Zo snel mogelijk graag.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:15 schreef Borga het volgende:
Palma mag dood
"MIJN HUIS UIT!!!"quote:Op donderdag 26 april 2007 11:13 schreef petraa het volgende:[afbeelding]
Palma is echt ernstig om hoog gevallen....quote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
"MIJN HUIS UIT!!!"
Wat is die palma een karikatuur. Een hele nare karikatuur.
Pakt die zak ook weer zijn TV momentquote:Op donderdag 26 april 2007 11:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Jaap met z'n applaus.
Pure horror.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is pas ordinair. wat een walgelijk mens..
Echt om te kotsen wat een ........kopquote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dit is pas ordinair. wat een walgelijk mens..
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 11:20 schreef Copycat het volgende:
Zo op die foto's zijn het net moeder en dochter, verwikkeld in een ruzie over het foute vriendje van dochterstout.
Dat is toch hartstikke leuk? Zo'n hoofd-huishoudster die zich als een moederkloek over haar huis en het geteisem wat zich daarin bevindt bekommert?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef akveor het volgende:
Elke ochtend hetzelfde met die Palma... Ik begrijp gewoon niet dat de redaktie dit tolereerd.
quote:Op donderdag 26 april 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke leuk? Zo'n hoofd-huishoudster die zich als een moederkloek over haar huis en het geteisem wat zich daarin bevindt bekommert?
Geweldige beelden voor weer een geweldige uitzending waarna iedereen denkt: 'Die Palma, dat is me er eentje!'
![]()
waarom heeft amandel zo`n groot hoofd eigenlijk?quote:
ik heb altijd gedacht dat de bewoners zelf personeel mochten ontslaan??quote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef akveor het volgende:
Elke ochtend hetzelfde met die Palma... Ik begrijp gewoon niet dat de redaktie dit tolereerd.
Kan ze 2 bj's tegelijk doenquote:Op donderdag 26 april 2007 11:26 schreef laffer het volgende:
[..]
waarom heeft amandel zo`n groot hoofd eigenlijk?
er zit toch niks in![]()
zonde van al die ruimte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |