Een nieuw album van Iron & Wine.quote:April 6, 2007
New Iron & Wine Releases Coming
Here's the tracklisting for Shepherd's Dog:
1. Pagan Angel and a Borrowed Car
2. White Tooth Man
3. Lovesong of the Buzzard
4. Carousel
5. House by the Sea
6. Innocent Bones
7. Wolves (Song of the Shepherd's Dog)
8. Resurrection Fern
9. Boy With a Coin
10. The Devil Never Sleeps
11. Peace Beneath the City
12. Flightless Bird, American Mouth
And the tracklisting for the single due out in July:
1. Carried Home
2. Boy With a Coin (Single Edit)
3. Kingdom of the Animals
Wou ik ook doen, maar was het vergetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, je moet ze verloten onder FOKkerts in dit topic
Nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een nieuw album van Iron & Wine.![]()
Als hij gaat touren lig ik voor het postkantoor te pitten. Daar MOET ik bij zijn. Eén van de weinige artiesten ook waarvoor ik grof geld zou neerleggen.
Ik had ze dolgraag van je over willen kopen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wou ik ook doen, maar was het vergeten![]()
Jawel joh, Kopenhagen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:07 schreef mordradead het volgende:
Maar mensen... er gaat niets boven Groningen!
Ik heb een leuke hippie gevondenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef -skippybal- het volgende:
KopenhagenNog nooit zoveel junkies en kuthippies bij elkaar gezien...
Hoax?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef -skippybal- het volgende:
Als 'ie jouw muziek tof vindt is het geen echt hippie. Veel te commercieel
Ik geloof dat Indie-rock tegenwoordig het meest verkocht naast Hiphop dus het is maar net wat je "de doorsnee" wil noemen natuurlijkquote:
Mm, tsjahquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik geloof dat Indie-rock tegenwoordig het meest verkocht naast Hiphop dus het is maar net wat je "de doorsnee" wil noemen natuurlijk![]()
Jaaaquote:
Maar ik ben kaal. Hoe gaat dit ooit met elkaar stroken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:39 schreef lienelien het volgende:
Maar volgens mij mnoet ik maar naar Denemarken verhuizen: Roskilde en iedereen en alles is blond![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar ik ben kaal. Hoe gaat dit ooit met elkaar stroken?
Post anders even een foto van hem, met cirkeltje om zn piemelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Voorspelbaar
Maar Julianheeft wél haar
![]()
Dat zijn de echte muziekliefhebbers die het nog gewoon op cd willen hebben ipv alleen maar te downloaden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik geloof dat Indie-rock tegenwoordig het meest verkocht naast Hiphop dus het is maar net wat je "de doorsnee" wil noemen natuurlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |