Zo snel mogelijk graag.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Borga het volgende:
Palma mag dood
"MIJN HUIS UIT!!!"quote:Op donderdag 26 april 2007 11:13 schreef petraa het volgende:[afbeelding]
Palma is echt ernstig om hoog gevallen....quote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
"MIJN HUIS UIT!!!"
Wat is die palma een karikatuur. Een hele nare karikatuur.
Pakt die zak ook weer zijn TV momentquote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Jaap met z'n applaus.
Pure horror.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is pas ordinair. wat een walgelijk mens..
Echt om te kotsen wat een ........kopquote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is pas ordinair. wat een walgelijk mens..
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef Copycat het volgende:
Zo op die foto's zijn het net moeder en dochter, verwikkeld in een ruzie over het foute vriendje van dochterstout.
Dat is toch hartstikke leuk? Zo'n hoofd-huishoudster die zich als een moederkloek over haar huis en het geteisem wat zich daarin bevindt bekommert?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef akveor het volgende:
Elke ochtend hetzelfde met die Palma... Ik begrijp gewoon niet dat de redaktie dit tolereerd.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke leuk? Zo'n hoofd-huishoudster die zich als een moederkloek over haar huis en het geteisem wat zich daarin bevindt bekommert?
Geweldige beelden voor weer een geweldige uitzending waarna iedereen denkt: 'Die Palma, dat is me er eentje!'
![]()
waarom heeft amandel zo`n groot hoofd eigenlijk?quote:
ik heb altijd gedacht dat de bewoners zelf personeel mochten ontslaan??quote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef akveor het volgende:
Elke ochtend hetzelfde met die Palma... Ik begrijp gewoon niet dat de redaktie dit tolereerd.
Kan ze 2 bj's tegelijk doenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef laffer het volgende:
[..]
waarom heeft amandel zo`n groot hoofd eigenlijk?
er zit toch niks in![]()
zonde van al die ruimte![]()
Nee want Brian vraagt waar het mis is gegaan. Brian constateert dat ze beiden van de hondjes houden.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Is de ruzie nog niet afgelopen????
Niksquote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat is er met die moeder in Spanje?
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Als ik van iedereen moet gaan houden van wie ik cadeautjes krijg...
Hondjes opnieuw een week langer, door Jaap.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef brabander01 het volgende:
Hoorde ik nou dat er een ontslag aangevraagd gaat worden ?
Amanda:Als ik van iedereen moet gaan houden van wie ik cadeautjes sex krijg...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:Als ik van iedereen moet gaan houden van wie ik cadeautjes krijg...
Het gerucht gaat dat die moeder en die vriend geen zuivere koffie zijn en Palma insinueerde iets door over die moeder te beginnenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat is er met die moeder in Spanje?
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Hondjes opnieuw een week langer, door Jaap.
Dit gaat Brian nog te horen krijgen!!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef laffer het volgende:
brian probeert de ruzie tot kalmte te bewerkstelligen![]()
Palma houdt van die hondjes en maakt zich zorgen, begrijp je?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:34 schreef pronkjewail het volgende:
Ik denk dat dit de laatste maanden DGK zijn en dat het programma inderdaad voor de zomervakantie gaat stoppen. Als je zo`n duur programma nog anderhalf jaar wil maken, dan laat je de formule toch niet zo vallen als wat de redactie op dit moment doet? Wat Palma doet KAN toch niet als je een geloofwaardig programma wilt maken?
Van boven bont van onder stront.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
Van boven blond van onder stront zegt PalmaWaar slaat dat nu weer op?
Het KAN gewoon geen zuivere koffie zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat die moeder en die vriend geen zuivere koffie zijn en Palma insinueerde iets door over die moeder te beginnen
Als je 3 ontspoorde dochters hebt, zal er wel iets mis zijn met die moeder.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat die moeder en die vriend geen zuivere koffie zijn en Palma insinueerde iets door over die moeder te beginnen
Die Palmaquote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef john6 het volgende:
[..]
ik heb altijd gedacht dat de bewoners zelf personeel mochten ontslaan??
lijkt wel of Palma zelf het regie in handen heeft
Had meer te maken met haar gang en wandel (en die vd vriend)quote:Op donderdag 26 april 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je 3 ontspoorde dochters hebt, zal er wel iets mis zijn met die moeder.
Er zijn genoeg mensen die zich dit soort zaken allemaal kunnen veroorloven....maar wat het nogal bedenkelijk maakt is dat die zus tijdens haar bezoek heeft verteld dat die moeder totaal niet blij was met eventuele publiciteit, ze blijft ook angstvallig buiten beeld, ze bellen niet schrijven niet niks.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:37 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Het KAN gewoon geen zuivere koffie zijn
Amanda krijgt allerlei cadeau's.. an bontjassen tot een roze mini (lees: DUUR) van dr moeder. Ooit iets gehoord over het werk wat haar moeder doet? Ik niet. Het KLOPT GEWOON NIET.
Wat stelt Brian zich weer ridderlijk op, zo smalend op de achtergrond!quote:
Het enige dat ruzie tussen Amanda en Brian bewerkstelligt is goedmaaksex.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit gaat Brian nog te horen krijgen!!
Huub nam het voor Amanda op en Brian loopt een beetje te sussen... daar houdt Amanda niet van!!![]()
En zelfs Natasia heeft haar ook nog vantevoren verteld dat ze gevoerd warenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:42 schreef akveor het volgende:
Palmazegt dat ze uit goeiigheid de prullenbak controleerde om te zien of Amanda de hondjes te eten had gegeven... Toch te schandalig voor woorden? Je kunt dat toch gewoon vragen? Lijkt wel een NBR-er of zo iemand uit de CCCP die zelfs buren en familie verriet.
Als je dochter na 8 maanden verblijf in een internaat, vrijkomt ''Amandamodus'', en je zit als moeder in Spanje, is dat op zijn minst vreemd te noemen.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Had meer te maken met haar gang en wandel (en die vd vriend)
ja en huub probeert hjet erger te maken, hij geniet.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:32 schreef laffer het volgende:
brian probeert de ruzie tot kalmte te bewerkstelligen![]()
Mensen die zich laten opsluiten om een villa te winnen hebben wellicht mensen in hun omgeving die zich laten opsluiten voor geldquote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef FSR het volgende:
Wat ik me wel heel staerk gaat afvragen is:
Waarom zitten er in de DGK zoveel mensen met een crimineel verleden of banden met criminelen ?
Is Nederland zo klein ?
Ik zeg niet dat ze niet vreemd is, maar haar rol als moeder die ze duidelijk niet vervult zal inherent zijn aan de business waar ze in zitquote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je dochter na 8 maanden verblijf in een internaat, vrijkomt ''Amandamodus'', en je zit als moeder in Spanje, is dat op zijn minst vreemd te noemen.
Ze komen allemaal uit Noord-Holland/Almere/Lelystad ook. Inclusief die proleterige kickboxtrainer, de pokerleraren en Palma...quote:Op donderdag 26 april 2007 11:43 schreef FSR het volgende:
Wat ik me wel heel sterk afvraag.
Waarom zitten er in de DGK zoveel mensen met een crimineel verleden of banden met criminelen ?
Is Nederland zo klein ?
Hahaha dat shirt zit zo strak.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een walgelijk patserig mannetje die met dat lelijke poloshirt.
Spektakel verzekerd.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef Disana het volgende:
Het pokeren wordt ons wel door de strot geduwd zeg. Twee streams op poker, twee buiten.
Die criminele proleet zat ook nog in het late journaal op 3. Hij bezocht de grootste overdekte "Chinatown" in Beverwijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze komen allemaal uit Noord-Holland/Almere/Lelystad ook. Inclusief die proleterige kickboxtrainer, de pokerleraren en Palma...
Tijd om iets anders te doen dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef Disana het volgende:
Het pokeren wordt ons wel door de strot geduwd zeg. Twee streams op poker, twee buiten.
Wie wil daar nu niet voor betalen!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef Disana het volgende:
Het zal wel weer eens overwaaien. Voor nu houd ik het voor gezienquote:Op donderdag 26 april 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie wil daar nu niet voor betalen!
![]()
Heb ik iets gemist, hoezo is die kickboxtrainer crimineel?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:54 schreef demins het volgende:
[..]
Die criminele proleet zat ook nog in het late journaal op 3. Hij bezocht de grootste overdekte "Chinatown" in Beverwijk.
'Het lijkt op shoarma, maar het is wat anders' was zijn oordeel over iets eetbaars.
Wordt genoemd op de endstra tapesquote:Op donderdag 26 april 2007 12:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, hoezo is die kickboxtrainer crimineel?
Nou bijvoorbeeld al omdat hij Huub opzettelijk een gescheurde rib bezorgde...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, hoezo is die kickboxtrainer crimineel?
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:17 schreef demins het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld al omdat hij Huub opzettelijk een gescheurde rib bezorgde...
Maar het heeft niets met kickboksen te maken en alles met die valse karpatenkop van hem. Je hebt toch geen ongebreidelde fantasie nodig om in één oogopslag te zien dat Hans Nijman niet deugt! Kijk eens naar zijn vrienden. Zoals de ex van Natasia. Kijk eens naar zijn dreigementen. Deze kickbokstrainer heeft "crimineel" nog nét niet op zijn voorhoofd getatoeëerd...
Nee, lijkt er niet eens opquote:Op donderdag 26 april 2007 12:29 schreef kleinzusje het volgende:
Geeft de kickboxleraar poker les ?????
neequote:Op donderdag 26 april 2007 12:37 schreef Kombucha het volgende:
ik heb al een paar dagen niet de streams gekeken maar ze haperen ineens als de tyfus..is dit bij iedereen zo?
Probeer deze eens: http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op donderdag 26 april 2007 12:37 schreef Kombucha het volgende:
ik heb al een paar dagen niet de streams gekeken maar ze haperen ineens als de tyfus..is dit bij iedereen zo?
THX, werken superquote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef FSR het volgende:
[..]
Probeer deze eens: http://members.chello.nl/ptbuys/
Ben benieuwd of die streamlinks blijven werken als er betaald moet gaan worden. Zijn dat officieuze streams?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef FSR het volgende:
[..]
Probeer deze eens: http://members.chello.nl/ptbuys/
Dit topic heeft mijn leven gered: Problemen met streamsquote:Op donderdag 26 april 2007 12:42 schreef Kombucha het volgende:
[..]
THX, werken super.. toch vreemd, aangezien ik altijd gewoon 1 stream per keer in WM player keek
Wat dacht je van dat ze juist zo moet doen van de redactiequote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef akveor het volgende:
Ik haak juist af als het een Palmashow word, en ik denk wel meerdere.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat ze juist zo moet doen van de redactie
Dit is juist leuk. Kijk maar hier op fok, iedereen heeft weer iets om over te praten. Tevens is het goed voor de kijkcijfers. Dit is wat mensen willen zien: ruzie ruzie en nog eens ruzie. Als iedereen lief en aardig voorelkaar gaat zijn kijkt er helemaal geen hond meer naar DGK.
ik ga met je meequote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik haak juist af als het een Palmashow word, en ik denk wel meerdere.
Goed voor de kijkcijfers?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat ze juist zo moet doen van de redactie
Dit is juist leuk. Kijk maar hier op fok, iedereen heeft weer iets om over te praten. Tevens is het goed voor de kijkcijfers. Dit is wat mensen willen zien: ruzie ruzie en nog eens ruzie. Als iedereen lief en aardig voorelkaar gaat zijn kijkt er helemaal geen hond meer naar DGK.
Ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef blomst het volgende:
[..]
hetzelfde werd gezegd over natas, er werd zelfs voorgenomen om haar naam niet meer te noemen of het niet meer over haar te hebben, maar er werd onveranderd veel over haar gespraatquote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Join the club.quote:
Geen idee, het is nog geen half driequote:Op donderdag 26 april 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
Is dat achtelijke gepoker al afgelopen ??
Keej dan ga ik de tuin in, maar ik hou voor de zekerheid kwart voor 3 aanquote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, het is nog geen half drie![]()
zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Wat ik me afvraag. Zouden er illegale streams komen, als we moeten gaan dokken? Ik bedoel, is dat technisch mogelijk, hacken enzo.![]()
Dat vraag ik me ook af, Hidiho geeft de streams ook door, dus zou het als hij betaald, wij allemaal mee kunnen kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Wat ik me afvraag. Zouden er illegale streams komen, als we moeten gaan dokken? Ik bedoel, is dat technisch mogelijk, hacken enzo.![]()
Kijk, dat noem ik meedenkenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, Hidiho geeft de streams ook door, dus zou het als hij betaald, wij allemaal mee kunnen kijken![]()
ik hoop hetquote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Yup als je kan vastleggen en ontvangen kan je ze ook , eventueel met enige vertraging, weer via een andere server de streams verder zenden, maar ik denk dat Hidiho geen gezeik wil met justitie, want dat Tien dan gaat zeiken over copyright lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, Hidiho geeft de streams ook door, dus zou het als hij betaald, wij allemaal mee kunnen kijken![]()
Zoals jij het uitlegt, denk ik niet dat je kunt kiezen. Tien verplicht je gewoon de streams van Tien te kijken, en dat zijn over het algemeen kutstreams.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup als je kan vastleggen en ontvangen kan je ze ook , eventueel met enige vertraging weer via een andere server de streams verder zenden, maar ik denk dat Hidiho geen gezeik wil met justitie, want dat Tien dan gaat zeiken over copyright lijkt me duidelijk.
Wat ik wel hoop is dat als ik zou betalen ik wel de streams kan kiezen die ik wil zien, ik vind namelijk de streams van Hidiho veruit het prettigst werken, wat betreft shortkeys en buffers over het algemeen.
Dat is ze allang weer vergeten.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:33 schreef Clank het volgende:
Amanda vraagt nu van Brian dat hij nooit heftige ruzie's met het personeel mag maken???
Waar was ze vanmorgen zelf mee bezig dan??
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Mirc?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar als ik jou was zou ik via Mirc iemand proberen te zoeken uit een land waar ze lak hebben aan ons gerechtssysteem, laa die persoon de streams doorzenden, ik denk dat alles in het westen aanvechtbaar is en zal dus nooit lang in de lucht blijven.
Daar zijn we tijdens BB heel druk mee bezig geweest en is uiteindelijk niet gelukt.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Het zou wel eventueel omgedraait kunnen worden, zeg maar de streams van Hidiho omzetten naar een tool waarmee je de Tien streams over zet naar die tool en het weer werkt zoals nu, incl login die via Tien zou gaan, hopelijk snap je het nog een beetjequote:Op donderdag 26 april 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoals jij het uitlegt, denk ik niet dat je kunt kiezen. Tien verplicht je gewoon de streams van Tien te kijken, en dat zijn over het algemeen kutstreams.![]()
En ik heb heel wat streamverslagen gelezenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daar zijn we tijdens BB heel druk mee bezig geweest en is uiteindelijk niet gelukt.
FOK! kreeg toen wel meerdere gratis code's per dag ( code was geldig voor 4 uur) die uitgedeeld werden aan diegene die dan trouw 4 uur zaten te verslaan.
Ik weet dat zo goed omdat ik elke dag wel 4 uur zat te verslaan met meerdere vaste streamers o.a. scanman
Joh, bespaar je al die moeite.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup als je kan vastleggen en ontvangen kan je ze ook , eventueel met enige vertraging, weer via een andere server de streams verder zenden, maar ik denk dat Hidiho geen gezeik wil met justitie, want dat Tien dan gaat zeiken over copyright lijkt me duidelijk.
Wat ik wel hoop is dat als ik zou betalen ik wel de streams kan kiezen die ik wil zien, ik vind namelijk de streams van Hidiho veruit het prettigst werken, wat betreft shortkeys en buffers over het algemeen.
Heb ik het gelukkig niet voor niets gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:43 schreef blomst het volgende:
[..]
En ik heb heel wat streamverslagen gelezen
stom konijn..... ze had dat seksistische vriendje op kookles moeten sturen en zelf lekker naar het strand moeten gaan!quote:Op donderdag 26 april 2007 13:39 schreef Meganog het volgende:
Hahaha verhaal van Amanda over een van haar vriendjes die haar dwong tijdens een vakantie in Thailand op kookles te gaan.
Met ingang van vrijdag 4 mei moet je betalen om de live streams van De Gouden Kooi te kunnen bekijken, maar voor jou als die-hard fan hebben we een uitzondering gemaakt. Jij mag namelijk vanaf 4 mei nog een extra maand gratis kijken. Na die maand betaal je slechts 0,95 cent per dag, 1,95 Euro per week of 3,95 Euro per maand om de livestreams te kunnen bekijken.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Joh, bespaar je al die moeite.
Gewoon niet meer kijken als er voor dat amateuristische gepruts dat voor een real-life-soap moet doorgaan betaald moet worden.
Collectief negeren en doodzwijgen.
Ik laat me iig niet in de maling nemen. Wat anderen doen moeten ze natuurlijk lekker zelf weten, maar hiermee kan er natuurlijk wél een duidelijk signaal naar de productie-'amateurs' worden afgegeven.
Ik krijg helaas geen mail van tienquote:Op donderdag 26 april 2007 13:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met ingang van vrijdag 4 mei moet je betalen om de live streams van De Gouden Kooi te kunnen bekijken, maar voor jou als die-hard fan hebben we een uitzondering gemaakt. Jij mag namelijk vanaf 4 mei nog een extra maand gratis kijken. Na die maand betaal je slechts 0,95 cent per dag, 1,95 Euro per week of 3,95 Euro per maand om de livestreams te kunnen bekijken.
Hoe gaat dit in zijn werk? Volg vanaf 4 mei onderstaande stappenplan en je zal niks missen.
Stappen:
1) Ga naar de streams en klik op "bekijk" van de stream die je wil volgen
2) Het betaalscherm opent zich automatisch (in pop-up)
3) Kies "wallet" als betaalmethode
4) Log in met je Tien account
5) Betaal uit je wallet (die wij voor je hebben gevuld met 3,95 Euro)
6) En geniet van de live streams!
Tien wil dat ik het nog een maandje aankijk![]()
Bron: Tien mail
Jeeeez wat een lawaai.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:58 schreef Copycat het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EDfTUm8fDIo
http://www.youtube.com/watch?v=JVqHKfEaSZ4
De ruzie tussen Palma en Amanda, vanochtend. Voor straks, in mijn pauze.
Met dank aan VOL.
Me tooquote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, Tien heeft jou 3,95 kado gedaan, die je niet persé aan DGK hoeft te besteden.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
5) Betaal uit je wallet (die wij voor je hebben gevuld met 3,95 Euro)
6) En geniet van de live streams![/b]
Tien wil dat ik het nog een maandje aankijk![]()
Bron: Tien mail
Off topic: ik zag elders op FOK een PietjePuk007 voorbij komen?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, Tien heeft jou 3,95 kado gedaan, die je niet persé aan DGK hoeft te besteden.
Ik weet niet hoe die wallet werkt, maar het zou mooi zijn als iedereen die dit aanbod heeft gekregen die 3,95 aan een goed doel (KiKa) overmaakt, en de betaalstreams van DGK laat voor wat ze zijn.
Of en enquote:Op donderdag 26 april 2007 13:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, Tien heeft jou 3,95 kado gedaan, die je niet persé aan DGK hoeft te besteden.
Ik weet niet hoe die wallet werkt, maar het zou mooi zijn als iedereen die dit aanbod heeft gekregen die 3,95 aan een goed doel (KiKa) overmaakt, en de betaalstreams van DGK laat voor wat ze zijn.
Ik weet ook niet wat voor wallet dat moet zijn, zover ik weet heeft Tien nog geen betaalservices dmv die wallet, dus ik ga er vanuit dat ik die 3,95 alleen aan DGK kan besteden of nergens aan. Ik wil best alsnog 3,95 aan Kika storten als ik dan van jou alsnog van mijn maandje extra DGK mag genietenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Palma is 46 of zo...... toch een stuk triester......quote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een vies aso orinair bler wijf, te dom voor woorden. Kan niet zorgen voor de hondjes en daarnaast recpectloos een oudere vrouw behandeld. Ze vraagt 10000x antwoord van Palma alleen kan Palma niet antwoorden omdat Amanda die vis bek opentrekt met je bent overspannen, je moeder je bent gek ( dat 20 keer herhalen) Ik haat Amanda en haar ordinaire gebrek ean nomen en waarden.
voor het gemak...kijk je maar even de andere kant op,als dat ouwe lijk haar bek opentrekt??quote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef carpediem23 het volgende:
Wat een vies aso orinair bler wijf, te dom voor woorden. Kan niet zorgen voor de hondjes en daarnaast recpectloos een oudere vrouw behandeld. Ze vraagt 10000x antwoord van Palma alleen kan Palma niet antwoorden omdat Amanda die vis bek opentrekt met je bent overspannen, je moeder je bent gek ( dat 20 keer herhalen) Ik haat Amanda en haar ordinaire gebrek ean nomen en waarden.
Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Off topic: ik zag elders op FOK een PietjePuk007 voorbij komen?
Dus jij bent wel blij met Palma?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef carpediem23 het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef carpediem23 het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nee, maar Amanda kan geen normaal gesprek voeren. Ik vind Palma irritant, zeker weten.quote:
Klanten afzeiken als ze naast de pot piesenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Palma en Amanda zouden beiden geknipt zijn als toiletjuffrouw...beetje op hun reet zitten sigaretjes roken, beetje ouwehoeren met iedereen, beetje soppen indien de mogelijkheid zich voordoet etc....
Ik had al een hekel aan dat soort voor AmanDel dat hok in kwam.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:06 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nee, maar Amanda kan geen normaal gesprek voeren. Ik vind Palma irritant, zeker weten.
Alleen heb ik sinds de komst van Amanda een hekel aan ordinaire, domme, smerige, teaser, hoerige, gebrek aan normen en waarden- mensen. Wat een schande dit soort mensen en ze is nog maar 19.
Yup het is nu wachten op de in scene gezette slachtpartij tussen Huub en Japio, inclusief Inklapmes en zak bloed.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de laatste twee dagen af en toe de streams even aan gehad, maar is de terror van Jaap voorbij ofzo? Ik heb hem niet meer zien tieren in ieder geval.
Hij is gisteren teruggefloten door de FEBO, dus durft hij niet meer, de GVR.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de laatste twee dagen af en toe de streams even aan gehad, maar is de terror van Jaap voorbij ofzo? Ik heb hem niet meer zien tieren in ieder geval.
Het verhaal van Japio is net als alle andere verhalen gewoon ingekakt. Het is ronduit saai aan het worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Je moet het zo zien, ze laten ons alvast afkicken, zodat het straks een rustige dood kan sterven het programma.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het verhaal van Japio is net als alle andere verhalen gewoon ingekakt. Het is ronduit saai aan het worden.
Vegetariche schijvenquote:
Eigenlijk moet ze gewoon Anaaldel genoemd wordenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan dat soort voor AmanDel dat hok in kwam.![]()
.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:18 schreef pullup het volgende:
Ze is leuk en blond en ik vraag me af of ze het jaapgoedkeuringsstempel gaat krijgen of dat ze als amateur afgeserveerd gaat worden.
Die stommeling had haar profieltje op Lexa even beter moeten bestuderenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:21 schreef beequeen het volgende:
Japio wil zijn huwelijk wit-goud.
Op de vraag of ze gezamelijke hobby's hebben, weet Japio even niet zo snel iets te verzinnen.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:22 schreef Meganog het volgende:
Jaap heeft geen paspoort, hij had het laten verlopen omdat hij geen geld had om het te verlengen.
Nu krijg ik visioenen van een Blauwe Jaap en een Huubaladinquote:Op donderdag 26 april 2007 14:26 schreef petraa het volgende:
Jaap wil een nepgoud stapel en een schatkist met diamanten en robijnen. HIj wil ook een troon voor Cora en Hem.
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Jaap wil een olifant en een krokodil, weddinplanner noteert: olifant en krokodil.
Maar kijkt hem steeds langer ongelovig aanquote:Op donderdag 26 april 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Jaap wil een olifant en een krokodil, weddinplanner noteert: olifant en krokodil.
Ik wil niet zeggen dat ik Amanda haat, het is haar nooit geleerd / het is nooit in haar ogekomen of gestimuleerd om haar eigen gedrag eens grondig onder de loep te nemen maar na dit gezien te hebben hoop ik dat het betalen van de streams me niet makkelijk gemaakt wordt zodat er voor me wordt beslist en besloten dat het afgelopen is met kijken naar dit gehak en getreiter.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef carpediem23 het volgende:
ondertrouw moet minimaal een maand voor het trouwen zelf.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:24 schreef petraa het volgende:
J: ik had geen geld om een paspoort te laten maken
J: Hoeveel getuigen heb ik nodig en mogen het ook mensen zijn die ik niet ken.
N: Je moet ook uittreksel hebben van geboorte-akte
J: Die haal ik bij de gemeente waar ik geboren ben toch ?
N: Je moet hem samen met Cora ophalen.
Er moeten ook nog identiteitsbewijzen bij van de getuigen.
J: Ik moet even overleggen hoe dat gaat, het moet bij de gemeente waar ik staat ingeschreven?
Mag ik ook me eigen getuige zijn ????
N: Nee dat mag niet.
In Koninklijke omgevingen is het gebruikelijk alleen de voornaam te gebruiken. Kijk maar naar Beatrix en straks Maxima....quote:Op donderdag 26 april 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Stel dat ze gaan trouwen.... dan wordt Cora de hele dag met Cora aangesproken. Lijkt me knap kut om op mn trouwdag niet eens met mijn eigen naam te worden aangesproken. @@
Maar ze heet helemaal geen Cora.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In Koninklijke omgevingen is het gebruikelijk alleen de voornaam te gebruiken. Kijk maar naar Beatrix en straks Maxima....
Ze dumt hem gewoon een dag van te voren per telefoon. Daar krijgt ie dan weer sympathie stemmen voor in de popi poll...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Stel dat ze gaan trouwen.... dan wordt Cora de hele dag met Cora aangesproken. Lijkt me knap kut om op mn trouwdag niet eens met mijn eigen naam te worden aangesproken. @@
Gelukkig lukt het haar om nog een beetje haar eigen ideetjes door te drijven.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
Respect voor Pascalla, die ook maar gewoon haar werk doet, en nu opeens tegenover een levensgrote kleuter zit, die een olifant wil, een troon, een schatkist, en een gouden pak...
[afbeelding]
Haar échte naam is dan ook Zeugteef.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee maar Dikke Vette Zeug was ook weer niet een echt TV vriendelijke naam![]()
Ow is dat werk? Doet mij ook maar zo'n baantje dan. In mijn ogen is het gewoon een versufte huisvrouw die haar man te weinig zag omdat die succesvol was en om meer te kunnen genieten van zijn minares heeft ie haar een Weddingplanners burotje gegeven, allemaal lucht wat die mensen verkopen...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
Respect voor Pascalla, die ook maar gewoon haar werk doet, en nu opeens tegenover een levensgrote kleuter zit, die een olifant wil, een troon, een schatkist, en een gouden pak...
[afbeelding]
Ik denk dat dit heel wat leuker is om te realiseren dan de "originele" ideëen van een gemiddeld bruidspaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
Respect voor Pascalle, die ook maar gewoon haar werk doet, en nu opeens tegenover een levensgrote kleuter zit, die een olifant wil, een troon, een schatkist, en een gouden pak...
[afbeelding]
2 weken, dus 7 mei zou op tijd zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:30 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
ondertrouw moet minimaal een maand voor het trouwen zelf.
Tis is al op 1 juni, dacht ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
2 weken, dus 7 mei zou op tijd zijn.
huub is bang voor vlinders?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Pascalle vraagt duiven of vlinders loslaten, na het huwelijk. Die lul van een Japio vergeet dat Huub bang ik voor vlinders.![]()
quote:
Een gouden helicopter.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
Een helicopter *haha*
Wel een gouden he?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
Een helicopter *haha*
Jaap heeft zelf ook wel eens aangegeven dat het niet haar echte naam is.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat staat in een krabbel naar Japio op Hyves maar of dat waar is...
Dan nog: staat iedereen met zijn echte naam op Hyves geregistreerd?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat staat in een krabbel naar Japio op Hyves maar of dat waar is...
Maar paspoort is verlopen en dat kost 10 werkdagen om te maken.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan is 7 mei ruim 3 weken voor de trouwdatum.. geen probleem dus.
Het grappige is: die gast heeft een totale omslag gemaakt. Zijn laatste CD werd ineens de hemel in geprezen door de "serieuze" muziekpers, hij treedt op in tenten als Paradiso... volgens mij kan Jaap beter die mafkees met die bril uitnodigen, die ook in dat voetbalstadion heeft opgetreden.. Herman of zo.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:42 schreef waxmask het volgende:
Hahaha Japio en Cora zijn Boris fan, ga er vanuit dat het die idols kneus is.
Yup da's die van idols, the Keep the soul alive dude.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk toch deze:
[afbeelding]
Ook dat kan met spoed sneller... t kost wat maar het lijkt me niet dat die extra kosten een probleem zijn voor de gemiddelde villabewoner te Eemnesquote:Op donderdag 26 april 2007 14:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar paspoort is verlopen en dat kost 10 werkdagen om te maken.
I can dance!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Het grappige is: die gast heeft een totale omslag gemaakt. Zijn laatste CD werd ineens de hemel in geprezen door de "serieuze" muziekpers, hij treedt op in tenten als Paradiso... volgens mij kan Jaap beter die mafkees met die bril uitnodigen, die ook in dat voetbalstadion heeft opgetreden.. Herman of zo.![]()
Nee maar de inschrijving van Jaap Amesz zal wel echt zijn, ook omdat er een profielfoto bij staat van hem en zijn oma.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan nog: staat iedereen met zijn echte naam op Hyves geregistreerd?
7 mei gaat ie niet halen want hij heeft geen paspoort. Dat duurt 10 werkdagen. Op z'n vroegst 11 mei dusquote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Paris_Texas het volgende:
Dan is 7 mei ruim 3 weken voor de trouwdatum.. geen probleem dus.
Die van Jaap zal idd echt zijn, zijn Hyves-account is ook van ver voor DGK.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee maar de inschrijving van Jaap Amesz zal wel echt zijn, ook omdat er een profielfoto bij staat van hem en zijn foto.
Wat er in de krabbels staat kan natuurlijk grote bullshit zijn.
Ik weet niet hoe gevoelig gemeente Eemnes is voor steekpenningen. Maar dan nog, gemeentes maken geen paspoorten/idkaarten/rijbewijzen meer, die aanvragen worden extern verwerkt en daar zijn wachttijden, misschien heb je gelijk dat het met spoed kan, maar ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ook dat kan met spoed sneller... t kost wat maar het lijkt me niet dat die extra kosten een probleem zijn voor de gemiddelde villabewoner te Eemnes![]()
Dat is dus wat ik zeiquote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die van Jaap zal idd echt zijn, zijn Hyves-account is ook van ver voor DGK.
Maar wat er "gekrabbeld" wordt op Hyves... iedere Cora kan zich daar Jantina, Anita of Hutsefluts noemen.
For inspiration!quote:
Tegen betaling kan het met spoed versneld worden. Dat is niets nieuws en lijkt me niet meer dan logisch want mensen raken hun paspoort ook wel eens kwijt.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe gevoelig gemeente Eemnes is voor steekpenningen. Maar dan nog, gemeentes maken geen paspoorten/idkaarten/rijbewijzen meer, die aanvragen worden extern verwerkt en daar zijn wachttijden, misschien heb je gelijk dat het met spoed kan, maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Hij heeft wel met Kim Holland in bed gelegenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
For inspiration!
Herman de breedbekkikker..wat heeft die een rek vol tanden. Ik vind Herman wel sneu..echt een lachertje..en opgelicht door zijn manager..een freak!
Dat díe nog niet is langs geweest! Past prima bij het beoogde 'niveau' van DGK.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij heeft wel met Kim Holland in bed gelegen![]()
Laten we hopen dat Boris deze uitnodiging serieus weigert of laat ik daar maar van uit gaan want Boris maakt idd zo af en toe bijzonder fraaie dingen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Het grappige is: die gast heeft een totale omslag gemaakt. Zijn laatste CD werd ineens de hemel in geprezen door de "serieuze" muziekpers, hij treedt op in tenten als Paradiso... volgens mij kan Jaap beter die mafkees met die bril uitnodigen, die ook in dat voetbalstadion heeft opgetreden.. Herman of zo.![]()
MHebben ze geneukt?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
En, zitten Kim haar tieten er nog aan?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ten tijde van Idols walgde ik van Boris en zijn niet bewegende neus en Michael Jackson imitiate.. zijn laatste liedjes vond ik echter een stuk leuker en ik vind hem veel leuker overkomen in interviews...waarschijnlijk omdat hij nu meer is losgelaten om zijn eigen ding te doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |