ik heb ook nauwelijks wat gegeten vandaag helemaal geen trekquote:Op woensdag 25 april 2007 19:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb opeens totaal geen zin meer om te koken. Ik ben moe en het is hier te warm.
Bij nader inzien denk ik dat ik maar een pizza in de oven gooi.
Wat zijn dat voor groenten?quote:
Het ziet er heerlijk uit maar wat is hetquote:Op woensdag 25 april 2007 20:52 schreef conleche het volgende:
[afbeelding]
Lekker makkelijk! 3 kleine bamboestoommandjes bovenop elkaar en kwartiertje later: smullen maar!
Dim Sum van de Albert Heijn (excellent) uit de diepvries en de groente is snijbonen.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:43 schreef hummus het volgende:
[..]
Het ziet er heerlijk uit maar wat is het?
Recept alsjeblieftquote:Op woensdag 25 april 2007 19:17 schreef sanni het volgende:
OT: Vandaag zelf achter het fornuis gedoken en een snelle avondschotel
bereidt bestaande uit gamba's & paksoi.Licht en lekker bij dit warme weer.
Morgen weer 'n gambaschotel bereiden. [afbeelding]
toch maar niet voor dat biertje gekozen?quote:Op donderdag 26 april 2007 08:44 schreef Qwea het volgende:
*uitrekt*
Cornflakes met yoghurt. Vanmiddag tegen 14:00 lekker met een koud biertje zonnen
Dat worden dus AH maaltijdsalades.quote:
ik mag vast niet zeggen dat het eruit ziet als iets dat de kat van de buren pas op ons tapijt achterliet he?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:32 schreef sanni het volgende:
Vroeg in de keuken wezen kokkerellen zodat er nog van het mooie weer kan worden genoten.
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07174/gambascurry03.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs114.xs.to/xs114/07174/gambascurry00.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
gamba's in een lichte curry-saus met tauge [afbeelding]
Zo dadelijk als toetje:quote:Op donderdag 26 april 2007 11:28 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Vanavond eten we:
* minikrieltjes gebakken in roomboter
* ijsbergsla
* thousand islands dressing
* gekookt eitje
* tartaartje
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:20 schreef Sense het volgende:
Kogelbiefstukje, gekookte aardappies en worteltjes met peterselie![]()
Na een week lang Turks eten (wat overigens ook zalig is) was ik echt weer effe toe aan een bord oerhollands voer![]()
You name it and I've had it!!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]heb je ook baklava of kadaïef gehad?
Of turkse pizza
omg Baklava is zoooooooooooooooooooooo lekker! Alleen zo zoetquote:Op donderdag 26 april 2007 20:29 schreef Sense het volgende:
[..]
You name it and I've had it!!
Ik zat in een 5-sterren hotel in Turkije, met een buffet dat niet bepaald goed is voor je lijn. Maar lekker lekker lekker....
Ik wil terug![]()
die baklava met die draadjes bovenop en veel stroop erin....*zucht*...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg Baklava is zoooooooooooooooooooooo lekker! Alleen zo zoet![]()
*honger van krijgt. Damn, ik moet nodig baklava gaan maken
Verse ananasquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
laatste stukje
1,50 EUR bij de AH. Opletten dat de bladeren vers zijn, en dat de ananas een gele kont heeft. Rest van de ananas mag dan best groen zijn (dat ananasras wordt niet geheel geel/bruin van de AH).
Da's een eitje, ik maak vanavond wel een fotostrip.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Verse ananasik weet nooit hoe ik die dingen goed moet 'schillen'
![]()
lekkerquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:11 schreef Herodus het volgende:
Salade: o.m. met tomaat met wat bosui, rucola, bladpeterselie en basilicum met olijfolie en ciderazijn.
Vissoep met o.m. kabeljauw mossel en garnaal, blikje tomaten, venkel, bleekselderij witte wijn en visfond.
Aïolie en stokbrood.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie het: whisky of whiskey is al niet meer te typen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Wisky
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Zit nu aan de Vintage Hallmark of st. James's Single Highland Malt.
Vind heb nu niet echt iets. Te scherp en verder weinig smaak
die dingen zijn vet ranzig van de AHquote:Op zaterdag 28 april 2007 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
Net heel fout twee hamkaas-croissantjes bij de AH meegenomen. Geloof dat ik ze toch maar weer bij de bakker ga halen
Das grappig, ik heb nooit zin in "gezonde zooi" na een paar biertjes...quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:45 schreef Weird- het volgende:
Net in de kroeg een paar biertjes.
Toen ik thuiskwam een appel en wat kwark ('k had zin in gezonde zooi)
Heb jij pasen cq kerst nog in je hoofd???quote:Op zondag 29 april 2007 09:48 schreef iamredleader het volgende:
Ontbijt staat klaar: bagels, croissants, creamcheese, zalmpate, sinaasappelsap, water, koffie, bruin brood, boter, kaas, smeerkaas, margarine, cottage cheese en choemoes.
![]()
![]()
![]()
![]()
10:36quote:
lekker combi joh!quote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
10:36![]()
Chili-oil noodles met 2 heerlijk gekookte eieren en een brok chocolade
Wij eten weer zelfgemaakte kipsateetjes (over van gisteren) met frietjes en saladequote:
quote:
Daar zou ik ook best zin in hebben. Voor mij is het vandaag kliekjes dag. restje wokgroente met tartaar, restje gegrilde kip, ik denk dat ik dat maar eens allemaal op een salade ga kieperen.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 15:32 schreef K-mail het volgende:
vanaaf lamsbout van de bbq, en asperges, en gepofte aardappels
quote:Op maandag 30 april 2007 20:46 schreef Curiosity het volgende:
Nu aardbeien met slagroom.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:19 schreef Qwea het volgende:
Vanaaf Boontjes met boomstammen, aardappels,jus en vanille vla.
Daar dacht ik net nog aan, daar heb ik ook keiveel zin inquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:59 schreef Doekes het volgende:
Ik ga zo macaroni maken.
Jij eet alleen macaroni op woensdagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar dacht ik net nog aan, daar heb ik ook keiveel zin in
ja,maar niet deze woensdagquote:
heeeeil lekker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ssspi NAZI!
Ik heb dit ook maar gekocht voor vanavond..ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:54 schreef SiGNe het volgende:
Indiase Chappati van Knorr, erg lekker!!
[afbeelding]
Ja is die lekker?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:54 schreef SiGNe het volgende:
Indiase Chappati van Knorr, erg lekker!!
[afbeelding]
Albert Heijn, ze hebben ook goulash, zweedse gehaktballetjes en een groentelasagne nieuw in het assortiment.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Ja is die lekker?
Wij zijn ook gek op Indiaas eten (mijn vriend is Indiër) en ik wil het zeker gaan proberen.
Ik ben alleen de Chappati nog niet tegen gekomen in de winkel..![]()
Waar heb je het gekocht?
Kan een echte Indiër zelf niet veel beter Indiaas koken dan Knorr?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Ja is die lekker?
Wij zijn ook gek op Indiaas eten (mijn vriend is Indiër) en ik wil het zeker gaan proberen.
Ik ben alleen de Chappati nog niet tegen gekomen in de winkel..![]()
Oma? Moeder zal je bedoelenquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk ouderwets sperzieboontjes, aardappels en gehaktballen.
Net of Oma zelf kookt.![]()
aardbeien zijn vetarmquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef BettyR het volgende:
Stuk aardbeienslof, dat wil zeggen, harde wenerbodem met aarbeienbavarois, aardbeien en een dikke laag slagroom.![]()
ik-weet-niet-hoeveel-kcal
![]()
En de kwark die is meegebakken in de bodem is ook heul gezondquote:
Recept, recept!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef BettyR het volgende:
Stuk aardbeienslof, dat wil zeggen, harde wenerbodem met aarbeienbavarois, aardbeien en een dikke laag slagroom.![]()
ik-weet-niet-hoeveel-kcal
![]()
Ah, je kent ze.quote:
De gefrituurde champignons vind ik wel lekker bij de Connaisseur. De rest kan me redelijk gestolen worden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, je kent ze.
OVERAL olijven door (nou ben ik dol op olijven maar ik vind het niet echt passen bij nachos), en dat wat ze ratatouille noemen bestaat uit champignons, uien en spekjes. Yeah right. En dat serveren ze dan bij een vegetarisch hoofdgerecht![]()
puur?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
2 sapglazen goldstrike op.
lekker, maar 't komt nogal aan
Dat jij om half 10 's avonds nog zoveel op kuntquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Mei, roergebakken snijbonen en Indische Spare Ribs
on ice.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
puur?Sapglazen?
Kolere
Dat krijg ik puur echnie weg
![]()
OT : cornflakes, met yoghurt en suiker
heldquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
on ice.
ik heb ontzéttend lekker geslapen..