http://omroep.nl/nps/mix/(...)envanhalal.html~mainquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die Moslima zie ik volgens mij best vaak voorbijkomen bij die praatprogramma's. Wie is dat eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:28 schreef Wup het volgende:
[..]
zie post van Suko met de gasten hierboven. Inclusief linkje
Dat is zeker ''in'' tegenwoordig, bij de WDD doen ze het ook al. Trouwens had ik dat ene filmpje al gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:34 schreef Wup het volgende:
die internetfimpjes moeten weg
ziet er niet uit
ik ben ook groot fan van hemquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef Suko het volgende:
Hans is lief en goed, heel goed, heb vrijwel alle Andere Tijden op video.![]()
Dat is idd waar, als het bv over de Spaanse burgeroorlog gaat of Ned. Indie pas ik even.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ik ben ook groot fan van hem
maar ik vind niet alle uitzendingen van Andere Tijden de moeite waard
Vanavond was mooi, met de Canadezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef Suko het volgende:
Hans is lief en goed, heel goed, heb vrijwel alle afl. Andere Tijden op video.![]()
Moet ik nog zien, doe ik vaak overdag, ook wat ze net lieten, over het gewone leven in die jaren '40, geweldige aflevering en schokkend te zien als je als toeschouwer weet wat er was en komen ging.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vanavond was mooi, met de Canadezen.
Het moet niet, maar het mag wel:quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Wup het volgende:
Michiel de Ruyter jaar... moet dat nou
Zij is leuk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef Toad het volgende:
Ellen ten Damme. Ze durven wel hoor, de jongens van de EO.
Komt zij morgen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef Toad het volgende:
Ellen ten Damme. Ze durven wel hoor, de jongens van de EO.
Mee eens, maar idd hoeft Freek voor mij ook niet, en ten Damme is een aanstelster, heeft een aandachtsprobleem volgens mij.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Leuke aflevering!
Ik vind het ongedwongener en minder pretentieus dan P&W. Discussie tussen de gasten is ook vaak leuk.
Mijn theorie is dat de vorm van de tafel daaraan bijdraagt; bij P&W zitten de gasten veel meer van elkaar af en hier op elkaars lip, dat nodigt uit om met elkaar aan de praat te raken. Ja, verklaar me maar voor gek
Maar morgen Freek de Jonge, dus dan hoef ik niet te kijken![]()
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |