Ik weet niet of ze dat haar wel bedoelde..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:52 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Post anders even een foto van hem, met cirkeltje om zn piemel![]()
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:52 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Post anders even een foto van hem, met cirkeltje om zn piemel![]()
Newbquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat haar wel bedoelde..
Tsjah, hippies equals wildgroei, niet waar?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
Haar
Geen idee, ik ben geen hippiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tsjah, hippies equals wildgroei, niet waar?
Uhm...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog eens Veet waxstrips op iemand rug zitten plakken. Tof spul, hoor.
Hmm, jammer.quote:
Ze hebben best wat leuke numers ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hmm, jammer.
The Freedom Spark heeft toch een aardig tijdje op mijn iPod gestaan. Vraag me af waarom ze stoppen..
Omdat dat ook zo isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:11 schreef lienelien het volgende:
waarom staat er toch in élke cd/concertreview over The Veils hetzelfde?
Eigenlijk ís Finn Andrews The Veils blabla![]()
Dat soort uitspraken waren vooral mooi met The Libertines.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar na dat een stuk of 10 keer te hebben gelezen weet ik het wel
Blondquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als in snel en niet als in 50 Cent gok ik
Ze waren nochtans een album aan het promoten waar alleen maar covers op staan, dus waarschijnlijk heb je die andere covers gewoon niet herkend.quote:Op zondag 6 mei 2007 09:33 schreef DutchTrain het volgende:
Susanna and the Magical Orchestra gezien afgelopen vrijdag in de Paradijskerk in Rotterdam
Apart locatie, zitplaatsen dus (kerkbankjes) en aparte muziek. Geluid was niet al te best, voor mij niet helemaal duidelijk of het low-fi bij de muziek hoorde of niet, maar een krakende speaker is natuurlijk nooit goed.
De omschrijving Noorse cover-rock band was niet helemaal juist. Drie covers ontdekt; Enjoy the Silence van Depeche Mode, Love will tear us apart van Joy Division en Hallelujah van Leonard Cohen, die laatste in een zo mogelijk nog langzamere uitvoering dan het origineel
De rest voornamelijk typische Scandinavische muziek (wel in het Engels), goed voor lounge, wierook of suïcidale gevoelens... Heel mooi, dat wel
Inderdaad, deze speelden ze ook AC/DC's "It's a Long Way to the Top", maar die had ik dus echt niet herkendquote:Op zondag 6 mei 2007 09:38 schreef Grobbel het volgende:
Ze waren nochtans een album aan het promoten waar alleen maar covers op staan, dus waarschijnlijk heb je die andere covers gewoon niet herkend.
http://www.pitchforkmedia(...)872-melody-mountain-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |