johquote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef Marc1711 het volgende:
Loop ik gisteren met mijn dronken kop naar boven, loop ik de verkeerde kamer in![]()
![]()
![]()
Op het moment dat ik die deur open deed hoorde ik mijn vader zeggen: "dit voelt wel lekker strak".
En wat ik toen zag....![]()
![]()
![]()
Hij was mijn moeder dus keihard aan het nemen in doggystyle, en ze keken me allebei zo aan van![]()
Volgens mij was hij anaal bezig..
En nu vergeet ik dit beeld dus nooit meer![]()
![]()
Conclusie: Dit komt mijn sexleven niet ten goede![]()
![]()
Nee. De fout ligt geheel bij de ouders.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef Lucille het volgende:
Als ik nu zeg "hadden je ouders maar geen seks gehad", is dat dan een foute opmerking?
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Jodocus1 het volgende:
Weet je zeker dat het je moeder was ?
Nou voorlopig mag mijn vriendin ff lekker zelf spelenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:57 schreef Hallahan het volgende:
TS baalt dat zijn ouders WEL seks hebben?
Zo zie je maar, waar een foutje vele jaren later toe kan leiden .....quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. De fout ligt geheel bij de ouders.
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Nou voorlopig mag mijn vriendin ff lekker zelf spelen![]()
![]()
hahahaha scherp!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Ts moet trouwens niet zeuren liever zo dan andersom.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef zakjapannertje het volgende:
heb je toch nog iets leuks voor bij de uitvaart
Dit keer dus niet (en ook niet alles van mijn postgeschiedenis overigens)quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef bigfoot1987 het volgende:
Hoax!! Kijk naar de postgeschiedenis van Marc...![]()
![]()
Doe niet zo hysterisch man puber.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Nou voorlopig mag mijn vriendin ff lekker zelf spelen![]()
![]()
Laat staan anale sex.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:15 schreef Liegebeest het volgende:
Kindertjes in Afrika hebben geeneens ouders ...![]()
Wrom nie? Wees blij dat het nog kan na al die jarenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef Marc1711 het volgende:
![]()
Heeft er wel de frontpage mee gehaald........quote:Op donderdag 26 april 2007 15:17 schreef T3rr0r het volgende:
Ongeloofwaardig verhaal. TS probeert te scoren met een beetje sensatie
Aids is niet ontstaan door vaginaal geglibberquote:
dat wordt nog leuk tijdens het diner!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef Marc1711 het volgende:
Mijn ouders zijn nu werken, heb ze niet meer gezien maar zie er wel tegenop vanavond![]()
Idd een neukfoutquote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zo zie je maar, waar een foutje vele jaren later toe kan leiden .....
Gewoon aan je pa vragen of de achterdeur nog wel goed scharniert.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef Marc1711 het volgende:
Mijn ouders zijn nu werken, heb ze niet meer gezien maar zie er wel tegenop vanavond![]()
Ik zou ze voor de gein een pot vaseline geven.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef Marc1711 het volgende:
Eh ... hallo? . .. ... .... ..... ...... ....... ........ ......... .......... HALLOHOOOOH!?!?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Misschien mag je vanavond wel meedoen TS![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef Archiee het volgende:
haha, geweldig! lijkt me echt een geweldige ervaring :p
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik zou ze voor de gein een pot vaseline geven.![]()
Moet je die koppen dan eens zien, priceless gewoon.
Stiekem krijg jij er wel een hard plassertje vanquote:Op donderdag 26 april 2007 15:36 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Eh ... hallo? . .. ... .... ..... ...... ....... ........ ......... .......... HALLOHOOOOH!?!?!?!?!?!?!
Wil jij je fantasieën niet op anderen projecteren, aub?
Dank u!
![]()
Niet stiekum en niet in het openbaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Stiekem krijg jij er wel een hard plassertje van![]()
Keep us informed, plzquote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef Marc1711 het volgende:
Ik ga er iig vanavond wel over beginnen![]()
Je ouders betrappen tijdens anale sex.. onbetaalbaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef Archiee het volgende:
haha, geweldig! lijkt me echt een geweldige ervaring :p
Was het maar waar dat dit verhaal verzonnen isquote:Op donderdag 26 april 2007 15:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
Leuk verzonnen weesje !
* mompelt iets van: Hey het gaat eens niet over treinen. Of waren pa en ma treintje aan het spelen.
Je zegt het zelf: Was het maar waar.quote:
Wyriquote:Op donderdag 26 april 2007 15:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd een neukfout.
* WyriHaximus meld zich
Je hebt nog nooit lingerie gekocht voor je vriendin, laat staan haar geneukt he ?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef Niek. het volgende:
avondje uitgaan 25euro
uitdagend setje lingerie 20euro
xl condoom voor anaal gebruik 1 euro
Je ouders betrappen tijdens het hebben van anale sex PRICELESS
De situatie is echtmaar zelf mee maken lijkt me
![]()
Het gaat niet om de bedragen, die kan je naar wens aanpassen, zo kan je een avond uitgaan voor 15 euro maar ook voor 200+ euro, niet zo zeuren joh.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit lingerie gekocht voor je vriendin, laat staan haar geneukt he ?
Die prijzen voor een lingeriesetje en een condoom![]()
![]()
Dat zou ik graag ook wel eens willen wetenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Jodocus1 het volgende:
Weet je zeker dat het je moeder was ?
Same herequote:Op donderdag 26 april 2007 15:22 schreef Biogarde het volgende:
OMFG, die reactie's![]()
!
Zit hardop te lachen
Meteen bewijs dat negers alle inbraken plegenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje cker dat het je vader was ?
Misschien was het een inbreken die ff de bloemetjes buiten ging zetten met je moeder, en omdat zijn penisdikte het maatje 10" was vond hij je moeder erg strak
Zeur toch es niet zo, jij hoeft niet bang te zijn dat papa en mama gaan scheiden en jij met je weekendtasje heen en weer moet.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat dit verhaal verzonnen is![]()
![]()
Dat andere gaatje was niet lekker strak natuurlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 17:26 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Ze hadden een gaatje voor je vrij gehouden, waarom deed je niks?
Big deal. Ik heb mijn pa ook wel is betrapt op sex met zijn vriendin, ik had ontbijt klaargemaakt omdat het vaderdag wasquote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat dit verhaal verzonnen is![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:13 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Tja, als je niets had gezien had je je vandaag waarschijnlijk afgevraagd waarom je moeder zo moeilijk kijkt als ze gaat zitten.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:22 schreef Diepvriez het volgende:
heb je je staan afrukken ?
Wat een conclusie.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef Marc1711 het volgende:
![]()
De geloofwaardigheid van je topic neemt nu wat af.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:47 schreef Marc1711 het volgende:
Oke, ik heb mijn moeder net gezien, en die werd me toch een partij rood![]()
![]()
![]()
Ik zeg zo, alles goed?
Ja zegt ze, met mij wel en de volgende keer ben ik bij jou toeschouwer![]()
![]()
Ik vroeg nog in welk gaatje ze het het lekkerst vond maar toen werd ik te brutaal![]()
![]()
En toen werd ik wakker uit mijn middagdutjequote:Op donderdag 26 april 2007 17:47 schreef Marc1711 het volgende:
![]()
![]()
Ik zeg zo, alles goed?
![]()
Ik vroeg nog in welk gaatje ze het het lekkerst vond maar toen werd ik te brutaal![]()
![]()
Dan ken jij mijn moeder nog nietquote:Op donderdag 26 april 2007 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid van je topic neemt nu wat af.![]()
Oke, thats it. Je bent ongeloofwaardig. next.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:47 schreef Marc1711 het volgende:
![]()
![]()
Ik zeg zo, alles goed?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oke, thats it. Je bent ongeloofwaardig. next.
ongeloofwaardig? Volgens mij vond de TS gewoon stiekum opwindendquote:Op donderdag 26 april 2007 17:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oke, thats it. Je bent ongeloofwaardig. next.
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:47 schreef Marc1711 het volgende:
![]()
![]()
Ik zeg zo, alles goed?
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De geloofwaardigheid van je topic neemt nu wat af.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:47 schreef Marc1711 het volgende:
![]()
.....quote:Op donderdag 26 april 2007 15:22 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ehm, z'n ouders deden het anaal vandaag![]()
Wees blij dat je nog thuis mag komenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef Marc1711 het volgende:
Oke weer een update, dit keer mijn vader![]()
Mijn moeder heeft mijn vader dus bloedlink op gebeld omdat ik te brutaal was![]()
![]()
Komt hij net thuis, stapt op me af en zegt: "Waar haal jij het gore lef vandaan om zo tegen je moeder te praten?"
Dus ik zeg zo: Weet je wat pas goor is? Je moeder in doggystyle genomen zien worden door je vader..
Het kwam er uiteindelijk op neer dat ik niet meer dronken thuis mag komen omdat ze het risico te groot vinden dat zoiets weer gebeurd.![]()
![]()
![]()
Dus ik moet kiezen, of het huis uit, of me aan de regels houden![]()
![]()
Goed dat ze het je later dan nog even fijntjes gaan zitten navertellen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:59 schreef dragonkiss het volgende:
pfff... ielk is hier idd op zijn plaats..
Heb ooit als kleuter gehad dat ik de slaapkamer van mijn ouders binnenliep, volgens mijn ouders reageerde ik ontsteld met een : " wat is dat dan?"
Gelukkig kan ik het me zelf niet meer herinneren...
Volgens mij geilt je moeder op jullie.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:47 schreef Marc1711 het volgende:
![]()
![]()
Ik zeg zo, alles goed?
![]()
![]()
lollereinz!!111!1 jij heet Hermanquote:Op donderdag 26 april 2007 21:24 schreef tong80 het volgende:
Trouwens andersom. Ma zei ooit :
'Herman ik vind het niet erg dat je onze boekjes leest, maar leg ze dan wel weer terug in de la'
Hebben wij ook gehad, was ffestje bij hem, de meeste mensen waren weg, wij nog even met de overgebleven een biertje doen op de bank, 3 jongens en 2 meiden dus, horen we opeens gekreun en gekraak vn boven, sta je elkaar ook stom aan te kijken.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:34 schreef Grimm het volgende:
Kameraad van me z'n ouders wel n's horen "sporten"
Zaten wij beneden een biertje te drinken voordat we gingen stappen hehe, we moesten nog even bij hem binnen voor sleutels ofzo.
Ja haha hij zei nog "ik zal even de tv harder zetten dan weten ze dat we er zijn" .......het mocht niet batenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hebben wij ook gehad, was ffestje bij hem, de meeste mensen waren weg, wij nog even met de overgebleven een biertje doen op de bank, 3 jongens en 2 meiden dus, horen we opeens gekreun en gekraak vn boven, sta je elkaar ook stom aan te kijken.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja haha hij zei nog "ik zal even de tv harder zetten dan weten ze dat we er zijn" .......het mocht niet baten
Nog wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:09 schreef Keerzijde het volgende:
[..]
Correctie: Je moeder d'r anus is nog lekker strak.
![]()
haha jaquote:Op donderdag 26 april 2007 15:01 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt, maar het lijkt mij inderdaad één van die dingen die je absoluut niet wilt meemaken in je leven. Ik weet nog wel dat ik vroeger, toen ik aan het puberen was, soms 's nachts wakker lag en dat ik dan wel eens wat hoorde door de muur in de slaapkamer van mijn ouders. Kan net zo goed zijn, dat het gewoon mijn vader of moeder was die zich even aan het omdraaien was, maar ik kreeg dan altijd zo'n angst van: "oooh ik hoop toch niet dat ik nu hoor wat ik niet wil horen."
Dat verklaart wel dequote:Op donderdag 26 april 2007 15:22 schreef Diepvriez het volgende:
heb je je staan afrukken ?
Gezien het feit dat ie poep praat, zal het me niks verbazenquote:Op zondag 29 april 2007 00:50 schreef Guusie het volgende:
hoe kan dat..
nog steeds sstrak.. ben je uitgepoept ofzo?
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef Marc1711 het volgende:
![]()
Right, fantast.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:47 schreef Marc1711 het volgende:
![]()
![]()
Ik zeg zo, alles goed?
![]()
![]()
hahahquote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef Lucille het volgende:
Als ik nu zeg "hadden je ouders maar geen seks gehad", is dat dan een foute opmerking?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |