Spektakel verzekerd.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef Disana het volgende:
Het pokeren wordt ons wel door de strot geduwd zeg. Twee streams op poker, twee buiten.
Die criminele proleet zat ook nog in het late journaal op 3. Hij bezocht de grootste overdekte "Chinatown" in Beverwijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze komen allemaal uit Noord-Holland/Almere/Lelystad ook. Inclusief die proleterige kickboxtrainer, de pokerleraren en Palma...
Tijd om iets anders te doen dus.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef Disana het volgende:
Het pokeren wordt ons wel door de strot geduwd zeg. Twee streams op poker, twee buiten.
Wie wil daar nu niet voor betalen!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:52 schreef Disana het volgende:
Het zal wel weer eens overwaaien. Voor nu houd ik het voor gezienquote:Op donderdag 26 april 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie wil daar nu niet voor betalen!
![]()
Heb ik iets gemist, hoezo is die kickboxtrainer crimineel?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:54 schreef demins het volgende:
[..]
Die criminele proleet zat ook nog in het late journaal op 3. Hij bezocht de grootste overdekte "Chinatown" in Beverwijk.
'Het lijkt op shoarma, maar het is wat anders' was zijn oordeel over iets eetbaars.
Wordt genoemd op de endstra tapesquote:Op donderdag 26 april 2007 12:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, hoezo is die kickboxtrainer crimineel?
Nou bijvoorbeeld al omdat hij Huub opzettelijk een gescheurde rib bezorgde...quote:Op donderdag 26 april 2007 12:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, hoezo is die kickboxtrainer crimineel?
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:17 schreef demins het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld al omdat hij Huub opzettelijk een gescheurde rib bezorgde...
Maar het heeft niets met kickboksen te maken en alles met die valse karpatenkop van hem. Je hebt toch geen ongebreidelde fantasie nodig om in één oogopslag te zien dat Hans Nijman niet deugt! Kijk eens naar zijn vrienden. Zoals de ex van Natasia. Kijk eens naar zijn dreigementen. Deze kickbokstrainer heeft "crimineel" nog nét niet op zijn voorhoofd getatoeëerd...
Nee, lijkt er niet eens opquote:Op donderdag 26 april 2007 12:29 schreef kleinzusje het volgende:
Geeft de kickboxleraar poker les ?????
neequote:Op donderdag 26 april 2007 12:37 schreef Kombucha het volgende:
ik heb al een paar dagen niet de streams gekeken maar ze haperen ineens als de tyfus..is dit bij iedereen zo?
Probeer deze eens: http://members.chello.nl/ptbuys/quote:Op donderdag 26 april 2007 12:37 schreef Kombucha het volgende:
ik heb al een paar dagen niet de streams gekeken maar ze haperen ineens als de tyfus..is dit bij iedereen zo?
THX, werken superquote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef FSR het volgende:
[..]
Probeer deze eens: http://members.chello.nl/ptbuys/
Ben benieuwd of die streamlinks blijven werken als er betaald moet gaan worden. Zijn dat officieuze streams?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:41 schreef FSR het volgende:
[..]
Probeer deze eens: http://members.chello.nl/ptbuys/
Dit topic heeft mijn leven gered: Problemen met streamsquote:Op donderdag 26 april 2007 12:42 schreef Kombucha het volgende:
[..]
THX, werken super.. toch vreemd, aangezien ik altijd gewoon 1 stream per keer in WM player keek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |