quote:Op woensdag 25 april 2007 21:48 schreef Meganog het volgende:
Jaap is wat onhandig in de liefde.
Misschien moet hij toch maar de tekst van Brian oplezen. "Je zit al in mijn kloppende hartje"clitje.
Hij was juist zo sterk romantisch op dreef!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef Mokum020 het volgende:
Wat een sukkel...."hoe lang duurt de act ongeveer?"
Cora is veeeeel afstandelijk danquote:Op woensdag 25 april 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
AL sik Cora was, had ik hem voor z'n kop gebeukt en gezegt 'hey, je komt er wel uit hè... mafkees!'
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef FuTilE het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken?!?!
* Sonique moet denken aan hoe Brian tegen Nena aan zat te praten '... en dan ga ik je lekker volspuiten, datwil je wel he? etc etc...'quote:Op woensdag 25 april 2007 21:48 schreef Meganog het volgende:
Jaap is wat onhandig in de liefde.
Misschien moet hij toch maar de tekst van Brian oplezen. "Je zit al in mijn kloppende hartje"
Naar een freakshow waar je binnenkort voor moet betalenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:49 schreef FuTilE het volgende:
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken?!?!
Zij houdt zakelijk en prive graag gescheidenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Cora is veeeeel afstandelijk dan
Jaap hoor. Bij het vorige bezoek was zij ook degene die alleen maar over het spel wilde praten. Geen persoonlijke noot te bekennen.![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef StephanL het volgende:
Kunnen Jaap en vriendin niet naar stream1?
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
* Sonique moet denken aan hoe Brian tegen Nena aan zat te praten '... en dan ga ik je lekker volspuiten, datwil je wel he? etc etc...'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |