mooi.. ik gebruik zelf ook zoiets.. als ik dan met office dingen bezig bent word dat ding tenminste niet zo warm onder je vingersquote:Op donderdag 26 april 2007 19:29 schreef Logician het volgende:
tbs: Ja hij heeft geen rare KlocK KlocK KlocK geluiden meer gemaakt en is ook niet meer uitgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is van vandaag alleen nogquote:Op 1 minuut geleden schreef WyriHaximus zijn access_log parse script het volgende:
Done found 197 IP's!
Total pussy bandwidth 21.4GB!
Volgens mij heb je het populairste poesje van Fok! (op die van ijsmeis na danquote:
dat is echt heeel veeel, dank voor de bandbreedte..quote:Op donderdag 26 april 2007 19:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dat is van vandaag alleen nog.
ja maargoed, daar zat ik dus zelf ook al aan te denken he'.. wij mensen hebben het door als iemand naar ons kijkt... ook al zie je het niet..quote:Op donderdag 26 april 2007 19:48 schreef Logician het volgende:jammer dat ze er zelf niets van doorheeft, alhoewel... ik zou er behoorlijk zenuwachtig van worden denk ik
![]()
Hehequote:Op donderdag 26 april 2007 19:59 schreef tbs-johny het volgende:
[..]
dat is echt heeel veeel, dank voor de bandbreedte..![]()
Nah, dan laten ze hem waarschijnlijk toch aan staan in de hoop dat je hem weer aanzetquote:
Je hebt in de tuin toch nog zo'n speelgoedwagentje met laadbak?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |