En, ben je nog naar Oranjepop geweest? Zo niet, dan heb je er qua muziek niet echt veel van gemist.quote:Op maandag 30 april 2007 10:59 schreef Lieke_K het volgende:
Wat voor indisch gaan jullie vandaag doen allemaal? Mijn partner in crime is ziek, dus ik heb ineens de keuze bij welke andere mensen ik me voeg: Oranjepop in Nijmegen, Arnhem of Amsterdam (maar dan wel het 538 gedeelte ben ik bang). Help!
Ik gok Leidenquote:Op maandag 30 april 2007 11:07 schreef Lieke_K het volgende:
Vriendje van een vriendin lijkt heel veel op Armin van Buuren, dus als ik naar Arnhem ga, zie ik die ook. Maar Fedde le Grand, dat is wel een beetje het toppunt, waar komt die eppo in godsnaam?!![]()
Gister in Leidenquote:Op maandag 30 april 2007 11:07 schreef Lieke_K het volgende:
Klopt, maar Coparck komt ook in Arnhem...Maar misschien is het voor mijn portemonnee gewoon beter om hier te blijven, aangezien OV vandaag niet geldig is.
Vriendje van een vriendin lijkt heel veel op Armin van Buuren, dus als ik naar Arnhem ga, zie ik die ook. Maar Fedde le Grand, dat is wel een beetje het toppunt, waar komt die eppo in godsnaam?!![]()
Dan zit ik gelijk een maand in een depressiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:10 schreef Friek_ het volgende:
Nog hier mensen die van plan zijn om naar Great Lake Swimmers te gaan in de Ekko?
Dat klinkt ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef -skippybal- het volgende:
Ik was vrijdagnacht ook nog even indie door naar Ballanbeatz in een krakerskroeg met halve liters Tsjechisch bier voor 2 euro![]()
Ik heb gister één of andere coole kerel die o.a. een eigen versie van Sledgehammer ten gehore bracht op de Rijnkade, de Sjonnies (vet gaafquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Gister in Leiden. Ik heb alleen Erik-E en Armin van Buuren gezien. Beetje vooraan staan springen ook
. Heel niet indiesch, maar wel gezellig.
http://www.rotown.nl/ Daar is het al uitverkocht...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Lieke_K het volgende:
Donderdag The Veils!als er nog kaartjes zijn...
Silence is Sexy is goed he! Ik ben nog boos op mezelf dat ik halverwege hun optreden op een festival maar ben gaan slapen omdat ik zo moe was en het 02:30 was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik heb gister één of andere coole kerel die o.a. een eigen versie van Sledgehammer ten gehore bracht op de Rijnkade, de Sjonnies (vet gaaf, ik heb zelfs mee van-de-koeien-naar-de-kip gedaan
), Silence is Sexy (leuk!
) en Coparck (na Silence is Sexy enigszins saaaai
) gezien. Was best leuk, en mooi vuurwerk natuurlijk!
Jammer dat het zo tyfuskoud was 's avonds!
![]()
Donderdag The Veils!als er nog kaartjes zijn...
Ze heeft het over hun Doornroosje-optreden - wat overigens nog niet is uitverkocht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Goover het volgende:
[..]
http://www.rotown.nl/ Daar is het al uitverkocht...
Oehh. In Doornroosje.quote:Di 3 jul 20:00 !!! (Chk Chk Chk)
Ze waren echt enorm tof ook op Motel Mozaique! Ik heb uiteraard al tickets voor hun Doornroosje concert.quote:
Oeh, das inderdaad leuk!quote:
doe-het-zelven is ook indiequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:32 schreef lienelien het volgende:
Wat heeft je woning nou weer te maken met dit topic
Ik las het jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:06 schreef jakkop het volgende:
Het concert dat Bloc Party zou geven in de Heineken Music Hall op 26 juni is verplaatst naar woensdag 7 november 2007.
De band heeft het tourschema veranderd wegens familiare omstandigheden.
Gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe datum. Ook kunnen ze geretouneerd worden bij de Ticketservice voorverkoopadressen.
Ik vroeg je nog of wij daar heen wilden of nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:27 schreef MaJo het volgende:
Ik wist niet eens dat Bloc Party in de HMH kwam![]()
Misschien tegen die tijd kijken of ik er heen wil
Dat was Vredenburg tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik vroeg je nog of wij daar heen wouden wilden of niet
Daarom verbaasd het me ook aangezien ze vorige week in Vredenburg stonden dat ze dan zo snel alweer in de HMH komen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
kind, ik kom uit een boerendorp
Ohh, kan ook wel
Jason Mraz gratis in Rotown!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik had vorige week RoTown dus al gemaild en kreeg dit terug:
Dank je wel voor je mail. Jason Mraz speelt op vrijdag 13 juli in Rotown in het kader van North Sea Round Town, het officiële zijprogramma van North Sea Jazz. Het betreft een volwaardig optreden, gratis toegankelijk, in aanloop van het festival in Ahoy. Er zullen geen toegangsbewijzen verloot worden. First come, first serve. Het optreden vindt plaats tegen het einde van de middag. Exacte tijden zijn nog niet 100% duidelijk, maar naar verwachting is het om 17.00 uur. Bezoek begin juni onze website voor de exacte aanvangstijden. Alvast heel erg veel plezier toegewenst!
ehhhm, nog geen ideequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:59 schreef -skippybal- het volgende:
Naar welke bevrijdingsfestivals gaan jullie?
Ik weet eigenlijk wel zeker dat de HMH, hoe slecht de reputatie ook moge zijn, een betere akoestiek heeft dan die galmbak in Utrecht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik las het ja
Ik denk dat ik er zoizo niet heen ga, geen nieuw album tot die tijd en het is moeilijk om het concert van zaterdag te evenaren. Zeker in de HMH.. (niets mis mee, maar hoe kleiner de zaal hoe persoonlijker het concert..)
Ja maar het is zo groot voor een band als Bloc Party enzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat de HMH, hoe slecht de reputatie ook moge zijn, een betere akoestiek heeft dan die galmbak in Utrecht.
volgens mij de twaalfde keer dat ik er over klaag. Het werkt klaarblijkelijk verslavend.![]()
Amsterdam heeft volgens mij of de één of andere reden niet een echt bevrijdingsfestival.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehhhm, nog geen idee
tisser in amsterdam te doen?
Hmm. Maar ik ben zo uitermate slim geweest om mezelf in te roosteren op m'n werk om 17u, dus erg ver weg kan ik niet gaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Amsterdam heeft volgens mij of de één of andere reden niet een echt bevrijdingsfestival.
Meestal een officieel podium met wat non-artiesten in wijde kleren die al hosselend en gun poppin' de vrijheid promoten![]()
Misschien dat wat kreogen nog wat doen...
Wageningen heeft gewoon een stuk of 12 podia over de binnenstad geplant![]()
Leuk!quote:
Wat is er mis met mainstage en gratis?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:40 schreef -skippybal- het volgende:
Groningen is wel leuk ja met The View, The Veils en Shitdisco.
Maar wel op mainstage en gratis...
Heel veel figuren die er maar een beetje staan en de sfeer alleen maar naar beneden trekken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat is er mis met mainstage en gratis?
Tja, dat hou je ja... Maar zullen ook wel genoeg liefhebbers op af komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heel veel figuren die er maar een beetje staan en de sfeer alleen maar naar beneden trekken.
Nee, je moet ze verloten onder FOKkerts in dit topicquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:02 schreef Leonos het volgende:
Oja, als ik mijn kaartjes van de KC verkocht heb tegen kostprijs ben ik dan weer tof?
Een nieuw album van Iron & Wine.quote:April 6, 2007
New Iron & Wine Releases Coming
Here's the tracklisting for Shepherd's Dog:
1. Pagan Angel and a Borrowed Car
2. White Tooth Man
3. Lovesong of the Buzzard
4. Carousel
5. House by the Sea
6. Innocent Bones
7. Wolves (Song of the Shepherd's Dog)
8. Resurrection Fern
9. Boy With a Coin
10. The Devil Never Sleeps
11. Peace Beneath the City
12. Flightless Bird, American Mouth
And the tracklisting for the single due out in July:
1. Carried Home
2. Boy With a Coin (Single Edit)
3. Kingdom of the Animals
Wou ik ook doen, maar was het vergetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, je moet ze verloten onder FOKkerts in dit topic
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een nieuw album van Iron & Wine.![]()
Als hij gaat touren lig ik voor het postkantoor te pitten. Daar MOET ik bij zijn. Eén van de weinige artiesten ook waarvoor ik grof geld zou neerleggen.
Ik had ze dolgraag van je over willen kopen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wou ik ook doen, maar was het vergeten![]()
Jawel joh, Kopenhagen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef mordradead het volgende:
Maar mensen... er gaat niets boven Groningen!
Ik heb een leuke hippie gevondenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef -skippybal- het volgende:
KopenhagenNog nooit zoveel junkies en kuthippies bij elkaar gezien...
Hoax?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
Als 'ie jouw muziek tof vindt is het geen echt hippie. Veel te commercieel
Ik geloof dat Indie-rock tegenwoordig het meest verkocht naast Hiphop dus het is maar net wat je "de doorsnee" wil noemen natuurlijkquote:
Mm, tsjahquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik geloof dat Indie-rock tegenwoordig het meest verkocht naast Hiphop dus het is maar net wat je "de doorsnee" wil noemen natuurlijk![]()
Jaaaquote:
Maar ik ben kaal. Hoe gaat dit ooit met elkaar stroken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:39 schreef lienelien het volgende:
Maar volgens mij mnoet ik maar naar Denemarken verhuizen: Roskilde en iedereen en alles is blond![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar ik ben kaal. Hoe gaat dit ooit met elkaar stroken?
Post anders even een foto van hem, met cirkeltje om zn piemelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Voorspelbaar
Maar Julianheeft wél haar
![]()
Dat zijn de echte muziekliefhebbers die het nog gewoon op cd willen hebben ipv alleen maar te downloaden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik geloof dat Indie-rock tegenwoordig het meest verkocht naast Hiphop dus het is maar net wat je "de doorsnee" wil noemen natuurlijk![]()
Ik weet niet of ze dat haar wel bedoelde..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:52 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Post anders even een foto van hem, met cirkeltje om zn piemel![]()
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:52 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Post anders even een foto van hem, met cirkeltje om zn piemel![]()
Newbquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat haar wel bedoelde..
Tsjah, hippies equals wildgroei, niet waar?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
Haar
Geen idee, ik ben geen hippiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tsjah, hippies equals wildgroei, niet waar?
Uhm...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog eens Veet waxstrips op iemand rug zitten plakken. Tof spul, hoor.
Hmm, jammer.quote:
Ze hebben best wat leuke numers ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hmm, jammer.
The Freedom Spark heeft toch een aardig tijdje op mijn iPod gestaan. Vraag me af waarom ze stoppen..
Omdat dat ook zo isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef lienelien het volgende:
waarom staat er toch in élke cd/concertreview over The Veils hetzelfde?
Eigenlijk ís Finn Andrews The Veils blabla![]()
Dat soort uitspraken waren vooral mooi met The Libertines.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar na dat een stuk of 10 keer te hebben gelezen weet ik het wel
Blondquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als in snel en niet als in 50 Cent gok ik
Ze waren nochtans een album aan het promoten waar alleen maar covers op staan, dus waarschijnlijk heb je die andere covers gewoon niet herkend.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:33 schreef DutchTrain het volgende:
Susanna and the Magical Orchestra gezien afgelopen vrijdag in de Paradijskerk in Rotterdam
Apart locatie, zitplaatsen dus (kerkbankjes) en aparte muziek. Geluid was niet al te best, voor mij niet helemaal duidelijk of het low-fi bij de muziek hoorde of niet, maar een krakende speaker is natuurlijk nooit goed.
De omschrijving Noorse cover-rock band was niet helemaal juist. Drie covers ontdekt; Enjoy the Silence van Depeche Mode, Love will tear us apart van Joy Division en Hallelujah van Leonard Cohen, die laatste in een zo mogelijk nog langzamere uitvoering dan het origineel
De rest voornamelijk typische Scandinavische muziek (wel in het Engels), goed voor lounge, wierook of suïcidale gevoelens... Heel mooi, dat wel
Inderdaad, deze speelden ze ook AC/DC's "It's a Long Way to the Top", maar die had ik dus echt niet herkendquote:Op zondag 6 mei 2007 09:38 schreef Grobbel het volgende:
Ze waren nochtans een album aan het promoten waar alleen maar covers op staan, dus waarschijnlijk heb je die andere covers gewoon niet herkend.
http://www.pitchforkmedia(...)872-melody-mountain-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |