Nee, dat is nogal overdreven, na 23 uur zijn dat best redelijk veel kijkers, veel mensen gaan rond die tijd naar bed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:08 schreef kassenbouwer het volgende:
Die kijkcijfers zijn toch echt barslecht. Zeker als je de ongelofelijke sterke programering van Nederland 1 bekijkt. Radar 2,4 miljoen mensen, Spoorloos ook zoiets, Het Familiediner 1,6 miljoen en dan dendert het naar beneden naar 650.000...
K & B waren ook wel erg onder de indruk van de woorden contacturen en competentiegericht leren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef tong80 het volgende:
Die 2 meiden gebruiken veel te moeilijke woorden voor georgina.
Doet me denken aan van die mensen die een begrip horen, vervolgens 2 minuten stil zijn en dan een raadsel vertellen... en vervolgens verbaasd zijn dat je de clou kunt raden. (Het 2 minuten gelden genoemde begrip)quote:
Dat was ook mijn gedachte toen de vraag gesteld werd: Hoe gaat Nederland om met het slavernij-verleden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:39 schreef Suko het volgende:
Roots zijn belangrijk voor degene die het aangaat maar mij persoonlijk zegt het nul komma nul en schuldgevoelens ken ook ik niet, zoals velen.
Wacht tot ze ontdekken dat ze zelfs op de zondag, dag des heerens, spelen ...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:43 schreef tong80 het volgende:
AZ wordt geen kampioen van Nederland. En dan beelden van de bekerfinale. Leuk ook twe interviewers die niet weten of er zand of lucht in een bal zit.
Knevel had 't gisteren nog over AZ67.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
Die negerin zit te lachen en denkt who the fuck is van Gaal
Ongelooflijk dat jij nog altijd met 25 posts per pagina werkt, Tong.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |