Was even lunchen na een vergadering, had niet gedacht dat het topic zo snel zou gaanquote:Op donderdag 26 april 2007 12:25 schreef Logician het volgende:
(en me voorbereiden op een nieuwe OP (of heeft barbaaf toevallig de OP bewaard?) Ben hem vergeten op te slaan
nou ik ben wel ietjes ouder dan 3 hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 13:01 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat is geen poes dat is TS!
Dankjequote:Op donderdag 26 april 2007 13:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Was even lunchen na een vergadering, had niet gedacht dat het topic zo snel zou gaan
en nog steeds geen kittens
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:11 schreef Logician het volgende:
Misschien kan de OT aangepast worden? ipv onder de bank - Waar blijven ze?!
* WyriHaximus ook Naina streng aankijken!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef Logician het volgende:
Zou idd wel leuk voor de kleintjes zijn als ze vandaag/vannacht nog komen, ze gaan v.a morgenvroeg tot dinsdagmiddag naar hun vader.. *Naina streng aankijkt*![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:57 schreef Logician het volgende:
whehe mijn zoontje heeft de tepeltjes ontdenkt! Hij schrok hij dacht dat er een babypoesje door de buik kwam![]()
![]()
nu is het letterlijk een Fokdoosquote:
Daar krijg ik heeeeel andere associaties bijquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef Logician het volgende:
hij zegt: ze spelen met elkaar in de buik! mama ik voel het, ik denk dat ze gaan hardlopen!
kinderen![]()
Ow dat was hem! Wat dacht je van Fok! als naam: "Fok! kom eens hier heen jij!", "Fok!", "Fok! doet dat eens niet!"quote:
Ja..kids..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef Logician het volgende:
hij zegt: ze spelen met elkaar in de buik! mama ik voel het, ik denk dat ze gaan hardlopen!
kinderen![]()
Ja, kunnen wij er wat aan doen?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:22 schreef Aventura het volgende:
Poes moet in doos en kittens uit haar doos
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:22 schreef Aventura het volgende:
Poes moet in doos en kittens uit haar doos
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:06 schreef Logician het volgende:
Vriend van me kwam net langs die zei hetzelfde...
Morgenochtend gaan de smurfjes naar hun vader, dus als er dan nog niets is, ga ik met dr naar de DA
Vind je het gek, zou jij ook worden als er de godganse dag iemand met een camera achter je aan looptquote:
Ze is niet de enigequote:
quote:
Idd, 100 requests in 10 sec vind apache niet zo heel leukquote:Op donderdag 26 april 2007 16:19 schreef Ticootje het volgende:
Er kijken teveel mensen mee.
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sorry, zit op de UT, maar heb hem thuis ook nog aan staan![]()
enigequote:Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
! Je bent alleen niet de enigste ben ik bang
!
sorryquote:Op donderdag 26 april 2007 16:26 schreef Logician het volgende:
ticootje, in een topic van een allochtoon mogen taalfouten![]()
(ik wil niet weten hoeveel ik er al gemaakt heb
).
Heb je nog bier?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Logician het volgende:
Ah dus je komt mijn koffie zo opmaken?
Komt er zo aan. Er zijn nu 100 requests in 20 sec, als het op 100 per der 30 sec staat. Zet ik de upload weer aanquote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef Ticootje het volgende:
ik wil catcam!!
Nevermind thenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:32 schreef Logician het volgende:
euhmmm geen idee..
Dr is toch niemand die zn IP uit zijn hoofd kentquote:Op donderdag 26 april 2007 16:32 schreef WyriHaximus het volgende:
En het zelfde gaat op voor 145.99.236.4
Sinds wanneer heet jij Logiquote:Op donderdag 26 april 2007 16:32 schreef TheYoung1 het volgende:
Edie Brickel and the new bohemians!
klik maar even op 'reageren' dan weet je het meteenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dr is toch niemand die zn IP uit zijn hoofd kent
Omdat ik de refresh tijd van het stukje JS heb verhoogdquote:Op donderdag 26 april 2007 16:34 schreef B.ertha het volgende:
Waarom moeten we eigenlijk refreshen als je het aantal requests omlaag wilt
Ik ben gewoon een oud wijfquote:Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij Logi
Maar dat was hem wel volgens mij ja
Jaaa dat ben ik, ik wist het wel....quote:Op donderdag 26 april 2007 16:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Komt er zo aan. Er zijn nu 100 requests in 20 sec, als het op 100 per der 30 sec staat. Zet ik de upload weer aan.
ow en 134.221.128.8 kappen daarmee!!!
Ah, ik was het nietquote:Op donderdag 26 april 2007 16:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
klik maar even op 'reageren' dan weet je het meteen
* WyriHaximus bitchslapt Ticootje!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jaaa dat ben ik, ik wist het wel....![]()
Heb net ff een oude foto terug gezetquote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef Marty het volgende:
Ik was het ook niet, maar ik had hem wel al een tijdje open staan op m'n werk.
Mijn ip begint met 213...
Een fotoquote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb net ff een oude foto terug gezet.
Heb je enig idee hoeveel dat er zijn? Doe eens 254 keer 254 keer 254.
Dat weet ik, maar nederlandse ip's beginnen meestal toch niet met 213?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb net ff een oude foto terug gezet.
Heb je enig idee hoeveel dat er zijn? Doe eens 254 keer 254 keer 254.
Nee maar meestal heeft een ISP een hele range en aangezien er 254*254*254=16387064 mogelijkheden zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Marty het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar nederlandse ip's beginnen meestal toch niet met 213?
Ik dacht dus dat er naast mij niemand met een ip beginnend met 213 naar de cam zat te kijken
http://fok.wyrihaximus.net/poes2/index.htmlquote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef MrFotografie het volgende:
Login
Register
Voeg WoW Characters anoniem toe
Bewerk WoW Characters anoniem
![]()
![]()
Volgens mij heeft Demon/Chello of zo een pool in 213./8, maar ik weet het ook even niet zeker. Het ziet er niet onbekend uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Marty het volgende:
Dat weet ik, maar nederlandse ip's beginnen meestal toch niet met 213?
Ik dacht dus dat er naast mij niemand met een ip beginnend met 213 naar de cam zat te kijken
Eet je gebakken moeder-koekjes ?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef Logician het volgende:
wij gaan even eten, dus de laptop moet van tafel..
totzo!
Eetse.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef Logician het volgende:
wij gaan even eten, dus de laptop moet van tafel..
totzo!
Idd denk aan die 2 kleine schatjes van je die zo graag met je poes spelenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:05 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Nou ja zeg, 6 delen meelezen en nóg geen kittens![]()
Komop Naina, het liefst nog voor vandaag ja? Denk aan de smurfjes!
Ja, en bedanktquote:Op donderdag 26 april 2007 18:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eetse.
Zo ff een random password protected wachtwoord op de oude locatie gezet voor allebakken die nog aanstaan. Zodat iedereen die daar nu nog opzit tegenword gehouden ^^.
bel dan die arts die wél langs wil komen. (na 7 uur was dat toch gister ?)quote:Op donderdag 26 april 2007 19:05 schreef Logician het volgende:
Ja ik begin me ook wel echt zorgen te maken
Daarom liep mijn computer ook vastquote:Op donderdag 26 april 2007 18:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, en bedanktIk was ook de hort op en had em aan laten staan voor zoonlief om even te kijken.
Alleen volgt die het topic op zich niet.
Mijn comp liep vast op dat ding wat je erop had gezet
vind je niet dat dit een noodgeval is ?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:15 schreef Logician het volgende:
Ja maar die mag je alleen bellen in noodgevallen...
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, en bedanktIk was ook de hort op en had em aan laten staan voor zoonlief om even te kijken.
Alleen volgt die het topic op zich niet.
Mijn comp liep vast op dat ding wat je erop had gezet
Het was eingelijk de bedoeling dat je browser dat scherm liet zien en dan wachte met het opnieuw opvragen. Die van jullie draaiden waarschijnlijk gewoon doorquote:Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef Napster het volgende:
[..]
Daarom liep mijn computer ook vast
Had hem vandaag aan latenstaan, en kreeg dat inlogscherm niet meer weg toen ik thuiskwam
mooi.. ik gebruik zelf ook zoiets.. als ik dan met office dingen bezig bent word dat ding tenminste niet zo warm onder je vingersquote:Op donderdag 26 april 2007 19:29 schreef Logician het volgende:
tbs: Ja hij heeft geen rare KlocK KlocK KlocK geluiden meer gemaakt en is ook niet meer uitgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is van vandaag alleen nogquote:Op 1 minuut geleden schreef WyriHaximus zijn access_log parse script het volgende:
Done found 197 IP's!
Total pussy bandwidth 21.4GB!
Volgens mij heb je het populairste poesje van Fok! (op die van ijsmeis na danquote:
dat is echt heeel veeel, dank voor de bandbreedte..quote:Op donderdag 26 april 2007 19:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dat is van vandaag alleen nog.
ja maargoed, daar zat ik dus zelf ook al aan te denken he'.. wij mensen hebben het door als iemand naar ons kijkt... ook al zie je het niet..quote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef Logician het volgende:jammer dat ze er zelf niets van doorheeft, alhoewel... ik zou er behoorlijk zenuwachtig van worden denk ik
![]()
Hehequote:Op donderdag 26 april 2007 19:59 schreef tbs-johny het volgende:
[..]
dat is echt heeel veeel, dank voor de bandbreedte..![]()
Nah, dan laten ze hem waarschijnlijk toch aan staan in de hoop dat je hem weer aanzetquote:
Je hebt in de tuin toch nog zo'n speelgoedwagentje met laadbak?quote:
Doet me denken aan die hond met 2 voor poten die wieletjes als achter potenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hebt in de tuin toch nog zo'n speelgoedwagentje met laadbak?
Tape haar achterkant daar in vast, et voila; KATTENROLSTOEL!.
Dat zeg je nu al een week, ik trap er niet meer inquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat zeg je nu al een week, ik trap er niet meer in
Waarom denken ze dat Logician?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:22 schreef Logician het volgende:
Idem dito
bah iedereen die hier komt, zegt dat ze denken dat ze die kittens er nooit uit gaat krijgen
't Zijn natuurlijk wel halve Coons, misschien dat ze net te groot zijn om op natuurlijke wijze in te dalen?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:22 schreef Logician het volgende:
Idem dito
bah iedereen die hier komt, zegt dat ze denken dat ze die kittens er nooit uit gaat krijgen
Dan zou het nog kunnen toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:42 schreef buitenbeentje het volgende:
Gemiddeld duurt de zwangerschap van een kat 63 tot 68 dagen las ik net ergens.
Dan moet je dat dus ook niet doe. Moeders is ongemakkelijk, maar zo te zien ook niet veel meer en de jonkies bewegen. Dus gewoon relaxen en morgen naar de DA.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef Logician het volgende:
De DA zei dat 10wk ook wel voor komt, en ik me dus nog geen zorgen moest maken zolang de kittens goed bewegen en ze geen zichtbare persbewegingen maakt
Ik heb nog wel een vriendin die zo'n beetje afstudeert als dierenartsquote:Op donderdag 26 april 2007 20:51 schreef MrFotografie het volgende:
iemand anders nog dierenartsen?
heel graagquote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een vriendin die zo'n beetje afstudeert als dierenarts.
Zal haar wel even vragen.
Nah, moeten we wel even wachten tot de reclame voordat ik weet of ze uberhaupt verstand van zwangere poezen weet, we zijn namelijk allebei CSI aan het kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef MrFotografie het volgende:
Tof van je kastanova!! Samen kunnen we logician misschien helpen..
En hierna komt Prison Break ook nogquote:Kasta zegt:
hé apie, vreemde vraag misschien, maar heb jij een beetje verstand van zwangere poezen?
Maaike zegt:
beetje jahWat wil je weten?
Kasta zegt:
veel
Kasta zegt:
maar csi begint weer!
Kasta zegt:
spreek je daarna wel weer
Die Prisonbreak kan ik je wel even op dvd branden, samen met een aantal van de komende afleveringen dus dat is geen excuusquote:Op donderdag 26 april 2007 21:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
En hierna komt Prison Break ook nog.
Maar ze heeft er in ieder geval een beetje verstand van!
Laat haar zometeen wel even onder mijn account posten ofzo.
quote:Maaike zegt:
ok, het lijkt erop dat de kat weeen]
Maaike zegt:
weeen heeft
Maaike zegt:
zijn de vliezen inmiddels gebroken? Verliest het dier vocht??
Maaike zegt:
heeft ze een echo laten maken om na te kijken of de kittens goed liggen of in een stuip?
Maaike zegt:
ben je met haar ook op MSN??
Kasta zegt:
nope,nope,nope
Maaike zegt:
want posten duurt te lang
Kasta zegt:
da's chantal
Maaike zegt:
en ze kan niet wachten tot morgen de dierenarts bellen, er moet een avondhulp komen vermoed ik als ik dit zo lees
Maaike zegt:
ok
Maaike zegt:
zijn inderdaad geen persweeen, maar die kunnen elk moment komen
Kasta zegt:
nah, zal ik haar nummer even geven of geen zin in?
Maaike zegt:
ze moet de tijd opnemen die tussen de weeen zit
Maaike zegt:
tuurlijk, anders kan het echt helemaal mis gaan
Maaike zegt:
laat ze mij maar bellen
Kasta zegt:
nah, volgens mij is ie niet aan het weeen hoor
Kasta zegt:
maar okay
Maaike zegt:
als ik het zo lees op pag 6 wel