ah ze is gewoon leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:34 schreef milagro het volgende:
ze blijft een meisje, hè, zo van 'later als ik groot ben"
ik vond deze uitzending een goed voorbeeld van wat mist aan P&W: discussie aan tafel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:41 schreef Toad het volgende:
Aan tafel bij P&W was wel een wat stijverige sfeer, dat ben ik met jullie eens. Maar ik heb wel het gevoel dat P&W meer haalde uit de gesprekken. Het zat ook beter inelkaar naar mijn gevoel. De sidechicks voegen hier weinig toe. Evenals die stomme internetfilmpjes.
Ik vond die opmerking van freek 'wat nou even iets luchtigers, het is 11 uur, tijd zat voor zware gesprekken' wel scherpquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
Wat mij betreft had deze aflevering best een half uur langer kunnen duren, er zat nog gespreksstof zat aan die tafel.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat gedoe met die internetfilmpjes is eigenlijk zelfs bijna genant ...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat gedoe met die internetfilmpjes is eigenlijk zelfs bijna genant ...
Niet !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:01 schreef koningdavid het volgende:
Het was best ok gisteren.
opdat jij je schuldig voelt namens jouw grootoudersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Vanavond ga ik wel kijken. Dirk Scheringa altijd interessant.
Alleen waarom moeten we nou weer gaan praten over de slaventijd?
Dirk Scheringa altijd interessant? Zeker....vooral zijn tig leenbanken....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:46 schreef kassenbouwer het volgende:
Vanavond ga ik wel kijken. Dirk Scheringa altijd interessant.
Alleen waarom moeten we nou weer gaan praten over de slaventijd?
Daar heb ik geen last van. Die deden ook alleen maar wat normaal was voor die tijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:47 schreef milagro het volgende:
[..]
opdat jij je schuldig voelt namens jouw grootouders
zo is dat, en je verdient er eenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:50 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Die deden ook alleen maar wat normaal was voor die tijd.
En waar zou Nederland geweest zijn zonder de VOC-mentaliteit
Nee, dat is nogal overdreven, na 23 uur zijn dat best redelijk veel kijkers, veel mensen gaan rond die tijd naar bed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:08 schreef kassenbouwer het volgende:
Die kijkcijfers zijn toch echt barslecht. Zeker als je de ongelofelijke sterke programering van Nederland 1 bekijkt. Radar 2,4 miljoen mensen, Spoorloos ook zoiets, Het Familiediner 1,6 miljoen en dan dendert het naar beneden naar 650.000...
K & B waren ook wel erg onder de indruk van de woorden contacturen en competentiegericht leren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef tong80 het volgende:
Die 2 meiden gebruiken veel te moeilijke woorden voor georgina.
Doet me denken aan van die mensen die een begrip horen, vervolgens 2 minuten stil zijn en dan een raadsel vertellen... en vervolgens verbaasd zijn dat je de clou kunt raden. (Het 2 minuten gelden genoemde begrip)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |