quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:31 schreef -skippybal- het volgende:
Zit je daar voor de zekerheid al om 9.30 terwijl er niemand is.
"Moet jij niks hebben?"
"neuh, een kaartje maar de verkoop begint pas om 10.00 uur..."
"Begrijpelijk met deze drukte"
""
Wel kaartje und so![]()
Alsof het al uitverkocht isquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:49 schreef Lieke_K het volgende:
Hm jammer, via internet lukte het me niet en ik had geen zin om naar het postkantoor te gaan. Helaas pindakaas!
Dat kan op de avond zelf toch ook? Moet je misschien alleen even in de rij staan...quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:38 schreef -skippybal- het volgende:
Oh kut, ik zie net dat m'n lidmaatschap is verlopen. Kan ik binnenkort ook nog naar Amsterdam![]()
Of zijn die dingen ook ergens anders te koop?
Internetverkoop doet-ie niet, waarvoor geen reden gegeven wordt, maar of het uitverkocht is dan weet ik niet.quote:
Ja, daar heb ik dus niet zo'n trek in.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:49 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dat kan op de avond zelf toch ook? Moet je misschien alleen even in de rij staan...
Welk lidmaatschap? Van de Melkweg? Gewoon aan de deur kopen als je er bentquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:38 schreef -skippybal- het volgende:
Oh kut, ik zie net dat m'n lidmaatschap is verlopen. Kan ik binnenkort ook nog naar Amsterdam![]()
Of zijn die dingen ook ergens anders te koop?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:18 schreef Lieke_K het volgende:
https://www.ticketmaster.nl/html/error.htmI?CNTX=540228&l=NL&C=
Dus.
Paradiso. Maar ik wil dus niet in de rij staanquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Welk lidmaatschap? Van de Melkweg? Gewoon aan de deur kopen als je er bent
Ik vrees eigenlijk van wel; er zijn momenteel ook geen tickets meer beschikbaar. Binnen 2 uur uitverkocht, dat is nog best hard gegaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:50 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Internetverkoop doet-ie niet, waarvoor geen reden gegeven wordt, maar of het uitverkocht is dan weet ik niet.
Ik ben pas net wakker omdat ik half lag dood te gaan in m'n bedquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:49 schreef MaJo het volgende:
Hier dan ook een feli voor Lieke![]()
![]()
![]()
@Lien: ben ook net wakker (na kaartjes gehaald te hebben) We gaan naar Interpol
![]()
![]()
Vanwaar de 'quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben pas net wakker omdat ik half lag dood te gaan in m'n bed![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 28 april 2007 15:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanwaar de '' '
' smileys, ik zeg niets boos toch
En ik ben ook echt net wakker omdat ik na mijn tripje naar het postkantoor weer halfdood was
![]()
Met half doodgaan, of wat?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:57 schreef Leonos het volgende:
Waarschijnlijk zijn die smilies omdat ze het niet leuk vond om half dood te gaan in bed
Gefeliciteerd Lien
maar ik lag ook halfdood in bed dus daarom snap ik het nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:57 schreef Leonos het volgende:
Waarschijnlijk zijn die smilies omdat ze het niet leuk vond om half dood te gaan in bed
Gefeliciteerd Lien
ik niet meerquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:10 schreef Goover het volgende:
Iedereen is ziek, zwak en misselijkMijn zusje ook al..
Dankje!quote:Op zondag 29 april 2007 03:44 schreef JeroenV het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Al ben je nu niet meer jarig![]()
Ik zat me op dat moment te ergeren bij Bloc Party (zie ook het BP-topic), dus ik hoop maar dat jullie ondertussen bewijs genoeg hebben dat hij en ik niet één en dezelfde persoon zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 04:14 schreef Lieke_K het volgende:
En weer die Giel Beelen look-a-like gespot, dit keer in een rood-gestreepte polo![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 09:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zat me op dat moment te ergeren bij Bloc Party (zie ook het BP-topic), dus ik hoop maar dat jullie ondertussen bewijs genoeg hebben dat hij en ik niet één en dezelfde persoon zijn.![]()
Het was zo leuk geweest als je het wel was, dan kon je heel gaaf dansjes doen.quote:Op zondag 29 april 2007 09:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zat me op dat moment te ergeren bij Bloc Party (zie ook het BP-topic), dus ik hoop maar dat jullie ondertussen bewijs genoeg hebben dat hij en ik niet één en dezelfde persoon zijn.![]()
Jij moet maar niet meer typen na twaalven.quote:Op maandag 30 april 2007 00:22 schreef Goover het volgende:
BP concert was gaafIk stond helemaal vooraan tegen het hek aan een beetje naar links. Geluid scheen was minder goed te zijn in de rest van de zaak, maar dat viel vooraan wel mee.
Viel toch wel mee, ik was wel compleet nuchter..quote:Op maandag 30 april 2007 10:59 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Jij moet maar niet meer typen na twaalven.![]()
Ik ga zo naar Fedde la Grand, Erik E en Armin van Buurenquote:Wat voor indisch gaan jullie vandaag doen allemaal? Mijn partner in crime is ziek, dus ik heb ineens de keuze bij welke andere mensen ik me voeg: Oranjepop in Nijmegen, Arnhem of Amsterdam (maar dan wel het 538 gedeelte ben ik bang). Help!
Ook Oranjepop voor mij!quote:Op maandag 30 april 2007 11:02 schreef jakkop het volgende:
Nou, op oranjepop staat coparck.
dat is zeker de moeite waard.
melkwegquote:Op maandag 30 april 2007 11:07 schreef Lieke_K het volgende:
Klopt, maar Coparck komt ook in Arnhem...Maar misschien is het voor mijn portemonnee gewoon beter om hier te blijven, aangezien OV vandaag niet geldig is.
Vriendje van een vriendin lijkt heel veel op Armin van Buuren, dus als ik naar Arnhem ga, zie ik die ook. Maar Fedde le Grand, dat is wel een beetje het toppunt, waar komt die eppo in godsnaam?!![]()
helaas kan ik bij geen van allen bij zijn...quote:23 May 2007 Husky Rescue Rotown, Rotterdam
24 May 2007 Husky Rescue Atak, Enschede
25 May 2007 Husky Rescue Effenaar, Eindhoven
26 May 2007 Husky Rescue MCV, Utrecht
27 May 2007 Husky Rescue Paradiso, Amsterdam
MuziekCentrum Vredenburgquote:Op maandag 30 april 2007 12:21 schreef Grobbel het volgende:
Hmm, dan is Utrecht nog de beste lokatie vanuit Nijmegen. Wat is MCV, eigenlijk?
Laat dan maar. Klotezaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |