Een fotoquote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb net ff een oude foto terug gezet.
Heb je enig idee hoeveel dat er zijn? Doe eens 254 keer 254 keer 254.
Dat weet ik, maar nederlandse ip's beginnen meestal toch niet met 213?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heb net ff een oude foto terug gezet.
Heb je enig idee hoeveel dat er zijn? Doe eens 254 keer 254 keer 254.
Nee maar meestal heeft een ISP een hele range en aangezien er 254*254*254=16387064 mogelijkheden zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Marty het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar nederlandse ip's beginnen meestal toch niet met 213?
Ik dacht dus dat er naast mij niemand met een ip beginnend met 213 naar de cam zat te kijken
http://fok.wyrihaximus.net/poes2/index.htmlquote:Op donderdag 26 april 2007 17:03 schreef MrFotografie het volgende:
Login
Register
Voeg WoW Characters anoniem toe
Bewerk WoW Characters anoniem
![]()
![]()
Volgens mij heeft Demon/Chello of zo een pool in 213./8, maar ik weet het ook even niet zeker. Het ziet er niet onbekend uit.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:53 schreef Marty het volgende:
Dat weet ik, maar nederlandse ip's beginnen meestal toch niet met 213?
Ik dacht dus dat er naast mij niemand met een ip beginnend met 213 naar de cam zat te kijken
Eet je gebakken moeder-koekjes ?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef Logician het volgende:
wij gaan even eten, dus de laptop moet van tafel..
totzo!
Eetse.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef Logician het volgende:
wij gaan even eten, dus de laptop moet van tafel..
totzo!
Idd denk aan die 2 kleine schatjes van je die zo graag met je poes spelenquote:Op donderdag 26 april 2007 18:05 schreef Doemijdiemaar het volgende:
Nou ja zeg, 6 delen meelezen en nóg geen kittens![]()
Komop Naina, het liefst nog voor vandaag ja? Denk aan de smurfjes!
Ja, en bedanktquote:Op donderdag 26 april 2007 18:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eetse.
Zo ff een random password protected wachtwoord op de oude locatie gezet voor allebakken die nog aanstaan. Zodat iedereen die daar nu nog opzit tegenword gehouden ^^.
bel dan die arts die wél langs wil komen. (na 7 uur was dat toch gister ?)quote:Op donderdag 26 april 2007 19:05 schreef Logician het volgende:
Ja ik begin me ook wel echt zorgen te maken
Daarom liep mijn computer ook vastquote:Op donderdag 26 april 2007 18:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, en bedanktIk was ook de hort op en had em aan laten staan voor zoonlief om even te kijken.
Alleen volgt die het topic op zich niet.
Mijn comp liep vast op dat ding wat je erop had gezet
vind je niet dat dit een noodgeval is ?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:15 schreef Logician het volgende:
Ja maar die mag je alleen bellen in noodgevallen...
quote:Op donderdag 26 april 2007 18:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, en bedanktIk was ook de hort op en had em aan laten staan voor zoonlief om even te kijken.
Alleen volgt die het topic op zich niet.
Mijn comp liep vast op dat ding wat je erop had gezet
Het was eingelijk de bedoeling dat je browser dat scherm liet zien en dan wachte met het opnieuw opvragen. Die van jullie draaiden waarschijnlijk gewoon doorquote:Op donderdag 26 april 2007 19:11 schreef Napster het volgende:
[..]
Daarom liep mijn computer ook vast
Had hem vandaag aan latenstaan, en kreeg dat inlogscherm niet meer weg toen ik thuiskwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |