Aids is niet ontstaan door vaginaal geglibberquote:
dat wordt nog leuk tijdens het diner!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef Marc1711 het volgende:
Mijn ouders zijn nu werken, heb ze niet meer gezien maar zie er wel tegenop vanavond![]()
Idd een neukfoutquote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zo zie je maar, waar een foutje vele jaren later toe kan leiden .....
Gewoon aan je pa vragen of de achterdeur nog wel goed scharniert.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef Marc1711 het volgende:
Mijn ouders zijn nu werken, heb ze niet meer gezien maar zie er wel tegenop vanavond![]()
Ik zou ze voor de gein een pot vaseline geven.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:25 schreef Marc1711 het volgende:
Eh ... hallo? . .. ... .... ..... ...... ....... ........ ......... .......... HALLOHOOOOH!?!?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Misschien mag je vanavond wel meedoen TS![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef Archiee het volgende:
haha, geweldig! lijkt me echt een geweldige ervaring :p
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:34 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik zou ze voor de gein een pot vaseline geven.![]()
Moet je die koppen dan eens zien, priceless gewoon.
Stiekem krijg jij er wel een hard plassertje vanquote:Op donderdag 26 april 2007 15:36 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Eh ... hallo? . .. ... .... ..... ...... ....... ........ ......... .......... HALLOHOOOOH!?!?!?!?!?!?!
Wil jij je fantasieën niet op anderen projecteren, aub?
Dank u!
![]()
Niet stiekum en niet in het openbaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Stiekem krijg jij er wel een hard plassertje van![]()
Keep us informed, plzquote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef Marc1711 het volgende:
Ik ga er iig vanavond wel over beginnen![]()
Je ouders betrappen tijdens anale sex.. onbetaalbaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef Archiee het volgende:
haha, geweldig! lijkt me echt een geweldige ervaring :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |