johquote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef Marc1711 het volgende:
Loop ik gisteren met mijn dronken kop naar boven, loop ik de verkeerde kamer in![]()
![]()
![]()
Op het moment dat ik die deur open deed hoorde ik mijn vader zeggen: "dit voelt wel lekker strak".
En wat ik toen zag....![]()
![]()
![]()
Hij was mijn moeder dus keihard aan het nemen in doggystyle, en ze keken me allebei zo aan van![]()
Volgens mij was hij anaal bezig..
En nu vergeet ik dit beeld dus nooit meer![]()
![]()
Conclusie: Dit komt mijn sexleven niet ten goede![]()
![]()
Nee. De fout ligt geheel bij de ouders.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef Lucille het volgende:
Als ik nu zeg "hadden je ouders maar geen seks gehad", is dat dan een foute opmerking?
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Jodocus1 het volgende:
Weet je zeker dat het je moeder was ?
Nou voorlopig mag mijn vriendin ff lekker zelf spelenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:57 schreef Hallahan het volgende:
TS baalt dat zijn ouders WEL seks hebben?
Zo zie je maar, waar een foutje vele jaren later toe kan leiden .....quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. De fout ligt geheel bij de ouders.
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Nou voorlopig mag mijn vriendin ff lekker zelf spelen![]()
![]()
hahahaha scherp!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Ts moet trouwens niet zeuren liever zo dan andersom.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef zakjapannertje het volgende:
heb je toch nog iets leuks voor bij de uitvaart
Dit keer dus niet (en ook niet alles van mijn postgeschiedenis overigens)quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef bigfoot1987 het volgende:
Hoax!! Kijk naar de postgeschiedenis van Marc...![]()
![]()
Doe niet zo hysterisch man puber.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Nou voorlopig mag mijn vriendin ff lekker zelf spelen![]()
![]()
Laat staan anale sex.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:15 schreef Liegebeest het volgende:
Kindertjes in Afrika hebben geeneens ouders ...![]()
Wrom nie? Wees blij dat het nog kan na al die jarenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef Marc1711 het volgende:
Conclusie: Dit komt mijn sexleven niet ten goede![]()
![]()
Heeft er wel de frontpage mee gehaald........quote:Op donderdag 26 april 2007 15:17 schreef T3rr0r het volgende:
Ongeloofwaardig verhaal. TS probeert te scoren met een beetje sensatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |