En, ben je nog naar Oranjepop geweest? Zo niet, dan heb je er qua muziek niet echt veel van gemist.quote:Op maandag 30 april 2007 10:59 schreef Lieke_K het volgende:
Wat voor indisch gaan jullie vandaag doen allemaal? Mijn partner in crime is ziek, dus ik heb ineens de keuze bij welke andere mensen ik me voeg: Oranjepop in Nijmegen, Arnhem of Amsterdam (maar dan wel het 538 gedeelte ben ik bang). Help!
Ik gok Leidenquote:Op maandag 30 april 2007 11:07 schreef Lieke_K het volgende:
Vriendje van een vriendin lijkt heel veel op Armin van Buuren, dus als ik naar Arnhem ga, zie ik die ook. Maar Fedde le Grand, dat is wel een beetje het toppunt, waar komt die eppo in godsnaam?!![]()
Gister in Leidenquote:Op maandag 30 april 2007 11:07 schreef Lieke_K het volgende:
Klopt, maar Coparck komt ook in Arnhem...Maar misschien is het voor mijn portemonnee gewoon beter om hier te blijven, aangezien OV vandaag niet geldig is.
Vriendje van een vriendin lijkt heel veel op Armin van Buuren, dus als ik naar Arnhem ga, zie ik die ook. Maar Fedde le Grand, dat is wel een beetje het toppunt, waar komt die eppo in godsnaam?!![]()
Dan zit ik gelijk een maand in een depressiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:10 schreef Friek_ het volgende:
Nog hier mensen die van plan zijn om naar Great Lake Swimmers te gaan in de Ekko?
Dat klinkt ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:53 schreef -skippybal- het volgende:
Ik was vrijdagnacht ook nog even indie door naar Ballanbeatz in een krakerskroeg met halve liters Tsjechisch bier voor 2 euro![]()
Ik heb gister één of andere coole kerel die o.a. een eigen versie van Sledgehammer ten gehore bracht op de Rijnkade, de Sjonnies (vet gaafquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Gister in Leiden. Ik heb alleen Erik-E en Armin van Buuren gezien. Beetje vooraan staan springen ook
. Heel niet indiesch, maar wel gezellig.
http://www.rotown.nl/ Daar is het al uitverkocht...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Lieke_K het volgende:
Donderdag The Veils!als er nog kaartjes zijn...
Silence is Sexy is goed he! Ik ben nog boos op mezelf dat ik halverwege hun optreden op een festival maar ben gaan slapen omdat ik zo moe was en het 02:30 was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik heb gister één of andere coole kerel die o.a. een eigen versie van Sledgehammer ten gehore bracht op de Rijnkade, de Sjonnies (vet gaaf, ik heb zelfs mee van-de-koeien-naar-de-kip gedaan
), Silence is Sexy (leuk!
) en Coparck (na Silence is Sexy enigszins saaaai
) gezien. Was best leuk, en mooi vuurwerk natuurlijk!
Jammer dat het zo tyfuskoud was 's avonds!
![]()
Donderdag The Veils!als er nog kaartjes zijn...
Ze heeft het over hun Doornroosje-optreden - wat overigens nog niet is uitverkocht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef Goover het volgende:
[..]
http://www.rotown.nl/ Daar is het al uitverkocht...
Oehh. In Doornroosje.quote:Di 3 jul 20:00 !!! (Chk Chk Chk)
Ze waren echt enorm tof ook op Motel Mozaique! Ik heb uiteraard al tickets voor hun Doornroosje concert.quote:
Oeh, das inderdaad leuk!quote:
doe-het-zelven is ook indiequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:32 schreef lienelien het volgende:
Wat heeft je woning nou weer te maken met dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |