Ow is dat werk? Doet mij ook maar zo'n baantje dan. In mijn ogen is het gewoon een versufte huisvrouw die haar man te weinig zag omdat die succesvol was en om meer te kunnen genieten van zijn minares heeft ie haar een Weddingplanners burotje gegeven, allemaal lucht wat die mensen verkopen...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
Respect voor Pascalla, die ook maar gewoon haar werk doet, en nu opeens tegenover een levensgrote kleuter zit, die een olifant wil, een troon, een schatkist, en een gouden pak...
[afbeelding]
Ik denk dat dit heel wat leuker is om te realiseren dan de "originele" ideëen van een gemiddeld bruidspaar.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
Respect voor Pascalle, die ook maar gewoon haar werk doet, en nu opeens tegenover een levensgrote kleuter zit, die een olifant wil, een troon, een schatkist, en een gouden pak...
[afbeelding]
2 weken, dus 7 mei zou op tijd zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:30 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
[..]
ondertrouw moet minimaal een maand voor het trouwen zelf.
Tis is al op 1 juni, dacht ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
2 weken, dus 7 mei zou op tijd zijn.
huub is bang voor vlinders?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
Pascalle vraagt duiven of vlinders loslaten, na het huwelijk. Die lul van een Japio vergeet dat Huub bang ik voor vlinders.![]()
quote:
Een gouden helicopter.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
Een helicopter *haha*
Wel een gouden he?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
Een helicopter *haha*
Jaap heeft zelf ook wel eens aangegeven dat het niet haar echte naam is.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat staat in een krabbel naar Japio op Hyves maar of dat waar is...
Dan nog: staat iedereen met zijn echte naam op Hyves geregistreerd?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja dat staat in een krabbel naar Japio op Hyves maar of dat waar is...
Maar paspoort is verlopen en dat kost 10 werkdagen om te maken.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan is 7 mei ruim 3 weken voor de trouwdatum.. geen probleem dus.
Het grappige is: die gast heeft een totale omslag gemaakt. Zijn laatste CD werd ineens de hemel in geprezen door de "serieuze" muziekpers, hij treedt op in tenten als Paradiso... volgens mij kan Jaap beter die mafkees met die bril uitnodigen, die ook in dat voetbalstadion heeft opgetreden.. Herman of zo.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:42 schreef waxmask het volgende:
Hahaha Japio en Cora zijn Boris fan, ga er vanuit dat het die idols kneus is.
Yup da's die van idols, the Keep the soul alive dude.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik denk toch deze:
[afbeelding]
Ook dat kan met spoed sneller... t kost wat maar het lijkt me niet dat die extra kosten een probleem zijn voor de gemiddelde villabewoner te Eemnesquote:Op donderdag 26 april 2007 14:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar paspoort is verlopen en dat kost 10 werkdagen om te maken.
I can dance!quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Het grappige is: die gast heeft een totale omslag gemaakt. Zijn laatste CD werd ineens de hemel in geprezen door de "serieuze" muziekpers, hij treedt op in tenten als Paradiso... volgens mij kan Jaap beter die mafkees met die bril uitnodigen, die ook in dat voetbalstadion heeft opgetreden.. Herman of zo.![]()
Nee maar de inschrijving van Jaap Amesz zal wel echt zijn, ook omdat er een profielfoto bij staat van hem en zijn oma.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan nog: staat iedereen met zijn echte naam op Hyves geregistreerd?
7 mei gaat ie niet halen want hij heeft geen paspoort. Dat duurt 10 werkdagen. Op z'n vroegst 11 mei dusquote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Paris_Texas het volgende:
Dan is 7 mei ruim 3 weken voor de trouwdatum.. geen probleem dus.
Die van Jaap zal idd echt zijn, zijn Hyves-account is ook van ver voor DGK.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee maar de inschrijving van Jaap Amesz zal wel echt zijn, ook omdat er een profielfoto bij staat van hem en zijn foto.
Wat er in de krabbels staat kan natuurlijk grote bullshit zijn.
Ik weet niet hoe gevoelig gemeente Eemnes is voor steekpenningen. Maar dan nog, gemeentes maken geen paspoorten/idkaarten/rijbewijzen meer, die aanvragen worden extern verwerkt en daar zijn wachttijden, misschien heb je gelijk dat het met spoed kan, maar ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ook dat kan met spoed sneller... t kost wat maar het lijkt me niet dat die extra kosten een probleem zijn voor de gemiddelde villabewoner te Eemnes![]()
Dat is dus wat ik zeiquote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die van Jaap zal idd echt zijn, zijn Hyves-account is ook van ver voor DGK.
Maar wat er "gekrabbeld" wordt op Hyves... iedere Cora kan zich daar Jantina, Anita of Hutsefluts noemen.
For inspiration!quote:
Tegen betaling kan het met spoed versneld worden. Dat is niets nieuws en lijkt me niet meer dan logisch want mensen raken hun paspoort ook wel eens kwijt.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe gevoelig gemeente Eemnes is voor steekpenningen. Maar dan nog, gemeentes maken geen paspoorten/idkaarten/rijbewijzen meer, die aanvragen worden extern verwerkt en daar zijn wachttijden, misschien heb je gelijk dat het met spoed kan, maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Hij heeft wel met Kim Holland in bed gelegenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
For inspiration!
Herman de breedbekkikker..wat heeft die een rek vol tanden. Ik vind Herman wel sneu..echt een lachertje..en opgelicht door zijn manager..een freak!
Dat díe nog niet is langs geweest! Past prima bij het beoogde 'niveau' van DGK.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij heeft wel met Kim Holland in bed gelegen![]()
Laten we hopen dat Boris deze uitnodiging serieus weigert of laat ik daar maar van uit gaan want Boris maakt idd zo af en toe bijzonder fraaie dingen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Het grappige is: die gast heeft een totale omslag gemaakt. Zijn laatste CD werd ineens de hemel in geprezen door de "serieuze" muziekpers, hij treedt op in tenten als Paradiso... volgens mij kan Jaap beter die mafkees met die bril uitnodigen, die ook in dat voetbalstadion heeft opgetreden.. Herman of zo.![]()
MHebben ze geneukt?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
En, zitten Kim haar tieten er nog aan?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ten tijde van Idols walgde ik van Boris en zijn niet bewegende neus en Michael Jackson imitiate.. zijn laatste liedjes vond ik echter een stuk leuker en ik vind hem veel leuker overkomen in interviews...waarschijnlijk omdat hij nu meer is losgelaten om zijn eigen ding te doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |