Nee joh gekkie, dan moeten ze sex hebben!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:36 schreef shmoopy het volgende:
Marije.![]()
Ik bedacht me net iets heel ergs...
Als ze gaan trouwen, dan krijgen ze misschien ook kinderen enzo.
*in zakje gaat ademen*
Hoorde je ze niet hijgen net.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Je zal dat vette wijf maar moeten tillen!
Ik denk niet dat puntje bij paaltje gaat/ kan komenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:36 schreef shmoopy het volgende:
Marije.![]()
Ik bedacht me net iets heel ergs...
Als ze gaan trouwen, dan krijgen ze misschien ook kinderen enzo.
*in zakje gaat ademen*
Negerslaven met spierballen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Mijn streams hebben zichzelf uitgezet.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef itsme het volgende:
wat is er met brian?
Heb ze uit gezet. het was niet te volgen (en hier moet je dan voor betalen?)
Ik dacht al...ik ben in een slechte film beland...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dit is het einde der tijden. Welkom!![]()
Je zou er maar seks mee moeten hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Da's 1x stoten en dan lekker nablubberen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef yvonne het volgende:
OMFG!
Ik vraag me echt heel serieus af hoe die 2 ietwat forse mensen seks hebben...
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Wat gebeurt er?
Ik kijk net de streams en snap er niets van.
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je zou er maar seks mee moeten hebben
Denk woman!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Da's 1x stoten en dan lekker nablubberen.
Ik heb de OP voor je aangepast.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Wat gebeurt er?
Ik kijk net de streams en snap er niets van.
Het script is inderdaad waardeloos.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik dacht al...ik ben in een slechte film beland...![]()
Ook lekker vaag weerquote:Op woensdag 25 april 2007 21:42 schreef Charmian het volgende:
Ik dacht dat speltactieken niet besproken mochten worden met bezoekers. Vorige keer was dat trouwens ook zo, ging het alleen maar over het spel.
Nu heb ik een zakje nodigquote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, dan moeten ze sex hebben!![]()
Vergeet de kusjes in de nek cq. op de wang niet....quote:Op woensdag 25 april 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
Dat wordt dus 110 minuten over het spel praten en dan nog even snel het aanzoek tussen neus en lippen door.![]()
Waar haal je dat vandaan? Niet iedereen gelooft in deze liefde, laten we het daarop houden.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:43 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Oh thanks
Maar wat is er dan fake aan Jaap's aanzoek?
Niks mee mis hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef Meganog het volgende:
Een buikdanseres van in de 40...
Ja...............en?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:46 schreef Meganog het volgende:
Een buikdanseres van in de 40...
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:48 schreef Meganog het volgende:
Jaap is wat onhandig in de liefde.
Misschien moet hij toch maar de tekst van Brian oplezen. "Je zit al in mijn kloppende hartje"clitje.
Hij was juist zo sterk romantisch op dreef!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een sukkel...."hoe lang duurt de act ongeveer?"
Cora is veeeeel afstandelijk danquote:Op woensdag 25 april 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
AL sik Cora was, had ik hem voor z'n kop gebeukt en gezegt 'hey, je komt er wel uit hè... mafkees!'
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef FuTilE het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken?!?!
* Sonique moet denken aan hoe Brian tegen Nena aan zat te praten '... en dan ga ik je lekker volspuiten, datwil je wel he? etc etc...'quote:Op woensdag 25 april 2007 21:48 schreef Meganog het volgende:
Jaap is wat onhandig in de liefde.
Misschien moet hij toch maar de tekst van Brian oplezen. "Je zit al in mijn kloppende hartje"
Naar een freakshow waar je binnenkort voor moet betalenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef FuTilE het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken?!?!
Zij houdt zakelijk en prive graag gescheidenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Cora is veeeeel afstandelijk dan
Jaap hoor. Bij het vorige bezoek was zij ook degene die alleen maar over het spel wilde praten. Geen persoonlijke noot te bekennen.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef StephanL het volgende:
Kunnen Jaap en vriendin niet naar stream1?
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique moet denken aan hoe Brian tegen Nena aan zat te praten '... en dan ga ik je lekker volspuiten, datwil je wel he? etc etc...'
Ik vind er geen bal aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:48 schreef solara4 het volgende:
het is niet te volgen zo op de streams
Word je er ook al helemaal hitsig van?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef Meganog het volgende:
Het paar geliefden zit ruim een meter van elkaar.
Misschien zijn ze verlegenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Als je elkaar zo lang niet gezien hebt ga je toch op zn minst lekker tegen elkaar aanzitten........ Nepperds!
dacht het ff niet dus.............heb ik net beslotenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Naar een freakshow waar je binnenkort voor moet betalen![]()
Kun jij ook buikdansen?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Word je er ook al helemaal hitsig van?![]()
Nou, ze zweten allebei stevig andersquote:Op woensdag 25 april 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Op die afstand worden ook de ringen uitgewisseld. Exchange of bodily fluids zit er niet in bij die twee.
Inmiddels heeft Jaap een arm om Cora.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef Meganog het volgende:
Het paar geliefden zit ruim een meter van elkaar.
Geen schaamte, het IS origineel.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:55 schreef Ionesco het volgende:
ik vind het nog best origineel (kijk pas net)![]()
ja, de liefde en hartstocht druipt er vanaf, net zoveel passie als bij de erotische eenwording van 2 pantoffeldiertjes..............quote:Op woensdag 25 april 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Schitterende beelden, en mooie muziek.![]()
![]()
![]()
Pittig dametjequote:Op woensdag 25 april 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Cora wenst niet mee te dansen, en zegt midden in de dans: Ik wil de slangen zien.![]()
Ze hebben nog veel meer speltechnische zaken te bespreken, dit is echt een onwelkome interruptie!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
De muziek stopt...."dansen" ook.....
"En de slangen?"
Jaap heeft haast denk ik..![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:56 schreef Dynabite het volgende:
Jaap trekt weer volle cossen (al een week lang trouwens)![]()
DGK = King Jaap![]()
![]()
Getver...incest...dat maakt Jaap nog ranziger..quote:Op woensdag 25 april 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij zijn Cora en Jaap broer en zus ofzo...
Het is echt zo slecht dat het weer goed wordt.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef Ionesco het volgende:
Ghehehe, ik moet er echt om lachen, het tegelijkertijd geweldig en belachelijk
GO JAAP!
Doet me denken aan "Are you being served". (heette dat zo?)quote:Op woensdag 25 april 2007 21:56 schreef kijhart het volgende:
*kots* waarom moeten homos ook per definitie zo nichterig gaan lopen.
Hehe, met Mr.Humprhiesquote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan "Are you being served". (heette dat zo?)
Iig plaats ik Jaap wel ongeveer in die richting ja...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Getver...incest...dat maakt Jaap nog ranziger..![]()
zolang het je lekkere zus betreft, vind ik het nog niet zo ergquote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Getver...incest...dat maakt Jaap nog ranziger..![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel meer speltechnische zaken te bespreken, dit is echt een onwelkome interruptie!![]()
Ja, het is allemaal nep, dat staat in ieder geval vast.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef Ionesco het volgende:
Ik weet niet of dit allemaal nep is, maar als het niet zo is vink het best koel
Jaap staat nu echt al weken helemaal aan de top bij mij
Echt nietquote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is echt zo slecht dat het weer goed wordt.
Ben jij wel fris?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef proh het volgende:
[..]
zolang het je lekkere zus betreft, vind ik het nog niet zo erg
de dochter van Bassie natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Aha, CORA werkt in het circus.
Hello Mister Humpriesquote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan "Are you being served". (heette dat zo?)
Goh, hij heeft nu dezelfde blik als toen met die stripper....volstrekt emotieloos en geirriteerdquote:
Moeten we icoontjes gaan bijmaken: met een middelvingertje.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:01 schreef Sonique het volgende:
En voor deze zooi moiet ik volgende week gaan betalen?
![]()
Dat straalt er inderdaad aan alle kanten vanaf.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
Ik vind het best sneu voor Jaap eigenlijk, Cora is zo gruwelijk niet geboeid door hem ;-(
Ik zou er als man zijnde behoorlijk geirriteerd van raken. Kom dan ook niet langs als je een broer en zus relatie wilquote:Op woensdag 25 april 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
Ik vind het best sneu voor Jaap eigenlijk, Cora is zo gruwelijk niet geboeid door hem ;-(
Ik ookquote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef StefanPeeters het volgende:
Ik vind dat getob met dieren afzichtelijk
Het is idd bijna zielig om te zien.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
Jaap doet echt zn best en Cora zit alleen maar te zeiken omdat Jaap die slang eng vindt. @@
Ik ook.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:01 schreef noekje het volgende:
Ik vind Jaap wel schattig om te zien als die zo danst.
Als die weg zijn lullen ze weer verder over het spel.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:03 schreef milk-shake het volgende:
nou nokke met die slangen..pffff
Vind jij als dierenvriend dan niet dat er onnodig gezeuld wordt met die dieren?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:02 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Originaliteit wordt niet gewaardeerd op FOK
Slangen lusten ratten rauw..quote:Op woensdag 25 april 2007 22:03 schreef Dynabite het volgende:
2 ratten (Huub en Eric) staan weer te gluren.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:01 schreef Liess het volgende:
Zou wel een uitkomst zijn als al die slangen Cora en Jaap uitmoorden. hihi
Enig sprankje van passie zullen we inderdaad niet gezien vanavond.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als die weg zijn lullen ze weer verder over het spel.
Ja, wat was dat voor geintje dan, ik zag ze maar steeds sjouwen maar had effe geen geluid.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:03 schreef bunnyma het volgende:
Ze moeten wel veel terug sjouwen voor een geintje dat niet zo erg lukte.![]()
![]()
Dat vind ik niet erg.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Enig sprankje van passie zullen we inderdaad niet gezien vanavond.
Vind ik ook jaquote:Op woensdag 25 april 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het is te warm, dus de slang wordt te bewegelijk.
Maar het was schitterend, lekkere muziek en originaliteit.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Ik kreeg net de Marokkaanse buurman al aan de deur....
of ik een feestje had....![]()
"Nee, zei ik, Jaap gaat Cora een aanzoek doen...."
"Jij ishhhz gekkkk!"
Strak planquote:Op woensdag 25 april 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moeten we icoontjes gaan bijmaken: met een middelvingertje.![]()
Nee, het was het idee van Natasja.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Vind ik ook ja, als Jaap dit zelf verzonnen heeft is het best origineel
Ze wilden alle douchespullen verstoppen zodat Jaap zich niet kon wassen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, wat was dat voor geintje dan, ik zag ze maar steeds sjouwen maar had effe geen geluid.
Tweelingzus of Korsakov.?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:05 schreef Ionesco het volgende:
ik vind Cora er anders uitzien dan vorige keer
Zou bijna denken dat het een ander persoon is... Maarja, mn geheugen is ook niet echt helemaal top.
Duidelijk inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
Lijkt me duidelijk, Cora heeft liever een slang dan Jaap.![]()
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vind jij als dierenvriend dan niet dat er onnodig gezeuld wordt met die dieren?
Daar heb ik ook geen behoefte toequote:Op woensdag 25 april 2007 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Enig sprankje van passie zullen we inderdaad niet gezien vanavond.
Die mag je even verklarenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Maar ik kan niet beoordelen of de slang er onder lijdt.
En het is typerend dat iedereen Jaap en Cora zit af te kraken.
Natuurlijk onderliggend jaloezie, maar goed, dat soort psycho-analytische theorieën zijn voor de meeste hier toch te hoog gegrepen.
Bah !! Ruk op met die dieren die zijn niet voor de showquote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Ik kreeg net de Marokkaanse buurman al aan de deur....
of ik een feestje had....![]()
"Nee, zei ik, Jaap gaat Cora een aanzoek doen...."
"Jij ishhhz gekkkk!"
Jaloezie?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Maar ik kan niet beoordelen of de slang er onder lijdt.
En het is typerend dat iedereen Jaap en Cora zit af te kraken.
Natuurlijk onderliggend jaloezie, maar goed, dat soort psycho-analytische theorieën zijn voor de meeste hier toch te hoog gegrepen.
Hihihihihi (oepss)quote:Op woensdag 25 april 2007 22:07 schreef KonnieKipke het volgende:
kuthonden.. Laat die slangen los!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |