Inmiddels heeft Jaap een arm om Cora.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:52 schreef Meganog het volgende:
Het paar geliefden zit ruim een meter van elkaar.
Geen schaamte, het IS origineel.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:55 schreef Ionesco het volgende:
ik vind het nog best origineel (kijk pas net)![]()
ja, de liefde en hartstocht druipt er vanaf, net zoveel passie als bij de erotische eenwording van 2 pantoffeldiertjes..............quote:Op woensdag 25 april 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Schitterende beelden, en mooie muziek.![]()
![]()
![]()
Pittig dametjequote:Op woensdag 25 april 2007 21:55 schreef mootie het volgende:
Cora wenst niet mee te dansen, en zegt midden in de dans: Ik wil de slangen zien.![]()
Ze hebben nog veel meer speltechnische zaken te bespreken, dit is echt een onwelkome interruptie!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:56 schreef Mokum020 het volgende:
De muziek stopt...."dansen" ook.....
"En de slangen?"
Jaap heeft haast denk ik..![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:56 schreef Dynabite het volgende:
Jaap trekt weer volle cossen (al een week lang trouwens)![]()
DGK = King Jaap![]()
![]()
Getver...incest...dat maakt Jaap nog ranziger..quote:Op woensdag 25 april 2007 21:56 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij zijn Cora en Jaap broer en zus ofzo...
Het is echt zo slecht dat het weer goed wordt.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef Ionesco het volgende:
Ghehehe, ik moet er echt om lachen, het tegelijkertijd geweldig en belachelijk
GO JAAP!
Doet me denken aan "Are you being served". (heette dat zo?)quote:Op woensdag 25 april 2007 21:56 schreef kijhart het volgende:
*kots* waarom moeten homos ook per definitie zo nichterig gaan lopen.
Hehe, met Mr.Humprhiesquote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan "Are you being served". (heette dat zo?)
Iig plaats ik Jaap wel ongeveer in die richting ja...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Getver...incest...dat maakt Jaap nog ranziger..![]()
zolang het je lekkere zus betreft, vind ik het nog niet zo ergquote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Getver...incest...dat maakt Jaap nog ranziger..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |