omdat er nooit vast is komen te staan of de keeper nou voor of na het raken van de bal zelf nog geraakt werd. Wat wel zo is, is dat in 9 van de 10 gevallen de scheids WEL fluit en wij als AZ zijnde die keer heel veel geluk hadden (1 op de 10) dat die goal wel telde.

Maar goed, zowel AZ als Ajax hebben beiden punten laten liggen tegen tegenstanders waar het echt niet nodig was om punten te laten liggen (Ajax bij RKC, AZ een gelijkspel thuis tegen ADO Den Haag). Dat zijn de punten die je later kunnen opbreken.

Maar al met al is Ajax zeker niet gelukkig geweest dit jaar, aan de andere kant ook niet bar veel tegen gehad door externe omstandigheden.

Ik kijk in ieder geval al uit naar de bekerfinale. Denk 1 van de meest leuke wedstrijden dit jaar waar hopelijk gewoon de beste wint.
pi_48742846
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:16 schreef PyTh het volgende:

[..]

En de play offs natuurlijk....
ajax kan met gemak met een 3 mans verdediging tegen willem II spelen.
Ja dat heeft tegen Sparta ook onwijs geholpen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_48742857
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Denk dat je er nog tijden over kan twisten, maar het is een twijfelgeval omdat er nooit vast is komen te staan of de keeper nou voor of na het raken van de bal zelf nog geraakt werd.
Dat is toch totaal niet relevant bij een gestrekt been of ben ik nou achterlijk?
  donderdag 26 april 2007 @ 16:25:48 #33
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_48742912
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dat is toch totaal niet relevant bij een gestrekt been of ben ik nou achterlijk?
Beide
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_48743310
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ging er om dat de beelden tig keer langskwamen, frame voor frame, met lijntjes getrokken over het been om te kijken of het wel of niet gestrekt was en de 1 zei van wel, de ander zei van niet en weer een ander zei van: 'mwah...tis gewoon lastig te beoordelen'.

Echter als het lastig te beoordelen is en je ziet dat de keeper gewond raakt bij een duel tussen keeper en tegenstander had Wegereef gewoon moeten fluiten natuurlijk (zeg ik als AZ-fan zijnde).

Maar goed, ging niet speciaal om Wegereef, maar over het hele seizoen en of Ajax wel of niet geluk heeft gehad. Maar dat had ik hier eerder al beschreven.
pi_48744507
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef BoNi het volgende:

[..]

Beide
Met zo'n voorzet kon het ook niet anders. .
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ging er om dat de beelden tig keer langskwamen, frame voor frame, met lijntjes getrokken over het been om te kijken of het wel of niet gestrekt was en de 1 zei van wel, de ander zei van niet en weer een ander zei van: 'mwah...tis gewoon lastig te beoordelen'.

Echter als het lastig te beoordelen is en je ziet dat de keeper gewond raakt bij een duel tussen keeper en tegenstander had Wegereef gewoon moeten fluiten natuurlijk (zeg ik als AZ-fan zijnde).

Maar goed, ging niet speciaal om Wegereef, maar over het hele seizoen en of Ajax wel of niet geluk heeft gehad. Maar dat had ik hier eerder al beschreven.
Nou ja, jij haalde dat als voorbeeld erbij. Dat de discussie er over ging of dat been nou gestrekt was of niet, dát wist ik wel. Maar niet of het uitmaakte of de keeper geschopt wordt voor of nadat-ie de bal probeert te pakken, wat jij zei. Boeit ook niet meer nu, 't is gebeurd.
pi_48745764
Engelaar wordt dus gevolgd door Ajax, geen idee of dat al besproken was eigenlijk...
pi_48745811
Nee toch. Overschatte speler. Vond het al zo mooi dat psv interesse had
  donderdag 26 april 2007 @ 17:55:21 #38
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48745920
Pff die lami had zelf bij ajax gesolliciteerd, judas
pi_48745963
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:50 schreef kevin6188 het volgende:
Engelaar wordt dus gevolgd door Ajax, geen idee of dat al besproken was eigenlijk...
Bron?
pi_48746013
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Bron?
Sportweek. Engelaar is destijds bij NAC doorgebroken onder Ten Cate.
pi_48746083
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die wedstrijd tegen Ajax in de Arena speelde hij fantastisch. Maar ik heb toch mijn twijfels bij hem.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:01:07 #42
139407 jorienvdherik
pi_48746110
quote:
Op donderdag 26 april 2007 17:58 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zou oud Feyenoord speler wil niet.. toch
pi_48746127
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zou oud Feyenoord speler wil niet.. toch
  donderdag 26 april 2007 @ 18:02:18 #44
139407 jorienvdherik
pi_48746144
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Engelaar...
pi_48746321
Engelaar is goed
niet overrated
pi_48746858
Bij eventueel vertrek van Sneijder en een klein transferbedrag (voor Engelaar) vind ik het absoluut geen slecht idee. Misschien heeft die jongen wel een clausule in zijn contract staan waardoor hij voor een zacht prijsje weg mag. Ik vind het eigenlijk wel een jongen die past in het huidige beleid/beeld van Ajax.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_48747086
Ik denk niet dat Engelaar een eventueel vertrek van Sneijder kan opvangen, er zit wat mij betreft een te groot verschil qua klasse tussen die twee.
Qua speelstijl ken ik Engelaar niet zo goed.
pi_48747204

Klaas Jan Huntelaar heeft zijn eigen Cruijff Court. Onder grote belangstelling verrichtte de topschutter de opening in de plaats waar hij leerde voetballen: Hummelo.
Zie hier de video
ik had graag een potje tegen m gespeeld

Oja, en Lindenbergh sluit een monsterscore niet uit
pi_48747223
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef Nega het volgende:
Ik denk niet dat Engelaar een eventueel vertrek van Sneijder kan opvangen, er zit wat mij betreft een te groot verschil qua klasse tussen die twee.
Qua speelstijl ken ik Engelaar niet zo goed.
Dat denk ik ook niet. Maar ik denk dat Perez dat wel kan en dat je met Engelaar een goeie vervanger hebt. Ook eventueel als pinchsitter.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:42:29 #50
139407 jorienvdherik
pi_48747256
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:40 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Klaas Jan Huntelaar heeft zijn eigen Cruijff Court. Onder grote belangstelling verrichtte de topschutter de opening in de plaats waar hij leerde voetballen: Hummelo.
Zie hier de video

ik ook..
  donderdag 26 april 2007 @ 18:43:41 #51
131729 jna
pi_48747282
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ik ook..
Ja om z'n been te breken
Jawel, je keek.
  donderdag 26 april 2007 @ 18:45:48 #52
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_48747347
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:40 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Zie hier de video

was bij ons om de hoek. was erg druk
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_48747421
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:45 schreef Houniet het volgende:

[..]

was bij ons om de hoek. was erg druk
ben jij er ook geweest ?
  donderdag 26 april 2007 @ 18:50:04 #54
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_48747464
quote:
Op donderdag 26 april 2007 18:48 schreef toma het volgende:

[..]

ben jij er ook geweest ?
nee, ik moest werken me broertje is er wel geweest.
pi_48748142
quote:
Nu komt het goed, Olaf gelooft er in
pi_48748458
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nu komt het goed, Olaf gelooft er in
Onze hoop in barre tijden.
  donderdag 26 april 2007 @ 19:23:37 #57
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_48748639
En we gaan naar Tilburg! Jaah, Lindenbergh scoort een schitterende goal! Vanaf, ik ben sprakeloos, vanaf zijn eigen strafschopgebied. Hij wilde de bal uitverdedigen, maar hij belandde in de kruising. Het is ongeloofelijk! Hij keek zelf niet eens meer!

-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_48748785
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:23 schreef Mr-Sander het volgende:
En we gaan naar Tilburg! Jaah, Lindenbergh scoort een schitterende goal! Vanaf, ik ben sprakeloos, vanaf zijn eigen strafschopgebied. Hij wilde de bal uitverdedigen, maar hij belandde in de kruising. Het is ongeloofelijk! Hij keek zelf niet eens meer!

Het is 2-1, Ajax moet nog 13 keer scoren wil het kampioen worden.
  donderdag 26 april 2007 @ 19:29:46 #59
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_48748869
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:27 schreef Nega het volgende:

[..]

Het is 2-1, Ajax moet nog 13 keer scoren wil het kampioen worden.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_48749062
We worden gewoon kampioen, niet zeuren mensen
PSV wint en AZ speelt gelijk, klaar
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_48749798
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:34 schreef Black-Death het volgende:
We worden gewoon kampioen, niet zeuren mensen
PSV wint en AZ speelt gelijk, klaar
Ja, en dan wint feyenoord de play-offs. .
pi_48750152
hmm....ik weet nie of het hier al gemeld is maar toch.
je kan zondag gratis ajax kijken in de arena en mochten we dan boven Az komen worden om 7 uur de spelers gehuldicht...dus komt u allen
Jij bent net als Gilette…, the best a man can get!
pi_48750405
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:07 schreef CoOki3 het volgende:
hmm....ik weet nie of het hier al gemeld is maar toch.
je kan zondag gratis ajax kijken in de arena en mochten we dan boven Az komen worden om 7 uur de spelers gehuldicht...dus komt u allen
Is al bekend hier
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_48750475
ook goed
pi_48751038
Als Lindenbergh het doelpunt zou scoren waardoor we kampioen worden spring ik niet alleen in de gracht dan blijf ik er ook een half uur rondzwemmen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 26 april 2007 @ 20:34:15 #66
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_48751128
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Pritt het volgende:
Als Lindenbergh het doelpunt zou scoren waardoor we kampioen worden spring ik niet alleen in de gracht dan blijf ik er ook een half uur rondzwemmen.
pi_48751206
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Pritt het volgende:
Hou ik je aan
AFC AJAX
  donderdag 26 april 2007 @ 20:43:39 #68
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_48751530
Voor de zekerheid trek ik zondag toch maar richting de Arena. Is toch maar 10 minuten hiervandaan met de bus.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_48751548
net of lindenbergh gaat scoren
  donderdag 26 april 2007 @ 20:46:19 #70
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_48751641
Net of hij uberhaupt aan spelen toekomt.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_48751685
maar wat vinden we ervan dat sneijder interesse heeft in Valencia?
pi_48752152
Als Valencia keiharde pegels betaald, vind ik het best.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_48752191
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:47 schreef CoOki3 het volgende:
maar wat vinden we ervan dat sneijder interesse heeft in Valencia?
niveau wordt echt steeds beter Maaruh wat moet je met zo'n gerucht.... Hoop dat hij blijft, maar denk dat hij weg gaat. Al zie ik hem niet naar Valencia gaan.... Heb zelf niet zoveel met die club...

jij Bon Jovi?
Ajax!!
pi_48752272
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:01 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

niveau wordt echt steeds beter Maaruh wat moet je met zo'n gerucht.... Hoop dat hij blijft, maar denk dat hij weg gaat. Al zie ik hem niet naar Valencia gaan.... Heb zelf niet zoveel met die club...

jij Bon Jovi?
Wat is er met mij?
AFC AJAX
  donderdag 26 april 2007 @ 21:35:37 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48753551
Ik les nu pas over Sneijder, en het megacontract wat er in Valencia voor hem klaar ligt. Wel 1 miljoen euro per jaar
pi_48753601
Bruto of netto?
pi_48753695
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:35 schreef twi het volgende:
Ik les nu pas over Sneijder, en het megacontract wat er in Valencia voor hem klaar ligt. Wel 1 miljoen euro per jaar
  donderdag 26 april 2007 @ 21:41:55 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48753822
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:36 schreef rompompom het volgende:
Bruto of netto?
Dat staat er niet bij Maar als het bruto is dan denk ik dat Sneijder hard heeft zitten lachen toen hij 't te horen kreeg. Wat niet het geval is natuurlijk, want met alle respect voor Valencia denk ik niet dat dat een club uit het rijtje is waar Sneijder naartoe wil.
pi_48753823
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:35 schreef twi het volgende:
1 miljoen Charisteas is wel meer waard
AFC AJAX
  donderdag 26 april 2007 @ 21:43:07 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48753877
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:41 schreef BonJovi het volgende:

[..]

1 miljoen Charisteas is wel meer waard
Z'n salaris, niet z'n transfersom
pi_48754108
Mensen die met de bus gaan, pas op je hoofd want de kakkerlakjes gaan stenen gooien
pi_48754140
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:43 schreef twi het volgende:

[..]

Z'n salaris, niet z'n transfersom
Ja ok maar het is nog weinig
AFC AJAX
pi_48754163
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:48 schreef Jasza het volgende:
Mensen die met de bus gaan, pas op je hoofd want de kakkerlakjes gaan stenen gooien:')
Da's zonde. Die stenen zijn zo'n beetje het waardevolst in heel Rotterdam!
pi_48754354
Slechte ploeg hoor dat Espanyol, ik zei het toen nog maar toen verklaarde iedereen me voor gek.

OWNT
pi_48754617
Lindenbergh alsof die enig idee heeft wat er op het veld afspeelt
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_48754779
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:01 schreef MaxC het volgende:
Lindenbergh alsof die enig idee heeft wat er op het veld afspeelt
Hij kan de wedstrijden volgens mij best goed analyseren vanaf de tribune's
pi_48755981
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:54 schreef Jasza het volgende:
Slechte ploeg hoor dat Espanyol, ik zei het toen nog maar toen verklaarde iedereen me voor gek.

OWNT
Finale, Bremen weggespeeld, Espanyol is beter dan jullie toen dachten
pi_48756002
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:48 schreef Jasza het volgende:
Mensen die met de bus gaan, pas op je hoofd want de kakkerlakjes gaan stenen gooien
Zal tijd worden, beloven ze al jaren.
Secrets never die. Only people.
pi_48756098
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Finale, Bremen weggespeeld, Espanyol is beter dan jullie toen dachten
Zei het van de zomer al, die hebben echt wel een goed team. Heb ze toen 2 keer gezien tegen Barca.
Van mij mogen ze die beker pakken.
pi_48756360
Het zou wel typisch AZ zijn om zondag al binnen het kwartier te scoren.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_48756384
quote:
Ajax wil Elia kopen en verhuren

Ajax is van plan Eljero Elia van ADO Den Haag te kopen en hem vervolgens te verhuren aan een eredivisieclub, zodat hij extra ervaring op kan doen. Dat melden bronnen rond de Haagse club. De 20-jarige aanvaller is al twee jaar een vaste waarde bij ADO en is bovendien jeugdinternational.

Elia wordt mogelijk verhuurd aan RKC Waalwijk, mits die ploeg in de eredivisie blijft. Ricky van den Bergh zou in de deal betrokken worden en naar ADO Den Haag verkassen.

De kersverse ADO-trainer Wiljan Vloet zou bovendien Jason Oost en Sjaak Polak naar zijn nieuwe club mee willen nemen. Santi Kolk en Laurent Delorge hebben al gesprekken gehad met Vitesse, terwijl Ferrie Bodde naar Swansea City kan.
pi_48756431
Elia
Kom op zeg, Poepon is nog beter.
  donderdag 26 april 2007 @ 22:42:16 #93
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48756435
Zou ik best een goede zet vinden.
pi_48756443
Elia

Is een groot talent ja, is in potentie wel een goede aanvaller maargoed.
pi_48756455
Doen ze ook wel, maar het gaat 2-2 worden dus dat is niet erg.
pi_48756466
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef toma het volgende:
Elia
Kom op zeg, Poepon is nog beter.
Poepon en Elia zijn andere spelers.
pi_48756505
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zou wel typisch AZ zijn om zondag al binnen het kwartier te scoren.
ach, dan heeft Ajax er al drie inliggen
pi_48756507
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:42 schreef twi het volgende:
Zou ik best een goede zet vinden.
Ik ook. Zou ik wel een goede koop vinden. Geen onaardige speler in ieder geval. Ajax zou mooi op tijd zijn als dit echt is.
pi_48756510
Geen spelers van ado hier.
pi_48756514
ik vind Elia echt een bagger voetballer. Getallenteerd maar die jonge moet nog zo verschrikkelijk veel leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')